Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, media: Ambient

Kaszlący billboard
The coughing billboard, 13.02.2017, komentarzy: 0
Uliczne citylighty wrosły w tkankę miejską. Mieszkaniec miasta mija je codziennie, często są dla niego zupełnie obojętne. Rutynę przełamał billboard umieszczony w centrum Sztokholmu. Baner wyposażono w czujniki dymu, ale również w czujniki, które potrafią wykryć sam moment zapalania papierosa. Gdy w
Jeden t-shirt dla dwóch osób
The togetherness shirt, 03.01.2017, komentarzy: 0
Dwaj nieznajomi przymierzają wspólnie na ulicy kolorową koszulkę. Są to przypadkowi przechodnie, Kanadyjczycy, wybrani niezależnie od płci, koloru skóry czy wykonywanego zawodu. Na bluzkach widnieje napis "The human race is a team sport" (gra słów - race to zarówno rasa, jak i wyścig:
Prezent w bluzce
Salvation Paper, 30.12.2016, komentarzy: 0
Przedświąteczna gorączka nie kojarzy się z wizytą w second-handzie. Okazuje się jednak, że jest to jeden z najbardziej ekologicznych sposobów na zapakowanie prezentów.Case study zrealizowane przez agencję Geometry Global dotyczy projektu Armii Zbawienia. 17 grudnia otwarto punkt w centrum handlowym
Butelkowa artyleria
Einweg oder Mehrweg: Der entscheidende Moment, 23.12.2016, komentarzy: 0
Automat z napojami strzelał pod nogi spragnionych pustymi, plastikowymi butelkami. Działo to się jednak tylko wtedy, gdy zamiast możliwości "butelka zwrotna" wybrali opcję "butelka w jedną stronę". Maszyna ustawiona na jednym z niemieckich dworców była częścią kampanii tamtejszego Federalnego Ministerstwa
Uczynek zamiast czekoladki
Snällkalendern, 05.12.2016, komentarzy: 0
Sama myśl o kalendarzu adwentowym najczęściej wywołuje przyjemne uczucia, ponieważ otwieranie kolejnych okienek oznacza słodycze i zbliżanie się świąt Bożego Narodzenia. A co gdyby otwieranie okienek kalendarza adwentowego wiązało się z uczynkiem wywołującym uśmiech u drugiej osoby? Okres
Norweska kampania dla Polaków
The truck driver’s mother, 22.11.2016, komentarzy: 0
Kobieta z dumą przedstawia mężczyznę siedzącego obok niej jako swojego pierworodnego syna. Zaraz potem otrzymuje propozycję, aby pojechać z nim do Norwegii. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że to podróż tirem.  „Każdego dnia ponad 3 tysiące tirów przekracza granice Norwegii” – mówi mężczyzna.
25 metrów kwadratowych prosto z wojny
25m2 Syria, 08.11.2016, komentarzy: 0
Wśród znanych klientom sklepu IKEA aranżacji pomieszczeń, prezentujących możliwości wykorzystania produktów sklepu, znalazła się jedna, która wyjątkowo tam nie pasowała. Market sieci w Slependen w Norwegii pokazał klientom, jak wygląda typowy pokój w domu, w którym mieszka rodzina w ogarniętej
Bełkotliwe menu
World Literacy Month, 18.10.2016, komentarzy: 0
Zamiast nazw burgerów i zestawów - niezrozumiałe zbiory liter, których próby wymówienia można byłoby określić jako bełkot. To, co dla przeciętnej osoby jest konkretnym słowem, zdaniem, ma określone znaczenie, dla kogoś innego jest przypadkowym zlepkiem liter, którego nie potrafi przeczytać i
Butelki zawijane w potwory i koszmary
#dzieciniechcąFAS, 28.09.2016, komentarzy: 0
Groźne stworzenia i ludzie w czarnych ubraniach to przedstawienia dziecięcych lęków, zagubienia i stresu. Wydrukowane na papierze służącym do zawijania butelek z alkoholem razem z podstawowymi informacjami dotyczącymi FAS (alkoholowego zespołu płodowego) mają przestrzegać przed piciem alkoholu
Reklama pachnąca grillem
Big Aussie Barbie, 14.09.2016, komentarzy: 0
Citylight przyjmujący darowizny kartą płatniczą, a w podziękowaniu wydzielający zapach kojarzący się ze spotkaniami przy grillu - to element nowej kampanii fundraisingowej organizacji Prostate Cancer Foundation of Australia. Akcja "Big Aussie Barbie" ("Wielkie Australijskie Grillowanie")
Podpalanie płuc
Matches that help to quit smoking, 12.09.2016, komentarzy: 0
Użycie każdej kolejnej zapałki zniechęca palacza do odpalenia następnego papierosa. W jaki sposób? O zagrożeniach wynikających z palenia papierosów mówi się wiele, jednakże nie tak wiele z tego trafia do palaczy, szczególnie tych w młodym wieku. Agencja Publicis Visage z Kijowa wzięła pod uwagę to,
Psie wyznanie podziękowaniem za sprzątanie
The big scoop, 08.09.2016, komentarzy: 0
Wpatrzone z miłością i oddaniem psy, wkomponowane w jaskrawe zarysy serc, spoglądają z oparć ławek, koszy na śmieci, dystrybutora worków na psie odchody i plakatów. Tym razem to ich wdzięczność ma zmotywować właścicieli do sprzątania po swoich psach. Akcję dla Dogs Trust przygotowała
Pocztówka dla powstańca
BohaterON - Włącz historię, 17.08.2016, komentarzy: 0
Aktorzy z serialu "Czas Honoru" - Magdalena Różdżka, Agnieszka Więdłocha, Antoni Pawlicki, Jakub Wesołowski i Maciej Zakościelny - wzięli udział w spotach kampanii "BohaterON - Włącz historię". Reklamy telewizyjne i radiowe są emitowane na antenach Telewizji Polskiej
Złapać Karbona, Myszkę i Bonusa
Weź je (na spacer) wszystkie!, 03.08.2016, komentarzy: 0
Na fali popularności gry na smartfony Pokemon Go powstają różne reklamy do niej nawiązujące. Fundacja S.O.S. dla Zwierząt z Chorzowa zorganizowała akcję "Weź je (na spacer) wszystkie". 30 lipca każdy chętny mógł przyjść do schroniska na ul. Antoniów i przejść się na spacer z podopiecznym schroniska.
Nie są perfekcyjni, ale i tak świetni
Szukamy Mamy, 21.07.2016, komentarzy: 0
Duże miejsca parkingowe, oznaczone wielokolorowymi i nierównymi liniami, na których można było zaparkować w dowolny sposób, pojawiły się przed sklepem Kaufland na warszawskim Bemowie. Poprzez inicjatywę Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce chciało zwrócić uwagę na to, że nikt nie jest doskonały,
Młodość liczona nie w latach
Młodość to stan ducha, 19.07.2016, komentarzy: 0
W zamian za jeden uśmiech będzie można podróżować po Krakowie taksówką w towarzystwie ojca Leona Knabita. Akcja 20 lipca będzie kolejną odsłoną kampanii Małopolski pod hasłem: "Młodość to stan ducha". O tym, gdzie w danej chwili znajduje się pojazd, będzie można dowiedzieć się śledząc
Różowe światełko pomaga kobietom w ciąży
Pink Light, 08.07.2016, komentarzy: 0
Sprytnie, dyskretnie i skutecznie - mały gadżet pomaga ciężarnym Koreankom. Władze południowokoreańskiego miasta Busan we współpracy z tamtejszą agencją PR Daehong znalazły sposób, by ułatwić ciężarnym kobietom korzystanie z miejsc przeznaczonych dla nich w komunikacji miejskiej. "Pink
Kask chroni jeszcze bardziej
Helpmet, 23.06.2016, komentarzy: 0
Automatycznie generowane wiadomości najczęściej kojarzą się ze spamem, z niepożądanymi informacjami, które zaśmiecają skrzynkę odbiorczą w telefonie bądź mailu. Ale automatycznie wygenerowana wiadomość może też uratować życie.  Według statystyk aż 80% osób, które giną w wypadkach drogowych na Tajlandi,
Widok bardzo publiczny
Very Public Toilet, 14.06.2016, komentarzy: 0
Kobieta wchodzi do publicznej toalety postawionej na jednej z ulic z mieście. Po zamknięciu drzwi wszystkie ściany w pomieszczeniu stały się przezroczyste, a ona tym samym wystawiona na widok wszystkich przechodniów. Z inicjatywy organizacji non-profit Open Rights Group na Brick Lane
60 sekund na przeparkowanie
Handy park, 08.06.2016, komentarzy: 0
Masz 60 sekund, by znaleźć inne miejsce - taki komunikat na parkingu usłyszeli niektórzy meksykańscy kierowcy. W Meksyku 6 minilionów osób jest niepełnosprawnych, jednakże wiele miejsc nie jest dostosowanych do użytku przez osoby poruszające się między innymi na wózkach inwalidzkich. Ponadto przepisy
Co jest niezwykłego w zwykłej biografii?
The Unexpected Biography, 01.06.2016, komentarzy: 0
Wydawać by się mogło, że na profilach portali społecznościowych ludzie publikują tylko to, czym chcą się podzielić z innymi ludźmi. Tymczasem masa informacji i postów zalewająca codziennie Facebookowe konta może mieć dużo mniej przyjemny wymiar. W kampanii "The Unexpected Biography"
Widzenie w lustrze
Reflections from the inside, 18.05.2016, komentarzy: 0
Widzenia ze skazanymi najczęściej odbywają się w specjalnych salach w zakładach karnych, ktorym znajduje się skazany, jednakże niektórzy doświadczyli tego w toalecie w barze, gdzie pili piwo lub drinki. Jak to możliwe? W kampanii "Reflection from the inside" ("Przemyślenia z wewnątrz") organizacji "We
Wnętrzności torby
Behind The Leather, 16.05.2016, komentarzy: 0
Ludzie, którzy odwiedzili ten luksusowy sklep niewątpliwie spodziewali się tam przedmiotów cennych i unikatowych, jednak z całą pewnością można stwierdzić, że "bogate wnętrze" zastanych tam rzeczy zszokowało ich. People for the Ethical Treatment of Animals (PETA) znów ekstremalnie szokuje
O penisa trzeba dbać
Palenie Skraca Twojego Penisa, 16.03.2016, komentarzy: 0
... bo inaczej nie urośnie. MTV Polska mówi do młodych ludzi wprost, by zniechęcić ich do palenia papierosów: "Palenie Skraca Twojego Penisa".  Prezerwatywy marki PSTP były rozdawane na ulicach, w szkołach i pod klubami młodym, palącym papierosy osobom. Po otwarciu opakowania
Parking pełen wózków
A Ty, jaką masz wymówkę?, 02.03.2016, komentarzy: 0
Zajął miejsce parkingowe tylko na chwilę, wróci, jak skończy zakupy. Tym razem nie jest to pełnosprawny kierowca parkujący na uprzywilejowanym miejscu, a mężczyzna, który zostawia na parkingu wózek inwalidzki i bez problemu wstaje z niego o własnych siłach. "A ty często udajesz niepełnosprawnego?"
Zaskakujący wydech
Lungs, 27.01.2016, komentarzy: 0
Nośnikiem ważnego przekazu w tej koreańskiej kampanii stała się... kratka wentylacyjna. Władze postanowiły przypomnieć i unaocznić swoim palącym mieszkańcom skutki tego nałogu. W jednej ze stref dla palących zainstalowano wentylatory, w których kratki odprowadzające są w kształcie płuc.
Keczup z Coca-Coli
2nd Lives, 21.01.2016, komentarzy: 0
Sprzedawca w budce z hot dogami wyciska keczup z butelki po Coca-Coli, dzieci biegają po ogrodzie z pistoletami na wodę, na których dostrzec można logo Coca-Coli, a na stoliku nocnym stoi lampka z tej samej firmy. Czy to oznacza, że Coca-Cola przestała już produkować kultowy napój i
Bohaterowie w komiksach, bohaterowie w życiu
The hero gene, 13.01.2016, komentarzy: 0
Gdzie znaleźć prawdziwych bohaterów? Niezliczoną ilość można było spotkać na ostatnim New York Comic Con 2015 – największym popkulturowym wydarzeniu, gromadzącym rzesze fanów komiksów, seriali, gier komputerowych czy też filmów. Zaskakujący może być fakt, że bohaterami okazali się…sami fani. A to wszystko
Interwencja na żywo
Live billboard : stop domestic violence, 04.01.2016, komentarzy: 0
Kłótnia między kobietą a mężczyzną nasila się, by w końcu przeistoczyć się w rękoczyny, a wszystko to na oczach klientów galerii handlowej. Kampania "Live billboard: stop domestic violence" ("Billboard na żywo: stop przemocy domowej") została zrealizowana dla szwajcarskiej
Kiedy milczenie nie jest złotem
Dead Air, 04.12.2015, komentarzy: 0
O "dead air" mówi się, kiedy nastaje nagłe przerwanie audycji radiowej. W kampanii o tej nazwie powodem owej martwej ciszy, która wybrzmiała naprawdę na antenie niemieckiego radia, jest proste pytanie dziewięcioletniego chłopca. Jej trzonem stała się zaaranżowana przez twórców niecodzienna
 strona: 1  2  3  4  5  6 ... 17 »    »»
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM