Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Sri Lanka

Słodki papieros
1 every 6 seconds, 02.12.2014, komentarzy: 0
Papieros, który można by nazwać symbolem uzależnień, składa się na tym plakacie z kryształków cukru. Ta druga substancja wywołuje podobne konsekwencje przyjmowania oraz zestaw objawów uzależnienia, co tytoń - przekazuje kreacja. Diabetes Association of Sri Lanka to organizacja pozarządowa
Tylko telefon mówi „kocham Cię”
I love you, 24.12.2012, komentarzy: 0
Telefon-zabawka nie tylko dzwoni, ale i mówi do odbiorcy "kocham Cię". Nic dziwnego, że jest rozchwytywany. Ahinsaka, dom dla osób ze szczególnymi potrzebami, mieszczący się na Sri Lance, wyszedł z kampanią fundraisingową podkreślającą potrzebę miłości, o którą trudno w tego
Lepiej słodzić widelcem
Fork Spoon, 18.11.2011, komentarzy: 0
Specjalna łyżka do cukru jest prawie taka sama widelec i dlatego nie nabiera cukru tak  skutecznie jak normalne łyżki. Dzięki niej jednak można ustrzec się przed cukrzycą. Stowarzyszenie Diabetyków ze Sri Lanki apeluje o zmniejszenie ilości spożywanego cukru
AIDS. Nie do wytarcia.
Newspaper napkins, 20.11.2010, komentarzy: 0
Do walki z problemem HIV/AIDS tym razem zostały użyte papierowe serwetki. Na ten ciekawy pomysł wpadli kreatywni z agencji Saatchi & Saatchi z Colombo w Sri Lance. Na popularnych w restauracjach Sri Lanki „gazetowych serwetkach”, zazwyczaj zadrukowanych codziennymi informacjami, umieszczono
Znikające krzesełka
Give Space, 20.12.2009, komentarzy: 0
Reguły gry w "gorące krzesła", w której krzeseł jest mniej, niż osób do siadania, na filmie reklamowym "Give Space" zostały zmienione - choć krzeseł rzeczywiście ubywa, cały czas bawi się tyle samo dzieci. Gdy zostaje tylko jedno krzesełko, a ilość dzieci jest niezmienna, pada pytanie "Dokąd one
Dwunasty element
Puzzle, 05.08.2009, komentarzy: 0
Układankowa kampania z brakiem ze Sri Lanki. Mała dziewczynka w białej sukience przytula mocno pluszowego misia. Chłopiec siedzi na krześle oparty o swoje kule. Młody mężczyzna dumnie patrzy przed siebie. W obrazach tych nie byłoby niczego niepokojącego gdyby nie brakujące części układanki.
Ulica nauczy
Street Kid, 15.12.2008, komentarzy: 0
Kościół Metodystów na Sri Lance wraz z agencją Saatchi & Saatchi przeprowadził w czasie świątecznym, w grudniu 2008 roku, kampanię "Street Kid", która miała uwrażliwić odbiorców na problem dzieci żyjących na ulicy. Metodyści prowadzą program pomagający najbiedniejszym dzieciom
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM