Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Filipiny

Co piąta osoba jest chora psychicznie
Numbers, 29.12.2014, komentarzy: 0
Wszędzie wokół są ludzie chorujący psychicznie - w gwarnym mieście, na ruchliwej ulicy, w pracy lub w domu – zmienia się tylko skala zjawiska. Koncepcja kampanii opiera się na danych Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), która szacuje, że 1 osoba na 5 zmaga się z chorobą psychiczną. Na początku
Kto powiedział, że są inni
Different, 09.10.2013, komentarzy: 0
Mogą prowadzić zwyczajne życie, a ich problemy często wynikają po prostu z nastawienia otoczenia. Budzą litość, niechciane spojrzenia i natychmiastową myśl : "jak dobrze, że to nie ja". Codzienne troski błyskawicznie tracą na znaczeniu, gdy obserwuje się ludzi niepełnosprawnych. Jednak
W ciemności widać więcej
Nightlife, 19.04.2013, komentarzy: 0
Jedno po drugim, gasną wszystkie światła, miasto spowija całkowita ciemność, zaczyna się spektakl. Miliony świecących, mieniących się punktów unosi się i pozwala podpatrzyć jak rodzi się przepiękne nocne życie, którego odbiorca w codziennym biegu nie jest do końca świadomy. Muzyka
Dziennikarz – zabójczy zawód
Camera Gun, 16.01.2011, komentarzy: 0
W jakim kraju dziennikarze są najbardziej zagrożeni? Według raportów ONZ najmniej bezpiecznym krajem dla dziennikarzy są Filipiny. Na listę ONZ trafiły w 2010 roku, po tym jak rok wcześniej, w tzw. masakrze Maguindanao zginęło 32 przedstawicieli tego zawodu. Proces jest
Domek w gazecie
Pop Up House, 06.08.2010, komentarzy: 0
W jednym z filipińskich czasopism na pustej stronie umieszczono zachętę dla czytelników: Turn the page and build a house ("Odwróć stronę i zbuduj dom"), a stronę dalej - zupełnie jak w książeczkach dla dzieci - powstawał trójwymiarowy domek. Reklama "Pop Up House" ufundowana przez
Energooszczędna świeczka
Candle Box, 05.03.2010, komentarzy: 0
Za sprawą jednej świeczki w wielopiętrowym budynku gasną po kolei wszystkie światła, od najniższej do najwyższej kondygnacji. Wyłączone zostają komputery i inne urządzenia. Żółte świece - gadżet kampanii filipińskiego oddziału WWF - towarzyszące corocznej akcji „Godzina dla Ziemi”, umieszczone
Odłączona rączka
Electricitips, 16.11.2009, komentarzy: 0
Czasy zwykłych plastikowych toreb bądź siatek na zakupy odchodzą powoli w niepamięć. Obecnie coraz częściej są one ekologiczne, biodegradowalne, a także stanowią manifest ideologiczny. Na Filipinach zaś za ich pośrednictwem zachęca się do oszczędzania energii. Kampanię na rzecz zmniejszania
Filipińska kwesta
Cans, 10.03.2009, komentarzy: 0
Pomysłowa kampania z Filipin. W świetle statystyk, około 200 tysięcy filipińskich dzieci żyje na ulicy. Wiele z nich - w skrajnym ubóstwie; niektóre trudnią się prostytucją, inne popadają w konflikt z prawem. Jedną z instytucji, której celem jest zapewnienie im żywności, schronienia i edukacji
Wystarczy iskra
Match, 06.03.2009, komentarzy: 0
Strażacy z Makati zorganizowali skromną - lokalną i minimalistyczną w obrazie - kampanię by uświadomić obywatelom tego miasta jak niewiele trzeba, aby stracić bardzo wiele. Zabawy z ogniem bywają niebezpieczne. Makati to siódme pod względem wielkości miasto na Filipinach, leżące na wyspie Luzon.
Dom na torach
Riles, 06.11.2008, komentarzy: 0
Film, który sprawia wrażenie komedii, pokazuje prawdziwą, trudną rzeczywistość ludzi żyjących na torach. Reklama zrealizowana pod koniec 2008 roku przez UP Alumni Association (Uniwersytet Filipiński) otrzymała złoto na festiwalu Creative Guild Kidlat Awards. Film pokazuje codzienną dla najbiedniejszych
Czas na przemoc
Clock, 10.09.2007, komentarzy: 0
Maltretowanie na zegarach z Filipin. Na wskazówce minutowej znajduje się zdjęcie mężczyzny z wyciągniętą bojowo ręką, na godzinnej - kobiety broniącej sie przed nadciągającym co godzinę ciosem. Kampania "Every hour, a woman is abused" (Co godzinę jakaś kobieta doświadcza przemocy
archiwum
Rtęcią pisane
Eco Petition, 03.12.2006, komentarzy: 0
Zdobywca Srebrnego Lwa na festiwalu reklamy Cannes Lions 2007 w kategorii outdoor. Niestandardowa i pomysłowa kampania zrealizowana na zlecenie filipińskiego oddziału WWF. Od 29 listopada do 5 grudnia 2006 roku w największych kinach Filipin zbierano podpisy pod petycją skierowaną do organizatorów
archiwum
Drzewa w papierze
Recycle paper. Save trees., 15.03.2006, komentarzy: 0
Ucieleśnieniem znanej prawdy, że w prostocie jest siła, jest bez wątpienia kampania filipińskiego oddziału Greenpeace z marca 2006 roku pt. "Recycle paper. Save trees" kierowana do wszystkich, ale szczególnie do właścicieli i pracowników firm i przedsiębiorstw. Dziurki kartki papieru w
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM