Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Holandia

Niezależnie od pokolenia
Wspólna historia Harryego i Ahmeda, 15.02.2017, komentarzy: 0
Splądrowane sklepy, spalone budynki, rozlegający się huk bomb, śmierć. To elementy każdej wojny, zarówno tej, która skończyła się kilkadziesiąt lat temu jak i tragedii rozgrywającej się obecnie. Harry, dziewięćdziesięciodwuletni staruszek z Berlina, uchodźca podczas II wojny światowej oraz Ahmed, dwunastoletni
Ucieczka z własnego ciała
Help them escape, 15.02.2016, komentarzy: 0
Czy można uciec z więzienia? A co, jeśli więzieniem okazuje się być własne ciało? Kampania stworzona przez agencję DDB & Tribal Worldwide w imieniu Dutch Kidney Foundation "Help them escape" ("Pomóż im uciec") porusza poważny problem, jakim są ciężkie choroby nerek, przy
Statysta potrzebny od zaraz
Homeless extras, 11.01.2016, komentarzy: 0
Statyści w branży filmowej i reklamowej są potrzebni praktycznie zawsze, a zostać nim może każdy, kto pasuje do wymagań - produkcji jest tak wiele, że wszyscy mogą znaleźć coś dla siebie. Ten fakt wykorzystano do niesienia pomocy potrzebującym. Kampania "Homeless extras" ("Bezdomni
Pluszak vs. płyn do okien
Don’t give kids a choice, 26.10.2015, komentarzy: 0
Uwagę ponad połowy dzieci w większym stopniu niż tradycyjne zabawki przyciągały kolorowe butelki środków czystości przechowywanych w domu - wynikło z nietypowego eksperymentu przeprowadzonego przez holenderskich badaczy. Opakowania chemii gospodarczej często charakteryzuje jaskrawa, przyciągająca
Zeitgeist 2014... i wcześniej
Zeitgeist 2014: Year In Review, 15.12.2014, komentarzy: 0
Ubiegłoroczne podsumowanie roku w formie najczęściej wyszukiwanych w Google fraz, opublikowane przez firmę pod nazwą Zeitgeist 2013, cieszyło się dużą popularnością. W sieci pojawił się już film pod tytułem "Zeitgeist2014". Internauta zobaczy w nim m.in. ślub Wiliama i Kate, skok Baumgartnera,
Dorośli głosami dzieci
Child Helpline International: Free our voices, 20.11.2014, komentarzy: 0
Kto może usłyszeć głos dziecka, jeśli wokół ludzie zdają się pozostawać głusi? Jak pomóc zagubionemu dziecku? Telefony zaufania są szansą dla młodych osób z problemami, z którymi nie dają sobie rady w pojedynkę czy przy pomocy bliskich. Spot przedstawia dorosłe osoby, za pośrednictwem których przemawia
Uliczne manekiny
A piggy bank for the homeless, 18.06.2014, komentarzy: 0
Na ławkach w parkach, przy płotach i w innych miejscach w przestrzeni publicznej posadzono manekiny. W ich czołach wycięto otwór jak w skarbonkach. Plastikowe postacie zaopatrzono także w kartonowe tabliczki z informacją "I need money for homeless families of Amsterdam" ("Potrzebuję
Infolinia dla zdrowych
The helpdesk for people without a mental illness, 08.05.2014, komentarzy: 0
Każdy może zadzwonić i rozwiązać swoje problemy z chorobami psychicznymi - tyle, że dzięki tej konkretnej infolinii osoby cierpiące na zaburzenia psychiczne pomogą tym, którzy ich nie mają. Infolinia dla ludzi bez choroby psychicznej ("The helpdesk for people without a mental
Śpiewająca kupa i konfetti
Your poop wants to tell you something, 10.04.2014, komentarzy: 0
Stolec wypływa ze ścieków i postanawia wrócić tam, skąd wyruszył. Przechodzi przez plażę, jedzie przez miasto w autobusie czy wjeżdża po schodach ruchomych. Mimo że po chwili trafia do kosza, wychodzi z niego i kontynuuje swoją podróż, przyklejając się do koła czyjegoś roweru. Nagle mieszkaniec pewnego
Przychodzi fryzjer do potrzebującego
Cut for Christmas, 20.02.2014, komentarzy: 0
Allen i inni bezdomni dostali zaproszenie na świąteczne spotkanie zorganizowane przez Salvation Army (Armię Zbawienia). Naturalnie na świątecznym obiedzie każdy chce się prezentować jak najlepiej. Dlatego też fryzjerzy podali bezdomnym pomocną dłoń i zadbali o ich wygląd. Akcję nazwano
Holenderski pocałunek na święto zakochanych
The Dutch Kiss, 14.02.2014, komentarzy: 0
Różne są rodzaje całusów i różne stoją za nimi uczucia - może być przyjacielski, rodzicielski, posyłany w locie, a także pełen namiętności pocałunek, znany jako francuski. To wideo zaś promuje pocałunek holenderski, który ma szerzyć tolerancję. Dostępne w internecie wideo zostało przygotowane
Dla tych, którzy widzieli za dużo
Buddyhond, 16.01.2014, komentarzy: 0
Specjalnie wyszkolony pies może pomóc nie tylko osobie niewidomej, ale także tym, którzy - jak głosi hasło kampanii - widzieli zbyt wiele. Żołnierz ranny na polu walki odzyskuje przytomność i rozgląda się wkoło. W pobliżu widzi martwą dziewczynkę i leżącą obok niej lalkę. Jeden z towarzyszy żołnierza
Bożonarodzeniowy zajączek
St. Nicholas Bunny, 19.12.2013, komentarzy: 0
Odwijający z folii czekoladową figurkę Świętego Mikołaja ujrzeli pod nią... zająca, symbol świąt wielkanocnych. Nie była to jednak pomyłka producenta słodyczy, a kampania społeczna. "Alzheimer's patients are coping with this feeling daily" ("Chorych na Alzheimera
Rozrywkowa Arktyka
The Arctic Leisure Resort, 29.10.2013, komentarzy: 0
Śnieżne, białe plaże, pięciogwiazdkowe hotele czy światowe centrum kultury – to wszystko czeka na turystów w Arktycznym Ośrodku Wypoczynku.O topnieniu lodowców na Biegunie Północnym mówi się nie od dziś. Światowe firmy czy koncerny zastanawiają się, jak wykorzystać nowo dostępne surowce. A gdyby
Ludzie w kalejdoskopie
TEDxSummit: Human Arabesque, 29.05.2013, komentarzy: 0
Tancerze w krwistoczerwonych strojach kładą się powoli obok siebie tworząc figurę składającą się z liter „x”. Po chwili zmieniają pozycję, dochodzą nowe grupy ludzi, w białych i czarnych strojach, a przy tym nieustannie wirują kolory podłogi, po której zwinnie prześlizgują się kolejni
Zakodowana wiadomość ratuje życie
QR Bystanders, 26.02.2013, komentarzy: 0
Zatłoczony plac gdzieś na planie wielkiego miasta. W samym centrum wydarzeń człowiek leżący bezwładnie na chodniku. Jego stan ma związek z wadliwym układem krążenia. Otaczający mężczyznę tłum ogranicza się jednak do pozycji obserwatora. Nikt nie spieszy mu na pomoc, ponieważ nikt nie wie jak odpowiednio
Rysunek kredą na chodniku
Road Safety, 12.02.2013, komentarzy: 0
Gdy tylko robi się ciepło dzieci zaczynają spędzać czas na dworze, a ulice i chodniki często pokrywają się kolorowymi malunkami. Przechodnie po pewnym czasie przestają na nie zwracać uwagę, lecz nie sposób przejść obojętnie obok rysunku tego chłopca. Top Gear to popularny brytyjski
Tolerancji jak na lekarstwo
Tolerance, 15.01.2013, komentarzy: 0
Głównym składnikiem najnowszego leku wprowadzonego do holenderskich aptek jest tolerancja. Jest to substancja aktywna o kompleksowym pozytywnym działaniu – sprawia, że ludzie stają się otwarci na innych, przeżywają nowe doznania kulinarne i doświadczają najbardziej nieoczekiwanych rzeczy. Do
Niewola w Amsterdamie
4 Weeks for freedom, 05.12.2012, komentarzy: 0
Aleś Białacki i Nasrin Sotoudeh, uwięzieni w imię swoich ideałów, spoglądali zza krat w całym Amsterdamie. Najnowsza akcja Amnesty International "4 tygodnie dla Wolności" ma na celu nagłośnienie tej sprawy i pomoc wielu więźniom sumienia. W ramach akcji w nocy z 22 na 23 listopada 2012, setki działaczy
19 tysięcy par oczu
Closing eyes, 30.11.2012, komentarzy: 0
Przez 24 godziny ściany olbrzymiej hali widowiskowej Ziggo Dome, w której w ostatnim czasie zagrali m.in. Pearl Jam, Radiohead, Madonna czy Lady Gaga, stały się powierzchnią reklamową UNICEF-u. Na wyświetlaczach przesuwały się mrugające co 4,5 sekundy oczy dzieci. Po upływie doby wyświetlane
polecamy
Dziki taniec prostytutek
Girls going wild, 15.04.2012, komentarzy: 0
Seksownie i buńczucznie, wijąc się i wyginając, prostytutki z Amsterdamu wylewają na głowy klientów wiadro lodowatej wody. Amatorzy pięknych ciał, które można kupić, tłumnie przybywają do Dzielnicy Czerwonych Latarni w Amsterdamie. Tutaj, w specjalnych witrynach, czekają na
Radość z rozbitej szyby
Julia is home again, 07.04.2012, komentarzy: 0
Rozbita szyba, nieplanowane „graffitti” namalowane świecowymi kredkami w salonie i aparat fotograficzny zatopiony w akwarium. Tak – to Julia, Sem i Daan wrócili do domu! Trójka rozbrykanych dzieciaków, której nie widać na kampanijnych kreacjach jest bohaterami kampanii fundraisingowej
Jak zniszczyć czołg?
Balloon Tank, 07.03.2012, komentarzy: 0
Olbrzymi czołg na głównym placu miasta wybucha nagle feerią barw. Siedem tysięcy kolorowych baloników unosi się w powietrze, błyskawicznie tracą formę, którą jeszcze przed chwilą budowały. I wszystko dzięki aktywności zwykłych przechodniów. Niesamowity widok, który mogli podziwiać mieszkańcy
Koń uformowany w telefon
Bel 144 en Red een Dier, 05.02.2012, komentarzy: 0
Zaniedbane zwierzęta są chude i zdeformowane, i wszystkie przypominają cyfry 144.   Ta, dość dziwna wizualnie kampania, ma na celu poinformowanie odbiorców o telefonie alarmowym, pod który można dzwonić, aby zgłaszać przypadki maltretowania zwierząt. „Bel 144 en Red
Google Maps w ciemnościach
Google map, 07.01.2012, komentarzy: 0
Żółty pies przewodnik przeprowadzi człowieka po ciemnej mapie Google Maps zbudowanej z myślą o osobach niewidomych. Dzięki inicjatywie KNGF Geleidehonden (Fundacja Psów Przewodników Królestwa Niderlandów) każdy może spojrzeć na świat oczami osoby słabowidzącej i przejść na drugi koniec
Zoo pod zlewem
Children see things differently, 07.12.2011, komentarzy: 0
W wielu rodzinach pod zlewami stoją słonie, koguty i dinozaury. Trzyma się tam też cukierki. W oczach dziecka plastikowe butelki z detergentami zmieniają się w przyjazne zabawki, wydają się więc bezpieczne i dają najmłodszym poczucie, że można wypić wszystko, co się w nich znajduje. Agencja
Czy bankierzy to też ludzie?
Hello bankers, prove you are human, 02.12.2011, komentarzy: 0
Dziewięciu na dziesięciu bankierów krwawi po zranieniu ostrym narzędziem – udowadniają ostatnie badania. Zdecydowana większość ślini się automatycznie na widok człowieka liżącego cytrynę. Agencja Latte Creative przygotowała aż dziesięć dowodów na to, że bankierzy
Bombowa impreza z politykami
International Campaign to Abolish Nuclear Weapons, 18.11.2011, komentarzy: 0
Barack Obama, Hu Jintao i półnagi Wladimir Putin bawią się na imprezie. Jest bombowo, brzmi muzyka, są i ogromne fajerwerki. Imprezę dla najbardziej znanych przywódców zorganizował Vidar Bakkeli - norweski grafik i autor nowego spotu Międzynarodowej Kampanii Przeciwko Broni Jądrowej
Uciszone dzieci
Every child has right to ..., 17.11.2011, komentarzy: 0
Dzieci, które nie mają prawa głosu, cicho szepczą. Można je jednak usłyszeć dzięki innym dzieciom. Wszystkie opowiadają tę samą historię. Kampanię „Every child has right to….” („Każde dziecko ma prawo do…. ”), na zlecenie holenderskiego rządu, przygotowało
Poznań pogratulował i zaprosił
Congrats! Come and Enjoy UEFA EURO 2012 in Poznań, 08.10.2011, komentarzy: 0
Uradowany kibic, przytulająca się para, wytatuowany mężczyzna, chłopiec, i w końcu błysk świateł stadionu. Bohaterowie spotu promującego Poznań znajdują się w rozpoznawalnych miejscach tego miasta, każdy też ma wypisany na ciele fragment hasła "Congrats! Come and Enjoy UEFA EURO
 strona: 1  2 »    »»
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM