Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, kraj: Izrael

Wypadek przed kamerami
Live kill, 16.02.2017, komentarzy: 0
Izraelska vloggerka Ashley Waxman Bakshy uległa wypadkowi podczas transmisji na żywo na swoim video blogu. Prowadząc samochód próbowała odpowiedzieć na komentarze widzów, po czym zginęła na ich oczach. Agencja BBR Saatchi & Saatchi w połowie grudnia przygotowała kilkuminutowy film na zlecenie organizacji
Zbyt stroma klawiatura
The web is not accessible for everyone, 22.02.2016, komentarzy: 0
Wysokie schody bez podjazdu, brak windy, odpowiednich oznakowań a także... niedostosowana do potrzeb strona internetowa. Niepełnosprawność ma różne oblicza, a przeszkód w codziennym funkcjonowaniu dla osób nią dotkniętych może być wiele, także takie, które nie przychodzą na myśl w pierwszej chwili. Na
Zwierzęta uwięzione na moście
The cage billboard, 30.11.2015, komentarzy: 0
Zwierzęta zamknięte w klatkach nigdy nie są szczęśliwe, o czym mieli się przekonać izraelscy kierowcy przejeżdżający pod niecodziennie "ozdobionym" mostem. Agencja M&C Saatchi stworzyła niezwykłą kampanię-instalację "The cage billboard" ("Klatka-billboard"),
Wielkanoc w grudniu i jajka pod choinką
Merry Easter, 27.07.2015, komentarzy: 0
Wśród natłoku terminów są daty i wydarzenia, których - wydawałoby się - nie sposób pomylić, choć w codziennym biegu nietrudno zagubić się wśród niezliczonych dat i zadań do wykonania. Jak można nie odróżnić świąt Wielkanocy od Bożego Narodzenia? Pomyłki na tę skalę zdarzają się ludziom chorym
Jak jeść dziurawą łyżką?
Parkinson awareness month: Parkinson spoon project, 13.05.2014, komentarzy: 0
Goście jednej z najbardziej znanych restauracji w Tel Awiwie odwiedzający to miejsce w kwietniu mogli zostać zaskoczeni nie tylko pysznymi potrawami, wystrojem, czy znakomitą obsługą, ale także elementem niezbędnym do spróbowania dań, a więc sztućcami. Dokładniej mówiąc, nietypowymi
Upiory na skórze
Dead Scary, 26.02.2014, komentarzy: 0
Dziwne stworzenia, jak wytatuowane na skórze dziewczyny, gryzą ją i rozdrapują jej podbrzusze. To metaforyczny sposób, aby zwrócić uwagę na problem zaburzeń odżywiania wśród kobiet. Uwaga odbiorcy skupiona jest na bohaterce i literach hasła. Czarne tło buduje napięcie, poczucie zagrożenia,
Margines podbija media
Margins, 11.10.2013, komentarzy: 0
Na marginesach reklam prasowych w izraelskich gazetach umieszczono...inne reklamy. Najwięksi reklamodawcy w Izraelu zdecydowali się podarować nieużywaną przestrzeń w swoich ogłoszeniach organizacji pozarządowej Shanti House. Ich reklamy zostały w całości obwiedzione gęstym drukiem. Treść
Drzewa w papierosie
Filter, 07.10.2013, komentarzy: 0
Szare budynki spowite smogiem są jak tytoń, drzewa jak papierosowy filtr. Stare przysłowie: „Im dalej w las, tym więcej drzew” może być niedługo niezrozumiałe. Na miejscu drzew powstają nowe zabudowania, rozwija się także przemysł, który wpływa na zwiększenie występowania szkodliwych
Mężowie na antenie
The never again radio event, 10.07.2013, komentarzy: 0
Radiosłuchacze często dzwonią do swoich ulubionych stacji z prośbą o zadedykowanie piosenki bliskiej osobie - by wyznać miłość, podziękować czy przeprosić. Zazwyczaj krótkie dedykacje tym razem były rozbudowane, szczegółowe i wstrząsające. Ido przepraszał swoją żonę
Prawdziwa twarz pszczelarza
Rothschild Foundation Life Saving Day, 20.05.2013, komentarzy: 0
Mężczyzna z niewiadomych powodów osłania twarz kapeluszem pszczelarskim, podejrzliwie obserwując rzeczywistość, i buduje zaporę przed światem zewnętrznym nawet podczas snu. Człowiek owładnięty niecodzienną obsesją jest portretowany w różnych sytuacjach i sam również opowiada o sobie
Poległy w walce z mechanicznym smokiem
Crosswalk, 10.04.2013, komentarzy: 0
Chłopiec odniósł zwycięstwo nad bajkowym smokiem, by zaraz potem, marząc na jawie, polec w nierównej walce z koniami mechanicznymi. Postać dziecka - rycerza leżąca na pasach obok zabitego smoka, na tle nowoczesnych zabudowań, szybkich, luksusowych samochodów i odbijających słońce liści
Autocenzura w internecie
Clean up the Internet, 25.02.2013, komentarzy: 0
Fragment internetowej konwersacji pomiędzy szkolnymi kolegami. Jeden z chłopaków obrzuca drugiego wyzwiskami i za pomocą rysunku sugeruje koledze, że powinien ze sobą skończyć. Ofiara przemocy słownej próbuje się bronić, niestety finał spotu pokazuje, że szykanowany chłopak nie wytrzymuje presji
Własny ciężar na plecach
War Trauma, 24.12.2012, komentarzy: 0
Mężczyzna niesie na plecach samego siebie. Nie wygląda to na typową akcję ratunkową. Główny bohater próbuje raczej mozolnie iść do przodu. Izraelski oddział agencji Y&R stworzył tę kampanię dla Izraelskiego Centrum NATAL (NATAL, the Israel Trauma Center for Victims of Terror and War). Instytucja
Przypinsulina
Pinsulin, 10.06.2012, komentarzy: 0
Dziewczynka na zdjęciu uśmiecha się gdy jej ręce przekłuwane są pinezkami. Będzie ich dwanaście. Kampania izraelskiej Fundacji ds. Badań nad Cukrzycą wśród Młodzieży, która zajmuje się leczeniem cukrzycy typu I, promuje jej działalność oraz służy zbiórce pieniędzy na
Konflikt Izraela i Palestyny już minął
2 boys, 16.03.2012, komentarzy: 0
Dwaj chłopcy reprezentujący różne nacje beztrosko bawią się na plaży. Rozmawiają o minionym konflikcie palestyńsko – izraelskim, traktując temat z dziecięcą prostotą. Scena na plaży jest wizją pokojowej przyszłości, o którą walczy The Fund for Reconciliation, Tolerance and Peace (Fundacja
To jest zły film
The wrong movie, 26.02.2012, komentarzy: 0
Część widzów krzyczała, część zaczęła wychodzić z sali, gdy rozpoczęła się emisja innego filmu, niż ten, na który przyszli. Mimowolni uczestnicy kinowego eksperymentu chwilę później bili już brawo. 10 tysięcy widzów największego izraelskiego multipleksu „Cinema City” na własnej skórze
Dwaj Adamowie na Facebooku
Antidrugs Timeline, 10.12.2011, komentarzy: 0
Zdjęcia na profilu Adama Baraka: na fotografii po prawej uśmiechnięty obejmuje dziewczynę, po lewej stoi pod balkonem patrząc, jak wyrzuca ona jego rzeczy z domu. Kolejne zestawione ze sobą zdjęcia przedstawiają radosnego Adama przy barze i z podbitymi oczami w klubowej toalecie,
Olewczy stosunek
Don’t pee on our rights, 06.11.2011, komentarzy: 0
Parkowanie na „kopercie” jest jak nasiusianie na osobę niepełnosprawną. Nawet nagląca potrzeba fizjologiczna nie usprawiedliwia opróżniania pęcherza w miejscu publicznym. Pewne zachowania po prostu nie mieszczą się w granicach tolerancji.W listopadzie ub.r., na izraelskich parkingach
Ta sama krew w skłóconych narodach
Blood relations, 26.09.2011, komentarzy: 0
Na festiwalu Cannes Lions 2010 rzucono wyzwanie agencjom reklamowym z całego świata, aby wymyśliły sposób na częściowe choćby pojednanie i zbliżenie mieszkańców Izraela i Palestyny. Autorem akcji była Peres Center For Peace, izraelska organizacja pozarządowa działająca na rzecz pokoju
Dzieło sztuki informuje o telefonie zaufania
When Facing Distress, 21.08.2011, komentarzy: 0
Muzealne audioprzewodniki opowiadają zaskoczonym Izraelczykom o zaburzeniach emocjonalnych bazując na obrazie, przed którym właśnie stoją. Osoby odwiedzające Muzem Izraela w Jerozolimie zaopatrywane są w specjalne audioprzewodniki. Po wybraniu numeru przypisanego do dzieła sztuki, zwiedzający
Jeden klik
Close the Annotation, 20.05.2011, komentarzy: 0
Kampania prawdziwie minimalistyczna. Biała plansza, a na niej pojedyncze słowa. Do widza należy decyzja, czy wyłączy dyktaturę, aby mogła pojawić się wolność, zatrzyma smutek, na korzyść szczęścia. Czasami jedno kliknięcie
Kto śmierdzi, ten jest samotny
Stinky cigarettes, 05.03.2011, komentarzy: 0
Dobry kontakt z rówieśnikami i relacje z partnerem to jedne z priorytetów nastolatków. Twórcy kampanii „Stinky cigarettes” („Śmierdzące papierosy”) wykorzystali ten fakt w akcji mającej na celu zniechęcenie wyżej wymienionej grupy wiekowej do palenia tytoniu. Na popularnych stronach
Lasy tropikalne i piłka nożna
Save The Trees, 07.02.2011, komentarzy: 0
Na ścianie można wieszać obrazy, fotografie, trofea myśliwskie, można też powiesić wyschniętą gałąź. Tak zrobił w swojej kampanii „Save The Trees” izraelski oddział Greenpeace by ma zwrócić uwagę na dewastację lasów tropikalnych. Co 2 sekundy z powierzchni Ziemi znikają lasy dziewicze o obszarze
Miłość czerwonych krwinek
Lips, 08.12.2010, komentarzy: 0
Zagadkowym dla wielu, ale na pewno namiętnym pocałunkiem czerwonych krwinek, Israel Aids Task Force promuje używanie prezerwatyw. Plakat od razu wzbudził kontrowersje. Nie tyle z powodu bulwersującej tematyki, co ze względu na mało czytelny dla niektórych koncept. Całowanie nie prowadzi do
Homoseksualne dzieci - do szafy marsz!
, 05.12.2010, komentarzy: 0
Przysłowiowe trupy w szafie, najczęściej symbolizują głęboko skrywane rodzinne tajemnice. Jednak w izraelskiej kampanii promującej tolerancję, to wcale nie szczątki zmarłego próbują się wydostać z garderoby, lecz młody człowiek szukający u rodziców zrozumienia i akceptacji. Dwa
Jedzenie-więzienie
Against Anorexia, 28.11.2010, komentarzy: 0
Nic nadzwyczajnego nie ma w trzymaniu noża i widelca, jednak mrok z którego wyłaniają się zaciśnięte dłonie i stanowczość, z jaką trzymane są sztućce - niczym kraty więzienne - ilustrują gniew i bezsilność bohaterki zdjęcia. Organizacja Beitech, zajmująca się zaburzeniami psychicznymi, które
Mistrzowie przyszłości
Their Will Your Power, 27.11.2010, komentarzy: 0
Uderzanie w klawisze instrumentu, trzymanie pędzla, rzucanie piłką, wspinanie się po szczebelkach, pływanie czy chodzenie - umiejętność wykonywania takich zwykłych, zdawałoby się, czynności może zaowocować i dzieciom niepełnosprawnym otworzyć drzwi do przyszłej kariery zawodowej. Ale przede wszystkim,
Poranek z wątpliwościami
Clothing, 25.11.2010, komentarzy: 0
Ileż to można się dowiedzieć o człowieku obserwując uważnie jego mieszkanie. W pokoju śpiącego błogo mężczyzny ściany zdobi plakat jakiegoś wydarzenia odbywającego się w lokalnym klubie, na dalszym planie stoi deska snowboardowa. Przechodząc przez pomieszczenie można się potknąć o kufel po piwie,
Zadanie nie do wykonania
The Impossible Song, 10.11.2010, komentarzy: 0
Walorem TEJ kampanii jest teledysk i ... trudność w rozwiązaniu zadania. Agencja BBR Saatchi&Saatchi z Izraela ogłosiła konkurs pod hasłem „The impossible brief” („Niewykonalny brief”*). Zadaniem konkursowym jest przedstawienie pomysłu na zbliżenie do siebie Izraelczyków i Palestyńczyków.
Pięć milionów ma twarz
Peace Starts Here, 28.10.2010, komentarzy: 0
„Pięć milionów” to nie jest niczyje imię i nazwisko, nie kryje się za tymi słowami żadna ludzka twarz ani historia. Na tyle szacuje się liczbę palestyńskich uchodźców. To ogromna liczba, ale brzmi jak zwyczajna dana statystyczna, w której trudno dostrzec ludzi. Anonimowość ofiar sprzyja
 strona: 1  2 »    »»
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM