Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Indonezja

Jak zniszczyć zło, siedząc w fotelu
Shark/Kids, 30.12.2014, komentarzy: 0
Wystarczy złożyć podpis! Każdy głos poparcia to siła, która niszczy złe nawyki lub powstrzymuje niedopuszczalne działania. Im więcej tych sił, tym większa skuteczność interwencji. Portal change.org stanowi forum dla aktywistów – zarówno zwykłych ludzi, celebrytów, jak i doświadczonych działaczy. Przeznaczone
I nagle w zlewie pojawiło się dziecko
Water that kills, 06.09.2011, komentarzy: 0
Widok spragnionego dziecka na dnie umywalki, w publicznej toalecie, może zaskoczyć. W indonezyjskich toaletach publicznych umieszczono projektory wyposażone w czujniki ruchu  – za ekran projekcyjny służą dna umywalek.
Jeśli do pracy to tylko na rowerze
Cycle of life, 18.07.2011, komentarzy: 0
Podróż do pracy to dla wielu osób jedyny moment w ciągu dnia, w którym mogą zrobić coś dla siebie. Organizacja B2W (Bike to Work) przekonuje, że najlepiej spędzić go na rowerze. Jazda na rowerze sprzyja bowiem podnoszeniu kondycji, ograniczeniu produkcji spalin, pozwala
Las da wodę
Thanks to nature, 07.07.2011, komentarzy: 0
Nieco przewrotnym hasłem „Woda potrzebuje drzew” opatrzono indonezyjską kampanię przeciwko niszczeniu warstw wodonośnych i wycince drzew. Ambientowa kampania „Thanks to the nature” („Dzięki naturze”) została zrealizowana z inicjatywy marki Teh Kotak, związanej
Bity z serca
Music of Your Heart, 12.04.2011, komentarzy: 0
Mało kto myśli o sercu, kiedy jest zdrowy. Ale kiedy puls swojego serca zmiksuje się z ulubionym utworem muzycznym, wtedy organ ten nabiera zupełnie nowej wartości. Od razu "słychać", że warto o niego dbać. Na problem niskiej świadomości kardiologicznej zwróciła uwagę Indonezyjska Fundacja
Zabił przyjaciel
Friends, 16.07.2010, komentarzy: 1
Jak daleko posuną się agencje reklamowe tworząc kampanie typu 'don’t drink and drive'? Poddając kolejnej próbie odporność odbiorców powstał z inicjatywy indonezyjskiego kanału telewizyjnego Qtv spot reklamowy „Friends”. Do 35 sekundy film to sentymentalna relacja z urodzinowego spotkania kilkorga
Błagalne rafy
Coral, 07.05.2009, komentarzy: 0
Intrygującą rafę koralową złożoną z tysięcy wyciągniętych w dramatycznym geście ludzkich rąk przedstawiała kreacja przygotowana na okoliczność Światowej Konferencji Oceanicznej, która odbyła się w dniach 11-15 maja 2009 r. w Manado w Indonezji. Przedstawiciele 76 krajów podpisali plan ochrony
Ciepłe dalekie konsekwencje
Fight global warming now, 10.07.2008, komentarzy: 0
W Indonezji w lipcu przeprowadzono kampanię opartą na pięknych zdjęciach i nie od razu oczywistym przekazie. Greenpeace pokazuje na reklamach konsekwencje globalnego ocieplenia włączając w to wątek polityczny - ma tablicach umieszczono nazwę indonezyjskiej wyspy Bandung i Tybetu, do których w takich
Znikające kubkowe kontynenty
Cup for a change, 08.12.2007, komentarzy: 0
Kubkowa kampania z Chin. Podczas międzynarodowej konferencji dotyczącej zmian klimatu United Nations Climate Change Conference zorganizowanej w grudniu 2007 roku na Bali, chiński oddział WWF przygotował nietypowy materiał promocyjny. Błękitne kubki wykonane ze specjalnego materiału zostały
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM