Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Irlandia

Zignorować czy zgłosić?
Male, female, 25.11.2016, komentarzy: 0
Elektroniczna niania to duże ułatwienie dla osób opiekujących się dziećmi. Lecz urządzenie to może wprawić także w zakłopotanie, gdy ktoś usłszy się to, czego się nie powinno usłyszeć lub raczej nie chciałoby usłyszeć. W ramach kampanii wykonanej przez agencję TBWA na zlecenie Krajowego Biura do spraw
Kwiatek morderca
Always read the back, 16.07.2015, komentarzy: 0
Żółty kwiatek, obdarowany przez grafika niewinnym uśmiechem, spogląda z etykiety płynu do czyszczenia różnych powierzchni. Ma się zapewne kojarzyć z miłym zapachem i czystością. Gdy jednak użytkownik odwróci butelkę, zobaczy tę samą roślinę od tyłu, trzymającą "w liściach" długi nóż. Kampania
Nie oglądać się za siebie
Don’t look back, 09.07.2015, komentarzy: 0
Dzieci podczas jazdy samochodem potrafią być absorbujące - chcą się bawić, zagadują współpasażerów, płaczą, marudzą. Trudno czasem powstrzymać chęć odwrócenia się do malucha, zwłaszcza jeśli kierowca się spieszy i wolałby się nie zatrzymywać. Jadąca samochodem kobieta na chwilę odrywa
Szokujące odkrycie na portalu randkowym
Turn off the red light, 03.12.2014, komentarzy: 0
Mężczyźni pokazujący swoje wyrzeźbione ciała, kobiece "selfie" z ustami ułożonymi w tzw. dzióbki, piękne krajobrazy w tle, uprawianie ekstremalnych sportów. Takie i inne zdjęcia, jednak zawsze pokazujące daną osobę z jak najbardziej atrakcyjnej strony, można znaleźć na Tinder - mobilnej aplikacji
Nastolatka trafiła do domu publicznego
Missing Children Hotline 116 000, 23.12.2013, komentarzy: 0
Film zawiera wstrząsające sceny. Młoda dziewczyna ucieka z domu pełnego przemocy. Błąkając się po ulicach dużego i obcego miasta poznaje mężczyznę, który oferuje jej pomoc. W efekcie bohaterka zostaje zmuszona do prostytucji. Krótki film z mocnym i bezpośrednim przekazem, zrealizowany
Bananowy następca Popeye'a
Banana Comic Week 2013, 15.11.2013, komentarzy: 0
Banany jako środek komunikacji z odbiorcą - dlaczego nie? Owoc, przedstawiany w komiksach i bajkach jako główny winny upadku bohaterów (tu należy przypomnieć wszelkie przypadki poślizgnięć na skórce banana), sam wkracza w świat rysunkowych historii dla dzieci, i to od razu w roli pierwszoplanowej. Mowa
O gwałcie trzeba rozmawiać
Rape Crisis Centre, 14.11.2013, komentarzy: 0
Kobieta ukryła twarz w dłoniach, mężczyzna podpiera głowę ręką, pogrążając się w myślach. Na stoliku leży telefon komórkowy, który czeka, by z niego skorzystać. Poszkodowanemu może się wydawać, że zostaje sam z problemem. Nie wie, jak sobie poradzić i gdzie szukać pomocy. Dla ofiar
Zaróżowiona autostrada
The Pink Ribbon Highway, 25.10.2013, komentarzy: 0
Jadąc przez Reykjavik, kierowca na pewno nie przeoczy obszernego fragmentu autostrady pomalowanego na różowo. Może na początku nie zorientuje się, co symbolizuje ten kolor czy w jaki kształt układa się pokolorowane pasmo drogi. Ale okazuje się, że kiedy patrzy się na pomalowany fragment autostrady
Pies z ogoloną głową
If they could, they would, 19.12.2012, komentarzy: 0
Biały pies pozwolił ogolić sobie głowę w ramach akcji dobroczynnej, a zespół czworonożnych muzyków nagrał charytatywny singiel. Mali bohaterowie zrobią wszystko, co w ich mocy, aby w świątecznym okresie wesprzeć zwierzęta, które miały w życiu mniej szczęścia od nich. "If they
Ta dziewczynka jest głupią suką
Children believe what they are told, 01.10.2012, komentarzy: 0
„Jestem głupią suką, powinnam w końcu przestać płakać, kiedy zostaję sama na noc, nie można ze mną wytrzymać, do niczego się nie nadaję, nie jestem nawet głupią suką – jestem nikim” - urocza dziewczynka przytula pluszowego misia i recytuje przezwiska, niczym kwestie doskonale wyuczone
Hipis z gitarą zabezpiecza intymne sytuacje
Think Contraception, 30.06.2012, komentarzy: 0
Brodacz z gitarą wspiera młodych ludzi w sytuacjach intymnych. Pojawia się, gdy potrzebna jest prezerwatywa. Johnny, mężczyzna w żółtym dresie w stylu lat 70., przypomina luzaka z filmu braci Cohen „The Big Lebowski”. Jest bohaterem spotu emitowanego w telewizji i rozpowszechnianego
Na szczęście stracił rękę
The Lucky One, 15.02.2012, komentarzy: 0
Czasami utratę ręki można uznać za szczęśliwy zbieg okoliczności. Lepiej bowiem stracić rękę, niż zginąć na miejscu. Kampania „The Lucky One” (Szczęściarz), przygotowana na zlecenie The Health and Safety Authority – irlandzkiego Urzędu ds. Zdrowia i Bezpieczeństwa
Mężczyznom brakuje wąsów
Movember, 04.11.2011, komentarzy: 0
Jest coś, co może zmienić wszystko w życiu mężczyzny. To wąsy. Zwłaszcza w listopadzie. Kiedy mężczyźnie nic się w życiu nie udaje – brakuje mu pieniędzy, uznania szefa, szczęśliwego związku - tak, jak bohaterowi spotu reklamowego, powinien zapuścić sobie wąsy. Oto klucz do sukcesu. W
Dorosłego rodzice nie zbiją
Growing Up, 16.05.2011, komentarzy: 1
UWAGA! Drastyczna kampania. „Nie mogę się doczekać, kiedy dorosnę” – mówi do kamery kilkuletni chłopiec, a potem spada na niego kolejny cios. „Mam prawo do bycia szczęśliwym. Mam prawo do czucia się kochanym, do bycia słuchanym i słyszanym” – powtarza dziecko, a w międzyczasie
Nędzne przyjęcie
Tea Party, 06.02.2010, komentarzy: 0
Dzieci odzwierciedlają otaczający je świat w swoich zabawach i z nich można wiele dowiedzieć się na temat ich i ich rodzin faktycznej sytuacji. Bo kiedy np. wokół panuje bieda i głód, nawet w zabawie trudno jest sobie wyobrazić życie, w którym nie trzeba martwić się o to, czy jutro uda się dostać
Prawdziwa okazja z telezakupów
Exclusive VSO deal!, 10.12.2009, komentarzy: 0
3,5-minutowa parodia telezakupów dla wytrwałych. "Opuścić zimną i deszczową Irlandię by podróżować całkowicie za darmo do ponad 40 pełnych przygód krajów na całym świecie?" - to interesująca oferta, a co ciekawe, jest prawdziwa i możliwa do realizacji, pod warunkiem, że jest się nauczycielem
Dublin w niedopałkach
Anti-Litter Campaign, 10.10.2009, komentarzy: 0
Stolica Irlandii produkuje rocznie 25 tysięcy ton śmieci - alarmuje Rada Miasta Dublina w Planie Gospodarki Odpadami. Tymczasem „niedopałki papierosów stanowią prawie połowę śmieci w Dublinie” – głosi hasło na plakatach kampanii kierowanej do obywateli miasta. Ilustracją
Plagagum
Gum, 06.10.2009, komentarzy: 0
Baletki, botki, sportowe adidasy, szpilki, buty, półbuty, sandały. Stoją w nieładzie na chodniku na środku ruchliwej alei handlowej w centrum Dublina, jak gdyby pozostawione przez swych właścicieli. Taki widok przyciąga uwagę przypadkowych przechodniów, lokalnych mediów, dziesiątek blogerów i
Proszę Państwa, czy mogę wziąć ślub?
Sinead's hand, 23.08.2009, komentarzy: 0
Ślub wymaga zgody ukochanej osoby, w tradycyjnych rodzinach czasem rodziców wybranki, a gdyby konieczna była zgoda jeszcze 40 milionów mieszkańców Polski? W Irlandii planowane jest referendum w sprawie ślubów par homoseksualnych. Mieszkańcy tego 4 milionowego kraju będą decydować czy geje
Twarzą w twarz z suszą
Let’s Face It, 25.07.2009, komentarzy: 0
Mroczny animowany film reklamowy wykonany techniką 3D, z Jeremy Ironsem w roli lektora, przygotował irlandzki oddział organizacji Oxfam by pokazać, że zmiany klimatyczne najbardziej wpływają na życie najbiedniejszych osób na świecie. Ich dotykają najmocniej. Kluczową dla kreacji jest postać
Ciężarna marionetka
Positive Options, 15.07.2009, komentarzy: 1
Wątpliwości, strach, niepewność. W ułamku sekundy wszystkie małe problemy tracą na znaczeniu, a plany i marzenia oddalają się z prędkością światła. Zbyt młody wiek, brak stałego partnera, konflikty i zła sytuacja w związku oraz obawa przed reakcją rodziny. To tylko niektóre z przyczyn, dla których
Ukryte miejsca
Hiding places, 25.02.2009, komentarzy: 0
Wielkopostna kampania irlandzkiej organizacji Trócaire w tym roku poświęcona jest ludziom zmuszonym do opuszczenia swoich domów z powodu konfliktów zbrojnych, w jakich biorę udział ich kraje (m.in. Somalia, Uganda, Palestyna, Birma, Sudan, Darfur, Kolumbia). Dla dorosłych to dramat, ale mają większą
Klucze do rozwiązania problemu
Thousands people of Ireland are missing their keys, 04.01.2008, komentarzy: 0
Ciekawą akcję przeprowadziła irlandzka organizacja społeczna Focus Ireland. W różnych miejscach w Dublinie porozrzucano specjalnie przygotowane klucze. Na przyczepionym do nich breloczku umieszczono napis: "Tysiące ludzi w Irlandii gubi swoje klucze", a na drugiej stronie: "Pomoż nam pomóc bezdomnym.
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM