Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Nowa Zelandia

Druga strona medalu
Head First, 18.04.2017, komentarzy: 0
Ich sportowe zmagania oglądają miliony widzów na całym świecie. Są podziwiani i szanowani przez kibiców, a w swoim kraju traktowani niemal jak bogowie, albowiem w Nowej Zelandii rugby to coś więcej niż sport. I na przekór powszechnemu przekonaniu, że rugby to sport dla twardzieli, James McGougan, Liaki
Może miło, może niezręcznie, ale bezpiecznie
Hello, 31.03.2016, komentarzy: 0
Ujęcie dłoni kierowcy w swoją, choć może go zaskoczyć, ma szanse uratować życie i zdrowie ludzi. W filmie robi to zarówno młody chłopak wieziony przez koleżankę, jak i rosły, brodaty mężczyzna, który jedzie z drugim znajomym. Bywa ciepło, bywa niezręcznie, ale ten gest, wykonany, by powstrzymać
Rozważania o frytkach i rozlany koktail
Thoughts, 09.03.2016, komentarzy: 0
Długie, abstrakcyjne rozmyślania o właśnie jedzonych frytkach i sposobach walki z komarami, a na koniec oblanie się napojem w wyniku roztargnienia - mogłoby to być zabawne, gdyby nie fakt, że dzieje się za kierownicą.  Kampania "Thoughts" ("Myśli") została
Krem powodujący zmarszczki
Breast cream, 28.09.2015, komentarzy: 0
Krem, który przyczynia się do pojawiania się zmarszczek, nie powinien cieszyć się dużym zainteresowaniem. Jednak w tym wypadku efekt ten jest bardzo pożądany. Wśród wielu oczekiwań jakie konsumenci mogą stawiać wobec kosmetyków do pielęgnacji skóry, podstawowym jest ich odmładzający wpływ na ciało.
Jest ich tyle, ile liter w tym zda...
The Last 55, 30.07.2014, komentarzy: 0
Dramatyczny apel zamknięty jest w niedokończonym zdaniu. Czarne tło zapełnione białymi znakami, układającymi się w lakoniczne stwierdzenie: "There are as many Maui's dolphins as there are letters in this sente..." ( "Populacja delfinów Maui liczy tyle, ile jest liter w tym zdan...'').
Urocze szczeniaki pomagają innym psom
Share for dogs, 18.04.2014, komentarzy: 0
„Czy wiesz, że poprzez samo oglądanie naszych pupilków pomagasz zbierać pieniądze?” – słychać głos na początku spotu. Dalej mężczyzna tłumaczy, że im więcej odsłon ma dany film, tym więcej pieniędzy zarabia i opowiada, jak to działa. W tym czasie pokazywane są radosne, urocze szczeniaki. Inicjatorem
Wymiana zdań tuż przed wypadkiem
Mistakes, 07.01.2014, komentarzy: 0
Mężczyzna wiozący dziecko wyjeżdża z drogi podporządkowanej, zakładając, że uda mu się zdążyć przed jadącym samochodem. W pewnym momencie zdaje sobie jednak sprawę, że tamten jedzie zbyt szybko, by możliwe było uniknięcie zderzenia. Czas jednak zatrzymuje się i pozwala mu na wymianę zdań z drugim
Piersi za doniczkami
The Naked Truth, 30.12.2013, komentarzy: 0
Kampania skrytykowana za...brak nagości. Półnagie kobiety zakrywające piersi doniczkami, stosami babeczek na talerzykach, balonami czy aparatami fotograficznymi zachęcają przedstawicielki tej samej płci do samobadania i wizyty u lekarza, gdy zauważą niepokojące zmiany. Jak mówi kampania
„A mój tatuś świetnie prowadzi na haju...”
Blazed. Drug Driving, 19.11.2013, komentarzy: 0
Dzieci parodiują zachowanie swoich ojców za kierownicą i licytują się między sobą, który tato ma ciekawszy styl prowadzenia... gdy jest na haju. Trójka dzieci z maoryskiej społeczności czeka na przyjazd rodzica, który ma odwieźć jedno z nich do domu. Wywiązuje się między nimi dyskusja
I tak, i nie
Say: „Yeah, Nah”, 14.10.2013, komentarzy: 0
Nowozelandczyk zapytany, czy ma ochotę na jeszcze jedno piwo, odmawia - ale w specyficzny, slangowy sposób. Słowa "Yeah, nah" (dosłownie "tak, nie") wypowiedziane podczas miłego popołudnia spędzonego w pubie, są głównym hasłem i jednocześnie kluczem do przekazu kampanii. Reklama
Emotikony na drodze
Drive Social - Emoticons, 09.10.2013, komentarzy: 0
Nad samochodami, jadącymi sznurem po ruchliwej drodze, unoszą się kolorowe emotikony. Niektórzy kierowcy wewnątrz swoich pojazdów nie są tak uprzejmi, uczynni i cierpliwi jak byliby w bezpośrednim kontakcie z innymi. Odbiorca kampanii szybko ich rozpozna po popularnych emotikonach, wyrażających
W mydle nie ma nic zabawnego
Shopkeepers. Drug Driving, 30.08.2013, komentarzy: 0
Kobieta zapatrzona w plastikowego kota, mężczyźni śmiejący się do rozpuku z mydła oraz człowiek mający problem z obsługą sklepowego terminala to tylko niektóre z przypadków opisywanych przez ekspedientów z Nowej Zelandii. Mimo, że miejsca różnią się asortymentem, a sprzedawcy pochodzą z różnych stron
Podstawka, która otrzeźwia
Beer Coasters, 08.07.2013, komentarzy: 0
Używane w barach podstawki pod piwo zmieniają się natychmiast po zetknięciu z dnem schłodzonego kufla lub butelki. 2000 podstawek z portretami kobiet i dzieci zadrukowane zostało specjalnym tuszem, który pod wpływem zimna zmienił kolor i utworzył siniaki na ich twarzach. W ten drastyczny
Wyrok za profil na Facebooku
Trial by Timeline, 02.07.2013, komentarzy: 0
Posiadacz profilu na Facebooku dowiaduje się, że czeka go więzienie, tortury, pobicie lub śmierć. W Arabii Saudyjskiej dlatego, że po prostu jest kobietą. Wystarczy. W Korei Północnej dlatego, że słucha punkowego zespołu, a zatem z całą pewnością zażywa narkotyki,
O psie, który prowadzi samochód
Meet Porter, 04.02.2013, komentarzy: 0
Nieduży kundelek, przypięty pasami, siedzi za kierownicą Mini Coopera. Samodzielnie uruchamia silnik, wrzuca bieg i rusza. Nowozelandzkie stowarzyszenie z okręgu Auckland, SPCA (Society for the Prevention of Cruelty to Animals Incorporation Auckland), walczące ze znęcaniem się nad zwierzętami,
Malownicza droga i jeden szczegół
Hidden Crash, 29.01.2013, komentarzy: 0
Typowy nowozelandzki krajobraz - góry, górki i pagórki, a pomiędzy nimi wijące się serpentyny drogi. Zdjęcie pełne ciszy i spokoju budzi pozytywne skojarzenia i nie przygotowuje odbiorcy na to, czego dotyczy kampania. Na pierwszy rzut oka trudno dostrzec, że krajobraz zakłóca wywrócony samochód,
Jezus mógł być gejem
Time for Jesus to come out, 18.12.2012, komentarzy: 0
Głowa niemowlęcia leżącego na sianie otoczona jest tęczową aureolą, a hasło głosi "It's Christmas. Time for Jesus to come out" (Święta. Czas, by Jezus się ukazał/ujawnił się; gra słów - to come out oznacza m.in. "ukazać się" ale także "ujawnić publicznie swoją homoseksualną orientację").
Dar ze swoich słów
Donate Your Words, 20.07.2012, komentarzy: 0
Co łączy swobodnie wyrażających się użytkowników Facebooka z tymi, którzy nie mówią nic, z obawy o swoje życie? Jedni i drudzy wiedzą, że milczenie nie zawsze bywa złotem. Nowozelandzka kampania  "Donate Your Words to help a woman speak out" (Ofiaruj swoje słowa,
“Kocham cię, suko”
Love isn’t always what it seems, 15.02.2012, komentarzy: 0
Typowe kartki walentynkowe kryją niecodzienną treść. Tuż po czułych wyzwaniach następują groźby i obelgi rzucane pod adresem kobiet. W ten sposób na problem fizycznej i psychicznej przemocy w związkach zwraca uwagę nowozelandzka organizacja, która uruchomiła kampanię „Love isn’t
Maryja jest w ciąży
Mary is in the pink, 19.12.2011, komentarzy: 0
Matka Boska z przerażeniem wpatruje się w test ciążowy, zakrywając usta dłonią w geście zaskoczenia. Billboard stylizowany na XV-wieczny obraz pojawił się przed anglikańskim kościołem St. Matthew-in-the-City w Auckland w Nowej Zelandii. - Święta są prawdziwe. To prawdziwa ciąża,
Kontrolę w głowie przejęli obcy
Alien attack, 10.12.2011, komentarzy: 0
Ohydny troll i podobnie okropna ośmiornica atakują "centrum zarządzania" mózgiem. Kampania „Alien attack” ("Atak obcych") ilustruje mózg zniewolony przez obcych i stanowi metaforyczne odzwierciedlenie stwardnienia rozsianego (ang. Multiple Sclerosis). Kreacje
Sztuka z martwych pingwinów
Oil on canvas, 05.12.2011, komentarzy: 1
Ciała martwych, oblepionych ropą pingwinów, odbite na papierze kilkadziesiąt, a może kilkaset razy, tworzą kreację kampanii „Oil on canvas” („Ropa na płótnie”). Jej przesłanie uzupełnia hasło: „Over 20,000 birds were killed by the ‘Rena’ oil spill. Deep
Bombowa impreza z politykami
International Campaign to Abolish Nuclear Weapons, 18.11.2011, komentarzy: 0
Barack Obama, Hu Jintao i półnagi Wladimir Putin bawią się na imprezie. Jest bombowo, brzmi muzyka, są i ogromne fajerwerki. Imprezę dla najbardziej znanych przywódców zorganizował Vidar Bakkeli - norweski grafik i autor nowego spotu Międzynarodowej Kampanii Przeciwko Broni Jądrowej
Mężczyznom brakuje wąsów
Movember, 04.11.2011, komentarzy: 0
Jest coś, co może zmienić wszystko w życiu mężczyzny. To wąsy. Zwłaszcza w listopadzie. Kiedy mężczyźnie nic się w życiu nie udaje – brakuje mu pieniędzy, uznania szefa, szczęśliwego związku - tak, jak bohaterowi spotu reklamowego, powinien zapuścić sobie wąsy. Oto klucz do sukcesu. W
polecamy
Przecież nie można jeść frytek od ducha
Legend, 30.10.2011, komentarzy: 0
Ten spot warto obejrzeć choćby (!) dla maoryskiej wymowy języka angielskiego. Humorystyczna nowozelandzka kampania "Legend", która rozpoczęła się kilka dni temu, skierowana jest przeciwko prowadzeniu pod wpływem alkoholu. Impreza i hipnotyczna muzyka są tłem dla monologu wewnętrznego chłopaka, który
Ogień w pisuarze
Drunk cooking urinal stickers, 15.10.2011, komentarzy: 0
Niektóre pisuary mogą edukować. Wystarczy oddać mocz w odpowiednie miejsce i od razu jest mozna być mądrzejszym. Jedną z głównych przyczyn domowych pożarów w Nowej Zelandii jest gotowanie pod wpływem alkoholu. Aby ugasić, nomen omen, palący problem Nowozelandzka Straż
Włochaty ogon samochodu
Wagging Tail, 08.09.2011, komentarzy: 0
Na drogi Nowej Zelandii wyruszył samochód z psim ogonem. Specjalna nakładka na tylną wycieraczkę do złudzenia przypominała włochaty psi ogon. Po włączeniu wycieraczki, ogon wydawał się radośnie merdać. “Merdająca wycieraczka” była narzędziem kampanii ”Wagging tail”
Modlitwa za drużynę rugby
A Nation Prays, 06.09.2011, komentarzy: 0
Stylizowana na Całun Turyński kreacja zachęca wiernych do modlitwy w intencji lokalnej drużyny rugby. Kampania to nietypowa i wielu odbiorców zdziwił taki rodzaj aktywności Kościoła. Billboard, umieszczony przed jednym z kościołów w Auckland, przedstawiał członka All
Jedna strona zmienia świat
Free the innocent and imprison the guilty, 05.04.2011, komentarzy: 0
Czytelnik jednym ruchem ręki – przewracając stronę trzymanej w ręku gazety – może „zmienić świat”: przywrócić wolność niesłusznie uwięzionemu i ukarać oprawcę. Umożliwia mu to interaktywna reklama prasowa stworzona dla Amnesty International przez agencję Colenso BBD. Od 50 lat, tysiące
Biegiem na drugą stronę
Kids see roads differently, 05.03.2011, komentarzy: 0
Przez środek jezdni biegnie wąski chodniczek. Widzą go jednak tylko dzieci. Wydział Transportu Miejskiego w Auckland, stolicy Nowej Zelandii, stara się uświadomić kierowcom, że  najmłodsi pieszy widzą drogę inaczej niż dorośli. Plakaty przedstawiające „dziecięcą wizję” jezdni zawisły
 strona: 1  2 »    »»
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM