Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Republika Południowej Afryki

Pocałunek śmierci
The First Kiss, 19.04.2016, komentarzy: 0
Upragniony pierwszy "pocałunek" tej pary ma miejsce jednocześnie zbyt późno i zbyt wcześnie, a na pewno w najgorszych, z możliwych okoliczności. Spot "First kiss" ("Pierwszy pocałunek") jest częścią kampanii "Safely Home" ("Bezpiecznie z powrotem")
Klub mentorów
Be the mentor, 11.12.2015, komentarzy: 0
Nigdy nie byłem odważny - mówi młody człowiek i oszczędnie, ale bardzo dobitnie opowiada swoją historię po to, by ośmielić sobie podobnych do działania. Kampania "Be the mentor you wish you'd had" ("Bądź mentorem którego chciałbyś mieć") została zrealizowana dla The
Pamiętna lekcja z dzieciństwa
Scouts: Learn it young. Remember forever, 02.09.2015, komentarzy: 0
Jak duże znaczenie ma dzieciństwo? Czy można nauczyć się czegoś w tym okresie i pamiętać to na zawsze? Jazda na rowerze czy łyżwach, pływanie, ale także udzielanie pierwszej pomocy to umiejętności, które zdobyte w okresie młodości pozostają w pamięci do końca życia, staja się intuicyjne. Twórcy kampanii
Poznać świat tak szybko, jak tylko się da
Borrowed time, 16.03.2015, komentarzy: 0
Młoda matka pokazuje świat swojemu nowo narodzonemu dziecku. Zwraca uwagę na pozornie drobne rzeczy, które składają się na urok życia - szeleszczące pod nogami opadłe liście, psa biegnącego przez park, zapach orzechów prażonych na przydrożnym straganie. Sceneria wskazuje, że te wszystkie
Czarny i niebieski trudniej zobaczyć
Why is it so hard to see black and blue?, 06.03.2015, komentarzy: 0
Czy sukienka jest biało-złota, czy niebiesko-czarna? Spór na temat rzeczywistego koloru kreacji na umieszczonym w internecie zdjęciu rozgorzał w sieci kilka dni temu. Wykorzystał go południowoafrykański oddział organizacji Salvation Army (Armii Zbawienia). W kampanii przygotowanej na
Urodzinowe zaproszenie dla wszystkich
You are invited to Jenna's 21st Birthday Party, 07.11.2014, komentarzy: 0
19-letnia Jenna Lowe zaprasza za pośrednictwem filmu na YouTube wszystkich oglądających na swoje 21. urodziny. Zastanawiać może, dlaczego ten ważny dzień chce spędzić z zupełnie obcymi ludźmi? Otóż zaproszenie jest częścią kampanii dla południowoafrykańskiej Organ Donor Foundation, mającej zachęcić
7 tysięcy niewidzialnych w Kapsztadzie
Help the homeless this winter, 04.09.2014, komentarzy: 0
Krople deszczu pomogły w przekazaniu informacji na temat sytuacji osób najboleśniej odczuwających trudne warunki atmosferyczne. Melancholijne obrazki skąpanej w deszczu przestrzeni miejskiej południowoafrykańskiego Kapsztadu (Cape Town) nie napawają optymizmem. Jednak kapiące z nieba krople nie są tylko
Mydło z niespodzianką ratuje dzieci
Hope soap, 26.08.2013, komentarzy: 0
Obraz afrykańskich slumsów przerywa pojawienie się niezwykłego mydła. Zabawki umieszczone w jego wnętrzu zachęcają dzieci do dbania o czystość, co zmniejsza ryzyko infekcji. Najmłodsi nie tylko zaczynają myć dokładnie ręce, ale również chętniej się kąpią. Wtedy kostka szybciej się kończy, a zabawka
Pingwiny u okulisty
Save seabirds, 05.08.2013, komentarzy: 0
Żywe pingwiny kilka linijek niżej stają się martwe. To dzięki złudzeniu optycznemu, jakie agencja Bittersuite zastosowała w reklamach kampanii na temat adopcji pingwinów. Obrazki zawierające złudzenia optyczne kojarzą się pozytywnie z dziecięcymi zabawami, ale bywają
Oni kontynuowali misję
Help us take the Mandela legacy forward, 07.02.2013, komentarzy: 0
Były prezydent Republiki Południowej Afryki Nelson Mandela jest znany na całym świecie. Fundacja jego imienia postanowiła uhonorować innych działaczy, których zasługi dla RPA również są ogromne. Dzięki kampanii organizacja promuje swoją działalność i prezentuje sylwetki dwóch osób, które także
Uniewinniony przez zadeptanie
Cape Town Station Activation, 19.06.2012, komentarzy: 0
Twarz mężczyzny, który dopuścił się zbrodni zadeptano w ciągu kilku godzin. Przestępca pozostanie bezkarny. Na posadzce dworca kolejowego w Kapsztadzie pojawiła się zagadkowa dla podróżnych instalacja o imponujących rozmiarach (6x8m). Policyjny portret przestępcy ułożony z
Sztuczne futro z prawdziwego psa
True Coat, 22.05.2012, komentarzy: 0
Futra, które sprzedawane są jako sztuczne, często pochodzą od prawdziwych kotów i psów. Nie wiedzą tego ani konsumenci, ani sprzedawcy. Psy i koty w ubraniach zazwyczaj budzą życzliwy uśmiech. Bohaterowie tej kampanii mają na sobie prawdziwe kreacje. Na każdej z nich  nadrukowano przyciągający
Śmierć jednej osoby powoduje siedem zgonów
If you're not an organ donor, 20.04.2012, komentarzy: 0
Na brzegu morza, obok nieżyjącego spadochroniarza leży siedem innych zagadkowych ciał ubranych w szpitalne koszule. Pasjonaci sportów ekstremalnych: spadochroniarz i surfer zmarli na skutek nieszczęśliwego wypadku. Pozostałe osoby to chorzy, którzy nie doczekali przeszczepu potrzebnych
Mapa wolnej przestrzeni
Map, 08.04.2012, komentarzy: 0
Mapa świata z perspektywy dzikich zwierząt wyglada strasznie. Zamiast rozległych kontynentów widać na niej porozrzucane tu i ówdzie skrawki lądu. Pustą mapę przedstawia Endangered Wildlife Trust, walcząca o ochronę terenów, na których żyją zagrożone wyginięciem gatunki zwierząt. Nie ma na niej obszarów
Hamburgery do czytania
Braille Burgers, 06.12.2011, komentarzy: 0
Specjalne hamburgery dla osób niewidomych przygotowała sieć Wimpy Burgers. Ciekawa kampania, bazująca na dobrym pomyśle i tylko 15 kanapkach od razu stała się hitem. Popularna sieć restauracji z RPA postanowiła zawalczyć o niewidzących klientów,
To farmerki uratują świat
Support women farmers, 04.12.2011, komentarzy: 0
Kobietę farmerkę przygniata coraz większy ciężar. Jest kolorowo, ale jednak trochę strasznie. Drobni farmerzy produkują połowę żywności na świecie. Większość z nich to kobiety. Praca na roli jest coraz trudniejsza ze względu na zmieniający się klimat oraz zanieczyszczenie
Papieros, który uratował życie
The Cigarette That Saved Lives, 01.12.2011, komentarzy: 0
Czy to możliwe by papieros uratował komuś życie? Najnowsza kampania stworzona przez „The DNA Project” z RPA nie jest ani kampanią antynikotynową, ani akcją promującą palenie mimo, że głównym elementem spotu jest papieros. O co więc chodzi? Wszystko zaczęło się od osobistej
Ludzie umierają parami
, 09.11.2011, komentarzy: 0
Po co dziewczynka kładzie się obok ciała kierowcy, który zginął w wypadku motocyklowym? Umarła razem z nim, ponieważ mężczyzna nie był dawcą organów. Komentarz „If you’re not an organ doner when you die, you take someone else with you”
Pierś masować delikatnie
Breast Cancer, 06.10.2011, komentarzy: 0
Zdjęcie idealnie okrągłej kobiecej piersi może budzić różne skojarzenia... Na przykład te dotyczące pielęgnacji biustu. Tym bardziej, że napis nadrukowany na zdjęciu informuje, że piersi należy „Gently massage in a circular motion” (Masować delikatnie, okrężnymi
Zwierzęta też się palą
Matches, 05.07.2011, komentarzy: 0
Pawian oraz jeż nie mają naturalnego futerka ani kolców. Zamiast tego, ich ciała pokrywają zapałki, które podobnie jak las, mogą spłonąć w mgnieniu oka. Kampania pod hasłem „Wildfires burn more than trees“ („W pożarach lasów płoną nie tylko drzewa“)
Dobry papier zamiast kanapki
Good Paper, 21.06.2011, komentarzy: 0
Na biurkach pracowników kilkunastu firm w RPA pojawiły się paczki z zaskakującym lunchem. Zamiast tradycyjnych składników do przygotowania kanapek użyto papieru o nazwie Stephen – produktu, którego głównym zadaniem jest pomoc głodnym dzieciom. Papierowe
Człowiek zużywa 60 drzew rocznie
Paper Forest, 10.06.2011, komentarzy: 0
Na wizji lasu, w którym zamiast drzew rosną sterty kartek formatu A4, oparto prowadzoną w RPA kampanię "Paper Forest" ("Papierowy las") zrealizowaną przez agencję TBWA\HuntLascaris dla The Paper Recycling Association of South Africa - stowarzyszenia promującego
Zaproszenie z pałkami-zapałkami
Art for Aids, Matchbook, 08.06.2011, komentarzy: 0
W wielkich kolorowych pudełkach od zapałek wybrani muzycy otrzymali pałki perkusyjne. Cztery opakowania, powstałe w ramach kampanii „Matchbook“, trafiły do czterech zespołów muzycznych i stanowiły zaproszenie do wzięcia udziału w koncercie Rock4AIDS. Koncert jest organizowany
Niekompletni ludzie
Broken, 30.11.2010, komentarzy: 1
Spożywająca śniadanie dziewczynka ma dziurę w miejscu przegubu, jak zniszczona plastikowa lalka. Kobieta z niekompletną, rozbitą czaszką, zajmuje się swoim dzieckiem. Smutny chłopiec, pozbawiony fragmentu łydki, siedzi skulony na schodach. Przygnębiający nastrój filmu przełamuje kobieta,
Lifestylowa krowa
Rediscover Dairy, 29.11.2010, komentarzy: 0
Afrykański rolnik reklamuje swoją krowę jak rasowy marketingowiec, przekonując, że krowa to nie zwykły produkt, a styl życia. I faktycznie w kampanii "Rediscover Dairy" ("Odkryj nabiał na nowo") o zdrowy styl życia chodzi – akcja ma za zadanie informować konsumentów o korzyściach wynikających
Szacunek dla osiołka
Anti Animal Cruelty, 08.10.2010, komentarzy: 0
Sielankowy obraz – słoneczne kolory, dziecięca radość i wesoła zabawa, urodzinowa piñata (pochodząca z tradycji latynoskiej, coraz częściej pojawiająca się w innych kręgach kulturowych - opakowanie na słodycze, które może mieć kształt zwykłej kuli, ale często, jak tutaj, jest to zwierzę), czyli
Ile tuńczyka jest w tuńczyku?
Tuna fishing, 06.09.2010, komentarzy: 0
Delfin, rekin, żółw wodny, a może tuńczyk? Zwierzę przedstawione na reklamie to kombinacja kilku gatunków morskich. Ta układanka ma uzmysłowić fakt, że ofiarami połowów tuńczyków padają również inne, często zagrożone, gatunki zwierząt. Kampania pod hasłem „Only a tenth of the catch
Sąsiedzki eksperyment
Neighborhood Experiment, 15.06.2010, komentarzy: 0
Głośna muzyka przeszkadza sąsiadom i skłania ich do interwencji, bicie kobiety nie obchodzi nikogo – to przekaz kampanii, w której wykorzystano eksperyment społeczny. Młody mężczyzna późnym wieczorem zaburza spokój całego sąsiedztwa grając na perkusji, co spotyka się z pretensjami i skargami
Przechodnie nagle znikają
A campaign designed to drop sales, 07.06.2010, komentarzy: 0
Ta kampania powstała po to, żeby zmniejszyć sprzedaż - tak opisują ją jej twórcy. Może to się wydawać trochę nietypowym celem, dopóki nie wiadomo, że towarem, o który chodzi, są ludzie. Wraz ze zbliżającym się mundialem, który w tym roku odbywał się w RPA, w tamtejszych mediach rozgorzała
Wygrali z Apartheidem, polegli z Paris Hilton
Future Lost, 12.04.2010, komentarzy: 0
Uliczna sonda w konwencji MTV. Znacie gwiazdę ze zdjęcia? Młodzi, roześmiani mieszkańcy RPA plejadę hollywoodzkich gwiazd rozpoznają z refleksem godnym Chucka Norrisa: To Paris Hilton! Britney! Shakira! Zdjęcie kończące serię budzi jednak konsternację. Podpowiedź: To znany aktywista ruchu
 strona: 1  2 »    »»
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM