Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Tajlandia

Kask chroni jeszcze bardziej
Helpmet, 23.06.2016, komentarzy: 0
Automatycznie generowane wiadomości najczęściej kojarzą się ze spamem, z niepożądanymi informacjami, które zaśmiecają skrzynkę odbiorczą w telefonie bądź mailu. Ale automatycznie wygenerowana wiadomość może też uratować życie.  Według statystyk aż 80% osób, które giną w wypadkach drogowych na Tajlandi,
Wnętrzności torby
Behind The Leather, 16.05.2016, komentarzy: 0
Ludzie, którzy odwiedzili ten luksusowy sklep niewątpliwie spodziewali się tam przedmiotów cennych i unikatowych, jednak z całą pewnością można stwierdzić, że "bogate wnętrze" zastanych tam rzeczy zszokowało ich. People for the Ethical Treatment of Animals (PETA) znów ekstremalnie szokuje
Produkt z wnętrza ciała
The message from the lungs, 12.05.2015, komentarzy: 0
Niezwykły atrament, wykonany z zawartości ludzkiego narządu, został pokazany publicznie i wywołał szok. Osoby dzięki którym mógł powstać, zanim ostatecznie przypłaciły to zdrowiem, przez kilkadziesiąt lat nieświadomie produkowały jego komponenty. Tymczasowa i powierzchowna przyjemność płynąca z palenia
Znająca języki, doświadczona aż nad wiek
The Linguist, 10.03.2015, komentarzy: 0
Nastoletnia dziewczynka recytuje zwroty grzecznościowe w kilku językach - po angielsku, rosyjsku, japońsku, chińsku, hiszpańsku i niemiecku. Wbrew pozorom nie są to jednak popisy ambitnej uczennicy elitarnej szkoły, w której wykładane są liczne języki obce. Dziewczynka nauczyła się tych
Ubogi Święty Mikołaj
Santa, 14.01.2015, komentarzy: 0
Święty Mikołaj w kulturze zachodniej kojarzy się z dostatkiem, czasem, w którym ludzie wydają dużo pieniędzy, żeby sprawić radość bliskim. Tymczasem w materiale kampanii "Santa" odbiorca widzi skrajnie ubogich mieszkańców Bangkoku przebranych za Świętego i rozdających upominki zaskoczonym przechodniom;
Atakujące przyjemności
Slow, 23.07.2014, komentarzy: 0
Cukier i tłusty sos lewitują nad głowami ludzi po to, by spaść prosto na nich w najmniej oczekiwanym momencie. Spot fundacji Thai Health Promotion ukazuje problem nadmiernego spożycia niezdrowej żywności oraz palenia papierosów. Jak podkreśla nadawca: Znacząca liczba chorób niezakaźnych
Dzieci proszą o ogień
Smoking Kid, 06.06.2014, komentarzy: 0
Dzieci trzymające papierosy w dłoniach podchodziły do palaczy poprosić o ogień. Słyszały „Nie, jesteś za mały”, „Przez papierosy dostaniesz raka krtani, nie boisz się operacji?”, „Papierosy zawierają truciznę”, Staro wyglądasz, jak jesteś palaczem”, „Jeśli palisz, umierasz szybciej. Nie chcesz żyć i
Papuga urządza pobudkę
Drive Awake, 14.11.2013, komentarzy: 0
Przysypiającego za kierownicą prowadzącego pojazd budzi skrzeczenie papugi. Kawa stanowi nieodłączny element każdego poranka dla większości osób. Jej pobudzające właściwości mają zbawienny wpływ na zaspany umysł. Oprócz tego, ma ona za zadanie szybko poprawić koncentrację, co często przydaje się w pracy,
Gorzki tort
Mom, Dad, 10.09.2013, komentarzy: 0
Dwa nadkrojone wielopoziomowe torty, czekoladowy dla chłopca i różowy, lukrowany dla dziewczynki. Zamiast szczytu mają konstrukcje przypominające domy. O ile torty nie budzą podejrzeń, o tyle w domach znajduje się coś niepokojącego. W pokojach na poddaszu lukrowe miniaturki ludzi wiszą powieszone
To zostaje na zawsze
It never goes away, 26.08.2013, komentarzy: 0
Ludzie w podeszłym wieku siedzą w swoich domach zadumani i spoglądają nieruchomo przed siebie. Mężczyzna i kobieta przedstawieni na dwóch osobnych plakatach kampanii „It never goes away” ("To nigdy nie mija") zdają się przypominać sobie wydarzenia, które miały miejsce w przyszłości.
Przytulenie, miłość, dotyk. Psy ujawniły swoje marzenia
The dreaming dogs, 20.08.2013, komentarzy: 0
Psie marzenia okazują się być bardzo... ludzkie. Zwierzęta ujawniły je spacerując po ulicach z balonami przypominającymi chmurki wyrażające myśli, na których napisano: "Marzę o byciu przytulonym", "Marzę o kimś, kogo mógłbym kochać", "Marzę o ciepłym domu", "Marzę o tym, by dzielić z Tobą moje życie,
Czułe słówka na odwrót
First Time / Today, 09.04.2013, komentarzy: 0
To się nigdy nie stanie, nigdy przenigdy tego nie zrobię - obiecuje chłopak. Jego zapewnienia dotyczą jednak zupełnie innych kwestii, niż myśli jego partnerka. Printy przygotowane na zlecenie tajlandzkiej organizacji Thai Child Rights w prosty sposób demonstrują różnice interpretacyjne
Pacjenci kontratakują
Fight, 21.11.2011, komentarzy: 0
Najlepiej jeśli kroplówkę trzyma w dziobie błękitna papuga, bo w otoczeniu fantastycznych stworów łatwiej być bohaterem i walczyć o życie. Kampania Ronald McDonald House Charities ruszyła w połowie grudnia 2011 roku w Tajlandii. Reklamy przedstawiają dzieci w fantastycznym, wypełnionym
Sztuka w wersji mikro
Smallery Art Exhibition, 09.09.2010, komentarzy: 0
Widzowie tej niezwykłej wystawy musieli naprawdę wygimnastykować swoje oczy, aby dokładnie obejrzeć wszystkie prace, a twórcy - by je namalować. Wystawę mikroskopijnych obrazów zorganizował tajski oddział Czerwonego Krzyża, mając na uwadze fakt, że wiele organizacji charytatywnych pomaga
Chłopiec z tektury
Poor Child, 04.09.2010, komentarzy: 0
Przed szkołami Bangkoku ustawiona została tekturowa postać niedomytego, ubogiego i bosego chłopca pochylającego się nad stertą papierów. Obok niego stała skrzynka, do której przechodzący obok mogą wrzucać pieniądze – w ten sposób zwracano uwagę na problem dostępu do edukacji tajlandzkich dzieci.
Nie warto dbać o zdrowie
Smoke, 15.02.2009, komentarzy: 0
W Tajlandii od tygodnia trwa kampania sugerująca, że nie ma sensu troszczyć się o swoje zdrowie, jeśli pali się papierosy ("There's no point caring about your health when you smoke"). Wszelkie starania prozdrowotne i tak zniweczy nałóg - lepiej więc przede wszystkim rzucić palenie. Inicjatorem
Potęga bez grozy
Powerful but not harmful, 18.11.2008, komentarzy: 0
Przerażające reklamy prosto z Tajlandii, co przy ich analizowaniu ma znaczenie. Narządy rozrodcze męskie i damskie zostały tu przyrównane do węża i tarantuli (jadanych przez Tajów), pokazanych w dużym zbliżeniu, co ma potęgować obrzydzenie i skłonić finalnie odbiorców do... stosowania prezerwatyw.
Zdjęcie biustonosza
Take her bra off, 06.08.2008, komentarzy: 0
W niekonwencjonalny sposób do wsparcia kobiet zmagających się z rakiem piersi namawiała zrealizowana w sierpniu ubiegłego roku w Tajlandii kampania społeczna będąca częścią projektu Imitation Breast Project, realizowanego przez program telewizyjny ThaiTV3 Woman to Woman. Wykorzystane w ambiencie
Napiętnowani
Remove is hard. Protect is easier., 25.05.2008, komentarzy: 0
Uwaga - drastyczna kampania. Wykorzystywanie seksualne dzieci pozostawia w nich traumatyczny ślad na całe życie. Dosłownie pokazane okaleczanie małych dzieci rozgrzanym żelazem w kampanii "Remove is hard. Protect is easier. (Usunąć jest trudno. Łatwiej jest chronić)
Rodzice jak zwierzęta
Don't make your parents jealous of your other loved ones, 20.05.2008, komentarzy: 0
Zadziwiająca pod względem kreacji tajska kampania zachęcająca dorosłych do troszczenia się o swoich rodziców. "Don't make your parents jealous of your other loved ones. Do care for them more." - głosi hasło. Starsi ludzie na pewno wymagają opieki, i być może nawet przyrównanie jej do
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM