Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Czechy

Prezent w bluzce
Salvation Paper, 30.12.2016, komentarzy: 0
Przedświąteczna gorączka nie kojarzy się z wizytą w second-handzie. Okazuje się jednak, że jest to jeden z najbardziej ekologicznych sposobów na zapakowanie prezentów.Case study zrealizowane przez agencję Geometry Global dotyczy projektu Armii Zbawienia. 17 grudnia otwarto punkt w centrum handlowym
Cztery minuty ponad podziałami
Look Beyond Borders, 18.05.2016, komentarzy: 0
Na pozór niezbyt długie spotkanie spojrzeń zbudowało pomost między tymi, których wcześniej niewiele łączyło. 20 lat temu psycholog Arthur Aron przeprowadził eksperyment, który polegał na wspólnym omówieniu w parach 36 pytań i późniejszym czterominutowym patrzeniu sobie w oczy. Amnesty International
Wtopić się w ścianę
I am not, 26.08.2015, komentarzy: 0
Wiele osób nie chce ujawnienia całej prawdy o sobie w obawie że spotkają ją za to szykany, a w skrajnych przypadkach nawet przemoc ze strony innych. Takie sytuacje mają miejsce również w pozornie otwartych i tolerancyjnych społeczeństwach.  Problem ten dotyczy między innymi osób homoseksualnych. W efekcie
Labirynt pomocy
Sign his way to freedom, 29.08.2014, komentarzy: 0
Ze skomplikowanego labiryntu drogę wyjścia wyznacza... kolorowa parafka.  Czeski oddział Amnesty International przygotował kampanię, której celem jest po raz kolejny zwrócić uwagę na sytuację więźniów politycznych. Organizacja przekonuje, że podpisy ludzi dobrej woli mają moc uwalniania skazańców.
Wielki protest małych owadów
Greenbees – Save the bees, save the humans, 07.08.2014, komentarzy: 0
Pszczoła na horyzoncie? Jest coraz bliżej, bliżej… Za blisko! Czas ją zlikwidować. To błąd, który powiela wiele osób. Dlaczego? Obawa przed użądleniem nie jest bezpodstawna, lecz zabijanie ich nie jest właściwe. Rola pszczół jest często umniejszana w codziennym życiu, a to właśnie one
Nocne eskapady ze szpachlą i wodą
Za Lepši Život v Praze, 29.04.2013, komentarzy: 0
Nitki rozpędzonych samochodów kreślących nowe, wciąż zmieniające się linie na mapie rozświetlonego miasta nocą, skontrastowane zostały z kroplą zielonej farby powoli mieszającej się z wodą w przeźroczystym słoiku. Widz nie wie jeszcze o co chodzi. Domyśla się, bo pojawiają się kolejne wskazówki: młody
Czech nie wie, kto pomaga mu w domu
Víte, kdo Vám doma uklízí?, 26.11.2012, komentarzy: 0
W domu młodego Czecha sprzątaniem zajmuje się traktowana przez niego z pogardą obywatelka Ukrainy, która na koniec zaskakuje go swoją znajomością matematyki. W kraju swojego pochodzenia była nauczycielką. "Víte, kdo Vám doma uklízí?" (Wiesz, kto sprząta Twój dom?) – pytają
Łukaszenka na deser
50 years together with you cutting down the voice of oppression, 06.12.2011, komentarzy: 0
Pytanie „Czy Fidel Castro może być dobry?“ nabiera nowego znaczenia w świetle kampanii Amnesty Interantional. Pomysłowo wykonane torty urodzinowe AI, symbolizują walkę z „opresyjnymi głosami” dyktatorów. Nazwa i hasło kampanii „50 years together
Śpiewająco wykonane zakupy
Generation Awake, 18.10.2011, komentarzy: 0
Dlaczego nie używać ścierek zamiast papierowych ręczników? Co o balsamach myślą orangutany? Co by było gdyby lasy znikały tak szybko jak zużywanie chusteczek do nosa? Te pytania zadaje zainaugurowana wczoraj w Polsce przez Janeza Potočnika, Komisarza UE ds. Środowiska
Plakat dla mężczyzn z piersiową niespodzianką
Touch them, 07.10.2011, komentarzy: 0
Wystarczy położyć dłonie w odpowiednim miejscu aby różowe tło zamieniło się w damski biust. Breast Unit Prague, czeska organizacja walcząca z rakiem, przygotowała interaktywne plakaty, wydrukowane termoaktywnym atramentem - zmieniającym zabarwienie pod wpływem ciepła, aby propagować
Cmentarne reanimacje
Help before it's too late, 25.01.2010, komentarzy: 0
W filmie z 1931 roku Boris Karloff zagrał postać, która na zawsze zmieniła oblicze kina. Ożywiony mocą energii elektrycznej stwór budził się z wiecznego spoczynku, by ponownie kroczyć pośród żywych. Potwór doktora Frankensteina to jedna z nielicznych postaci, w przypadku których pośmiertna
Zło w gablocie
Munich, 30.11.2008, komentarzy: 0
Historia oplucia pewnego dokumentu przez starsza panią została nagrodzona Grand-Prix Golden Drum 2009 i brązem na Festiwalu Cannes Lions 2008. Czasami praca bywa tak absorbująca, że trudno zwrócić uwagę na zmieniające się w otoczeniu detale. Ale czasami te detale przywołać najgorsze emocje.
Sekunda zmienia życie
Your Life can turn in a second, 02.08.2008, komentarzy: 0
Czeska kampania prasowa pokazuje, jak w przeciągu ułamka sekundy może zmienić się nasze życie. Przekładając przezroczystą w prawie całej swej wysokości stronę w gazecie, odkrywamy znany wszystkim piktogram - symbol osoby niepełnosprawnej - narysowany na następnej. To, co początkowo wygląda jak
Rozmowa z kuflem
Prevention Beer Mug, 05.11.2007, komentarzy: 2
W świetle statystyk, Czesi wypijają najwięcej litrów piwa w Europie (według danych z 2002 roku – 160 litrów na głowę). Spożywaniu alkoholu niejednokrotnie towarzyszą napady agresji czy stosowanie aktów przemocy – także domowej. Przed utratą kontroli po spożyciu wysokoprocentowych
archiwum
Wszystkiego krwawego z okazji Świąt
Krwawe święta, 20.11.2006, komentarzy: 0
Polska zajmuje pierwsze miejsce! Szkoda tylko, że w niezbyt ciekawej kategorii. Jesteśmy liderem UE pod względem sprzedaży karpi, z których 10 milionów ginie w okresie bożonarodzeniowym, większość w czasie transportu lub przechowywania w strasznych warunkach. Co więcej, każdy tzw. prawdziwy
archiwum
Gdzie widać, że to jest ziemski raj?
Zmienimy słowa czy nasze zwyczaje?, 10.06.2004, komentarzy: 0
Od jakiegoś czasu Czesi zarabiają pieniądze na utylizowaniu niemieckich śmieci i wciąż chcą ich więcej. Natomiast już teraz liczba wysypisk u naszych południowych sąsiadów należy do najwyższych w Europie. Do tego dochodzą rosnące potrzeby rozwijającego się przemysłu. Czechy toną w śmieciach.
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM