Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Peru

Gdyby wszystko było wiadomo przed ślubem...
The Proposal, 02.08.2016, komentarzy: 0
Prośba o rękę to jeden z najważniejszych momentów w życiu. Przyszli małżonkowie decydują się, że odtąd chcą spędzić ze sobą resztę życia. Tymczasem w peruwiańskiej kampanii "The Proposal" ("Oświadczyny"), wyznanie miłości zastępuje wyznanie nienawiści i obietnica stosowania
Wirtualne sprzątanie, prawdziwy efekt
The Big Data Takedown, 24.06.2016, komentarzy: 0
Pliki, zdjęcia, konta, skrzynki mailowe, także te nieużywane, przechowywane są centrach przetwarzania danych, które już teraz pochłaniają tyle energii, co 30 elektrowni jądrowych.  Użytkownicy sieci tworzą dane w zastraszającym tempie. Kampania "The Big Data Takedown" została zrealizowana
Cienka rodzinna linia
Not everything should stay in the family, 31.05.2016, komentarzy: 0
Zdjęcia członków rodziny ustawione są na kształt drzewa genealogicznego, ale nie wszystkie linie ich łączące są typowe. Jedno z dzieci i jednego z dorosłych łączy dodatkowa linia, oznaczająca seksualną i krzywdząca  relację. Kampania obrazuje tę przemocową zależoność w nieskomplikowany
Trening małego siłacza
Give more, 02.11.2015, komentarzy: 0
Chłopiec ćwiczący brzuszki, starający się przygotować zdrowy koktajl, dźwigający ciężką kanapę, noszący wiadra z wodą, podnoszący się na barierce bramki zamiast oddania się wspólnej zabawie z kolegami wzbudza zainteresowanie, a później wzruszenie. Każdą z tych czynności wykonuje z ogromnym zawzięciem,
Nowy wózek
Chair car, 04.09.2015, komentarzy: 0
Niezwykły pojazd przedstawiony w kampanii nie jest kolejną nowinką motoryzacyjną, jak mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka, a przestrogą. Ten wózek-samochód ma ostrzec wszystkich, którzy siadają za kierownicą pod wpływem alkoholu. Kampania "Chair Car" ("Wózek-Samochód")
Gwizdanie na ulicy za własną matką
Silbale a tu madre, 29.01.2015, komentarzy: 0
Dwóch mężczyzn, znanych z tego, że często obcesowo zaczepiali obce kobiety, jak zwykle rzuciło głośny komentarz na temat przyciągających ich uwagę, atrakcyjnie ubranych postaci. Chwilę później okazało się, że są to ich... własne matki, które udzieliły im publicznie głośnej, zawstydzającej reprymendy. Firma
Matrioszki z ludzi
Girl, boy, 19.03.2014, komentarzy: 0
Ciało prowokacyjnie ubranej dorosłej kobiety składa się z wielu warstw. W samym wnętrzu ukryta jest poturbowana dziewczynka. Druga wersja przedstawia natomiast dorosłego mężczyznę z butelką alkoholu. Gdzieś w środku tego człowieka mieszka smutny chłopiec. Na losy każdego
Czy lekarz się pomylił?
Una consulta para recordar, 16.12.2013, komentarzy: 0
Lekarz proponuje oczekującym pacjentkom zupełnie inne badanie, niż się spodziewały. Zazwyczaj chodzi się do lekarza dopiero w przypadku bólu lub złego samopoczucia. Z powodu takich dolegliwości wspomniane kobiety zgłosiły się na badania. Doktor pyta pacjentki o ich samopoczucie i zaprasza na
Historie jak z kinowych hitów
La Vida Real, 05.11.2013, komentarzy: 0
Żona cierpiąca na chorobę dwubiegunową i sypiająca z wieloma mężczyznami, kłopotliwe interesy z nielegalnymi imigrantami, a do tego nowotwór w zaawansowanym stadium - to historia Uxbala. U Jackie stwierdzono nawrót choroby, ona zaś nie może znieść myśli o tym, że nie będzie mogła dbać o swoje dzieci
Serce znalezione w więzieniu
Searching for hearts, 25.09.2013, komentarzy: 0
Mordercy, złodzieje, paserzy i oszuści udowodnili, że stać ich na współczucie i dobroczynność. Spot zrealizowany przez agencję Mayo Draftfcb jest podsumowaniem akcji peruwiańskiej fundacji na rzecz walki z rakiem (Peruvian Cancer Foundation (PCF)). Stowarzyszenie każdego roku poprzez kampanię "Ponle
Szczęki czekają na lądzie
Jaws, 23.04.2013, komentarzy: 0
Muzyka z filmu "Szczęki" i kobieta w niebezpieczeństwie - widz odnosi wrażenie, że katastrofa jest blisko. Tym razem jednak będzie zaskoczony rozwojem i zakończeniem dreszczowca. Niebezpieczeństwo miało czekać w wodzie, natomiast okazuje się, że zagrożeniem jest słońce, którego promienie
Płonący G.I. Joe
Where you see danger your children see fun, 27.09.2012, komentarzy: 0
Na stole operacyjnym rozłożona na części figurka żołnierza przypominająca popularną zabawkę - G.I. Joe. Narzędzie zbrodni: płonąca świeczka. Nie jest to jednak dodatkowy rekwizyt w dektywistycznej planszówce Cluedo, choć w oczach niejednego dziecka świeczka to niemal magiczny
Kto dotyka jąder, ten wygrywa
Testicular Cancer Prevention, 22.02.2012, komentarzy: 0
By podbudować swój wizerunek w oczach innych osób można podotykać swoich jąder. Taką radę daje mężczyznom peruwiańska Liga Przeciwko Rakowi, która w niecodzienny sposób zachęca mężczyzn do samodzielnego badania jąder. Agencja Y&R z Peru zrealizowała dwa spoty. W
Śmierć podaje zapalniczkę
See you soon, 06.02.2012, komentarzy: 0
W samym środku udanej zabawy w klubie można spotkać śmierć - przerażającą kostuchę. Wystarczy sięgnąć po papierosa… Nietypową rozrywkę zapewniła palaczom papierosów z Peru organizacja CEDRO (Centrum Edukacji i Informacji na rzecz Profilaktyki Uzależnień). Przebrany za śmierć
Jakie śliczne trumny
The miracle of prevention, 06.02.2012, komentarzy: 0
Trumny zachwycają pięknym rzemiosłem, aksamitnymi poduszkami i złotymi wykończeniami – nic, tylko położyć się na wieczny odpoczynek. Właściciel zakładu pogrzebowego gorąco zachwala swój asortyment, ale potencjalni klienci nie zamierzają prędko skorzystać z jego usług.Agencja reklamowa
Marzenie na podłodze vs. marzenie o podłodze
A Roof For My Country, 06.02.2012, komentarzy: 0
Jedna dziewczynka marzy o kucyku. Dla drugiej szczytem marzeń jest podłoga, po której chodzi ta pierwsza. Organizacja, która buduje domy dla osób żyjących w skrajnej biedzie apeluje o wsparcie finansowe na rzecz potrzebujących. Kreacjom peruwiańskiej kampanii towarzyszy hasło: "Someone
Maszyna, która powiększa serce
Cardiotronic, 26.11.2011, komentarzy: 0
Każdy chciał się zbadać i w ten sposób - przy pomocy maszyny testującej pojemność serca - zebrano środki na pomoc bezdomnym. Urządzenie dla organizacji charytatywnej Roof for my Country (Dach dla mojego kraju) przygotowała agencja Y&R z Peru. Celem kampanii było pozyskanie
Nene i Cachito - gdyby wiedzieli, to by nie trafili
My Goal Against Scotland / My Goal Against Argentina, 25.10.2011, komentarzy: 0
Gdyby mogli cofnąć czas, to by tych goli nie strzelili. Legendy peruwiańskiego futbolu wspominają swoje najpiękniejsze strzały - te, które na zawsze zapisały się w pamięci kibiców. W historiach,
Cud odbijającej się piłki
Ball, 13.09.2011, komentarzy: 0
To niesamowite, że piłka się odbija! Kilkuletni chłopiec gra z kolegami w piłkę na piaszczystym podłożu. Dopiero w świeżo zbudowanym domu z radością i zdumieniem odkrywa, że piłka może się odbijać. To, co dla większości ludzi jest oczywiste, dla mieszkańców niektórych rejonów
Śmieci na fali
Garbage kills, 20.04.2011, komentarzy: 0
Ogromny wieloryb wyleguje się na plaży w Limie. Nie jest to jednak zwierzę z krwi i kości, ale zrobiona z odpadków rzeźba. Sztuczne cielsko wielkiego ssaka otacza policyjna taśma, z dystansu widok przypomina miejsce zbrodni. „Ensucias matas” („Śmieci
polecamy
Radość na starość
Live to be old, 10.09.2010, komentarzy: 2
Starość jest super - przekonuje peruwiańska kampania. W sypialni rozlega się głośne chrapanie starszej kobiety, które budzi ze snu jej męża śpiącego obok. Wyjąwszy z ucha aparat słuchowy, mężczyzna przekręca się na drugi bok i zasypia. Takie sztuczki to tylko na starość , o czym przekonuje
Piękny dzień na raka
Wonderful day, 10.04.2010, komentarzy: 0
Kąpiel się w morzu, zabawa na plaży, piękna słoneczna pogoda - w sam raz by złapać raka. Spot reklamowy peruwiańskiej kampanii "Wonderful day" na 40 sekund przenosi widza na słoneczną plażę, nad basen i do skąpanego słońcem ogrodu. Niemalże można poczuć na skórze ciepło promieni słonecznych. I
Jest szczepionka na raka
Vaccine against cancer, 20.01.2010, komentarzy: 0
W Peru odbyła się wielowymiarowa kampania o odkryciu szczepionki na raka. - W kampaniach społecznych rak jest synonimem śmierci – uważa Flavio Pantigoso z agencji Y&R, która w styczniu br. przygotowała kampanię "Vaccine against cancer", która łamie ten schemat, formułując pozytywny przekaz i mówiąc
polecamy
Co mogą dłonie
Tus manos hacen cosas increíbles, 07.12.2009, komentarzy: 0
Dłońmi można robić niesamowite rzeczy: np. składać bluzki jednym ruchem (tak!), wygrywać na nich melodię "Für Elise" Beethovena, czy opowiadać historię z czyjegoś życia. Krótkie filmy reklamowe rejestrujące te umiejętności trzech kobiet były częścią kampanii prowadzonej w grudniu 2009 r. przez
Cuda na parkingu
Miracle, 06.09.2009, komentarzy: 3
Ludzie odzyskują władzę w nogach, wózki inwalidzkie nie są już potrzebne, wokół szczęśliwców gromadzą się oszołomieni świadkowie cudownych ozdrowień… Cuda, jeden, za drugim. A to tylko sprawne osoby wysiadają z aut zaparkowanych na „kopertach”. Prawdziwe sceny, sfilmowane
Peruwiańska orkiestra świątecznej pomocy
Ponle Corazón Fé, 05.06.2009, komentarzy: 0
W Peru też działa "orkiestra świątecznej pomocy". Naturalistyczny, ale pełen nadziei spot, pokazujący życie szpitalne chorych dzieci, powstał z inicjatywy peruwiańskiej organizacji Ponle Corazon (Podaruj mu serce) zajmująca się pomaganiem dzieciom chorym na nowotwory. Mały chory chłopiec
Zmasowany atak petów
15.000, 30.05.2008, komentarzy: 0
15 tysięcy petów wstawiono do przyulicznej witryny reklamowej w ramach kampanii zorganizowanej przez Peruwiańską Ligę ds. Walki z Rakiem z okazji Międzynarodowego Dnia Bez Papierosa. Jej celem było pokazanie złego wpływu osób palących na niepalące, szczególnie w rodzinie - osób starszych na dzieci
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM