Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Szwajcaria

Kamizelka ratunkowa
Project Lifejacket, 21.02.2017, komentarzy: 0
Widok kamizelki ratunkowej powoduje nie lada wzruszenie u mężczyzny. Po chwili okazuje się, że to Syryjczyk przebywający w obozie dla uchodźców. Co działo się zanim musiał ją włożyć i zaczął tułać się po świecie? Ismail Nerabani, trzydziestosześcioletni ojciec dwójki dzieci, był pasjonatem literatury
Rozbierana gra zdrowiem
The Naked Truth, 06.10.2016, komentarzy: 0
Bob zamierza grać w pokera, a od tego jak zagra, zależy znacznie więcej niż stan jego konta. Główny bohater kieruje bowiem korporacją farmaceutyczną. "Meet Bob. Millions of lives depend on how he plays his cards ("Poznaj Boba. Miliony ludzkich istnień zależą od tego, jak rozegra karty")
Ludzie, którzy nie korzystają z windy
Fear paralyses, 13.06.2016, komentarzy: 0
Rozglądającego się z przerażeniem mężczyznę trzyma na rękach niepełnosprawny, poruszający się na wózku inwalidzkim. Jego spokój jest wsparciem i próbą zapewnienia poczucia bezpieczeństwa podopiecznemu. W codziennym życiu ludzie w pośpiechu wsiadają do windy, przemierzają ulice, spieszą się do pracy,
Skanowanie pośladków
Scan, 07.01.2016, komentarzy: 0
Mężczyzna wchodzi do pokoju i zamyka za sobą drzwi. Zdejmuje marynarkę, spodnie i bieliznę, a następnie, lekko zawstydzony, rozglądając się... siada na kserokopiarce. "Wczesne wykrycie raka jelita grubego? Skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą zanim tego spróbujesz" - można przeczytać na ekranie.
Interwencja na żywo
Live billboard : stop domestic violence, 04.01.2016, komentarzy: 0
Kłótnia między kobietą a mężczyzną nasila się, by w końcu przeistoczyć się w rękoczyny, a wszystko to na oczach klientów galerii handlowej. Kampania "Live billboard: stop domestic violence" ("Billboard na żywo: stop przemocy domowej") została zrealizowana dla szwajcarskiej
Co przeraża superbohatera?
Screens, 08.12.2015, komentarzy: 0
Ożywione postaci bohaterów dziecięcych zabaw i bajek zastygają w przerażeniu na widok niebezpieczeństwa czyhającego na ich małych właścicieli, choć z pozoru znajdują się oni w bezpiecznym otoczeniu. Twórcy kreacji przedstawiają zadbane dzieci, w codziennych sytuacjach, a jednak będące w poważnym
Lekarz czy kasjer
Doctor, 28.04.2015, komentarzy: 0
Czy łatwo odróżnić lekarza od kasjera pracującego w supermarkecie? Odpowiedź wydaje się oczywista, ale kampania przygotowana przez szwajcarską organizację charytatywną działającą m.in. na rzecz uchodźców pokazuje, że nie zawsze jest to takie proste. Na początku radiowego spotu zdecydowany męski głos
Szok w eleganckim apartamencie
The perfect flat, 12.01.2015, komentarzy: 0
Pary poszukujące dla siebie idealnego rodzinnego apartamentu w Zurychu osłupiały na widok tego, co kryło się w jednym z nich. Przestronny widny salon, duża kuchnia, ogromny taras, wszędzie biel, komfort i zapach nowości. Oglądające rodziny nie kryją zachwytu, wyobrażając sobie siebie i swoje dzieci
Cichy dręczyciel
I’m empty, 16.12.2014, komentarzy: 0
W życiu zdarzają się momenty smutku i zrezygnowania, gdy wydarzenia dzieją się jakby obok, a człowiek jest jedynie ich biernym obserwatorem. Co się dzieje, gdy takie chwile trwają... miesiącami? Wówczas daje o sobie znać choroba. Kampania "I'm empty" ("Jestem pusty") ukazuje,
Harcerz wygrywa z hokeistą i nurkiem
Abenteuer beginnt hier, 06.03.2014, komentarzy: 0
Czy tenisista, hokeista lub nurek poradzą sobie w biegu przez las? Nieznany teren pełen wystających gałęzi i kamieni nie jest dla nich. W naturze najlepiej odnajduje się przecież harcerz i to on wygrywa emocjonujący wyścig.Spot przestawia harcerza biegnącego przez las, którego gonią
Ta dziewczynka nie powinna wyglądać jak mama
Lea, 28.01.2014, komentarzy: 0
Dziewczynka zakłada wyraźnie za duże buty na wysokim obcasie, następnie siada przy toaletce mamy i zaczyna się malować. Mała bohaterka jak wiele innych w jej wieku bawi się w dorosłą kobietę; zakłada więc odpowiedni strój i dodatki, chce wyglądać jak mama, która staje się wzorem dla
Jeden moment przed lustrem
If only for a second, 11.12.2013, komentarzy: 0
20 nieprzypadkowych osób zostało zaproszonych do studia, w którym doświadczeni styliści i fryzjerzy dołożyli starań, żeby zmienić ich wygląd i sprawić, by efekt końcowy był zniewalający. Przed uczestnikami postawiono tylko jeden warunek – mieli poddać się metamorfozie z zamkniętymi
„Nieidealne” manekiny w sklepowych witrynach
Because who is perfect?, 10.12.2013, komentarzy: 0
Zwykłe manekiny stojące w sklepowych witrynach zostały zastąpione nowymi, będącymi dokładnym odwzorowaniem ciał konkretnych osób niepełnosprawnych. Każdy mniej lub bardziej świadomie dąży do jakiegoś ideału. W świecie reklam czy świecie mody są zachowane pewne kanony, dotyczące m.in.
Bankomat wypłacał za mało
The fairest ATM of Switzerland, 24.10.2013, komentarzy: 0
Mężczyzna podchodzi do bankomatu. Wybiera określoną kwotę, bierze do ręki pieniądze, przelicza, ale… otrzymał za mało. Jak to możliwe i to jeszcze w pewnym, szwajcarskim banku?20% – o tyle mniej zarabiają kobiety w Szwajcarii, wykonując tę samą pracę i zajmując to samo stanowisko, co
Kontakt wzrokowy dobry na wszystko
Eye Navigation, 18.10.2013, komentarzy: 0
Strona internetowa, po której można się poruszać dzięki ruchowi gałek ocznych, ma zachęcać do utrzymywania kontaktu wzrokowego. Jednak nie chodzi o samą dbałość o więzy międzyludzkie. Wchodząc na interaktywną stronę internetową sygnowaną hasłem „Make eye contact” ("Utrzymuj
Rozważania nad urwiskiem
The decision, 08.10.2013, komentarzy: 0
Samochód chwieje się na krawędzi urwiska, a kierowca i pasażer prowadzą dyskusje o decyzjach przed zbliżającą się śmiercią. „Całe życie staje przed oczami” - tak często mówią osoby, które otarły się o śmierć. Natomiast autorzy kampanii „The decision” poszli dalej i dali bohaterom kilka minut na rozmowę
Nagły koniec drugiego początku
The story of hearts, 08.05.2013, komentarzy: 0
Spot ukazuje historię miłości, która przez lata nie mogła być spełniona. Przygotowany na zlecenie Swiss Heart Foundation przez agencję Contexta AG film ma formę narracyjną hollywoodzkiego romansu. Czy taka forma opowieści sprzyja promocji idei kampanii? On i ona spotykają
Internet zadaje rany
Stop Cyber – mobbing, 22.01.2013, komentarzy: 0
Kursory komputerowych myszek wbijają się w ciało młodego chłopaka niczym noże, zadając rany. To, co dzieje się w świecie wirtualnym, może mieć wręcz śmiertelnie poważne skutki w świecie realnym. Hasło kampanii przestrzega: "Cyber – bullying hurts. And can end in suicide"
Do każdej butelki znak drogowy gratis
Don't drink and drive, 08.01.2013, komentarzy: 0
Butelki piwa mają wiszące przy korkach widoczne znaki zakazu ruchu w obu kierunkach. Autorzy kampanii przestrzegają w ten obrazowy sposób przed siadaniem za kierownicą po spożyciu alkoholu. Nie sposób nie zauważyć tak widocznego i dobrze kierowcom znanego znaku drogowego, gdy tkwi wprost
Zmultiplikowany Putin
Putin, 17.12.2012, komentarzy: 0
Władimir Putin chętnie odpowiada na pytania dziennikarzy. Ponieważ żurnaliści przypominają jego klony, należy oczekiwać, że drażliwe kwestie nie zostaną poruszone na forum medialnym Rosji, a konferencja prasowa przebiegnie według ustalonego przez władze scenariusza. Plakat
Widelec prosi o jedzenie
16th October 2012 - World Food Day, 16.10.2012, komentarzy: 0
Widelec ze skróconym ząbkiem do złudzenia przypomina ludzką dłoń wyciągniętą w niemej prośbie. To prośba o żywność. "16th October 2012 - World Food Day. Hunger kills 2.5 million children every year. Your donation nourishes: www.unicef.ch" (16 października
Politycy gotują kozła
Jetz ist genug, 04.10.2012, komentarzy: 0
Dwóch uchodźców siedzi przed kontenerem, trzęsąc się z zimna. Na prymitywnej kuchence gazowej gotuje się zupa. Z garnka wystają rogi kozy. Dlaczego to musiał być Zottel? – pyta smutno jeden z mężczyzn.Kozioł Zottel jest maskotką konserwatywnej Szwajcarskiej Partii Ludowej. W
Goła prawda o szwajcarskich mundurach
La vérité (presque) nue sur les uniformes suisses, 18.06.2012, komentarzy: 0
Policjantka w samej bieliźnie kieruje ruchem, kontroler biletów pracuje w majtkach, a ratownicy medyczni wybiegają z karetki w samych bokserkach. Według szwajcarskiej organizacji pozarządowej Erklärung von Berne (EvB), która realizuje kampanię „Die (fast) nackte Wahrheit über Schweizer
Śmiesznie czy strasznie?
Ich spreche über Alkohol, 19.11.2011, komentarzy: 0
Skutki ekscesów alkoholowych bywają żałosne. Pięć żartobliwych spotów zrealizowanych przez agencję Gestalt ostrzega młodych ludzi przed pijaństwem i otwiera debatę na temat granic tolerancji dla picia alkoholu w Szwajcarii. Filmy zrealizowane w ramach kampanii „Ich spreche über
Telefony jak defibrylatory
Aidez les enfants et les jeunes, 25.09.2011, komentarzy: 0
Na podłodze sterylnie czystej łazienki leży chłopak. Wygląda jakby spał, ale wrażenie jest mylne – bohater spotu przed chwilą próbował popełnić samobójstwo. Choć opływająca w dostatek Szwajcaria może wydawać się krajem powszechnego szczęścia, to okazuje się, że posiada ona jeden
Bliżej misia
Step closer, 16.03.2011, komentarzy: 0
Na miejskim rynku stoi człowiek przebrany w kostium misia. Na początku wydaje się trochę zagubiony, przechodnie przyglądaja mu się podejrzliwie. Po chwili miś wyciąga szeroko swoje puchate ramiona  i przytula pierwszych odważnych. Coraz więcej osób podchodzi żeby „zrobić misia” z misiem. Starsi,
Znaczek zza krat
Special Postmark, 16.12.2010, komentarzy: 0
10 grudnia 2010 roku setki osób otrzymały nietypowy list. Z pokaźnych rozmiarów znaczka spoglądał mężczyzna podpisany jako reporter, a pocztowy stempel tworzył zatrzaśnięte kraty. Postać na znaczku to azerski dziennikarz Enullya Fatullayev, przez cztery lata więziony za krytykę rządowej
Trupie czaszki w warzywach
Corncob, 06.10.2010, komentarzy: 0
Nasiona kukurydzy to maleńkie, złociste czaszki ułożone w równych rzędach. Ich pełną kolbę otulalają zielone liście, niczym w klasycznej reklamie żywności. Przesłanie, którego nadawcą jest szwajcarska organizacja Swissaid, wskazuje na skutki globalizacji rynków żywnościowych, która
Lemur fizyk, ryba filozof, nietoperz tancerz
Everyone is good at something, 08.09.2010, komentarzy: 0
Psychrolutes marcidus, określany jako najbrzydsze zwierzę świata (ang. blobfish), wygłasza przemówienie o Heglu i Adorno, gwiazdonos wyjaśnia techniki oddychania, lemur Aye – Aye rozprawia o mechanice kwantowej, nietoperz z rodziny podkowcowatych tańczy w rytm dyskotekowej muzyki.
polecamy
Radioaktywna Szwajcaria
Der Zonenplan, 07.05.2010, komentarzy: 1
To niewątpliwie szokująca sytuacja, gdy na ulicy część przechodniów, a czasem większość, nagle pada bez ruchu na ziemię. Doświadczyło jej 25 maja wielu mieszkańców Szwajcarii. Ostatnią z pięciu elektrowni jądrowych w Szwajcarii – Leibstadt, uruchomiono w 1984 r. Wszystkie działają do dziś,
 strona: 1  2 »    »»
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM