Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Dania

Mylna klasyfikacja
All that we share, 08.02.2017, komentarzy: 0
Osiemdziesięciu Duńczyków zaproszonych do studia. Tworzą małe grupki, które, wydawałoby się, nie mają ze sobą nic wspólnego. To menadżerowie wysokiego szczebla oraz „jakoś dających sobie radę”, ci wzbudzających zaufanie i ci wzbudzający postrach, niedawno osiedleni przybysze, często z innych kultur i
Bombowe fajerwerki
Fireworks from Aleppo, 30.01.2017, komentarzy: 0
Jak wygląda typowy Sylwester w Kopenhadze? Niebo rozświetla imponujący pokaz sztucznych ogni, jest hucznie i głośno. Na świecie są miejsca, gdzie „fajerwerki” są o wiele bardziej okazałe, występują niemal każdej nocy, a ogień jest prawdziwy. Jednym z takich miejsc jest Aleppo. Duńczykom,
Puste puszki pełne dobrych wiadomości
CANpaign, 27.02.2015, komentarzy: 0
Jak trafić do odbiorców, którzy nie oglądają telewizji, nie korzystają z internetu, omijają szerokim łukiem publiczne placówki i w dodatku nie posługują się językiem kraju, w którym przebywają? Duński Czerwony Krzyż chciał dotrzeć ze swoją kampanią do nielegalnych imigrantów, którzy nie posiadają
Z pozdrowieniami od Policji
Kind regards, 25.02.2015, komentarzy: 0
Mężczyzna wraca do domu samochodem. Jedzie z dużą prędkością. W tym samym czasie jego córka wybiera się na rower. Zakłada kask i wyjeżdża z garażu. Wydaje się, że spot zakończy się jak wiele reklam ostrzegających przed nadmierną prędkością. Napięcie podświadomie prowadzi wyobraźnię do tragicznego
Sława i chwała w autobusie
Epic Bus Commercial - The Sequel, 25.02.2015, komentarzy: 0
Uśmiechnięty młody Duńczyk wzbudza ogólne zainteresowanie i podziw. Ma grono rozentuzjazmowanych fanek, które na dowód miłości zostawiają mu w szatni bieliznę, chodzi na randki z miss Paragwaju, wzbudza zazdrość innych mężczyzn, na każdym kroku spotyka go szczęście. Tak wygląda życie
Ludzie robią miejsce dla palm
We will not accept it, 28.07.2014, komentarzy: 0
Rodziny na walizkach patrzą, jak miejsce ich domu zajmuje plantacja palm. To surrealistyczny obraz rzeczywistości, który wykorzystała w swoim przekazie agencja Ogilvy. “Would you accept it, if your ground suddenly was turned into a palm plantation? Stop land grabbing in Africa. We will not accept
Pobicie, urwana głowa i eurowybory
Voteman, 13.05.2014, komentarzy: 0
Wyrwie głowę, uderzy, popchnie, wtargnie do sypialni, by przerwać intymną chwilę i wyrzucić parę przez okno, do pomocy ma zaś delfiny o złowrogim spojrzeniu. Wszystko po to, by doprowadzić ludzi do lokalu wyborczego. Spot "Voteman" przygotowany na zlecenie duńskiego parlamentu miał zachęcać
Teatr tańca na olimpiadę w Soczi
Ignite the Flame of Human Rights, 06.02.2014, komentarzy: 0
Choć Igrzyska na całym świecie uznawane są za święto kibiców i sportowców, propagują ideę pokoju i jedności, spot tej kampanii daleki jest od innych entuzjastycznych reklam promujących zimowe zawody w Soczi. Ruch i aktywność fizyczna to główne domeny Igrzysk Olimpijskich, nic więc dziwnego,
Nieprawidłowe sylwetki choinek
Eat, drink and be merry, 26.12.2011, komentarzy: 0
Dziwnie wąska oraz nienaturalnie obfita choinka widnieją na dwóch printach przygotowanych przez agencję reklamową Detusch&Luba. Z okazji świąt Bożego Narodzenia, celebrowanych także przy stole, duńska agencja przypomina o poważnych zagrożeniach zdrowotnych związanych z nawykami
Urwany film - do wyboru
Is it time to get home?, 08.08.2011, komentarzy: 0
Przyjemny wieczór czy zawstydzająca popijawa? Obie formy spędzania czasu można porównać w kampanii duńskiego przedsiębiorstwa autobusowego Movia. Zabawa w klubie wygląda miło i "normalnie" do momentu najechania kursorem myszki na bohaterów. Ten ruch ukazuje inną zgoła rzeczywistość.
Reklama pod mikroskopem
The world’s smallest brochure, 05.07.2010, komentarzy: 0
Najmniejszą broszurę świata opublikował wydział nauk przyrodniczych na uniwersytecie w duńskim mieście Aarhus, który od kilku lat nie cieszył się dużym powodzeniem wśród absolwentów szkół średnich wybierających studia. Dzięki „miniaturowej” kampanii promującej jeden z kierunków cały wydział
Niespodzianka w wózku
Pram, 05.03.2010, komentarzy: 0
Rodziców nieustannie zaskakuje jak szybko ich dzieci rosną, jak niemal w mgnieniu oka stają się nastolatkami. Z wielu przyczyn dobrze jest móc towarzyszyć swoim dzieciom, kiedy są małe i potem nie żałować bezpowrotnie minionego wyjątkowego czasu - rozumie to duńska firma KMD komunikując w kampanii
Podstarzali politycy przepraszają świat
Act now. Change the future., 05.12.2009, komentarzy: 0
Przylatujący (najmniej ekologicznym sposobem) do Kopenhagi z pewnością zwrócą uwagę na umieszczone na lotnisku billboardy przedstawiające znanych polityków. Nie powinni mieć też kłopotów z rozpoznaniem konkretnych przywódców, choć wszyscy wyglądają znacznie starzej - plakaty przedstawiają wizję z roku
Dobrze jest wygadać się
From stress to wellbeing, 26.01.2009, komentarzy: 0
Jest fatalnie - nawał obowiązków, brak snu, konieczność częstego chodzenia do toalety, trudności w komunikacji z żoną, dziwny ból w klatce piersiowej... Na zdawkowe „Co słychać?” pytający otrzymuje litanię kłopotów kolegi z pracy. Duńskie Videncenter for Arbejdsmiljø
Piknik (nie) wypalił
Picnic gone wrong, 26.11.2008, komentarzy: 0
Oglądając spot tej kampanii powraca pytanie o skuteczność stosowania szoku w reklamach. Bo szok tu jest. Obywatele kilkudziesięciu państw na świecie podczas zwykłej drogi do szkoły czy pracy mogą stać się ofiarami niewypałów. Szacuje się, że rocznie takim wypadkom ulega około 20 tysięcy osób.
Dyskriminacja boli
Diskrimination gør ondt, 07.01.2008, komentarzy: 3
Każdy, nawet biały przystojny mężczyzna, może doświadczyć dyskryminacji. Pokazuje to spot reklamowy z kampanii Diskrimination gør ondt (Dyskryminacja boli) Duńskiego Instytutu na rzecz Praw Człowieka oraz Ministerstwa ds. Równości z początku 2008 roku. Kampania
Życie w balonie
, 06.12.2007, komentarzy: 0
Ulicami Kopenhagi przetoczyli się ludzie zamknięci w przezroczystych balonach. Była to metafora życia osób zakażonych wirusem HIV i chorych na AIDS. Uliczny happening odbył się 1 grudnia 2007 roku - w Światowy Dzień Walki z AIDS, a jego tematem przewodnim były uprzedzenia wobec zakażonych i
Ameryka znika
Save Paper, Save The Planet, 20.04.2007, komentarzy: 0
Za tę kampanię agencja Saatchi&Saatchi z Danii zdobyła Złoto w kategorii „Ambient indoor” w międzynarodowym konkursie London Awards. Akcja nakłaniająca do refleksji nad bezsensowną często konsumpcją papieru, „Save Paper, Save The Planet” została przygotowana dla organizacji WWF. Podajniki
Akt warzywno-owocowy
6 om dagen, 20.04.2007, komentarzy: 1
Duńska kampania "6 om dagen" przekonuje do jedzenia 6 razy dziennie warzyw i owoców. Dlaczego 6 zamiast 5, jak się powszechnie przyjmuje? Powód jest lingwistyczny - słowo "sześć" brzmi w języku duńskim jak "sex". Twórcy kampanii argumentują, że tak nazwana kampania staje się znacznie
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM