Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Zjednoczone Emiraty Arabskie

Śmieci w sushi
Nylonbags, 19.08.2015, komentarzy: 0
Czy ludzie zastanawiają się nad tym, co trafia na ich talerz? Według tej kampanii – powinni, bo jak w prawie karmy – "co rzucisz za siebie, znajdziesz przed sobą", tak i tu, twórcy próbują uświadomić mieszkańcom całego globu, że wszystko co wyrzucimy do morza, prędzej czy później, trafi na nasz talerz.
Niewygody w różowych taksówkach
Feel for the signs, 28.03.2014, komentarzy: 0
Pasażerki dubajskich taksówek po zapięciu pasów zaczęły odczuwać uciążliwy ucisk na wysokości klatki piersiowej. Po obejrzeniu niewielkiej saszetki skrywającej wybrzuszenie czytały zaadresowaną do nich wiadomość i wszystko zostawało wyjaśnione. Wykrywalność raka piersi w Zjednoczonych
W Dubaju gwoździe pomagają w nauce
Sapna, 25.03.2014, komentarzy: 0
Ponad 17 tys. gwoździ pozwoliło spełnić marzenia robotników z Dubaju, ciężko pracujących nad nowatorskimi i ambitnymi projektami budowlanymi, którymi zachwyca się reszta świata. Zainicjowana została kampania, której celem jest zebranie funduszy na edukację dzieci, na którą z uwagi na niskie wynagrodzenie
200 papierosów na raz
Shisha Kills, 06.07.2012, komentarzy: 0
Wypalenie 200 papierosów za jednym zamachem? Jeśli pali się sziszę – jest to możliwe. Sterta zlepionych niedopałków układa się w wysmukły kształt fajki wodnej. Całość jest odrażająca. Nieprzyjemne wrażenie potęgują hasła: „Imagine smoking 200 cigarettes in one go!”
Pocztówki znad krawędzi
Do you feel a sudden surge of hope?, 20.10.2011, komentarzy: 0
Czarno-biały kajobraz po katastrofie. W zdewastowaną przestrzeń wpisano samotne sylwetki ocalałych. Jeden drobny ruch ręki odkrywa kolejny szczegół - znak czerwonego krzyża na kombinezonie jednej z postaci. Niemal retorycznie brzmi hasło „Do you feel a sudden surge of hope?”
Gadające głowy
World Press Freedom Day, 21.04.2011, komentarzy: 0
Uśmiechnięta reporterka z dziwnym nacięciem na brodzie relacjonuje najświeższe wiadomości. Jej kolega korespondent, pozbawiony dolnej połowy ciała, przeprowadza wywiad, pilnie notując odpowiedzi na pytania. Ot, dziennikarze w pracy. Ale to nie ludzie, ale woskowe marionetki. Kampania
Stresujące różowe piłeczki
Stress Ball, 06.02.2010, komentarzy: 0
W damskich przebieralniach, toaletach oraz ladach sklepowych w całym Dubaju i Szardży pojawiły się w naczyniach różowe piłeczki typu "stress ball". To małe przedmioty o średnicy około 7 cm wykonane z miękkiego tworzywa. Można je dowolnie ściskać i ugniatać w dłoni, co służyć ma napinaniu mięśni
Opalanie w trumnie
Beach Towel, 10.02.2009, komentarzy: 0
Dla fanów beztroskiego leżenia na plaży i opalania Ambient Advertising Agency z Dubaju przygotowała niecodzienne urozmaicenie. Ponad 300 czarnych ręczników w kształcie trumny zostało umieszczonych w widocznych miejscach i rozdanych pomiędzy urlopowiczów na pięknych, piaszczystych plażach
Powrót do człowieczeństwa
Help her feel human again, 08.01.2009, komentarzy: 1
Nagi, apatyczny i pozbawiony kobiecości manekin leży bez ruchu wpatrzony w jedno miejsce. Miękki koc staje się na reklamie agencji Memac Ogilvy & Mather metaforą ciepła i zrozumienia, którego kobieta potrzebuje, by wrócić do życia z poczuciem bezpieczeństwa i ze zdolnością do pogodzenia się z
W cieniu powiek
It's time you spoke, 05.12.2008, komentarzy: 0
W Zjednoczonych Emiratach Arabskich reklama aktywizująca kobiety znalazła się w opakowaniu cieni do makijażu. Kobiety w krajach arabskich, gdy doświadczając przemocy, są szczególnie obyczajowo i kulturowo zmuszane do milczenia. Dyskretna w swoim podstawowym założeniu kampania "It's time you
Manekin na wzór kobiety
Mannequin, 04.11.2008, komentarzy: 0
Manekin półnagiej kobiety bez piersi stanął w sklepach z damską bielizną Bare Essentials przypominając, że rak piersi jest bardziej rozpowszechniona chorobą, niż się wydaje. Oprócz manekina w sklepach rozwieszono ulotki zachęcające do odwiedzenia strony internetowej kampanii, a w przymierzalniach
Piersiowy przypominacz na lodówkę
Feel here. Lump., 05.10.2008, komentarzy: 1
Na okładce magazynu dla kobiet umiejscowiono różowe kółeczko z napisem „Dotknij tutaj”, pod którym wyczuwalny był niewielki, delikatny wzgórek. Tak, za pomocą minimum słów Centrum Zdrowia Miasta Dubaj przekazało ważne informacje na intymny temat - zachęcało kobiety do regularnego samobadania
Mustang ujarzmiony
Obey speed limits, 30.03.2008, komentarzy: 1
Prosta i urocza kampania ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich z marca 2008 roku. Czy przekona odbiorców do ograniczenia prędkości - to już zupełnie inna kwestia, która - jak się może wydawać - ustąpiła miejsca wadze działań promocyjnych agencji reklamowej Publinet z Dubaju. "Obey speed limits"
Błaganie o wolność
Help stop the abuse, 13.02.2008, komentarzy: 0
Kampania w windzie, prosto z Dubaju, wzywająca do działań przeciwko niesprawiedliwości w Guantanamo. Witness Against Torture, inicjator kampanii, to organizacja, która domaga się zamknięcia więzienia Guantanamo, gdzie przetrzymywani są mężczyźni oskarżeni przez rząd Stanów Zjednoczonych o praktyki
archiwum
Post przez cały rok
Ramadan, 05.09.2006, komentarzy: 1
Ramadan to nie tylko okres postu, ale także czas, w którym wszelkie dobre uczynki liczą się w sposób szczególny. Właśnie dlatego w tym czasie w arabskiej prasie pojawia się najwięcej reklam społecznych. Agencja Y&R Abu Dhabi, na zlecenie redakcji jednego z największych anglojęzycznych
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM