Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Wielka Brytania

Krępujący kwiat
Get checked early, 24.02.2017, komentarzy: 0
Bukiet kwiatów, kamera robi zbliżenie na jeden, który kształtem przypomina waginę. „Czy to wideo sprawia, że chciałabyś się schować w swoim swetrze? Czy myśl o wykonaniu cytologii na twoim „kwiatku” wzbudza u ciebie dreszcze?– pyta lektorka ze szkockim akcentem. Kampania nakłania kobiety do wykonywania
Święta bez Mikołaja
Santa Forgot, 09.01.2017, komentarzy: 0
Pewnego razu, w mieście niedaleko stąd, dziewczynka o imieniu Freya przygotowywała się do świąt. Tata opowiedział jej jak Święty Mikołaj zniknął z tradycji bożonarodzeniowej. Na początku mylił prezenty i mieszał imiona stając się smutny i wycofany. Później w ogóle przestał przychodzić. Freya nie wierzyła,
Miś w ogniu
It begins with a blanket , 09.12.2016, komentarzy: 0
Dziewczynka decyduje się wrzucić ulubionego pluszaka do ognia. Dlaczego? Kolejny pochmurny dzień w ośrodku dla uchodźców. Mała Yana przechadza się po jego terenie w poszukiwaniu porzuconych rzeczy. Wśród znalezionych przedmiotów jej szczególną uwagę przykuwa pluszowy miś – symbol beztroskiego
Bolesne tatuaże Beckhama
For every child, #ENDviolence, 08.12.2016, komentarzy: 0
Liczne tatuaże na ciele znanego piłkarza nagle "ożywają" i zaczynają przedstawiać historie dzieci. Krzyk nauczyciela i wyśmiewanie przez kolegów z klasy, pobicie przez grupę rówieśników, atak nieznajomego w ciemnym zaułku... przemoc, której dzieci były ofiarami, pozostawi w ich psychice trwałe
Kraksa w technologii 360
Decisions, 05.12.2016, komentarzy: 0
Johnnie Walker firmuje przygotowany w technologii 360 film, przedstawiający możliwe konsekwencje jazdy pod wpływem alkoholu. Widz obserwuje trzy różne samochody, ich kierowców i pasażerów i do końca nie wie, kto - jeśli w ogóle - wyjdzie cało z nieuchronnie zbliżającego się, bardzo realistycznie
Daleki i bliski dziki przyjaciel
Tiger in suburbia, 28.11.2016, komentarzy: 0
Rodzina odkrywa w jednej z sypialni...tygrysa. W najnowszej, świątecznej kampanii World Wildlife Foundation (WWF) o przykuwającej uwagę nazwie "Tiger in suburbia " ("Tygrys na przedmieściach") rodzice z dwójką dzieci w swoim spokojnym domu na przedmieściach pielęgnują rannego
Talent, którego nie warto odrzucić
Could you stand a rejection?, 23.11.2016, komentarzy: 0
Co takiego dzieje się w umyśle młodego, zdolnego człowieka, że podczas rozmowy kwalifikacyjnej nie jest w stanie odpowiedzieć na proste pytanie, po czym ucieka w popłochu? Spot „Could you stand a rejection?” („Czy zniósłbyś odrzucenie?”) został stworzony dla brytyjskiej organizacji
Ludziki Lego na zakupach
Think before you buy, 03.11.2016, komentarzy: 0
Na półkach sklepowych klocki Lego nie są żadną nowością. Ale teraz to bohaterowie Lego chcą kupić kawę, e-booka  oraz dokonać innych transakcji. Jak pokazały badania przeprowadzone w brytyjskim hrabstwie Kent, jego mieszkańcy nie są świadomi swoich praw jako konsumenci, ze względu na co są narażeni
Nie taki różowy szczeniak
Pups, 11.10.2016, komentarzy: 0
Rozradowana dziewczynka przytula szczeniaczka, którego właśnie dostała. Jeden rzut oka wystarczy jednak, by zobaczyć, że nie nacieszą się sobą zbyt długo. Urocza Suzy cierpi na biegunkę, parwowirozę oraz zapalenie spojówek i po kilku tygodniach odchodzi. Została stworzona na potrzeby
To nie hipnoza, to rzeczywistość
Could you forget everything you ever learnt?, 10.10.2016, komentarzy: 0
Śpij! - powiedział mężczyzna i wprowadził w stan hipnozy grupę wolontariuszy składającą się z emerytki, studenta, autorki sztuk scenicznych, aktorki, lekarza i kuratora sądowego. Wmówiono im, że nie umieją czytać, pisać i liczyć. Następnie poproszono ich o wykonanie kilku – wydawałoby się – banalnych
Niezłomni
Believe in me, 04.10.2016, komentarzy: 0
Kilkoro dzieci zgodziło się wrócić do miejsc wiążących się dla nich z przykrymi doświadczeniami. Zrobili to, by wystąpić z inspirującym przesłaniem: jesteśmy silni, kochani, wolni, dumni i nie do zatrzymania, bez względu na okoliczności. Ów przekaz został wzmocniony grającą w tle piosenką
Woda zimna jak piwo
Cold water shock, 22.09.2016, komentarzy: 0
Sezon wakacyjny w pełni. Młody chłopak, wracając pod wpływem alkoholu do domu, nieszczęśliwie wpada do wody. Gwałtowna zmiana temperatury sprawia, że nie może on złapać oddechu, szamocze się, próbuje się ratować… Niestety, po kilku chwilach jego ciało bezwiednie opada na dno… "Don’t die from
Spot do słuchania
A test of a blind ambition, 19.09.2016, komentarzy: 0
By w pełni odebrać przekaz reklamy, trzeba zamknąć oczy i przez chwilę stać się tylko słuchaczem. Te niecałe 3 minuty bez wizji mogą wiele uświadomić. Kanwą dla kampanii stała się historia szkockiej biegaczki paraolimpijskiej, Libby Clegg. Oglądający spot zostają poproszeni o użycie
Psie wyznanie podziękowaniem za sprzątanie
The big scoop, 08.09.2016, komentarzy: 0
Wpatrzone z miłością i oddaniem psy, wkomponowane w jaskrawe zarysy serc, spoglądają z oparć ławek, koszy na śmieci, dystrybutora worków na psie odchody i plakatów. Tym razem to ich wdzięczność ma zmotywować właścicieli do sprzątania po swoich psach. Akcję dla Dogs Trust przygotowała
Bez A, B i O się nie da
Missing type, 22.08.2016, komentarzy: 0
Z szyldów, reklam, ulotek i innych informacji znikają litery A, B i O. Dlaczego właśnie te? Symbolizują one grupy krwi A, B i 0. Brak głosek ma przypomnieć o kluczowym znaczeniu krwiodawstwa dla ratowania ludzkiego życia. NHS Blood and Transplant (agenda brytyjskiej
Sklep? Nie do wytrzymania
Can you make it to the end?, 11.08.2016, komentarzy: 0
Kolory balonów są tak jaskrawe że trudno na nie patrzeć, dźwięki upadających monet, stukających butów czy wypijania napojów świdrują uszy, błysk telewizora oślepia. Trudno to wytrzymać - i chłopiec nie daje rady, z krzykiem zakrywa uszy i zwija się w kłębek na podłodze, a matka próbuje
Pies taksówką nie pojedzie
Teach a taxi driver new tricks, 09.08.2016, komentarzy: 0
"Nigdzie z nim nie jadę, nie życzę go sobie w moim samochodzie, to moja taksówka i ja decyduję" - kierowca stanowczo odmawia zamawiającemu taksówkę przejazdu ze względu na towarzyszącego mu mężczyznę, u którego jedynym odstępstwem od standardowego wyglądu są odblaskowe szelki. Pasażer
Chronieni przez majtkozaura
Pants song, 05.08.2016, komentarzy: 0
"Pantosaurus" czyli "majtkozaur" to mały dinozaur, który chce, by dzieci były silne i bezpieczne. Pantosaurus wie, że pod majtkami znajdują się te części ciała, które należą tylko do niego i nikt nie powinien go zmuszać do ich pokazywania, a za pośrednictwem piosenki dzieli się tą wiedzą z dziećmi. Słowa
A gdyby to działo się tutaj - część II
Still The Most Shocking Second A Day, 28.07.2016, komentarzy: 0
Pluszowy króliczek, czytanie w łóżku i żarty z koleżankami nagle zostają zastąpione przez dźwięk strzałów, pospieszną ucieczkę i rozłąkę z matką. Później jest już tylko bardziej przerażająco - sztorm, wyrzucenie na brzeg, szpital, przemoc, stres. Wszystko to spotyka małą Brytyjkę,
Widok bardzo publiczny
Very Public Toilet, 14.06.2016, komentarzy: 0
Kobieta wchodzi do publicznej toalety postawionej na jednej z ulic z mieście. Po zamknięciu drzwi wszystkie ściany w pomieszczeniu stały się przezroczyste, a ona tym samym wystawiona na widok wszystkich przechodniów. Z inicjatywy organizacji non-profit Open Rights Group na Brick Lane
Cztery minuty ponad podziałami
Look Beyond Borders, 18.05.2016, komentarzy: 0
Na pozór niezbyt długie spotkanie spojrzeń zbudowało pomost między tymi, których wcześniej niewiele łączyło. 20 lat temu psycholog Arthur Aron przeprowadził eksperyment, który polegał na wspólnym omówieniu w parach 36 pytań i późniejszym czterominutowym patrzeniu sobie w oczy. Amnesty International
Cholerny piasek na wagę złota
What the fuck have you done?, 24.03.2016, komentarzy: 0
"A ty co, do cholery, zrobiłeś?" Oglądanie internetowych filmów ze zwierzętami, rozmyślanie przez noc o tym, co zrobiło się ze swoim życiem... Przeczytanie krótkiego tekstu w Internecie – takiego jak ten - zajmie tylko kilka chwil. Niby nic, ale ta kampania pokazuje, że można go spożytkować w sposób
Różne wersje jednej osoby
One You, 15.03.2016, komentarzy: 0
"Ty - z rana" różni się od "wczorajszego Ciebie", a to z kolei zupełnie inna osoba niż "Ty - pijący tylko parę lampek wina każdego wieczora", "Ty - objadająca się chipsami przy telewizorze" lub też "Ty - z dokładką tłustego obiadowego dania". Ile prawdy jest w stwierdzeniu "Jesteś tym, co
W domu pełnym prezentów i zła
Refuge: Give them refuge, 28.01.2016, komentarzy: 0
W prawdziwie świątecznej atmosferze, mała dziewczynka odkrywa pod choinką coraz to nowe prezenty. Jej ogromną radość, zachwyt i niedowierzanie filmuje inny uczestnik świątecznego przyjęcia, utrwalając jednocześnie rozgrywający się w tle dramat pomiędzy rodzicami.  Niepokojące zachowanie,
Dwie strony mocy
The choice, 10.12.2015, komentarzy: 0
Jedna strona wspiera rozwój i kreatywność, druga jest jej przeciwnością. Dzisiaj niemalże każdy użytkownik internetu musi zdecydować, za którą się opowiada. Spot przygotowany w ramach kampanii "Get it from the genuine site" ("Pozyskaj to z wiarygodnego źródła") prezentuje historię
35 tys. decyzji dziennie
One risk is too many, 30.11.2015, komentarzy: 0
"Kawa czy herbata? Prysznic czy kąpiel? Gotówka czy karta? Płatki czy tosty?" - każdy dzień to tysiące podejmowanych przez człowieka decyzji. Od tych najmniej istotnych do absolutnie kluczowych, które mogą zaważyć na jego życiu czy życiu innych. Wystarczy jeden błąd, jeden zły wybór,
Człowiek vs. rekin
Shark Finning Laws, 24.11.2015, komentarzy: 0
Panuje powszechna opinia, że rekiny to bardzo groźne zwierzęta. Z pewnością tak jest, ale wbrew pozorom to rekiny mają większe powody do strachu przed ludźmi niż odwrotnie. Kampania "Shark Finning Laws" organizacji Wild Aid jest odpowiedzią na bardzo dużą liczbę zabijanych rekinów
Rodzina do góry nogami
Upside down, 16.11.2015, komentarzy: 0
Gdy dziecko, bujając się na huśtawce czy wisząc na drabince, widzi wszystko "do góry nogami", zmienia się też rzeczywistość dookoła niego.  Rodzinny spacer po parku, wspólna zabawa, śmiech i beztroska. Bezpieczne dzieci pod czujnym okiem rodziców nie wiedzą co to strach czy przemoc.
Z seksem jest jak z piciem herbaty
Consent: It’s as Simple as Tea, 16.11.2015, komentarzy: 0
Propozycję napicia się herbaty można przyjąć z przyjemnością, można mieć później ochotę na kolejną filiżankę, ale można też od razu odmówić - i nikogo nie powinno to dziwić. Kampania stworzona w imieniu brytyjskiej formacji policyjnej przez Blue Seat Studios, aby zmniejszyć ilość gwałtów i napastowania
Nauka w strachu
The Lesson, 28.10.2015, komentarzy: 0
To spojrzenie i ten charakterystyczny uśmiech, które chłopak posyła dziewczynie, która wpadła mu w oko... Czasem nie cieszy, a powoduje nie tylko zawstydzenie, ale również zmieszanie i strach, szczególnie w szkole. Czasem wyjście do toalety w trakcie lekcji wiąże się z ryzykiem doświadczenia
 strona: 1  2  3  4  5  6 ... 8 »    »»
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM