Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Urugwaj

Tsunami i wulkan niszczą Urugwaj
Tsunami, Volcan, Terremoto, 05.02.2014, komentarzy: 0
Choć w Urugwaju nie zdarzają się trzęsienia ziemi, tsunami ani wybuchy wulkanów, obywatele tego kraju zobaczyli, jak te zjawiska niszczą znane im miejsca i wzbudzają strach wśród rodaków. Spoty przedstawiają sceny jak z filmów czy dokumentów o katastrofach naturalnych - ludzie z przerażeniem
Kiedy miasto przestaje być miastem
City is not a city, 06.03.2012, komentarzy: 0
Domek na urwisku otoczony jest wodą lub kamienistą pustynią. Jak do niego dotrzeć? Oto problem. Ocean lub horyzont z kamieni oraz złowrogie chmury to nic innego jak miasto, w oczach kogoś, kto nie może wyjść z domu. Kreacje kampanii „City is not a city“ mają odzwierciedlać samopoczucie
Wypadki zaczynają się zanim jeszcze się wydarzą
Drift, 05.08.2011, komentarzy: 0
Szklanka do koktajli pędzi z zawrotną szybkością, widać jej linie pędu, niczym rozpędzonego samochodu. Przesłanie prostej w treści, lecz mocnej w przekazie kampanii przybliża hasło: „Traffic accidents start long before they happen. If you drink, don't drive” („Wypadki
Serpentyny i wymiociny
El alcohol puede terminar con tu fiesta, 07.08.2010, komentarzy: 0
„Jest alkohol, jest impreza” głosi powszechnie znana fraza. Tymczasem hasło antyalkoholowej kampanii z Urugwaju głosi treść wprost przeciwną - „El alcohol puede terminar con tu fiesta” („Alkohol może zakończyć Twoją zabawę”). Kampania przeprowadzona w sierpniu miała przypomnieć,
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM