Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Węgry

Cztery minuty ponad podziałami
Look Beyond Borders, 18.05.2016, komentarzy: 0
Na pozór niezbyt długie spotkanie spojrzeń zbudowało pomost między tymi, których wcześniej niewiele łączyło. 20 lat temu psycholog Arthur Aron przeprowadził eksperyment, który polegał na wspólnym omówieniu w parach 36 pytań i późniejszym czterominutowym patrzeniu sobie w oczy. Amnesty International
Wyrzucono dziewczynkę - jak psa
Gift, 19.08.2015, komentarzy: 0
Mała dziewczynka zostaje zaadoptowana przez rodzinę z dzieckiem. Na początku obie córki razem świetnie się bawią, a rodzice podobnie się o nie troszczą. Kampania "Gift" ("Prezent") przygotowana przez agencję DeadLens Pictures w imieniu węgierskiej firmy Zoetis, zajmującej się
Przedmioty biją kobiety
Recognize domestic violence in your environment, 24.06.2012, komentarzy: 0
Dom to niezwykle niebezpieczne miejsce dla kobiety. Złośliwe szafki kuchenne znienacka się otwierają nokautując panią domu, brutalny dywan ucieka spod nóg zrzucając ją ze schodów, a agresywne framugi okienne z impetem przycinają palce. W tym kontekście nie dziwi fakt, że bohaterki węgierskiej
Śpiewająco wykonane zakupy
Generation Awake, 18.10.2011, komentarzy: 0
Dlaczego nie używać ścierek zamiast papierowych ręczników? Co o balsamach myślą orangutany? Co by było gdyby lasy znikały tak szybko jak zużywanie chusteczek do nosa? Te pytania zadaje zainaugurowana wczoraj w Polsce przez Janeza Potočnika, Komisarza UE ds. Środowiska
Podpis = Pocisk
Fight with signatures, 07.06.2011, komentarzy: 0
Na czarnym, ascetycznym tle odcina się stojący na baczność nabój. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że jego łuska, zamiast obłego zakończenia ma kształt stalówki wiecznego pióra. “Signatures can be as powerful as bullets. Join Amnesty International
polecamy
Jak jedna ulotka dotarła do 285 tysięcy osób
Pandas in the mall, 05.06.2011, komentarzy: 0
Jak dotrzeć do tysięcy osób przy pomocy jednej ulotki? Odpowiedź znajduje się w bardzo pomysłowej, węgierskiej kampanii WWF pt. „Pandas in the mall“. Kampanii bardzo taniej, niemal bezkosztowej, naprawdę ekologicznej (wydrukowano tylko jedną ulotkę) i spektakularnej
Teraz. Od razu. Natychmiast.
Slow-download films, 20.10.2010, komentarzy: 0
Internet pełen jest relacji z cudów: "Pies, który mówi do swojego właściciela", "Niesamowity błąd bramkarza!", "Ptak śpiewający hit Eltona Johna". A współczesny człowiek jest ogromnie niecierpliwy - na codzienną porcję internetowej rozrywki nie chce czekać dłużej niż kilka sekund. Strona,
Bla bla bla bez wartości odżywczej
Promises Don't Feed, 06.09.2010, komentarzy: 0
Bla, bla, bla - obiecywanie, przekonywanie, puste słowa. Nawet jeśli są piękne to nic nie znaczą, jeśli nie idą za nimi czyny. Jesienią, w niekonwencjonalnej kampanii przygotowanej dla węgierskiego oddziału Amnesty International, po raz kolejny przypomnano najedzonym o istnieniu głodnych.
Trzęsienie w szklanej kuli
Dirt Globe, 05.08.2010, komentarzy: 0
Potrząsanie szklaną kulą sprawia zazwyczaj, że w jej wnętrzu zaczynają wirować płatki śniegu, budząc zachwyt obserwujących. W tym przypadku jest jednak inaczej – potrząsanie kulą powoduje opadanie w niej grudek ziemi, które z kolei brudzą wypełniającą ją wodę. Jednocześnie
Zwrot pieniędzy do natury
Give back: money/coins, 10.06.2010, komentarzy: 0
Niewiele osób na co dzień myśli o tym, że u podstaw procesu powstawania pieniędzy leżą zasoby środowiska naturalnego. Przypomina o tym kampania „Give back: money/coins” („Oddaj banknoty/monety”). Dwa obrazy w prostej formie pokazują jak tworzy się pieniądze. W wypadku banknotów
Piasek na wybory
Bury your head into the sand or go vote!, 05.04.2010, komentarzy: 0
A propos wyborów. Sondaże poparcia i prognozowana frekwencja to główne informacje podawane przez media w trakcie trwania kampanii wyborczych. Ale jak przekonać obywateli, by poszli do urn? Jednym z przykładów takich zachęt jest ambientowa akcja przeprowadzona w kwietniu br. przed wyborami
Strasznie za progiem domu
Dangerous Walk, 24.12.2009, komentarzy: 0
Podczas wieczornego spaceru na młodą kobietę może czyhać wiele niebezpieczeństw. Obawy i strach znikają zwykle po zamknięciu za sobą furtki lub drzwi do domu. Jednak nie dla wszystkich kobiet przekroczenie progu mieszkania wiąże się z ulgą oraz poczuciem bezpieczeństwa – czasem dopiero wtedy
Panda a' la Jaguar
European Car Free Day 2009, 06.09.2009, komentarzy: 0
Jazda na rowerze jest tak samo luksusowa, jak jazda samochodem - symbolizuje to chromowana panda umieszczona na przednim błotniku roweru. Do złudzenia przypomina logo samochodów marki Jaguar. Kampania przygotowana na zlecenie WWF przez agencję Ogilvy z Budapesztu miała na celu kształtowanie
Psie pieniądze
Animals need money too, 15.07.2009, komentarzy: 1
Pies wychylający się zza maski samochodu i proponujący umycie przedniej szyby czy kundel prowadzący uliczne zakłady są obrazami tak nierealnymi, że trudno przejść obok nich obojętnie. Zwierzęta nie zarobią na swoje utrzymanie, ich los zależy od ludzi. Praca daje człowiekowi niezależność i
Świadek, który nie mówi
The only witness won't talk, 10.10.2008, komentarzy: 0
Węgierska kampania z bardzo charakterystycznymi zdjęciami amerykańskiej fotograf Jill Greenberg, uświadamia bezsilność kobiet doświadczających przemocy domowej. Często jedynymi świadkami takich sytuacji są małe dzieci, które nie potrafią jeszcze opisać wydarzeń pełnych agresji i bólu, ani przede
Zatrzymać egzekucje
Start, 30.07.2008, komentarzy: 2
Powstanie takiego layoutu reklamowego było zapewne tylko kwestią czasu. Węgierski oddział Amnesty International zainicjował na początku lipca br. kampanię "Start" zachęcającą do włączenia się w działania organizacji na rzecz zaprzestania wykonywania kary śmierci ("Stop the world record of executions").
Geneaologia zbrodni
Family tree, 27.07.2008, komentarzy: 0
Przemoc rodzi przemoc - to prawda powszechnie znana. Węgierski oddział Amnesty International, wraz z agencją DDB z Budapesztu, zilustrował to w taki sam sposób, w jaki pokazuje się wykres potomków danej osoby, czyli w schemacie drzewa genealogicznego. Wyraźnie widać więc, że posiadanie broni
E,D,F, bity człowiek K, F, H…
Eye test, 05.12.2007, komentarzy: 0
Ten plakat nie jest zwykłym okulistycznym sprawdzianem wzroku, choć na pierwszy rzut oka wszystko na to wskazuje. Najmniejsze z umieszczonych na nim postaci są mordowane, więzione i szykanowane. Test na widzenie zbyt rzadko dostrzeganych sytuacji, w których łamane są prawa człowieka, stanowił
Dopóki śmierć nie rozłączy
Till death do us part, 10.03.2007, komentarzy: 0
Kolczykowanie języka nie jest nowością, ale połączenie dwóch języków jednym pierścionkiem już tak. W kampanii serwisu aidsinfo.hu, zaliczanej do nurtu shockvertising, fotografia twarzy kobiety i mężczyzny połączonych ze sobą okrągłym kolczykiem przekłuwającym ich języki,
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM