Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Szkocja

Pocałunek to nie zielone światło
#WeCanStopIt, 14.07.2015, komentarzy: 0
Całującej się namiętnie parze towarzyszy w spocie zielona tonacja. Jednak, gdy dziewczyna zaczyna protestować przeciwko dalszym działaniom chłopaka, kolor światła zmienia się na czerwony. Zgoda na pocałunek nie oznacza zgody na seks, a seks bez zgody jednej ze stron to gwałt - przekazuje kampania
Co zrobić, gdy zbliża się mężczyzna z nożem
#itswhatwedo, 02.04.2014, komentarzy: 0
„A co ty zrobiłbyś na naszym miejscu?” - pytają ludzie, którzy spotykają się na co dzień z dramatycznymi sytuacjami. Mężczyzna z zakrwawionym nożem w dłoni, ranny pasażer w samochodzie, który za chwilę może stanąć w płomieniach, dwie sytuacje wymagające interwencji
Prywatne zdjęcia dostępne dla wszystkich
Reactions, 27.03.2014, komentarzy: 0
Zdziwieni, zdenerwowani, zaskoczeni, zszokowani w skupieniu oglądali zdjęcia w internecie, wzdychali i nie mogli znaleźć słów. Tak zareagowali szkoccy uczniowie na wiadomość o tym, że ich zdjęcia, które umieścili w prywatnych wiadomościach w internecie, są dostępne publicznie w sieci.
Nogi wiedzą lepiej
Listen to your legs, 27.05.2013, komentarzy: 0
Wcale nie chcesz jechać, chcesz iść – przekonuje męski głos. Na potwierdzenie tych słów jakaś niewidoczna siła odpycha grupę ludzi od ich samochodów. Zaskoczeni Szkoci są zmuszeni do przejścia pieszo na zakupy, na spacer z psem lub do skrzynki pocztowej.Jak przekonują twórcy
Sedes śpiewa Szkotowi
The Poo Song/Test Your Poo, 22.04.2013, komentarzy: 0
Pomysły rządu w Szkocji na przedstawienie wagi wczesnego wykrywania raka jelita grubego bywają zaskakujące. Do mężczyzny w toalecie przemawiały jego własne odchody. W drugiej odsłonie kampanii komunikacji podjął się sedes. Rymowaną, skoczną przyśpiewkę i prosty klip, nakłaniające do sporządzenia
Tak to jest. A teraz trzeba ich wysłuchać.
Children's Panel, 14.02.2012, komentarzy: 0
Wstrząsające. Przerażona dziewczynka, w obawie przed agresywnym ojcem, zabarykadowała się w swoim pokoju. Ściskając pluszowego misia, szepcze "Proszę idź sobie...". W obskurnym pokoju wściekły mężczyzna żąda od swojej żony kolejnej puszki piwa. W tym czasie ich dziecko, na które nikt
Wyplute samobójstwo
Choose Life, 06.04.2010, komentarzy: 0
Wyraźnie przygnębiony młody mężczyzna jedzie autobusem. Gdy dociera do pracy, jego nastrój się nie poprawia – smutny mija kolegów bez słowa. W odpowiedzi na późniejsze pytanie o samopoczucie chłopak krztusi się i wypluwa czarną maź z napisem ”Suicidal” („Samobójczy”). Kwietniowa
Prośba o gwałt
This is not an invitation to rape me, 06.10.2008, komentarzy: 0
Głębszy dekolt, picie alkoholu, gorący flirt czy stały związek nie są zaproszeniem ani przyzwoleniem na gwałt - informują twórcy szkockiej kampanii społecznej „This is not an invitation to rape me” (To nie jest zaproszenie do gwałtu). Rape Crisis Scotland postanowiło
Pomarszczone billboardy
See the Person Not the Age, 05.06.2008, komentarzy: 0
Z czym kojarzy się starsza osoba, którą spotkana na ulicy? Czy w ogóle dostrzega się takie osoby? Czy poza zmarszczkami i wiekiem widać coś interesującego: człowieka, doświadczenie, historię? Takie pytania zadają odbiorcom twórcy kampanii „See the Person Not the Age”. Rząd Szkocji,
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM