Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Austria

Moneta na głód
Hungry mouths, 19.03.2015, komentarzy: 0
Na zamkach zabezpieczających sklepowe wózki, do których trzeba włożyć monetę, pojawiły się dziecięce buzie. Ile pieniędzy potrzeba by poprawić los drugiego człowieka? Okazuje się że zaskakująco niewiele. Tyle, ile większość osób wydaje przy okazji codziennych zakupów w hipermarkecie, i to jeszcze
Ciepły przystanek
Give warmth, 17.07.2014, komentarzy: 0
Czekanie na autobus zimą może dłużyć się w nieskończoność - przez otaczające zimno choćby 5 minut wydaje się być wiecznością. Tym przyjemnieszy jest powrót do ciepłego domu.  Na takim właśnie uczuciu bazowała agencja DDB Tribal tworząc kampanię dla Caritas. Cała akcja miała zwrócić uwagę mieszkańców
Owoce w ubrankach
Knitted Food, 05.10.2012, komentarzy: 0
Na drutach kolorową włóczką wydziergano owoce. Pożywienie i dzianinę scalono w jedność po to by uświadomić odbiorcom, że ubóstwo wiąże się nie tylko z brakiem żywności, ale także innych, niezbędnych elementów życia codziennego. Celem kampanii „Knittet Food” (Wydziergane
Rosyjska ruletka w samochodzie
Russian Roulette, 07.09.2011, komentarzy: 0
Tylko jedna ze szklanek jest pełna whisky. Reszta, jak to w rosyjskiej ruletce, jest pusta. Rosyjska ruletka to niebezpieczna zabawa. Gracz musi liczyć się ze śmiercią, gdy braknie mu szczęścia. I wcale nie odwagi potrzeba, by grać, raczej odpowiedniej dawki głupoty i potrzeby ryzyka.
Znaczek zza krat
Special Postmark, 16.12.2010, komentarzy: 0
10 grudnia 2010 roku setki osób otrzymały nietypowy list. Z pokaźnych rozmiarów znaczka spoglądał mężczyzna podpisany jako reporter, a pocztowy stempel tworzył zatrzaśnięte kraty. Postać na znaczku to azerski dziennikarz Enullya Fatullayev, przez cztery lata więziony za krytykę rządowej
W czym do twarzy wydrze?
, 09.12.2010, komentarzy: 0
(Elegancko uszczypliwa kampania) W naturalnym futrze najlepiej wygląda jego prawowity właściciel, czyli zwierzę – przekonuje w swojej kampanii Stowarzyszenie Przeciwko Farmom Futrowym (Verein gegen Tierfabriken). Przygotowane na jego zlecenie kreacje nawiązują estetyką do starodawnych
Futro jest z krwi
Fur iPad Ad, 06.12.2010, komentarzy: 0
Kiedy ktoś próbuje przesunąć budzące nieprzyjemne odczucia zdjęcie zakrwawionej modelki, na ekranie pojawiają się kolejne ślady krwi. A to wszystko na wyświetlaczu iPada. Interaktywny zabieg zastosowany w kampanii „Fur iPad Ad” wykorzystuje podstawowe funkcje iPada i reklamę futra.
Torturowany plakat
Tied up, 08.11.2010, komentarzy: 0
Mimo że największy w Austrii festiwal filmowy o prawach człowieka "This Human World" nie ma ogromnych pieniędzy na reklamę, niemal wszystkie bilety na kilkadziesiąt pokazów, które odbywają się w ciągu 9 dni, zostały sprzedane z wymiernym rezultatem: prawa człowieka zawładnęły na czas grudniowego
Uderzenie przy kawie
Bloody Cigarettes, 06.07.2010, komentarzy: 0
Dwie młode kobiety rozmawiają w kawiarni. Nagle jedna z nich uderza pięścią w twarz samą siebie, a druga podsuwa grzecznie talerzyk, pod kapiącą z nosa koleżanki krew. Po chwili prosi o jedno uderzenie dla siebie. Spot kończy się hasłem: "Do you really need a hit along with your coffee?" ("Czy
Małe dolary na wielkie rzeczy
Massivegood, 07.03.2010, komentarzy: 0
Susan Sarandon, Paul Auster, Mary J. Blige, Samuel L. Jackson i Brian Greene pod wodzą Spike'a Lee pytają - z ilu cegieł zbudowano Nowy Jork? Z ilu cząstek powstał Wszechświat? Ile nut jest w piosence? Spot "Masterpieces" ma przekonać, że każda, nawet najdrobniejsza pomoc ma wielkie znaczenie. Film
Bieda także w bogatej Austrii
Armut tut weh, 08.03.2008, komentarzy: 0
Kampania z pierwszą damą Austrii na plakacie. „Bieda nie jest tylko tematem z wczoraj. I nie jest to temat wyłącznie innych państw” zwraca uwagę pierwsza dama Austrii Margit Fischer. „Bieda jest też w Austrii. I różnica pomiędzy biednymi i bogatymi będzie się coraz bardziej pogłębiać.
Ziarnko do ziarnka...
Save the world with a few coins, 12.07.2007, komentarzy: 0
Austriacki oddział World Wildlife Fund postanowił odwołać się do ludzkich sumień przy pomocy dość prostej, ale i oryginalnej formy. Celem akcji było przekonanie potencjalnych darczyńców, że nawet najdrobniejsza suma faktycznie przyczynia się do ratowania przyrody. Powstały trzy kolaże – zdjęcia
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM