Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Wietnam

Keczup z Coca-Coli
2nd Lives, 21.01.2016, komentarzy: 0
Sprzedawca w budce z hot dogami wyciska keczup z butelki po Coca-Coli, dzieci biegają po ogrodzie z pistoletami na wodę, na których dostrzec można logo Coca-Coli, a na stoliku nocnym stoi lampka z tej samej firmy. Czy to oznacza, że Coca-Cola przestała już produkować kultowy napój i
Paznokcie nosorożca
Toenails, Fingertails, 30.07.2013, komentarzy: 0
Nosorożce zamiast rogów mają ludzkie dłonie i stopy. Róg jest zbudowany w dużej mierze z keratyny, białka będącego również składnikiem ludzkich paznokci i włosów, co przedstawia hasło: „Rhino horn is made of exactly the same stuff as human toenails, still want some?” („Róg nosorożca
Grzecznie o prezerwatywach w Wietnamie
100% Condom Use Program, 08.12.2011, komentarzy: 0
Na tle zachodnich kampanii, w których genitalia skaczą po ścianach, a seks uprawia się na dziesiątki sposobów, grzecznie uśmiechnięta para Wietnamczyków to mało oryginalny pomysł. Trudno uwierzyć, że wystarczająco przyciągającym uwagę odbiorców bodźcem może być sam
50 złych przykładów
Face to Face with Drugs, 26.06.2011, komentarzy: 0
Żyję na dworcu autobusowym w Nim Nghĩa od trzech lat. Biorę każdą pracę, więc nikt mnie nie wyrzuca. Potrzebuję pieniędzy na narkotyki, bo ból jest zbyt silny”. Nguyễn Văn Bi, lat 19, prowincja Hải Phòng na północy Wietnamu. Wietnamski
Trumnę można kupić trochę wcześniej
Coffin, 03.03.2011, komentarzy: 0
Ojciec z córką podjeżdża skuterem do zakładu stolarskiego by kupić trumnę. Zapytany o jej rozmiar, ku zdziwieniu sprzedawcy, mierzy wzrost swojego dziecka. Skoro podczas przejażdżki nie założył dziewczynce kasku, musi liczyć się z ryzykiem: "If you won’t put a helmet on your child you’d better
Mydło wszystko umyje
Soap poster, 05.12.2008, komentarzy: 0
Znaną formułę McLuhan'a Medium is the message urzeczywistniła prohigieniczna wietnamska kampania. Trudno o przekaz bardziej skuteczny od komunikatu bezpośrednio wskazującego sposób rozwiązania problemu. I trudno też o bardziej bezpośrednią kampanię niż ta powstała z inicjatywy Banku Światowego
archiwum
Przedarta głowa, przebita głowa
Use your head, 05.08.2006, komentarzy: 0
Głowa młodego mężczyzny została rozdarta na pół, a ostry kawałek szkła wbił się w czoło młodej dziewczyny. Oto, co może stać się z kierowcą, który wyjedzie na ulicę bez kasku. Nieprzyjemną, bo krwawą, kampanię “Use your head” ("Rusz głową") zrealizowano w Wietnamie. Kreacje
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM