Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, temat: Społeczna odpowiedzialność biznesu

Z dobrym przesłaniem
„Stamps for Good” (Znaczki dla dobra), 02.02.2017, komentarzy: 0
Jak tysiące, dziesiątki milionów maili wysyłane każdej sekundy mogą pomóc zmienić świat? Za sprawą dobrze znanego, trochę przestarzałego prostokąta. Kampania „Stamps for Good” (Znaczki dla dobra) jest oryginalna nie tylko ze względu na formę, ale również ze względu na fakt,
Kraksa w technologii 360
Decisions, 05.12.2016, komentarzy: 0
Johnnie Walker firmuje przygotowany w technologii 360 film, przedstawiający możliwe konsekwencje jazdy pod wpływem alkoholu. Widz obserwuje trzy różne samochody, ich kierowców i pasażerów i do końca nie wie, kto - jeśli w ogóle - wyjdzie cało z nieuchronnie zbliżającego się, bardzo realistycznie
Rozbijanie kotletów przed komputerem
Nie przynoś tego do pracy, 02.12.2016, komentarzy: 0
Na nagraniu z monitoringu w miejscu pracy mężczyzna, jak gdyby nigdy nic, wyjmuje deskę, tłuczek i zaczyna rozbijać mięso na kotlety.  Sieć przychodni medycznych CenterMed przystąpiła do realizacji kampanii pt. „Nie przynoś tego do pracy”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na problem
Nie ma czasu na chorobę
Potrzeba trochę szczęścia, 23.11.2016, komentarzy: 0
Osiem fotoreportaży z osobami chorymi przedstawia ich świat, zmagania z białaczką i zmianę, którą im przyniosła. Rozmowy z pacjentami chorymi hematoonkologicznie zostały wydane w formie albumu, a zdjęcia będzie można oglądać w formie wystawy w różnych miastach Polski. Przewlekła białaczka limfocytowa
Kasjerka, hrabianka, Pan Latawiec
Schizofrenia – dramat młodych, dramat opiekunów, 21.11.2016, komentarzy: 0
Będę kasjerką, hrabianką, będę alpinistą, Panem Latawcem... wewnętrzne głosy mówią jednak: Chyba zwariowałaś! Po co Ci te tabletki? Głupie pomysły. Siedź cicho! Nikim nie będziesz! To nie jest głos fikcyjnego bohatera. Podobne głosy słyszą osoby zmagające się ze schizofrenią, przekonujące ich,
Worki pełne dobroci
Glad to Give, 09.11.2016, komentarzy: 0
Chłopiec z zapałem gromadzi najróżniejsze przedmioty, które potem składuje w namiocie w ogródku. W końcu jego mama postanawia rozwiązać zagadkę jego nietypowego zachowania.  Spot „What are you glad to give?” („Co z przyjemnością oddasz?”) został stworzony dla amerykańskiej firmy Glad, specjalizującej
25 metrów kwadratowych prosto z wojny
25m2 Syria, 08.11.2016, komentarzy: 0
Wśród znanych klientom sklepu IKEA aranżacji pomieszczeń, prezentujących możliwości wykorzystania produktów sklepu, znalazła się jedna, która wyjątkowo tam nie pasowała. Market sieci w Slependen w Norwegii pokazał klientom, jak wygląda typowy pokój w domu, w którym mieszka rodzina w ogarniętej
Listopad miesiącem wąsa
Miej życie pod kontrolą. Badaj się, 07.11.2016, komentarzy: 0
Polski raper Miuosh zapuścił wąsy i zachęca do tego wszystkich mężczyzn. Kampania społeczna kanału TNT pod hasłem „Miej życie pod kontrolą. Badaj się.” wesprze Fundację Wygrajmy Zdrowie. Za każde zdjęcie z wąsem przekazane przez aplikację dostępną na stronie wastopad.tnt-tv.pl stacja
Stoch i Hula cieszą się ciszą
Ciesz się ciszą, 25.10.2016, komentarzy: 0
Polscy skoczkowie w spocie stylizowanym na film z dawnych lat zwracają uwagę na to, jak chronić się przed hałasem i dbać o codzienny komfort życia. Reklama promuje także konkurs „Ciesz się ciszą” organizowany przez markę ISOVER. Do 15 listopada 2016 roku wszystkie polskie miasta mogą powalczyć o materiały
Bełkotliwe menu
World Literacy Month, 18.10.2016, komentarzy: 0
Zamiast nazw burgerów i zestawów - niezrozumiałe zbiory liter, których próby wymówienia można byłoby określić jako bełkot. To, co dla przeciętnej osoby jest konkretnym słowem, zdaniem, ma określone znaczenie, dla kogoś innego jest przypadkowym zlepkiem liter, którego nie potrafi przeczytać i
Rozbierana gra zdrowiem
The Naked Truth, 06.10.2016, komentarzy: 0
Bob zamierza grać w pokera, a od tego jak zagra, zależy znacznie więcej niż stan jego konta. Główny bohater kieruje bowiem korporacją farmaceutyczną. "Meet Bob. Millions of lives depend on how he plays his cards ("Poznaj Boba. Miliony ludzkich istnień zależą od tego, jak rozegra karty")
Butelki zawijane w potwory i koszmary
#dzieciniechcąFAS, 28.09.2016, komentarzy: 0
Groźne stworzenia i ludzie w czarnych ubraniach to przedstawienia dziecięcych lęków, zagubienia i stresu. Wydrukowane na papierze służącym do zawijania butelek z alkoholem razem z podstawowymi informacjami dotyczącymi FAS (alkoholowego zespołu płodowego) mają przestrzegać przed piciem alkoholu
Mądry jak bloger
Bądź mądry, 16.08.2016, komentarzy: 0
Dziesięciu znanych polskich blogerów wystąpiło w akcji pod hasłem "Bądź mądry". Kampania bazuje na motywie popularnych memów, które kilka miesięcy temu pojawiły się w sieci. Jednak tym razem osobami, na których warto się wzorować, są nie fikcyjne postaci, a znani blogerzy. Seria
Ludzie w czerwieni
Gota de vida, 20.07.2016, komentarzy: 0
Intensywnie czerwona rzeźba składa się z mnóstwa kolorowych figurek ludzi. Przytulają się, jedzą, jeżdżą rowerem, wypoczywają, szperają w szufladach - każda z nich wykonuje niezależne czynności, jednak wszystkie są ze sobą połączone i układają się w kształt kropli. Hasło kampanii jest
To jest motyl
Fluture, 30.05.2016, komentarzy: 0
Ile razy można odpowiadać na to samo pytanie? Mężczyzna zirytował się już po trzech razach, a potem przeczytał notatkę podaną mu przez jego ojca: Dzisiaj są trzecie urodziny mojego syna. Poszliśmy razem do parku, gdzie zobaczył motyla. 21 razy pytał mnie co to jest, a ja za każdym razem odpowiadałem
Psy kazały Mafii pomagać kotom
Mafia w sieci, 14.04.2016, komentarzy: 0
"Rysiek z Klanu" powraca. Tym razem ze swoją mafią będą nagrywać filmy i umieszczać na YouTube, bo "z tego jest hajs", który można przekazać na pomoc zwierzętom. Pierwszy odcinek ma tematykę kulinarną i nosi tytuł "Więzienna micha". Seria filmów będzie promować akcję platformy charytatywni.
Czytanie zgodne z prawem
Czytam legalnie, a Ty?, 22.03.2016, komentarzy: 0
Anna Dziewit - Meller, Katarzyna Bonda czy Mariusz Szczygieł włączyli się w kampanię pod hasłem "Czytam legalnie, a Ty?". Kampania edukacyjna Virtualo i partnerów zachęca do czytania legalnie pozyskanych ebooków oraz podejmuje temat walki ze zjawiskiem e-piractwa w Polsce. Znani autorzy i dziennikarze będą
O penisa trzeba dbać
Palenie Skraca Twojego Penisa, 16.03.2016, komentarzy: 0
... bo inaczej nie urośnie. MTV Polska mówi do młodych ludzi wprost, by zniechęcić ich do palenia papierosów: "Palenie Skraca Twojego Penisa".  Prezerwatywy marki PSTP były rozdawane na ulicach, w szkołach i pod klubami młodym, palącym papierosy osobom. Po otwarciu opakowania
Znikająca ciężarówka
Truck, 11.02.2016, komentarzy: 0
Jadąca późną porą ciężarówka na pozornie pustej drodze, otoczonej łąkami i lasami, zwykle nie budzi większego zainteresowania. No chyba, że jest to… znikająca ciężarówka. Pojawia się i znika, niczym w filmie science-fiction czy horrorze. Sprawa znikającego pojazdu wyjaśnia się, gdy odbiorca widzi kolejną
Walentynkowy chleb powszedni
Życiowy przepis, 08.02.2016, komentarzy: 0
Siedem par spotkało się na walentynkowych warsztatach pieczenia chleba. Po wyrobieniu ciasta i uformowaniu bochenków prowadzący udzielił szczegółowych instrukcji dotyczących kolejnych kroków. Postępujący zgodnie ze wskazówkami uczestnicy znaleźli w swoich chlebach niewielkich rozmiarów różowe
Ciekawy film, kwiaty i butelka zwrotna
Bądź eko – kobiety to lubią, 26.01.2016, komentarzy: 0
Złote zasady, dzięki którym uniknie się katastrofy na randce: nie puszczać nudnego filmu, kupić kobiecie kwiaty, oraz... nie wrzucać śmieci do butelki po piwie i nie zakapslowywać jej po opróżnieniu - to rady od Kompanii Piwowarskiej i firmy Rekopol, zajmującej się odzyskiem opakowań. Hasło kampanii
Keczup z Coca-Coli
2nd Lives, 21.01.2016, komentarzy: 0
Sprzedawca w budce z hot dogami wyciska keczup z butelki po Coca-Coli, dzieci biegają po ogrodzie z pistoletami na wodę, na których dostrzec można logo Coca-Coli, a na stoliku nocnym stoi lampka z tej samej firmy. Czy to oznacza, że Coca-Cola przestała już produkować kultowy napój i
Życie za „lajka”
No Post is Worth a Life | It Can Wait, 17.12.2015, komentarzy: 0
Zaczyna się jak film akcji. Dwa samochody zderzają się z hukiem na spokojnej ulicy. Wszystko, od kraksy do jej przyczyn, widać w spowolnionym tempie. Niewątpliwą tragedię chwili podkreślają emocje na twarzach świadków zdarzenia: przerażony chłopiec, przejeżdżający nieopodal na rowerze, zszokowana
„Kto tu rządzi, ty czy ona?”
Atopowi Bohaterowie, 15.12.2015, komentarzy: 0
Piękno to nie musi być wygląd rąk, przyjaźnie powinny być oparte na pasji, nie na wyglądzie, a problem ze skórą nie zabiera marzeń - mówią dzieci z atopowym zapaleniem skóry (AZS) do rówieśników z tym samym problemem. Kampania "Atopowi Bohaterowie", prowadzona przez markę Emolium, producenta
Blizna do pary
Thinking of … (.)(.), 04.11.2015, komentarzy: 0
Wesoła muzyka, kolorowe przedmioty, niebanalny design – kojarzy się z lekką tematyką, jednak w rzeczywistości wszystko to zostało stworzone w imieniu osób, które pokonały raka piersi. Niebanalna kampania stworzona przez agencję TOTUMA w bardzo kolorowy sposób podchodzi do ważnego problemu. Spot został
Staszek bez serca i Renatka bez płuc
Zanim zostanę zombie, 09.10.2015, komentarzy: 0
Para zombie pozbyła się części swoich organów - jako nieżyjący już ich nie potrzebują. Telewizja FOX i Dawca.pl zachęcają, by wziąć z nich przykład.  Po raz drugi partnerzy organizują akcję pod hasłem "Zrób coś dobrego, zanim zostaniesz zombie", która ma na celu zwiększenie
Ustępowanie jest... łódzkie
Ustępuję, to takie łódzkie, 18.09.2015, komentarzy: 0
Bo ma klasę czy zasady, bo to normalne, bo szacunek to podstawa. "Ustępuję, to takie łódzkie" to hasło kampanii społecznej, zainagurowanej 16 września w Łodzi i mającej na celu uświadomienie pasażerom środków komunikacji miejskiej jak ważne jest ustępowanie miejsc osobom uprzywilejowanym – kobietom
Wyrzucono dziewczynkę - jak psa
Gift, 19.08.2015, komentarzy: 0
Mała dziewczynka zostaje zaadoptowana przez rodzinę z dzieckiem. Na początku obie córki razem świetnie się bawią, a rodzice podobnie się o nie troszczą. Kampania "Gift" ("Prezent") przygotowana przez agencję DeadLens Pictures w imieniu węgierskiej firmy Zoetis, zajmującej się
Trzeba uważać. Z miłości
Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym, 23.07.2015, komentarzy: 0
Rusza druga odsłona kampanii "Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym", realizowanej przez Fundację PZU. W spocie ponownie pojawił się Marcin Dorociński. W tym roku motywem przewodnim działań jest zwrócenie uwagi na to, że odpowiedzialność za bezpieczeństwo na drodze ponosi zarówno kierowca jak
Klocki i sznurek, ale nie woda
Use Only What You Need, 10.07.2015, komentarzy: 0
Klocki Lego, sznurek, puszki po napojach, karteczki na notatki... z różnych nietypowych materiałów artyści stworzyli przedstawienia wody. Pojawiły się one na citylightach w amerykańskim Denver, w ramach kolejnej odsłony kampanii "Use only what you need" ("Używaj tylko tyle, ile potrzebujesz"),
 strona: 1  2  3  4  5  6 ... 11 »    »»
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM