Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Ukraina

Bogactwo ze skazą
Corruption must be spotted, 21.09.2016, komentarzy: 0
Na pierwszy rzut oka plakaty wyglądają jak reklamy najnowszego modelu samochodu i kosztownej torebki znanego domu mody. Jednak nie mają one na celu promocji produktów ekskluzywnych marek, ale zobrazowanie luksusowego stylu życia części ukraińskiego społeczeństwa. Co więcej, owe dobra luksusowe
Podpalanie płuc
Matches that help to quit smoking, 12.09.2016, komentarzy: 0
Użycie każdej kolejnej zapałki zniechęca palacza do odpalenia następnego papierosa. W jaki sposób? O zagrożeniach wynikających z palenia papierosów mówi się wiele, jednakże nie tak wiele z tego trafia do palaczy, szczególnie tych w młodym wieku. Agencja Publicis Visage z Kijowa wzięła pod uwagę to,
Gra, w której stawką jest życie
Try not to try, 06.05.2015, komentarzy: 0
Młody chłopak staje przed wyborem, z którym codziennie mierzy się tysiące osób na całym świecie. Mając dwie możliwości, 40% z nich wybierze tą, która zmieni ich życie na zawsze. Kiedy jednak zorientują się że jest to zmiana na gorsze, będzie już za późno, by się z niej wycofać. Tak
Zanurkować i nie umrzeć
Anchor, Grave, 05.01.2015, komentarzy: 0
Zamiast strzałki w symbolach oznaczających płeć pojawia się kotwica i łopata. Dwa bardzo proste graficznie plakaty oparte zostały na symbolach płci męskiej i żeńskiej. Kółko z uniesioną do góry strzałką oraz kółko ze skierowanym w dół krzyżykiem są najpopularniejszymi i najprostszymi symbolami płci.
Świąteczna skarpeta pełna krwi
Christmas stocking, 09.04.2014, komentarzy: 0
Świąteczna skarpeta przeznaczona na prezenty kryje w sobie niezwykły podarek… ludzką krew. Nie jest to makabryczny żart. Nadawca komunikatu - ukraiński odział Czerwonego Krzyża - w ten sposób chce zachęcić dawców do oddawania krwi. Grafice utrzymanej w stylistyce świątecznej kartki towarzyszy hasło:
Ukraińska matrioszka z pacyfką
Matrioshka, 31.03.2014, komentarzy: 0
Kampania z okazji Dnia Kobiet, nawiązująca do konfliktu na Ukrainie, który rozpoczął się pod koniec 2013 roku. Matrioszka jest popularną rosyjską zabawką, a zarazem elementem kultury Rosji. Zwykle drewniana barwna lalka pomalowana jest w ludowe wzory. Matrioszka kampanii International Women’s
Aresztowanie w kinie
Kidnapping, 04.12.2013, komentarzy: 0
W jednym z ukraińskich kin seans przerwało wtargnięcie zamaskowanych mężczyzn w wojskowych ubraniach. Siłą wyprowadzili jednego z widzów mimo jego głośnych zapewnień o niewinności, a gdy jeden z obecnych zaprotestował i zażądał okazania legitymacji, również został aresztowany. Po tych
Za jedzenie nie da się kupić gorzałki
Food can't be used to buy booze, 23.08.2013, komentarzy: 0
Za jedzenie nie da się kupić gorzałki - przekonują ogórek i kasza (w kieliszku), przekąski chętnie wybierane przez amatorów mocnych trunków. Za pomocą takiego obrazu autorzy kampanii starają się zachęcić do zakupu żywności i przekazywania jej potrzebującym. Największej
Hitler na usługach śmieci
Osama, Adolf, 22.07.2013, komentarzy: 0
Twarze zmarłych zbrodniarzy wkomponowane są w... śmieci. Puszka z wizerunkiem Hitlera oraz butelka z Osamą Bin Ladenem promują kampanię "Let's do it Ukraine!" („Ukraino, zróbmy to!”). Śmieci to zło, którego trzeba się pozbyć - przekazuje kampania. Reklamy z
W Kijowie wciąż boli
StopBil, 09.07.2013, komentarzy: 0
Niektórzy ludzie nie mogą w pełni cieszyć się z urodzinowego tortu lub beztrosko tworzyć wymyślnych konstrukcji z klocków. Winowajcą jest niewidoczny na plakatach ból, który zaburza obraz rzeczywistości, przesłania nie tylko przyjemności, ale dla wielu osób stanowi istotę życia. Szczególnie wtedy, gdy
Alfabet, który wchodzi w krew
SOS, 13.02.2013, komentarzy: 0
Na tle białej ściany widnieje cienka plastikowa rurka do pobierania krwi. Niezbędna do życia ciecz nie płynie jednak bez przeszkód, a układa się w międzynarodowy sygnał SOS. W alfabecie Morse’a kombinacja trzech krótkich, trzech długich i znowu trzech krótkich sygnałów oznacza wołanie
Kurczak z popiołu
Smoke free Ukraine, 14.01.2013, komentarzy: 0
Nie do pomyślenia jest podanie w restauracji spalonego na popiół dania. Smak potrawy zabić mogą również niewłaściwe zapachy, które towarzyszą posiłkowi. Z tym problemem długo musieli się borykać klienci ukraińskich lokali. Jednak od niedawna "Taste is back to Ukraine"
Morfina doprowadzi do światła
There is life without pain, 29.10.2012, komentarzy: 0
Na końcu ciemnego tunelu wypełnionego bólem czeka piękne błękitne morze i puszczanie latawców na zielonej trawie z bliskimi osobami. Jednak te cudowne sceny mogą być trudne do zrealizowania i dalsze, niż się może wydawać.  Każdego roku około 428000 ludzi na Ukrainie odczuwa ciągły ból i wymaga stałej
Pokreślone zebry
The Count, 06.01.2011, komentarzy: 0
Przekreślone zebry nawiązują do przedszkolnego systemu liczenia przy pomocy „patyczków”. Każda grupka oznacza pięć. Pięć dni, tygodni, miesięcy do opuszczenia więzienia - dla sprawców drogowych wypadków. Pięć kolejnych ofiar amatorów szybkiej jazdy
Gierki z infekcją
Immunization, 06.05.2010, komentarzy: 0
Pluszowy niedźwiadek z ukraińskiej kampanii spogląda wystraszonymi oczami. Ich błękit komponuje się z kolorem jednorazowej maski ochronnej, którą nosi, a która niewiele mu pomoże w walce z chorobami. Przetłumaczony na język angielski slogan "Hide-and-sick" jest grą słowną z nazwą zabawy w chowanego
Płuca na ulotce
Free Fluorography, 29.03.2010, komentarzy: 0
Ukraina zajmuje ósme miejsce w Europie i Eurazji pod względem zachorowalności na gruźlicę. Standardowe ulotki informacyjne nie odnosiły większych sukcesów w zachęcaniu do wykonania diagnozującej tę przypadłość fluorografii (czyli badania rentgenograficznego polegającego na fotografowaniu
polecamyarchiwum
Normalnie test
Normalnie test, 02.12.2004, komentarzy: 0
Kampania o HIV/AIDS z użyciem dużej ilości plasteliny. Zabawnie i bez mentorstwa. W 2004 roku, 1 grudnia - w Światowy Dzień AIDS - ruszyła zainicjowana przez Fundację Komunikacji Społecznej międzynarodowa kampania "Normalnie test" wspierana przez Krajowe Centrum ds. AIDS i realizowana
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM