Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Paragwaj

Lalki, które uczą mówić „nie”
Muńecos anti abuso, 26.08.2016, komentarzy: 0
Lalki, odwzorowujące zarówno dziewczynkę, jak i chłopca, protestują, gdy zostaną dotknięte w miejsca intymne. Zabawki, które trafiły na razie do kilkuset dzieci w Paragwaju, są odpowiedzią na dotkliwy w tym kraju problem nadużyć seksualnych wobec dzieci obojga płci. Organizatorzy podają, że
Ewolucja - z dorosłego w dziecko
INAT: National Organ Donation Day, 24.09.2015, komentarzy: 0
Najpierw jest się niemowlęciem, dzieckiem, potem następuje okres nastoletni, a następnie dorosłość, skąd tylko krok do... ponownego wejścia w ciało dziecka i to innej płci. Tak wygląda nawiązanie do procesu ewolucji przedstawione przez Narodowy Instytut Ablacji i Transplantologii w Paragwaju. Kampania
Świnka Pepa, Batman i Mario w żałobie
Toys in mourning, 27.05.2015, komentarzy: 0
Zamknięte na cztery spusty sklepy z zabawkami i ich żałobnie przystrojone wystawy – na taki widok natknęli się rankiem 18 lipca 2014 roku mieszkańcy paragwajskiego miasta Asunción. Spod krepiny i upstrzonej dziecięcymi bohaterami scenografii wyłaniał się się cel całej maskarady i zarazem rzeczywisty
Sensacyjne nagłówki w codziennej gazecie
Yellow Short Stories, 12.06.2014, komentarzy: 0
Został zamordowany, ale jego serce nie przestawało bić! - to nagłówek gazety codziennej. Paragwajczycy nie czytają literatury pięknej, jednak gazeta Diario Popular co tydzień ma 250 tys. czytelników - nakreślają problem inicjatorzy akcji. By przybliżyć obywatelom międzynarodową wielką literaturę,
Posiłek smażony na asfalcie
Global warming menu, 05.05.2014, komentarzy: 0
Jajka sadzone, a do tego smażony boczek, podane prosto z patelni. Wydaje się, że to raczej typowy posiłek, który gości na wielu stołach w czasie weekendowych śniadań. Zaskakujące jest jednak, że potrawy te zostały przygotowane na... rozgrzanym asfalcie. Global Warming Menu to kampania
Mecz anonimowych zawodników
No name match, 03.07.2013, komentarzy: 0
Podczas komentowania pierwszych minut tego meczu nie padło nazwisko żadnego piłkarza. Komentatorzy zamiast nazwisk do zasygnalizowania, kto jest przy piłce używali numerów graczy. Dopiero po kilku minutach ujawniono komunikat „In Paraguay, before the year, 1 of 4 children is not enrolled in the
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM