Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Hiszpania

Nie ma wygranej, ale jest wspólna radość
Anuncio Lotería de Navidad 2016 – 21 de diciembre, 16.11.2016, komentarzy: 0
Starsza pani nie może uwierzyć w swoje szczęście - właśnie wygrała w świątecznej loterii, organizowanej co roku przez hiszpański rząd. Gdy dowiedziała się z telewizji o tym, że wylosowany został jej numer, wychodzi, by poinformować o tym pozostałych mieszkańców miasta. Ci szybko orientują
Codziennie gorzej, aż w końcu...
Todos los días, el mismo día, 03.03.2016, komentarzy: 0
Przepis na to jak źle rozpocząć dzień: wstać, wsiąść do samochodu, czekać aż staruszek przejdzie przez jezdnię, utknąć w korku, wylać kawę przy gwałtownym hamowaniu oraz widzieć jak ostatnie wolne miejsce na parkingu jest zajmowane tuż przed nosem. Na początku mężczyzna stara się być wyrozumiały i przyjmować
Nie ma na co czekać
The big waiting room , 24.02.2016, komentarzy: 0
Każdy na coś czeka w swoim życiu, jednak czekanie na odpowiedni moment, aby zrobić cokolwiek może skończyć się porażką  - dlatego nie warto czekać, o czym przekonuje hiszpańska kampania "The big waiting room" ("Duża poczekalnia"). Kampania, której nadawcą jest hiszpańska organizacja
Pszczoły się pod tym podpisują
Bees, 18.02.2016, komentarzy: 0
Jak zebrać brakującą liczbę podpisów pod projektem? Autorzy tej inicjatywy zwrócili się o poparcie i złożenie swojego podpisu do... pszczół. Akcja, bądź co bądź, dotyczyła właśnie ich sprawy.  Kampania "Bees" ("Pszczoły") została wykonana przez agencję Tiempo BBDO na zlecenie
Bezproblemowa deskorolka
Skate your problems, 06.07.2015, komentarzy: 0
Deskorolka pomogła dzieciom z Barcelony rozprawiać się z problemami - w przenośni i dosłownie.  Marka ubrań miejskich Herokid we współpracy z organizacją Casals dels Infant i z agencją DDB Spain stworzyły kampanię "Skate your problems" ("Prześlizgnij/przeskocz swoje problemy")
Zwierzęta uwieczniają swój świat i pokażą go... za pewną opłatą
Animal Copyrights, 02.06.2015, komentarzy: 0
Czy jeśli małpa stworzy dzieło sztuki, to należą jej się prawa autorskie do niego? A co, jeśli narzędzia, przy pomocy którego zostało wykonane, nie należały do niej? Sprawa nie jest tak prosta, ani nawet tak absurdalna jak mogłoby się zdawać. Przekonał się o tym fotograf brytyjski David Slater,
Twórczy wir odwraca uwagę
Create, 09.04.2015, komentarzy: 0
Początkowe obrazy odsłaniają młodych, radosnych ludzi pochłoniętych pasją tworzenia. W tle słychać słowa narratora, który zachęca do aktywnego życia, kreacji, otwierania się na nowe, pełne wyzwań życie i czerpanie z wyrażania siebie na wszelkie możliwe sposoby. Zgodnie z apelem autorów
Prześladowani terroryści
Terrorists, 26.03.2015, komentarzy: 0
Dwóch zamaskowanych mężczyzn siedzi w ciemnym pomieszczeniu. Wypowiadając na przemian zdanie po zdaniu, mówią kim są. Okazuje się że to wyjęci spod prawa przestępcy, zagrażający stabilności swojego kraju, a nawet świata. Po krótkim wstępie, przechodzą do przedstawienia żądań. Chcą natychmiastowego
Kaptur, kieszenie i śpiwór pomogą przetrwać
Gimme shelter, 17.03.2015, komentarzy: 0
Kurtka z kapturem i dziesięcioma kieszeniami wyposażona jest także w poduszkę, plecak i materac, można też używać jej jako śpiwora. Bohaterowie spotu są bezdomnymi, którzy od kilku lat mieszkają na ulicach Madrytu. W stolicy Hiszpanii jest ich około 700. Lázaro, który nie ma domu od 4 lat, opowiada,
Co dzieci chcą dostać od rodziców na Gwiazdkę
La Otra Navidad, 16.12.2014, komentarzy: 0
Zapytany, co dostał pod choinkę, chłopiec pokazuje foremkę do pierniczków. Tylko tyle? Biedactwo - wyrażają swoje współczucie kobiety obładowane torbami i paczkami. W obdarowanym wywołuje ona jednak wspomnienia wspaniałej zabawy: wspólnego przygotowywania wypieków z całą rodziną, jedzenia
25 godzin reklamy społecznej
El anuncio mas largo, 15.10.2014, komentarzy: 0
Film tej kampanii trwa pełne 25 godzin. Większość widzów wyłączy go jednak po chwili, by zobaczyć komunikat "Jeśli ty wytrzymałeś tylko tyle minut, czemu inni mają to przeżywać przez miesiące, a nawet lata?". Główny bohater ciężko oddycha, nie może wstać z łóżka, przy jedzeniu i oddawaniu moczu
Kroje pisma osób bezdomnych
Homeless Fonts, 21.07.2014, komentarzy: 0
Mówi się, że charakter pisma danego człowieka może odzwierciedlić niejedną cechę. Choć powszechnie wiadomo, gdzie często można spotkać osoby bezdomne, mało kto zastanawia się, kim naprawdę są.  Hiszpańska organizacja Arrels Fundació zdecydowała się na zrealizowanie nowatorskiego projektu,
Chłopiec nie boi się już potwora
No tengo miedo, 27.12.2013, komentarzy: 0
W przeciwieństwie do postaci znanej z jednej z popularnych reklam, głód przedstawiony w spocie kampanii "No tengo miedo" ("Nie boję się") nie jest mały, wręcz przeciwnie – jest ogromny i straszny. Rysunkowy potwór prześladuje małego chłopca, próbując przestraszyć go swoim rykiem, jednak
Bananowy następca Popeye'a
Banana Comic Week 2013, 15.11.2013, komentarzy: 0
Banany jako środek komunikacji z odbiorcą - dlaczego nie? Owoc, przedstawiany w komiksach i bajkach jako główny winny upadku bohaterów (tu należy przypomnieć wszelkie przypadki poślizgnięć na skórce banana), sam wkracza w świat rysunkowych historii dla dzieci, i to od razu w roli pierwszoplanowej. Mowa
Dziecko nie maluje się dla zabawy
Que no les maquillen la sonrisa, 26.09.2013, komentarzy: 0
Mała dziewczynka zakłada szpilki i robi sobie makijaż. Nie traktuje tego jednak jak częstej wśród jej rówieśniczek zabawy w dorosłą kobietę - w oczach ma łzy, a pilnują jej dorosły mężczyzna i groźny pies. Dwuminutowa animacja informuje o skali handlu ludźmi (jego ofiarą jest 27 milionów
Zbiera się na wymioty
Puke, 19.07.2013, komentarzy: 0
Początek spotu wygląda jak urywek z amerykańskiego filmu lub serialu "Beverly Hills 90210" – młodzi ludzie się bawią, piją alkohol, impreza trwa w najlepsze. Nawet gdy jedna z dziewczyn zaczyna wymiotować, nie jest to coś, czego widz nie mógłby się spodziewać. Zaskakuje
Kupa do rąk własnych
Poo express, 17.06.2013, komentarzy: 0
Właściciele czworonogów dostawali przesyłki w postaci nieposprzątanych odchodów. Jednak tylko ci, którzy naprawdę nie sprzątnęli po swoich pupilach. Psie odchody straszą na ulicach wielu miast na całym świecie. Miasto Brunete pod Madrytem postanowiło uporać się z tym wstydliwym problemem w dosyć zaskakujący
(Nie)bezpieczny pokój dla dziecka
Superheroes do not exist, 12.06.2013, komentarzy: 0
Dziecięce marzenia to na przykład te o lataniu, o byciu niepokonanym i niewidzialnym, o byciu superbohaterem, który walczy ze złem i zawsze zwycięża. Przedstawione w krótkim spocie dzieci sięgają głęboko do swojej wyobraźni, by stać się nimi jak najszybciej i zdążyć, zanim znów ktoś dorosły wejdzie
Koniec, który nie ma końca
El peor final, 10.05.2013, komentarzy: 0
Głucha cisza szpitalnej sali jest przerywana drażniącym i głośnym dźwiękiem aparatury przytrzymującej pacjenta przy życiu. Wokół łóżka siedzi najbliższa rodzina. Patrzą pytająco na siebie i wyglądają jakby czekali na opinię lekarza, albo mieli podjąć trudną decyzję. Wreszcie do pokoju
Kampania, którą widzą tylko dzieci
Sólo para niños, 07.05.2013, komentarzy: 1
Dorosły i dziecko stoją przed tą samą reklamą. Jednak tylko młody człowiek zobaczy całość przekazu. Umieszczony na citylightach wizerunek chłopca jest ilustracją do hasła „A veces el maltrato infantil solo es visible para el nino que lo sufre” („Czasem przemoc wobec dzieci jest
Być jak ekswilkołak
The Ex-werewolves, 24.04.2013, komentarzy: 0
Grupka starszych, sympatycznie wyglądających ludzi zaczyna wyć - tak po prostu. Każdy wyje w swoim tonie, oddającym indywidualny charakter. Zupełnie jak dzikie stado wilków albo oryginalne stowarzyszenie posługujące się tylko sobie znanym szyfrem, którego znaczenie można jedynie
Barça vs. nikotyna
Quit Smoking With Barça, 28.03.2013, komentarzy: 0
Piłkarze z papierosami na boisku? Nic podobnego, każdy z szybkonogich atletów to okaz zdrowia, zwłaszcza jeśli mówimy o gwiazdorach z klubu FC Barcelona. Popularna Barça zaangażowała się w kampanię, która pomoże fanom futbolu w rzuceniu palenia.  FC Barcelona (nie tylko gracze, a cały
Piersi w e-mailu
Legal Text, 19.12.2012, komentarzy: 0
Codziennie miliony wymienianych tradycyjnie e-maili kończą się podpisem, który najczęściej pozostaje niezauważony. Bez względu jak istotne może mieć znaczenie, zbyt łatwo i często bywa ignorowany. Podobnie jak guzek  – niewidoczny, nie zwracający uwagi – rozwija się i prowadzi do
Podziękowanie zamiast żebrania
CRECE Alimentos. Vida. Planeta, 01.10.2012, komentarzy: 0
Ciemnoskóry mężczyzna wsiadał do wagonów metra i rozpoczynał monolog. Początkowo sprawiał wrażenie imigranta, który za chwilę poprosi o pieniądze. Mówił o biedzie w Etiopii, o głodującej rodzinie i braku dostępu do wody. Niespodziewanie dodawał jednak, że jego bliscy uporali się już
Pięknie zbudowani mężczyźni lubią psy
Contra El Maltrato Animal, 08.07.2012, komentarzy: 0
Uśmiechnięty i umięśniony „przystojniak“ w bokserkach otoczony jest wianuszkiem wpatrzonych weń psów. Mężczyzna ewidentnie lubi opiekować się zwierzętami. – Skoro taki twardziel się nie waha, to musi być naprawdę dobre – zdają się komunikować twórcy kreacji jej odbiorcom. Na początku lipca, firma Culte
Dzieci zaprojektowały aplikację na telefon
Now it’s your turn, 08.04.2012, komentarzy: 0
Dzieci, które nigdy wcześniej nie miały kontaktu ze „zdobyczami techniki” zaprojektowały aplikację telefoniczną. Filmowa relacja pt. „Now it’s your turn” (Teraz twoja kolej), przygotowana przez hiszpańską agencję Btob dla organizacji Colabora Birmania, potwierdza,
Sześć tysięcy kobiet bez łechtaczek
Over 6000 woman, 07.03.2012, komentarzy: 0
Nagie kobiety z kamienia - zimne posągi - leżą bezradne w objęciach swoich mężczyzn. Ofiary praktyki zwanej obrzezaniem kobiet są bohaterkami kreacji kampanii „Over 6000 women“. Klitoridektomia polega na częściowym lub całkowitym usunięciu łechtaczki, czasem także warg sromowych.
Peep Show z chłopcem w roli głównej
Peep Show, 06.03.2012, komentarzy: 0
Małego chłopca podglądają mężczyźni. Surfuje po internecie, ale obserwowany jest z każdej strony, choć nie zdaje sobie z tego sprawy. Hiszpańska fundacja Alia2 przygotowała kampanię „Peep Show” (Pokaz erotyczny), która zwraca uwagę na kwestię bezpieczeństwa
Miętusy, które leczą
Pastillas contra el dolor ajeno, 21.10.2011, komentarzy: 0
Javier Bardem i Luis Tosar – znani hiszpańscy aktorzy - wydzierają się z całych sił. Boli ich ból innych ludzi. Jak podaje hiszpański oddział organizacji Lekarze bez Granic (Medicos Sin Fronteras), codziennie na świecie
Poznań pogratulował i zaprosił
Congrats! Come and Enjoy UEFA EURO 2012 in Poznań, 08.10.2011, komentarzy: 0
Uradowany kibic, przytulająca się para, wytatuowany mężczyzna, chłopiec, i w końcu błysk świateł stadionu. Bohaterowie spotu promującego Poznań znajdują się w rozpoznawalnych miejscach tego miasta, każdy też ma wypisany na ciele fragment hasła "Congrats! Come and Enjoy UEFA EURO
 strona: 1  2 »    »»
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM