Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Finlandia

Pominięci pomijają
Skipping Goes Both Ways, 24.10.2016, komentarzy: 0
Przed wideo, które inernatuta chce obejrzeć pojawia się inny film. Bez zastanowienia i wysłuchania tego, co pojawiło się na ekranie klika „pomiń”. Nie tylko w internecie można pomijać rzeczy i iść dalej - w życiu realmym można pomijać osoby i ich historie, tak samo jak w sieci. Fińska Fundacja Dzieci
Koniec ery anonimowych darczyńców
Proud Sponsors Of Dreams, 20.11.2014, komentarzy: 0
Własna fotografia na reklamie w centrum handlowym to podziękowanie za hojność. Kampania "Proud Sponsors Of Dreams" ("Dumni sponsorzy marzeń") pokazuje, że miejsce, które może kojarzyć się z indywidualnością, konsumpcjonizmem i masą anonimowych twarzy jest także przestrzenią
Sierociniec dla dorosłych
Orphanage, 08.10.2014, komentarzy: 0
Gdyby najmłodsi mogli decydować o środowisku i rodzinie, w których będą dorastać – jak mogłoby to wyglądać? Chłopiec i dziewczynka, oprowadzani przez młodą kobietę o surowym wyrazie twarzy, przechadzają się pomiędzy szklanymi witrynami. Zza szyb spoglądają na nich potencjalni rodzice, próbując
Co zapiera dech w piersiach
Ashbabies, 17.09.2014, komentarzy: 0
Chłopiec zawzięcie trenuje wstrzymywanie oddechu w każdej możliwej sytuacji. Ta umiejętność może przydać się dzieciom w różnych okolicznościach - do nurkowania pod wodą w wannie, zabijania czasu na nudnej lekcji albo… może stać się jedynym sposobem na niepalenie papierosów. To ostatnie zastosowanie
Matka – najgorszy wróg dziecka
Baby Love (Ash Babies), 13.11.2013, komentarzy: 0
Kobieta ostrzy noże, które następnie zawiesza nad dziecięcym łóżeczkiem, do butelki ze smoczkiem dolewa środek trujący, pluszowego misia pozbawia futerka, a w wózku umieszcza węża. Historia zaczyna się niewinnie. Kobieta w zaawansowanej ciąży stoi przy oknie i kończy dzieło przypominające patchwork.
Chmura dymu i jej skutki
Smoking changes people?, 23.10.2013, komentarzy: 0
Podkreśleniem męskości, a zarazem uzupełnieniem wizerunku silnego i zdecydowanego mężczyzny bywa niekiedy papieros. Podobnie u kobiet w określonym kontekście kojarzy się z elegancją i szykiem. Palenie to jednak dla niektórych przede wszystkim przyjemność, dla innych jedynie moda, a dla wszystkich...
Pacyfa dla obywateli UE
European Union: Peace, 28.10.2012, komentarzy: 0
Zamiast standardowego okręgu z dwunastoma gwiazdkami 27 złotych gwiazd tworzy tzw. "pacyfę" - popularny znak pokoju. "Congratulations to all 503,179,000 Nobel Peace Prize winners" (Gratulacje dla 503,179,000 laureatów Pokojowej Nagrody Nobla) - głosi hasło plakatu. Kampanię
polecamy
Rodzice z horroru
Monsters, 17.09.2012, komentarzy: 0
Spot jak horror, w którym rodzice okazują się potworami. Najbardziej przerażający ze wszystkich potworów jest chyba ten, który z pończochą na twarzy, głośno dysząc zapina dziecku pasy bezpieczeństwa. A może ten, który wygląda jak Lord Voldemort z Harry’ego Pottera i obserwuje plac zabaw? Wygląd
Oklaski dla hokeistów i kobiet
A Big Hand To Our Women, 10.05.2012, komentarzy: 0
Wystarczy klasnąć w dłonie by wesprzeć chore kobiety. Aplauz widowni na otwarciu Mistrzostw Świata 2012 w hokeju na lodzie był wielki i entuzjastyczny. Blisko 30.000 osób klasnęło w dłonie jednak nie tylko po to, by dać wyraz swojemu uznaniu dla graczy, ale także, by wesprzeć
19 osób w majtkach
Use condom, 06.02.2012, komentarzy: 0
Niczym turystyczną mapę, męskie i żeńskie genitalia opisano znacznikiem „ tu byli”. I było ich wielu. Czy ktoś był nosicielem wirusa HIV? Nie wiadomo. Helsiński oddział agencji McCann Worldgroup wykorzystał w kampanii „Use Condoms” (Używaj Prezerwatyw) prosty
Jedno „A” czy dwa „A”?
If You See That Double, 06.01.2012, komentarzy: 0
Wielka litera "A" stoi samotnie... właśnie: czy samotnie, czy obok niej jest druga? Oto sprytny test na uzależnienie od alkoholu, przygotowany przez agencję McCann Worldgroup Helsinki na zlecenie organizacji Anonimowi Alkoholicy. Papierosy, alkohol, internet, zakupy - współcześnie nie
Gwiazdy spalone w tabloidzie
Burn!, 05.02.2011, komentarzy: 0
Fińska młodzież od niedawna ma okazję zapoznawać się z nietypowym czasopismem - wszystkie informacje w tym, z pozoru zwykłym plotkarskim magazynie, są powiązane z nałogiem nikotynowym. Czytelnicy „Burn!” mogą przeczytać wyznania gwiazdy rocka na temat zniszczonego przez palenie głosu, obejrzeć
Nieukrwiony karabin
Sex Machine, 06.01.2011, komentarzy: 0
Karabin, którego lufą jest penis “w stanie spoczynku” ostrzega przed destrukcyjnym wpływem palenia papierosów na jego prawidłowe ukrwienie - w kampanii Cancer Society of Finland. Plakat z "opuszczonym" karabinem stanowił dodatek do anty-nikotynowej
Dzieci piją piwo w piaskownicy
Sandbox, 13.12.2010, komentarzy: 0
Dzieci w piaskownicy urządzają sobie libację, co wygląda tragikomicznie. Wzorami dla maluchów są ich rodzice. Pijąc alkohol, dorośli nie myślą o tym, jak obco i strasznie mogą wyglądać w oczach swoich zagubionych dzieci. Euro RSCG Helsinki wspólnie z fińską organizacją Lasinen Lapsuus
Kolejka za organem
Queue, 29.10.2010, komentarzy: 0
Na jednym z helsińskich placów ustawiło się 300 osób, formując długą i intrygującą przez to kolejkę. Przechodnie mieli możliwość skrócenia jej poprzez dodanie do swego profilu na Facebooku deklaracji „Tak dla oddawania organów” oraz pobierając oświadczenie woli oddania organów w razie śmierci
Nie czas na rozmyślania
Engage the brain!, 07.09.2010, komentarzy: 0
Prosta strona - jeden przekaz, złożona strona - drugi przekaz. Do zrównoważonej konsumpcji, poprzez składaną reklamę, namawiała Finów organizacja Valonia. Na gazetowych stronach pojawili się dwaj, narysowani komiksową kreską, mężczyźni – każdy z wyrazem skupienia na twarzy; starszy palący
Mama na chwilę
Ole hetken äiti, 14.03.2009, komentarzy: 0
Błękitny wózek, z którego dochodzi płacz dziecka, stojący w zimie na samym środku ruchliwej ulicy. Przechodnie zbliżają się, zaglądają do środka, a tam… głośnik imitujący odgłosy noworodka i kartka z napisem: “Dziękujemy za Twoje zainteresowanie, mamy nadzieję, że takich osób, jak
Przywrócić kolor
Set her free, 26.10.2008, komentarzy: 1
Skromna kampania fińskiego oddziału Amnesty International wzywa do reagowania na łamanie praw dzieci zmuszanych do pracy. Akcja "Set her free" zobrazowania przez rysunek młodej dziewczyny "przywiązanej" do pracy, ma na celu uwolnienie najmłodszych pracowników poprzez zaktywizowanie
Cielesne tereny
Explore Safely, 06.10.2008, komentarzy: 1
Powszechne są mapy samochodowe czy geograficzne, dokładne i ogólne. Mapa ludzkiego ciała to pewna nowość w świecie kartografii. Zaproponowała ją Fińska rada ds. AIDS. Plakaty, które w październiku ubiegłego roku pojawiły się na ulicach fińskich miast, przedstawiały graficzny układ
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM