Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Singapur

Szafa, dywan i pies
Home for Hope, 25.07.2014, komentarzy: 0
Ze sklepu wynieść szafę, dywan i psa, który sprawi, że pokój będzie bardziej przytulny. To pomysł singapurskich aktywistów na adopcje psów, do którego udało im się przekonać największe sieci meblowe, w tym IKEA. Schroniska razem z siecią IKEA zaprojektowały specjalne stendy – psy
A gdyby tak tuńczyk zajadał się bambusem?
Panda meat anyone?, 06.04.2012, komentarzy: 0
Tuńczyk błękitnopłetwy nie ma futra, zamiast bambusa woli mniejsze ryby i skorupiaki, jednak potrzeby ma takie same, jak powszechnie lubiana panda. "Why do we treasure one endangered species but slaughter another?" (Dlaczego dbamy o jeden zagrożony gatunek,
Głupia mina do delfina
Your pleasure. Their pressure, 11.01.2012, komentarzy: 0
Powykrzywiane twarze wygłupiających się dzieci przyglądają się przez szybę w jednym z oceanariów. Dla najmłodszych to świetna zabawa, a dla zwierząt - koszmar. W niewoli delfiny są przerażone i umierają z powodu depresji. Rozpowszechniając tę informację, singapurski oddział organizacji
Pozytywnie do pozytywnych
Let’s be positive about the people living with HIV, 04.12.2011, komentarzy: 0
Zamiast rzeczywistych nosicieli wirusa HIV, ich wyznania czytają celebryci. Autorzy dramatycznych listów pozostają w ukryciu. Z biciem serca czekają na reakcję otoczenia. W ramach singapurskiej kampanii „Let’s be positive about the people living with HIV” ("Bądźmy
Wycinka ludzi
Circle of Life, 06.11.2011, komentarzy: 0
Drzewa ustawione na planie okręgu, jedno po drugim upadają się niczym kostki domina. Pierwsze z nich przewrócił człowiek. Ostatnie pada prosto na niego.  Kampania "Circle of Life" ("Krąg życia") opracowana na zlecenie singapurskiej filii World Wildlife Fund
Las tętni życiem
Tree Rings, 06.05.2011, komentarzy: 0
Na pierwszy rzut oka - klasyczny obraz przekroju drzewa. Po przyjrzeniu się widać jednak, że to nie słoje, a setki ciasno ułożonych zwierząt.Lasy deszczowe cechuje obfitość i ogromna różnorodność fauny i flory, liczba gatunków zwierząt zamieszkujących to środowisko jest imponująca. Celem
Tysiąc żurawi by spełnić życzenie
1000 cranes 4 Japan, 30.03.2011, komentarzy: 0
Tysiące żurawi niosą do Japonii słowa otuchy i wsparcia od agencji reklamowych BBDO i Proximity, które za ich pośrednictwem wyraziły swoje współczucie wobec poszkodowanych w wyniku tsunami i trzęsienia ziemi. Dlaczego akurat żurawie? Chodzi o popularną w Japonii legendę.
Wycinka pokoleń
Family Tree, 10.01.2011, komentarzy: 0
Imponującemu drzewu genealogicznemu wielopokoleniowej rodziny zagraża człowiek z piłą gotowy do cięcia przy pierwszym rozgałęzieniu, wywiedzonym od pary, która dała początek wszystkim następnym. Styczniowa kampania billboardowa zorganizowana przez Singapore Environment Council miała na celu
Szokująca cena skórzanych dodatków
Amazing Prices, 07.01.2011, komentarzy: 0
Znana z odważnego promowania swoich haseł PETA znów postanowiła zaszokować. Najnowsza kampania realizowana w Singapurze wykorzystuje jednak nie nagość czy seks, które dość często goszczą w kreacjach PETA, ale element zaskoczenia. Na przystankach autobusowych umieszczono
Prestiż podnoszą wąsy
Movember, 06.10.2010, komentarzy: 1
Jeśli mężczyzna chce promować dbałość o zdrowie wśród innych mężczyzn, powinien w listopadzie zapuścić wąsy. Wąsaty listopad to movember - połączenie słów moustache, move i november. Pomysł pojawił się w 2003 roku w Australii, gdzie Fundacja Movember współpracuje z dwiema organizacjami: Prostate
Papierosy gorsze od papierosów
Anti Illegal Cigarettes Campaign, 27.09.2010, komentarzy: 0
Palenie papierosów to temat często poruszany w kampaniach społecznych – najczęściej jednak odnoszą się one do zdrowotnych rezultatów nałogu. Singapurska kampania „Don’t get burnt” zwróciła uwagę na inny aspekt: na ekonomiczne i prawne konsekwencje palenia papierosów pochodzących z przemytu. Kampania
Rozbicie po piciu
Bottle, 06.08.2009, komentarzy: 0
Złożenie wszystkich części rozbitej butelki w całość może być trudne, a nawet niemożliwe, tak, jak trudne jest też dochodzenie do siebie po wypadku drogowym. Ułożony z rozbitej butelki po piwie samochód i hasło „Not everyone gets to pick up the pieces. If you drink, don't drive”
Krzyżyk na rekinie
It’s your turn., 05.01.2009, komentarzy: 0
Grę w rekina i zupę, na wzór gry w kółko i krzyżyk, proponuje singapurski oddział WWF w kampanii z początku roku "It’s your turn" uświadamiającej rosnące zagrożenie wyginięcia rekinów. Przyczyną zmniejszania populacji rekina są połowy. Szacuje się, że rocznie na świecie zabija się
archiwum
Smródfumy
Smoker’s breath, 05.09.2004, komentarzy: 0
Wyjątkową markę perfum stworzono w Singapurze. Ich wyjątkowość polega na aromacie, a mówiąc wprost - na smrodzie, jaki wydzielają. Uświadamiają i ostrzegają, że właśnie tak "pachną" osoby palące papierosy. Ta antynikotynowa kampania prowadzona przez organizację Health Promotion Board we wrześniu 2004
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM