Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Chorwacja

Napisy na murach po korekcie
Hate, 10.01.2014, komentarzy: 0
Naścienna mowa nienawiści uległa przeobrażeniu. Wulgarne napisy na chorwackich murach poddano wymownej korekcie poprzez wymianę konkretnych liter. Zmiany w zapisie, dokonane poprzez plakaty z pojedynczymi literami, które zasłoniły niechciane znaki, zmieniły znaczenie i wymowę ulicznych sloganów. Kampania
Chorwackie rugby w obronie kobiet
Stand strong, 02.12.2013, komentarzy: 0
Zamiast na boisku znajduje się w pokoju. Tym razem nie walczy z przeciwnikiem o piłkę, ale powstrzymuje go od zadania ciosu kobiecie. Przedstawiony na plakacie zawodnik rugby walczy z właściwą sobie siłą i determinacją. Tym razem to walka z przemocą względem kobiet. Plakat pokazuje,
Piersi lepiej widać nocą
Mammography campaign, 06.08.2013, komentarzy: 0
W świetle dziennym kobieta odsłania biust, nocą zaś pierś zmienia się i wygląda tak, jak byłaby widoczna podczas badania mammograficznego. Citylight chorwackiej kampanii "Mammograf widzi więcej niż oczy" zmienia się zależnie od pory dnia i nocy. Akcja podnosząca świadomość na temat
Blizny ze słów
Nasilje ostavlija tragove, 06.05.2010, komentarzy: 1
Budzące lęk litery przecinają usta, tną szyję, plecy i brzuch niemal nagich postaci. Z głębokich blizn pokrywających ciała dwojga młodych ludzi można wyczytać słowa "niesprawiedliwość, zemsta, gniew, dyskryminacja, przemoc, wojna". Pewne zjawiska zostawiają ślad na całe życie, co stara
Inicjacja wolontariusza
You unwrap. You poster. You volunteer., 06.12.2009, komentarzy: 0
Bycie wolontariuszem jest czymś równie prostym i przyjemnym, jak rozwinięcie i wywieszenie jednego plakatu. I daje znacznie więcej satysfakcji, niż jego podpisanie. W ramach przeprowadzonej w grudniu ubiegłego roku w chorwackim Zagrzebiu kampanii, w pobliżu masowo uczęszczanych przez przechodniów
Cios słowem
Women’s room, 06.07.2009, komentarzy: 0
Ukrywanie prawdy o przemocy, nigdy nie prowadzi do szczęśliwego zakończenia, natomiast ujawnienie jej może być pierwszym krokiem by uzyskać pomoc. Większość ludzi nie zdaje sobie sprawy, że przemoc psychiczna także - jak i fizyczna - jest nadużyciem. By pomóc maltretowanym kobietom w Chorwacji w lipcu
Cmentarzysko na dnie
Underwater Graveyard, 20.01.2009, komentarzy: 0
W chorwackiej kampanii z początku br. muszle małży tworzą nagrobne tablice, a morskie dno przypomina wielkie cmentarzysko. Reklamy kierowały uwagę odbiorców na problem bardzo szybko ginących gatunków - szczególnie małży. Pomimo obowiązującego od 1 stycznia 2008 r. unijnego ochronnego pasa ekologiczno-rybackiego,
Uzdrawiające pocztówki
Pošaljite čestitku. Adresirajte problem., 28.10.2008, komentarzy: 0
W Zagrzebiu na ścianie Wyższej Szkoły Handlu pojawiło się graffitti będące ilustracją do kampanii "Pošaljite čestitku. Adresirajte problem." (Wyślij pocztówkę. Rozwiąż problem). Chorwacki oddział UNICEFu zachęca w niej do kupowania specjalnych kartek świątecznych, z których dochód zostanie
Dzienna porcja bezprawia
Average meal, 06.04.2008, komentarzy: 0
Kawałek starego pieczywa na metalowej misce „to śniadanie, obiad i kolacja dla studenta w Myanmar”. Chorwacki oddział Amnesty International we współpracy z agencją Hype z Zagrzebia przygotował niskobudżetową kampanię społeczną skierowaną do studentów w celu podniesienia ich świadomości
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM