Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, temat: Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji, 1%

Badania naukowe, rozwój transportu, przedsiębiorczość...
Ze szwajcarską precyzją zmieniamy Polskę, 15.12.2016, komentarzy: 0
...a także odnawialne źródła energii, rozbudowa atrakcji turystycznych, programy profilaktyczne i wiele innych obszarów jest wspieranych przez środki z Funduszu Szwajcarskiego. Hasło kampanii promującej efekty wykorzystania tych funduszy brzmi „Ze szwajcarską precyzją rozwijamy Polskę”. Celem
Daleki i bliski dziki przyjaciel
Tiger in suburbia, 28.11.2016, komentarzy: 0
Rodzina odkrywa w jednej z sypialni...tygrysa. W najnowszej, świątecznej kampanii World Wildlife Foundation (WWF) o przykuwającej uwagę nazwie "Tiger in suburbia " ("Tygrys na przedmieściach") rodzice z dwójką dzieci w swoim spokojnym domu na przedmieściach pielęgnują rannego
Szkoda zachodu na lepienie uszek...
Podaruj Wigilię, 24.11.2016, komentarzy: 0
...jeśli nie ma się z kim nimi podzielić. Nie warto też zakładać eleganckiej koszuli, jeśli w perspektywie jest samotny wieczór - stwierdzają bohaterowie spotów: starsi ludzie, którzy nie mają nikogo bliskiego. Chce im pomóc stowarzyszenie "mali bracia Ubogich", które organizuje Wigilię
Nie ma wygranej, ale jest wspólna radość
Anuncio Lotería de Navidad 2016 – 21 de diciembre, 16.11.2016, komentarzy: 0
Starsza pani nie może uwierzyć w swoje szczęście - właśnie wygrała w świątecznej loterii, organizowanej co roku przez hiszpański rząd. Gdy dowiedziała się z telewizji o tym, że wylosowany został jej numer, wychodzi, by poinformować o tym pozostałych mieszkańców miasta. Ci szybko orientują
Rycerze, bokserzy i kije bejsbolowe
SickKids VS: Undeniable, 21.10.2016, komentarzy: 0
Barwy wojenne, trening na siłowni, ring bokserski, miecze, kije bejsbolowe, superbohaterowie w pelerynach, motocykle... spot pełen jest wątków nawiązujących do walki. Przeciwko wrogom takim jak rak, niewydolność nerek czy autyzm działają wszyscy: od lekarzy i pielęgniarek, poprzez rodziców, do
Niezłomni
Believe in me, 04.10.2016, komentarzy: 0
Kilkoro dzieci zgodziło się wrócić do miejsc wiążących się dla nich z przykrymi doświadczeniami. Zrobili to, by wystąpić z inspirującym przesłaniem: jesteśmy silni, kochani, wolni, dumni i nie do zatrzymania, bez względu na okoliczności. Ów przekaz został wzmocniony grającą w tle piosenką
Dzieciom i rodzicom na pomoc
Pomagamy, 05.09.2016, komentarzy: 0
Konflikty okołorozwodowe, przemoc fizyczna i psychiczna, molestowanie... do ofiar takich sytuacji z pomocą chce dotrzeć Komitet Ochrony Praw Dziecka. W policyjnych statystykach za 2015 r. znalazło się 97 tys. ofiar przemocy domowej oraz 76 tys. osób podejrzanych o jej stosowanie, o
Sklep? Nie do wytrzymania
Can you make it to the end?, 11.08.2016, komentarzy: 0
Kolory balonów są tak jaskrawe że trudno na nie patrzeć, dźwięki upadających monet, stukających butów czy wypijania napojów świdrują uszy, błysk telewizora oślepia. Trudno to wytrzymać - i chłopiec nie daje rady, z krzykiem zakrywa uszy i zwija się w kłębek na podłodze, a matka próbuje
Poświęcić odkurzacz
Mother's Day Sacrifice, 10.08.2016, komentarzy: 0
Codzienność matek to bałagan, ból, kłopoty z figurą, brak spokoju nawet w toalecie, czy wyrywanie z łóżka wczesnym rankiem. Tym razem proszą swoje dzieci o jedno poświęcenie. Zamiast prezentu na Dzień Matki (w spocie jest to przyjmowany ze zrozumiałym brakiem entuzjazmu odkurzacz) proszą o wsparcie
Tysiące dzieci zginie na wakacjach
Children, 08.08.2016, komentarzy: 0
Grafika z chłopcem w wodzie wygląda jak reklama wczasów albo nauki pływania. Jak głosi hasło, tysiące dzieci spędzi wakacje nad Morzem Egejskim. Po przekręceniu pocztówki twarz do tej pory płynącego na plecach małego wczasowicza znajduje się w wodzie, a oczom oglądającego ukazuje się
A gdyby to działo się tutaj - część II
Still The Most Shocking Second A Day, 28.07.2016, komentarzy: 0
Pluszowy króliczek, czytanie w łóżku i żarty z koleżankami nagle zostają zastąpione przez dźwięk strzałów, pospieszną ucieczkę i rozłąkę z matką. Później jest już tylko bardziej przerażająco - sztorm, wyrzucenie na brzeg, szpital, przemoc, stres. Wszystko to spotyka małą Brytyjkę,
Nie są perfekcyjni, ale i tak świetni
Szukamy Mamy, 21.07.2016, komentarzy: 0
Duże miejsca parkingowe, oznaczone wielokolorowymi i nierównymi liniami, na których można było zaparkować w dowolny sposób, pojawiły się przed sklepem Kaufland na warszawskim Bemowie. Poprzez inicjatywę Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce chciało zwrócić uwagę na to, że nikt nie jest doskonały,
Lustro, imbryk i szklanka nie działają tak, jak powinny
Dbamy o lepszą codzienność, 27.06.2016, komentarzy: 0
Polscy projektanci stworzyli przedmioty codziennego użytku, które - wbrew zasadom, którym ich autorzy hołdują na co dzień - nie są w pełni funkcjonalne. Imbryk wymusza na użytkowniku wykonanie nietypowego ruchu, wzór nadrukowany na lustrze powoduje, że widziany obraz jest rozmyty i nierówny,
O tęsknocie za świnką
The way home, 27.05.2016, komentarzy: 0
Chłopiec znajduje małą świnkę, z którą się zaprzyjaźnia i wspólnie podróżują na statku stworzonym z łóżka. To sen czy też marzenie; dzieci często marzą o posiadaniu pupila, o przygodzie, odkrywaniu świata, podróżach. Bohater kampanii jednak śni o czymś bardzo przyziemnym.  Spot "The
Detektyw Miodek i kosmonauci
Wiedza jest wszędzie. Sięgnij po nią, 17.05.2016, komentarzy: 0
Jan Miodek, inni profesorowie z Uniwersytetu Wrocławskiego, członkowie grupy rekonstrukcyjnej Festung Breslau i wrocławscy aktorzy wystąpili w spocie promującym uczelnię.  Obok prof. Miodka pojawili się m.in. prof. Paweł Rudawy z Instytutu Astronomicznego, historycy: prof. Przemysław Wiszewski i prof.
Kolejna pierwsza randka
First date, 13.05.2016, komentarzy: 0
Prawdziwie filmowa scena – kobieta oraz mężczyzna siedzą w eleganckiej restauracji i rozmawiaja. Ona opowiada mu o tym, gdzie mieszka, o swoim psie, dzieciństwie a potem prosi go do tańca. Wszystko wygląda pięknie i szczęśliwie, ale niestety kryje się za tym dramat. Spot przygotowany
Gromkie brawa w urzędzie skarbowym
Ty też możesz poczuć się wyjątkowo, 26.04.2016, komentarzy: 0
"A ten KRS to sam sobie wpisał?" - pyta z niedowierzaniem urzędniczka. Gdy składający PIT nieśmiało wyjaśnia, że tak, bo wybrał organizację pozarządową, której chciałby przekazać 1% podatku, wszyscy obecni w instytucji zaczynają klaskać.  Spot ma na celu zachęcić podatników
Drugie życie, nowy start
Drugie Życie, 12.04.2016, komentarzy: 0
Upadek na boisku, diagnoza, operacja, kule, proteza - a także mnóstwo wsparcia, entuzjazm, w końcu powrót na boisko i praca.  1 kwietnia ruszyła  kampania Fundacji Spełnionych Marzeń. Fundacja od 14 lat organizuje rozmaite aktywności dla dzieci z chorobą nowotworową, by mogły rozwijać
emisje
Wiedzieć, żeby zrozumieć
Polska na Niebiesko, 14.03.2016, komentarzy: 0
Uważnie obserwuje ruchy własnych palców, kiwa się zarówno siedząc jak i stojąc w autobusie, wymachuje nogą - nietypowe zachowanie chłopca może przyciągać uwagę współpasażerów. Spot ma pokazać, jak wygląda codzienność dziecka z autyzmem wśród osób, które oceniają jego zachowanie, nie
emisje
Łza w oku psa
Zwierzęta też czują ból. Nie pozwól, by cierpiały, 03.03.2016, komentarzy: 0
Czarny, kudłaty pies leżący na kanapie nie sprawia wrażenia, jakby działo mu się coś złego. W pewnym momencie z oka spływa mu pojedyncza łza. Chwilę później film pokazuje, jak opiekujące się nim kobieta z córką wychodzą z nim z gabinetu weterynaryjnego.  Ruszyła kampania społeczna "Zwierzęta
Dodaje skrzydeł jak u motyla
Pomaganie dodaje skrzydeł, 25.02.2016, komentarzy: 0
Błękitne, malowane skrzydła motyla towarzyszą bohaterowi tej kampanii. Motyl został wybrany na symbol poznańskiego hospicjum Palium. "Pomaganie dodaje skrzydeł" – pod takim hasłem trwa kampania zachęcająca do przekazywania 1% podatku na rzecz Palium. Twarzą kampanii został Kazimierz
Kształtuje, ozdabia, ma znaczenie
Kultura kształtuje osobowość, Kultura ozdabia człowieka, Kultura ma znaczenie, 24.02.2016, komentarzy: 0
Kultura to mówienie "dziękuję" i szanowanie innych, ale także śpiewanie, czytanie książek, wykształcenie, dowartościowanie. Bez kultury ludzie by się kłócili - opowiadają dzieci. "Kultura ozdabia człowieka" jest jednym z trzech haseł kampanii wizerunkowej prowadzonej na rzecz pozyskania
Ucieczka z własnego ciała
Help them escape, 15.02.2016, komentarzy: 0
Czy można uciec z więzienia? A co, jeśli więzieniem okazuje się być własne ciało? Kampania stworzona przez agencję DDB & Tribal Worldwide w imieniu Dutch Kidney Foundation "Help them escape" ("Pomóż im uciec") porusza poważny problem, jakim są ciężkie choroby nerek, przy
Pokonać potwora złotówkami
Wojna z rakiem, 09.02.2016, komentarzy: 0
Scena jak z gry komputerowej: młoda kobieta strzela do olbrzymiej bestii. Żołnierka jest bardzo waleczna... do momentu, aż kończy się jej amunicja. Ogromny stwór symbolizuje raka, a nabojami, którymi można go pokonać, są pieniądze. To nawiązanie do codziennej walki pacjenta onkologicznego
Za głosem serca
Posłuchaj serca i podaruj 1% na dom dla opuszczonych dzieci, 29.01.2016, komentarzy: 0
Dziewczynka trzymająca w dłoni serce zachęca, by "iść za jego głosem" i przekazać 1% podatku na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Pozyskane środki przeznaczone zostaną na zapewnienie opieki opuszczonym dzieciom oraz na sfinansowanie specjalnych potrzeb medycznych i edukacyjnych.
Bohaterowie w komiksach, bohaterowie w życiu
The hero gene, 13.01.2016, komentarzy: 0
Gdzie znaleźć prawdziwych bohaterów? Niezliczoną ilość można było spotkać na ostatnim New York Comic Con 2015 – największym popkulturowym wydarzeniu, gromadzącym rzesze fanów komiksów, seriali, gier komputerowych czy też filmów. Zaskakujący może być fakt, że bohaterami okazali się…sami fani. A to wszystko
Statysta potrzebny od zaraz
Homeless extras, 11.01.2016, komentarzy: 0
Statyści w branży filmowej i reklamowej są potrzebni praktycznie zawsze, a zostać nim może każdy, kto pasuje do wymagań - produkcji jest tak wiele, że wszyscy mogą znaleźć coś dla siebie. Ten fakt wykorzystano do niesienia pomocy potrzebującym. Kampania "Homeless extras" ("Bezdomni
Radość z dawania
Dawanie jest radością, 11.12.2015, komentarzy: 0
"Dawanie jest radością" to hasło kampanii prowadzonej od połowy listopada przez Fundację Pociecha. Jej celem jest zapewnienie dzieciom z potrzebujących rodzin grudniowych prezentów. Jak wskazują dane GUS, ponad 500 tys. dzieci w Polsce żyje w skrajnym ubóstwie. Do 20 grudnia chcemy
Tak się nie mówi
Snap out of it, 23.11.2015, komentarzy: 0
Naprawdę wiele osób jest w gorszej sytuacji niż ty – słyszy córka od matki. I nie chodzi tu o bolesne rozstanie z chłopakiem czy problemy finansowe. Córka wygląda jak po chemioterapii - chustka zakrywająca brak włosów, blada cera, podkrążone oczy. Pierwsze skojarzenie: rak – myśli odbiorca, czując
W poszukiwaniu aniołów
Zostań Aniołem dzieci z autyzmem, 18.11.2015, komentarzy: 0
Pod hasłem "Zostań Aniołem dla Dzieci z Autyzmem" Fundacja JiM szuka osób, które otoczą stałą opieką jej podopiecznych. Jak podaje fundacja, autyzm diagnozowany jest u 1 dziecka na 100. Autyzm wiąże się z problemami z komunikacją, nadwrażliwością sensoryczną i zdobywaniem nowych umiejętności. Dzięki
 strona: 1  2  3  4  5  6 ... 15 »    »»
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM