Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Polska

Pomoc zwycięży przemoc
Wybieram pomoc, 24.03.2017, komentarzy: 0
Z plakatów spoglądają na nas poważne twarze, ale maluje się na nich determinacja. Młoda kobieta sfotografowana na pierwszym z nich okazuje się świadkiem przemocy, na drugim widzimy mężczyznę w średnim wieku, który jest jej sprawcą, natomiast trzeci plakat przedstawia ofiarę agresji. Osoby te połączyło
Najpiękniejszy świat
Polska na niebiesko, 22.03.2017, komentarzy: 0
Chciałem Wam zakomunikować, że…  „Czasem mi to przeszkadza, a czasem mi pomaga”, „jest dla mnie przyjacielem, ale również jest przeciwnością losu”, „to jest najpiękniejszy świat jaki może być” kilka osób stara się odpowiedzieć na pytanie w najnowszej kampanii Fundacji JiM. O
Ku chwale piersi!
Muszkieterowie dla Polek, 21.03.2017, komentarzy: 0
Małe, duże, jędrne, kształtne, okrągłe, wspaniałe... określeń dla kobiecych piersi nie brakuje. 8 marca ruszyła dziesiąta edycja kampanii Muszkieterowie dla Polek, która zachęca kobiety do badań profilaktycznych mających zapobiegać rakowi piersi. Firma stworzyła konkurs „Pier(w)si do komplementów” skierowany
Wirtualny świat dziecka
Chroń dziecko w sieci, 09.03.2017, komentarzy: 0
Dziecko niepostrzeżenie wbiega do swojego pokoju i od razu włącza komputer. Jego rodzice w tym czasie są zajęci, a on ma dostęp do różnych stron internetowych, gdzie może natknąć się na pornografię, wulgaryzmy czy przemoc. Jak dowiadujemy się z piosenki: „Czasem, tak przez przypadek zaglądam tam, gdzie
Zła atmosfera po sąsiedzku
Nie truj sąsiada, 03.03.2017, komentarzy: 0
Kampania „Nie truj sąsiada” jest częścią projektu „Gmina z dobrą energią” realizowanego przez samorządy Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego na terenie gmin i powiatów , które tenże region obejmuje. Cała dynamiczna i wielopoziomowa akcja ma na celu walkę o czystsze powietrze w jednym z najbardziej
Puste boisko
Szukamy Mamy 2017, 01.03.2017, komentarzy: 0
Kilkuletni chłopcy grają w piłkę nożną na osiedlowym boisku. Po każdego z nich kolejno przychodzą rodzice. Janek nie ma rodziny, dlatego ostatecznie zostaje sam. Po zeszłorocznym sukcesie Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce kontynuuje kampanię Szukamy Mamy, która ma za zadanie zachęcić potencjalnych
Zobacz jak jest w realu
Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość, 26.01.2017, komentarzy: 0
Piękne, atrakcyjne nimfy w zderzeniu z brudnym przejściem podziemnym… Plastikowy kasownik zamiast czułego kochanka… Raperskie flow w kontraście do żenującego bełkotu. W ten innowacyjny sposób Główny Inspektorat Sanitarny chce zwrócić uwagę młodzieży na negatywne skutki korzystania z używek. Właśnie
Książka, która mrozi krew w żyłach
Zobacz Niewidzialnych, 23.01.2017, komentarzy: 0
Literatura może uzmysłowić wiele, ale ta wyjątkowa książka angażuje więcej zmysłów niż tylko wzrok. Cel – nauczyć odbiorcę empatii. W ramach akcji „Zobacz Niewidzialnych” Fundacji Kapucyńskiej, która od kilkudziesięciu lat pomaga osobom najuboższym oraz bezdomnym, wydała książkę, która ma uwrażliwić
Najlepsza rola dla mężczyzny
Fajnie być tatą, 17.01.2017, komentarzy: 0
Król, olbrzym, kucharz czy lekarz? W których z tych ról najbardziej odnajduje się facet? Według najnowszej kampanii Fundacji Mamy i Taty najlepiej jest zostać ojcem. Kampanię zrealizowana przez agencję Telescope skierowano do mężczyzn, którzy odkładają decyzję o potomstwie. Z badań zleconych przez fundację
Małe zęby bez dużych problemów
Małe zęby, wielka moc, 20.12.2016, komentarzy: 0
Choć przeciwnik jest groźny, walka nie musi być ciężka - wystarczy kilku sojuszników, jak dobre nawyki i dentysta. Kampania  „Dzieciństwo bez próchnicy” ma pomóc najmłodszym w dbaniu o uzębienie. W ramach tego programu edukacyjnego udostępniona właśnie została bezpłatna aplikacja mobilna – „Pampiś
Co po 25. urodzinach?
25 i co dalej?, 15.12.2016, komentarzy: 0
Elegancki tort, świeczki już zdmuchnięte, ale 25. urodziny nie dla wszystkich są kolejną radosną rocznicą.  Kampania "25 lat i co dalej?" zwraca uwagę na problem osób z niepełnosprawnością intelektualną i sprzężoną, które od 6 do 25 roku życia mogą korzystać z nauki i opieki w ośrodkach szkolnych,
Badania naukowe, rozwój transportu, przedsiębiorczość...
Ze szwajcarską precyzją zmieniamy Polskę, 15.12.2016, komentarzy: 0
...a także odnawialne źródła energii, rozbudowa atrakcji turystycznych, programy profilaktyczne i wiele innych obszarów jest wspieranych przez środki z Funduszu Szwajcarskiego. Hasło kampanii promującej efekty wykorzystania tych funduszy brzmi „Ze szwajcarską precyzją rozwijamy Polskę”. Celem
Bez „schizowania”
Robak, 02.12.2016, komentarzy: 0
W rytm popularnej meksykańskiej melodii ludowej przedstawiane są informacje o depresji, schizofrenii i chorobie dwubiegunowej. Animacja przygotowana w kooperacji z Obrazkoterapią kończy kampanię dotyczącą przeciwdziałania wykluczeniu osób z zaburzeniami psychicznymi, prowadzoną przez Fundację Wielogłosu.
Rozbijanie kotletów przed komputerem
Nie przynoś tego do pracy, 02.12.2016, komentarzy: 0
Na nagraniu z monitoringu w miejscu pracy mężczyzna, jak gdyby nigdy nic, wyjmuje deskę, tłuczek i zaczyna rozbijać mięso na kotlety.  Sieć przychodni medycznych CenterMed przystąpiła do realizacji kampanii pt. „Nie przynoś tego do pracy”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na problem
Naloty na Aleppo a Kim Kardashian
Jestem dziennikarzem, 30.11.2016, komentarzy: 0
Nowy smartfon a podpisanie CETA, dramat uchodźców a plotki o Kim Kardashian, sytuacja dzieci z Aleppo a dzieci Brada Pitta i Angeliny Jolie... dziennikarz decyduje, jakie informacje trafią na główne strony dzienników, o jakich wspomni się później, a jakie zostaną w ogóle pominięte. Wybiera to, co "się
Kontrola opłat, kontrola emocji
Kontroluj się, 29.11.2016, komentarzy: 0
Nie jest to kampania o przemocy w rodzinie czy wobec mniejszości etnicznych lub wyznaniowych. Uderzenie w twarz, potrącenie przez samochód, pobicie, wyzwiska dotknęły kontrolerów Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie.  Jak podają organizatorzy kampanii, w ciągu trzech ostatnich lat miały miejsce
Żeby plastik nie płonął
Plastik nie do pieca - piec nie do plastiku, 28.11.2016, komentarzy: 0
„Plastik nie do pieca - piec nie do plastiku” - Fundacja PlasticsEurope Polska w edukacyjno-społecznej akcji organizowanej w kilku regionach Polski przypomina o szkodliwości spalania odpadów w piecach, przydomowych kotłowniach i na wolnym powietrzu. Na monitorach w autobusach i tramwajach
Szkoda zachodu na lepienie uszek...
Podaruj Wigilię, 24.11.2016, komentarzy: 0
...jeśli nie ma się z kim nimi podzielić. Nie warto też zakładać eleganckiej koszuli, jeśli w perspektywie jest samotny wieczór - stwierdzają bohaterowie spotów: starsi ludzie, którzy nie mają nikogo bliskiego. Chce im pomóc stowarzyszenie "mali bracia Ubogich", które organizuje Wigilię
Nie ma czasu na chorobę
Potrzeba trochę szczęścia, 23.11.2016, komentarzy: 0
Osiem fotoreportaży z osobami chorymi przedstawia ich świat, zmagania z białaczką i zmianę, którą im przyniosła. Rozmowy z pacjentami chorymi hematoonkologicznie zostały wydane w formie albumu, a zdjęcia będzie można oglądać w formie wystawy w różnych miastach Polski. Przewlekła białaczka limfocytowa
Kasjerka, hrabianka, Pan Latawiec
Schizofrenia – dramat młodych, dramat opiekunów, 21.11.2016, komentarzy: 0
Będę kasjerką, hrabianką, będę alpinistą, Panem Latawcem... wewnętrzne głosy mówią jednak: Chyba zwariowałaś! Po co Ci te tabletki? Głupie pomysły. Siedź cicho! Nikim nie będziesz! To nie jest głos fikcyjnego bohatera. Podobne głosy słyszą osoby zmagające się ze schizofrenią, przekonujące ich,
Lewandowska, Pyrek i Olszański grają razem
#GrajmyRazem , 18.11.2016, komentarzy: 0
Anna Lewandowska, Cezary Pazura, Zygmunt Chajzer, Magdalena Różczka, inne znane osoby oraz zawodnicy Olimpiad Specjalnych Polska zachęcają do wspierania sportowców z niepełnosprawnością intelektualną. W środę, 16 listopada, w 250 lokalizacjach w całej Polsce (Górny Śląsk, Kraków, Łodź,
Milowicz adeptem kung-fu
Znajdź swojego mistrza, 14.11.2016, komentarzy: 0
Aktor nie bez wysiłku, ale skutecznie pokonuje ciosami kolejnych przeciwników - złą dietę, siedzący tryb życia i niewłaściwe leczenie. Projekt edukacyjny z udziałem aktora Michała Milowicza i prof. dr hab. n. med. Leszka Czupryniaka poświęcony jest tematyce skutecznej prewencji powikłań cukrzycy.  Ponad
Listopad miesiącem wąsa
Miej życie pod kontrolą. Badaj się, 07.11.2016, komentarzy: 0
Polski raper Miuosh zapuścił wąsy i zachęca do tego wszystkich mężczyzn. Kampania społeczna kanału TNT pod hasłem „Miej życie pod kontrolą. Badaj się.” wesprze Fundację Wygrajmy Zdrowie. Za każde zdjęcie z wąsem przekazane przez aplikację dostępną na stronie wastopad.tnt-tv.pl stacja
Co można oddać ojczyźnie?
Ojczyzna to inni ludzie, 07.11.2016, komentarzy: 0
Z okazji 11 listopada zastanawiają się nad tym m.in. Anna Grodzka, Arkadiusz Onyszko i Omenaa Mensah. W spocie przygotowanym dla akcji Dawca.pl wspólnie dochodzą do wniosku, że ojczyzna to przede wszystkim ludzie, a ludziom - warto pomagać i warto podpisać oświadczenie woli, dzięki któremu nie
Cyber Marian na przejeździe
Jeden przejazd za daleko, 02.11.2016, komentarzy: 0
YouTuber Cyber Marian szaleje za kierownicą, łamie wszystkie możliwe przepisy, potrąca wózek dziecięcy, a na koniec ściga się z pociągiem i usiłuje go wyprzedzić na niestrzeżonym przejeździe. Film pt. „Jeden przejazd za daleko”, który 30 października pojawił się na kanale twórcy, ma
Stoch i Hula cieszą się ciszą
Ciesz się ciszą, 25.10.2016, komentarzy: 0
Polscy skoczkowie w spocie stylizowanym na film z dawnych lat zwracają uwagę na to, jak chronić się przed hałasem i dbać o codzienny komfort życia. Reklama promuje także konkurs „Ciesz się ciszą” organizowany przez markę ISOVER. Do 15 listopada 2016 roku wszystkie polskie miasta mogą powalczyć o materiały
Rodzinne kopiowanie i wklejanie
Kopiuj-wklej. Pokaż mi ten lepszy świat, 21.10.2016, komentarzy: 0
„Kopiuj-wklej”, mechanizm znany z edytorów tekstu, w tej kampanii odnosi się do ludzkich zachowań: wzorce obecne w domu przełożą się na poźniejsze, dorosłe życie. W ramach akcji przygotowano teledysk w konwencji przedstawienia teatralnego, towarzyszący rapowanej piosence. Kampania ma
Superbohaterka w tramwaju
Opiekun rodzinny – samotny bohater?, 18.10.2016, komentarzy: 0
Zamaskowani jak postacie znane z komiksów: mężczyzna z zakupami, kobieta przysypiająca w autobusie, starsza kobieta w windzie. Bohater spotu przygląda się im z zainteresowaniem i zdumieniem, w końcu sam przywdziewa pelerynę. Nowa kampania Fundacji Hospicyjnej ma na celu zwrócić uwagę
Walka na macie i w życiu
Nie tracę siebie w schizofrenii, 14.10.2016, komentarzy: 0
Młoda zawodniczka judo, reprezentantka kadry narodowej osób niesłyszących, od 11 roku życia cierpi na schizofrenię paranoidalną. Rozpoczęła się kampania społeczna \"Nie tracę siebie w schizofrenii\", której celem jest przełamanie tabu wokół tej choroby psychicznej. Jak wyjaśniają inicjatorzy kampanii,
Eksperymenty na Kubie i Kasi
Wolne od GMO? Chcę wiedzieć!, 10.10.2016, komentarzy: 0
Biały królik, kojarzący się z badaniami laboratoryjnymi, nie jest jedynym bohaterem tego spotu. Poza nim są jeszcze Kuba, Ania, Kasia, Krzysztof, Marcin, Józef - zamknięci w klatkach ludzie, symbolizujący konsumentów. "Wszyscy jesteśmy królikami doświadczalnymi. Ty też!" to hasło akcji
 strona: 1  2  3  4  5  6 ... 42 »    »»
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM