Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Włochy

Zwykła osoba z pięknym życiem
How do you see me?, 12.08.2016, komentarzy: 0
Oto, jak widzi siebie narratorka spotu: zwykła dziewczyna, przyjaciółka, siostra, pracownica, biegaczka. Film pokazuje sceny z życia szczęśliwej osoby, nie wyróżniającej się niczym szczególnym. Pod koniec jednak hollywoodzka aktorka Olivia Wilde znika i zamiast niej pojawia się prawdziwa twarz
Sztuczka ze znikaniem dzięki smartfonowi
Making magic in traffic with a smartphone, 15.06.2015, komentarzy: 0
Jonas nie posiada żadnych magicznych umiejętności, a mimo tego jest w stanie zaprezentować sztuczkę ze znikaniem na oczach wielu ludzi. Potrzebuje do tego jedynie smartfona z muzyką oraz aplikacją do czatowania z przyjaciółmi. Spot reklamowy przygotowano na zlecenie policji w Lozannie.
Tak rzadki, że prawie niewidzialny
The Rarest Ones, 02.03.2015, komentarzy: 0
Nagi mężczyzna trafia na pustynię, dociera na szczyty skalistych gór, kroczy ścieżką pokrytą grubą warstwą śniegu, zanurza się w morzu - przemierza miejsca stanowiące naturalne środowisko życia gatunków zwierząt zagrożonych wyginięciem. Żadna lokalizacja nie stanowi dla niego dogodnej przestrzeni życiowej,
„To jest Martina. Uderz ją, mocno”
Slap her - children's reactions, 07.01.2015, komentarzy: 0
Kilku chłopców zostaje zapoznanych z sympatyczną dziewczynką - Martiną. Proszeni przez dorosłych, mówią co im się w niej podoba, głaszczą ją po włosach, stroją do niej zabawne miny. Wszystkie polecenia wykonują bez szemrania, poza jednym. Żadne z dzieci nie zgodziło się uderzyć dziewczynki,
Będzie się przytulać i chodzić do szkoły - jak wszyscy
Dear Future Mom, 18.03.2014, komentarzy: 0
"Droga przyszła mamo, Twoje dziecko będzie mogło Cię przytulać, chodzić do szkoły, pomagać ojcu naprawić rower, pracować, wynająć mieszkanie i radzić sobie samo" - młodzi ludzie z zespołem Downa odpowiadają na obawy ciężarnej, która właśnie otrzymała taką diagnozę swojego dziecka. Bohaterowie
Brakujący element samochodu
Cars, 19.02.2014, komentarzy: 0
Czy można wyobrazić sobie samochód bez kierownicy? A bez kół? Raczej trudno byłoby korzystać z takiego pojazdu, a brak tych części od razu zostałby zauważony. Jednak istnieją takie elementy, które umykają uwadze kierowców, a przecież ich obecność jest bardzo znacząca dla komfortu i bezpieczeństwa
Boskie miejsca w Toskanii, których nie ma
Divina Toscana, 12.02.2014, komentarzy: 0
Najnowsza kampania promocyjna znanego regionu Włoch prezentuje miejsca, których naprawdę tam nie ma. Koncepcja kampanii "Divina Toscana" ("Boska Toskania")nawiązuje do Boskiej komedii Dantego - widoki przedstawione na plakatach opatrzone są cytatami z tego dzieła. Kontrowersje
Pluszowy pies wraca do formy
Stop Vivisection, 30.10.2013, komentarzy: 0
Wypruty ze środka plusz i każda część rzucona osobno na podłodze znów stają się jednym - maskotką psa. Spot pokazuje, że można wpłynąć na zmianę losu zwierząt, które są wykorzystywane w Unii Europejskiej do badań i testów laboratoryjnych. Firmy farmaceutyczne i produkujące kosmetyki,
Gruntowne czyszczenie mody
The fashion duel, 13.06.2013, komentarzy: 0
Kroczące po wybiegu modelki potykają się o rzuconą znienacka śliską, gumową rękawicę ochronną, której używa się zwykle w czasie sprzątania domu czy ogrodu. Upadające modelki pracują dla domów mody wyraźnie nie dbających o standardy ekologiczne swojej produkcji. Jak to działa? Otóż akcja
Czyste myśli w nieczystych miejscach
Toilet think, 24.04.2013, komentarzy: 0
Wpuszczeni za drzwi skrywające klubową łazienkę, odbiorcy widzą imprezowiczki korzystające z publicznych toalet ze wstrętem i obrzydzeniem, stosujące przy tym rozmaite zabezpieczenia, by tylko zminimalizować ryzyko zetknięcia się z zarazkami. Zarówno korzystanie z publicznej toalety,
Otrzeźwiający drink
Alcool e auto. Cocktail letale, 04.01.2013, komentarzy: 0
Powyginane wraki aut układają się w kształt przypominający szklankę wymyślnego napoju alkoholowego. Wrażenia dopełnia stercząca jak słomka rura wydechowa i koło zamiast cytryny. Kojarzące się z relaksem drinki najczęściej spożywa się w miejscach, z których trzeba jeszcze wrócić do domu.
Niemy film o potrzebie rozmowy
Silent Movie, 29.11.2012, komentarzy: 0
Bohater niemego, czarno-białego filmu ewidentnie ma problem: jest smutny, zachowuje się nerwowo, otoczenie zwraca mu uwagę, że coś jest nie tak. W końcu przełamuje ciszę. O tym, że otwarcie na rozmowę jest pierwszym krokiem na drodze do pokonania choroby przekonuje Progetto Itaca, włoskie stowarzyszenie
polecamy
Nieoczekiwana zmiana miejsc
Integration Day, 26.03.2012, komentarzy: 0
W reklamach znanych marek na jeden dzień aktorów podmieniono na osoby z zespołem Downa. Takie spoty obejrzało 18 milionów ludzi. W świecie komercyjnych reklam nieustannie przewija się korowód stereotypowych postaci słodkich bobasków, zabieganych gospodyń domowych i eleganckich biznesmenów.
Niech moc będzie z plakatami
The Force of Typography, 26.10.2011, komentarzy: 0
Kampania… z przypadku. Pierwszy był kot Rommel, potem pomysł na ciekawe plakaty inspirowane postaciami z „Gwiezdnych Wojen”, a na końcu odkrycie, że dzięki ich sprzedaży można pomóc chorym dzieciom. Projekt „The Force of Typography” (Moc Typografii), za którym
Poznań pogratulował i zaprosił
Congrats! Come and Enjoy UEFA EURO 2012 in Poznań, 08.10.2011, komentarzy: 0
Uradowany kibic, przytulająca się para, wytatuowany mężczyzna, chłopiec, i w końcu błysk świateł stadionu. Bohaterowie spotu promującego Poznań znajdują się w rozpoznawalnych miejscach tego miasta, każdy też ma wypisany na ciele fragment hasła "Congrats! Come and Enjoy UEFA EURO
Przepisy drogowe są wygodne
The Rules of the Road, 07.10.2011, komentarzy: 0
Przystojny mężczyzna, szum morskich fal i plaża – przyjemnie rozpoczyna się spot włoskiej kampanii społecznej pt. „The rules of the road”. - Zasada numer jeden to nigdy nie być samemu. Nigdy... – bohater spotu rozpoczyna swoją opowieść wpatrując się w morski horyzont.
Seks specjalnej troski
The Special Need, 03.09.2011, komentarzy: 0
Enea marzy o kochance, pomimo że jest autystykiem. Nigdy dotychczas nie miał kontaktów seksualnych. Film „The Special Need” przełamuje tabu i inicjuje we Włoszech dyskusję na temat seksualności osób niepełnosprawnych. Twórcami kampanii „The Special Need” są włoscy filmowcy
Pisuar prawdę powie
The Pissalyzer, 20.04.2011, komentarzy: 1
Wydalenie jednego piwa zajmuje mężczyźnie około 25 sekund. Ten fakt został wykorzystany w ambientowej kampanii przeprowadzonej w mediolańskich barach, a ściślej mówiąc w barowych pisuarach. Zamontowano w nich specjalne czarne naklejki czułe na ciepło. Jeśli miały styczność z ciepłem
Znikający darczyńcy
Missing, 07.04.2011, komentarzy: 0
Mur biegnący wzdłuż jednej z najbiedniejszych dzielnic miasta oblepiono tysiącami plakatów. Wynika z nich, że pewne ważne osoby są pilnie poszukiwane. Uśmiechnięci szeroko ludzie na plakatach to ci, którzy regularnie wspierają potrzebujących. Teraz znów są potrzebni po to, aby złożyć
Pomoc Japonii czy kryptoreklama?
Help Japan, 19.03.2011, komentarzy: 0
Na haśle pomocy dla Japonii próbuje - według wielu krytyków - wypromować się włoska agencja H-57 creative Station. Kreacje do jej internetowej kampanii „Help Japan!” ("Pomóż Japonii!") są bardzo oszczędne - i graficznie, co nie jest wadą, i informacyjnie, co nie jest zaletą. Celem kampanii
Ślad tuszu czy ślad krwi
Choice, 16.02.2011, komentarzy: 0
W otwartych dłoniach, wyłaniających się z ciemnego tła plakatu, spoczywają żyletka i długopis. Grafika ma za zadanie postawić odbiorcę przed wyborem – długopis oznacza podpisanie petycji do ONZ o uchwalenie rezolucji zakazującej obrzezania kobiet, żyletka obojętność wobec akcji,
Lunch na wysokości
Let's make safety work, 06.02.2011, komentarzy: 0
Słynna scena: pracownicy budowlani siedzą na stalowej belce na wysokości kilkuset metrów ponad ulicami miasta i jedzą lunch – kojarzy ją zapewne każdy, nawet jeśli nie wie, że zyskała rozgłos dzięki zdjęciu Charlesa Ebbetsa, który w
Pingwin najlepszym przyjacielem człowieka
Penguin, 11.10.2010, komentarzy: 0
Dlaczego pies zmienia się w pingwina, tworząc zaskakującą hybrydę? Nie ma wyboru, ponieważ w obliczu mroźnej zimy tylko mieszkaniec Antarktydy poradzi sobie bez jakiegokolwiek schronienia. Wyjaśnienie „Without a shelter, winter can be very hard” (Bez schronienia zima może być bardzo
Smutne show
Tiger, 07.10.2010, komentarzy: 0
“The show must go on” - śpiewał w słynnym hicie Freddie Mercury. “The show mustn't go on” - przekonuje natomiast włoska kampania przeciwko cyrkom wykorzystującym tresowane zwierzęta. Zakazy i ograniczenia w wystawianiu numerów cyrkowych z udziałem niektórych gatunków
Odchody na parkiecie
Dog poo, 06.10.2010, komentarzy: 0
Psie odchody na podłodze w mieszkaniu z pewnością nie spotkałyby się z entuzjazmem lokatorów, dlaczego zatem nie przeszkadzają nikomu na ulicach miasta? Na chodnikach we włoskiej miejscowości Scaldasole pojawiły się płyty z parkietowych klepek z umieszczonymi na nich atrapami psich kup.
Trening do bycia porzuconym
Treadmill, 07.06.2010, komentarzy: 0
Kudłaty pies ze smętnie opuszczonym ogonem ćwiczy na bieżni przypominającej jezdnię. Za chwilę zostanie wyrzucony na ulicę przez swoich właścicieli. Plakat zwraca uwagę na problem porzucania zwierząt we Włoszech. Twórcy akcji alarmują, że taki los spotyka kilkadziesiąt tysięcy zwierząt co
Oko na moto
Occhio alla moto, 25.05.2010, komentarzy: 0
Po włoskich drogach jeździ ponad 10 milionów motocykli i skuterów i oto po raz pierwszy zorganizowano we Włoszech kampanię na ten temat. W 30% wszystkich wypadków drogowych we Włoszech biorą udział jednoślady. Najczęściej dzieje się tak z powodu niezauważenia przez kierowcę samochodu albo przez
Kto się boi dzieci?
Vampire, Witch, 05.04.2010, komentarzy: 0
Złowieszcze miny oraz strój wiedźmy i czarnoksiężnika-wampira wydają się idealne na zabawę z okazji Halloween. Kongijski świat wierzeń i rytuałów jest jednak bardzo odległy od zachodniej tradycji dziecięcych figli. W Kongo dzieci podejrzewane są o złe czary, które sprowadzają nieszczęście. W rezultacie,
polecamy
Dlaczego UFO zawsze ucieka?
UFO, 25.01.2010, komentarzy: 1
Dręczące pytanie o UFO, które przylatuje i odlatuje, i nigdy nie zostaje na Ziemi, zyskało wreszcie swoją odpowiedź. Bohaterami kampanii (prowadzonej na przełomie stycznia i lutego br.) włoskiego oddziału Greenpeace są kosmici przyłapani na odwiedzinach Ziemi. Na amatorskich nagraniach widać
Papier w podwójną kratkę
Lined paper, Checkered paper, 07.01.2010, komentarzy: 0
Oszczędzać, oszczędzać i jeszcze raz - oszczędzać. Napominają ekolodzy w trosce o środowisko. Włoskie stowarzyszenie Legambiente (Sprzymierzeńcy Środowiska) w styczniu br. prowadziło kampanię prasową pod hasłem "Nie marnuj. Odpowiedzialna konsumpcja powiększa zasoby naturalne" pokazującą
 strona: 1  2 »    »»
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM