Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Francja

Uwaga czerwone!
The Virtual Crash Billboard , 17.05.2017, komentarzy: 0
Pisk opon, krzyk dziewczyny, odgłos upadającej hulajnogi i … nic. 4500 osób to liczna pieszych, którzy corocznie ulegają wypadkom drogowym granicach administracyjnych Paryża. Zdarzenia z udziałem pieszych najczęściej spowodowane są niefrasobliwością, pośpiechem lub ignorowaniem podstawowych zasad ruchu
Strefa zmilitaryzowana
#ProtectSchools , 11.01.2017, komentarzy: 0
Ktoś gwałtownie otwiera drzwi do klasy. W pomieszczeniu znajduje się mała, wystraszona uczennica. Dziewczynka bierze swoje rzeczy i wychodzi z sali. Idąc szkolnym korytarzem rozgląda się nerwowo; jest przerażona. Wszędzie roi się od uzbrojonych żołnierzy. Kiedy wychodzi na zewnątrz, widać, że teren dookoła
100 lat mody na ulicy
100 years of..., 24.11.2016, komentarzy: 0
Pierwsza stylizacja odsłania 1916 rok, kolejne zmieniają się co 10 lat aż do 2016 roku. Nie jest to jednak popularny w ostatnim czasie przewodnik po najważniejszych trendach ostatnich 100 lat, pokazujący jak zmieniała się kobieca moda. Posłużył jedynie za wzór by odsłonić metamorfozy charakterystyczne
Może na dnie morza...
The Mermaid, 14.11.2016, komentarzy: 0
Krótka animacja przedstawia syrenę na dnie morza, czekającą na tego jedynego. Wreszcie jest! Tonący marynarz, którego wystarczy chwycić i pociągnąć na dno. Tak zaczyna się uczucie, które para celebruje w głębinach niczym prawdziwi zakochani. Poruszonego odbiorcę zaskoczy zakończenie kampanii. Otóż
Tragiczny pośpiech
#All Affected , 22.07.2016, komentarzy: 0
Mężczyzna, który za bardzo spieszył się na wakacje, jednym ruchem przesądził o tym, że nigdy więcej już nie spędzi ich ze swoją rodziną. "L’autoroute du soleil" ("Autostrada słońca") jest kolejną odsłoną kampanii #All Afected (w ramach której powstały już dwa spoty: "Shock-wave"
On by tego nigdy nie zrobił
Campagne 2016 - 30 Millions d'Amis, 15.06.2016, komentarzy: 0
Gdy mężczyzna, będący w ciężkim stanie, wybudza się na szpitalnym łóżku, jego pies szczeka i natychmiast podbiega, patrząc z miłością i oddaniem. Jednak nie jest to tylko historia psiej wierności. Jak wyjaśnia dalsza część spotu, mężczyzna uległ tragicznemu wypadkowi w drodze powrotnej z lasu,
Wiele ofiar jednego wypadku
Shockwave, 29.02.2016, komentarzy: 0
Odwrócona perspektywa pozwala podkreślić zwielokrotniony dramat, który towarzyszy tragedii ofiar wypadku samochodowego. Zrealizowany z rozmachem spot kampanii "Shockwave" został stworzony dla organizacji French Road Safety zajmującej się bezpieczeństwem na drogach. Spot ma uświadomić
Z sercem na parkiet
Prejudice, 26.01.2016, komentarzy: 0
Zwykły weekend, trochę alkoholu, klub, muzyka – nogi same rwą się do tańca. Serce szybciej zaczyna bić, niemalże w rytm muzyki, nie na długo jednak. Akcja spotu "Prejudice" ("Uprzedzenie") rozgrywa się w dyskotece. Młoda kobieta bawi się w najlepsze, podczas gdy tęższy
Ostatnia stacja: sprzeciw
That's enough, 22.01.2016, komentarzy: 0
Paryż. Kobieta jedzie metrem. Na którymś z przystanków dosiada się mężczyzna. Rozmowa, a właściwie monolog, prowadzony przez niego, skierowany do kobiety, zaczyna - wydawałoby się - niewinnie: "Panienko, jesteś bardzo ładna, może moglibyśmy trochę porozmawiać?". Kobieta nie reaguje, ale to nie
Klimatyczna Gra (o Tron)
Winter is not coming, 14.01.2016, komentarzy: 0
W tym roku do Westeros zima prawdopodobnie nie nadejdzie – klimat jej na to nie pozwoli. Tak przynajmniej przewiduje Greenpeace w swojej nowej kampanii. Francuski Greenpeace postawił na kampanię, która nawiązuje do zbliżającego się 6. sezonu znanego serialu "Gra o Tron". Wykorzystując
Wiadomość od… goryla
Koko, 28.12.2015, komentarzy: 0
Goryl, a własciwie gorylica, o imieniu Koko ma 44 lata i niezwykłą umiejętność: potrafi komunikować się w języku migowym. Zna ponad 1000 słów, dzięki czemu może dzielić się swoimi uczuciami i przekazywać je ludziom. Zasłynęła w sieci ze swojego instynktu macierzyńskiego do małych kociaków czy też wzruszeniu
Woda tylko dla maratończyków
Marathon Walker, 13.07.2015, komentarzy: 0
Kobieta z Gambii wystartowała w odbywającym się we Francji maratonie, niosąc 20-litrowy pojemnik z wodą na głowie i zwracając w ten sposób uwagę na poważny problem, który dotyka jej kraj. Kampania organizacji charytatywnej Water for Africa przygotowana przez agencję Ogilvy France wprost prezentuje trudności
Człowiek, który ginął wiele razy
The man who died the most, 07.07.2015, komentarzy: 0
Robert Cronejager jest jednym z tych niedocenianych aktorów, którzy w napisach końcowych widnieją jako "uciekający przechodzień" lub "człowiek wkręcony w śmigło helikoptera". Jest też weteranem swego fachu, opisywanym jako "najczęściej ginący w filmach człowiek" - większość postaci, które zagrał,
Striptiz odkrył prawdę
Striptease, 21.04.2015, komentarzy: 0
Atrakcyjnie wyglądające opakowanie nie zawsze kryje podobną zawartość. Ma ono jedynie zmylić odbiorcę i zachęcić do spróbowania czegoś, co tylko pozornie wydaje się być godne uwagi. W rzeczywistości może okazać się początkiem groźnego nałogu, z którym bardzo trudno zerwać. Z takim przekazem twórcy antynikotynowej
Poszkodowani, którzy nie chcą pomocy
Rescuers, 07.04.2015, komentarzy: 0
Wędkarz rzuca tonącej koło ratunkowe. Po chwili ona odrzuca mu je z powrotem, a sprzęt ląduje wprost na szyi wędkarza. Mechanik spieszy się, by pomóc swojemu współpracownikowi, któremu zapaliła się odzież. Kiedy podbiega z gaśnicą, kolega odsuwa płonącą rękę tak, by nie dosięgnął jej środek gaszący.
Spojrzeć na dziecko jak dziecko
Les yeux d’un enfant, 27.01.2015, komentarzy: 0
Dorośli oraz ich pociechy mieli naśladować śmieszne miny wyświetlane na ekranie. Zadanie wykonywali nie widząc się nawzajem. Wszyscy uczestnicy bawili się doskonale tak długo, jak długo miny prezentowane im były przez zwyczajne, wyglądające na zdrowe osoby. Śmieszna mina prezentowana przez dziewczynkę
Wyzwanie, którego się nie wybiera
Iced Weather Challenge, 13.01.2015, komentarzy: 0
Iced Weather Challenge jest wyzwaniem, do którego nikt nie nominowałby przyjaciół. W stawieniu czoła tej próbie warto pomóc nawet obcym – przekonuje francuska Action Froid. Lodowata woda spływająca po głowie i karku oraz przeszywający dreszcz z powodu zimna – część odbiorców może kojarzyć te
Chowanie się to nie gra
Hide-and-Seek, 22.12.2014, komentarzy: 0
Dzieci szukają kryjówek pod stołami, łóżkami i w zakamarkach. Nie grają jednak w chowanego. Kampania dodaje kolejny głos do debaty o przemocy w rodzinie. Ciemne kolory, przygnębiająca muzyka, a przede wszystkim zdecydowane cięcia ujęć – wszystko to buduje nastrój stałego zagrożenia. Przypomina też o
Różowy stanik z ukrytą kamerą
Nestlé FITNESS Bra Cam, 30.09.2014, komentarzy: 0
Kamera ukryta w wyeksponowanym, różowym biustonoszu naliczyła kilkadziesiąt spojrzeń przechodniów, rzuconych na noszącą go kobietę. Film rejestrujący akcję został opatrzony komentarzem "Your breasts are checked out every day. So, when was the last time you checked your own? Checking your breasts
Zdarta płyta
The same old song, 25.09.2014, komentarzy: 0
W tej kampanii adapter i płyta winylowa pełną inną rolę niż zazwyczaj. Hałasy, dudnienie, wrzaski, potem pisk opon i jednostajny odgłos respiratora – wszystko jednak urywane, niedokończone i chaotyczne. Nie od razu da się odczytać sens kampanii "The same old song" ("Ta
Brzydka Marchew jest tak smaczna, jak ta ładna
Inglorious Fruits and Vegetables, 21.07.2014, komentarzy: 0
Wprawdzie wyglądają dziwnie, ale smakują równie dobrze. Tony warzyw i owoców - marchewek z rozdwojonym korzeniem, krzywych ogórków, koślawych bakłażanów - trafiają na śmietnik, bo ludzie nie chcą ich jeść ze względu na ich wygląd. Kampanię ,,Inglorious Fruits and Vegetables” ("Niesławne Owoce
„Skarbie, pocałuj mnie...w d*pę”
Beyond Appearances - Diversity Song, 19.05.2014, komentarzy: 0
To refren piosenki, która promować ma różnorodność i tolerancję. W teledysku kolejne osoby śpiewają, że jeżeli ktoś chce je oceniać tylko po aparycji, może pocałować je właśnie w tyłek ("Baby, you can kiss my ass").  Fundacja Asta Philpot wypuściła kolejny kontrowersyjny spot. W
Drapieżna woda
The River, 05.05.2014, komentarzy: 0
Woda jest źródłem życia, ale czy może również być niebezpieczeństwem dla ludzi? Pozornie na plakacie widać rzut z góry na rzekę, wijącą się między osadami ludzi. Jednak nie jest to zdjęcie zwykłej rzeki - ta swoim kształtem układa się w węża atakującego jedną z osad. Nadano rzece symbolizującej wodę
Hashtag pomaga uciec z więzienia
Support, 16.04.2014, komentarzy: 0
Wirtualny świat, wirtualne uczelnie, wirtualny seks – lista spraw, które można zrealizować wirtualnie ciągle rośnie. Okazuje się, że wirtualnie można również przeprowadzić demonstrację. Fidh, międzynarodowy ruch działający na rzecz praw człowieka wyszedł do internautów z nowym pomysłem, aby poprzez
Jeden pocisk ma wiele ofiar
One bullet, 07.04.2014, komentarzy: 0
Drastyczna kampania. Pocisk wystrzelony z lufy przeszywa głowę klęczącego na ziemi z rękami założonymi za głowę człowieka, który okazuje się być działaczem organizacji humanitarnej. Jak się okazuje, nie jest on jedyną ofiarą tego strzału. Pocisk przecinając powietrze ze świstem
Rodzic nie zawsze może pomóc
The call, 03.04.2014, komentarzy: 0
Rodzice obserwują, jak ich dzieci doświadczają odrzucenia czy wykluczenia przez grupę rówieśniczą. Smutek, ból i przygnębienie dziecka, które styka się z brakiem akceptacji, niechęci czy agresji odbija się w oczach patrzącego na niego rodzica. Obrazom towarzyszy refleksja, że dorosłym nie zawsze
Lekcja z Profesorem Śmiercią
Class, 21.03.2014, komentarzy: 0
Nauczyciel i jego podopieczni to zaopatrzone w swe podstawowe atrybuty, a więc kosę i czarną szatę, postaci śmierci. Dźwięk dzwonka sygnalizuje rozpoczynającą się właśnie lekcję. Pedagog stara się zapanować nad grupą nieznośnych uczniów, zainteresować ich poważnym tematem zajęć
Spisek tajnych agentów
The conspiracy, 04.02.2014, komentarzy: 0
Spot stylizowany na współczesny film szpiegowski przedstawia mężczyznę, który musi zmierzyć się z trudnym zadaniem, a na jego drodze stoją specjalnie wyszkoleni agenci. Tym zadaniem jest... definitywne rzucenie palenia, a agenci pracują dla przemysłu tytoniowego. Kampania zrealizowana
Ręce na wieńcu
Wheel, 14.01.2014, komentarzy: 0
Pogrzebowy wieniec ku pamięci zmarłego przypomina również o przyczynie jego zgonu. Ozdoba ma kształ kierownicy. Zbyt późna reakcja podczas prowadzenia pojazdu na drodze może stać się powodem śmierci. Kampania przypomina o zachowaniu ostrożności podczas jazdy samochodem. Hasło akcji „Change your
Telefon groźniejszy od noża
The Phone, 18.12.2013, komentarzy: 1
Mężczyzna z rękoma uniesionymi w górze stoi przed kobietą, wymierzającą w niego telefonem. Spot składa się ze scen z udziałem kilku kobiet, które do obrony przed atakiem napastników wybrały telefon. Kampania zrealizowana przez paryską agencję W&Cie ma na celu przeciwdziałanie domowej przemocy i
 strona: 1  2  3  4  5  6 ... 7 »    »»
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM