Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Serbia i Czarnogóra

Biała laska prowadzi po sieci
Web Blackout, 09.09.2013, komentarzy: 0
Strona internetowa nagle gaśnie, na ekranie zapada zupełny mrok, a zamiast kursorem, użytkownik porusza białą laską, typowym atrybutem osób niewidomych. Internauta dodatkowo jest atakowany przez różnego rodzaju fragmentaryczne dźwięki, hałasy i głosy. Zagubionego odbiorcę zawodzi najważniejszy
365 dni ze złego roku
Jedna fotografija dnevno u najgoroj godini života, 27.05.2013, komentarzy: 0
Pewna Serbka codziennie robiła sobie jedno zdjęcie. W serwisie YouTube umieściła następnie poklatkowy film będący dokumentacją roku 2012 – roku, który okazał się najgorszym w jej życiu. Nagranie kobiety pozornie nie różniło się od reszty popularnych ostatnio poklatkowych dokumentacji
Jak ułatwić życie przyszłemu kierowcy
Testovi za vožnju, 04.10.2012, komentarzy: 0
Do internetu wyciekły testy dla przyszłych kierowców, w formie starannie zaprojektowanej aplikacji. Dość dobitnie pokazywały one, co wydarzy się kiedy samochód wjedzie bez ostrzeżenia na przeciwległy pas i czym może skutkować zignorowanie czerwonego światła na skrzyżowaniu.Młodzi ludzie
Pocałunek znowu i znowu i znowu
Kiss, 08.08.2010, komentarzy: 0
Romantyczny różowy obrazek: zakochana para starszych ludzi całuje się wznosząc toast szampanem: „First kiss again and again and again” („Pierwszy pocałunek znowu i znowu i znowu”). Fotografia stylizowana na pamiątką z okazji rocznicy ślubu jest serbską reklamą mającą na celu zwiększenie
Kot nie jest z klocków
Cruel children, 06.08.2010, komentarzy: 0
Kotu ułożonemu z niebieskich klocków ktoś oderwał ogon. Sprawcą okrucieństwa jest nieświadome dziecko traktujące zwierzę jak rzecz, która nie ma zdolności odczuwania i może stanowić znakomity przedmiot do eksperymentów. Plakat serbskiej kampanii sugeruje, że niezbędnym warunkiem zmiany tej sytuacji
polecamy
Głodówka przeciw głodowi
Strajk gladju protiv gladi, 06.09.2009, komentarzy: 0
Osoby samotne, rodziny i grupy więźniów, młodzi i starzy, biedni i bogaci - pewnego dnia odmawiają jedzenia. Wszyscy unoszą sztućce i zaczynają uderzać nimi w stół, w wyraźnym geście sprzeciwu. „U Srbiji 500.000 ljudi gladuje. I niko to ne vidi. Koliko treba da nas
Nadzy mężczyźni mówią, że kobiety nie są mięsem
Gole Činjenice, 10.06.2008, komentarzy: 0
Przysłonięci jedynie przez plansze z cyframi znani serbscy dziennikarze, aktorzy i reżyserzy* wystąpili w kampanii „Gole Činjenice” („Gołe Fakty”) sprzeciwiającej się handlowi ludźmi, przekonując opinię społeczną, że „Žene nisu meso. Deca nisu roblje. Ljudi nisu roba.” („Kobiety
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM