Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, temat: Promocja zdrowia

Następca tronu i piosenkarka na FaceTime
Heads Together , 02.05.2017, komentarzy: 0
Pogawędka księcia Williama i Lady Gagi na FaceTime? Dlaczego nie?! Szczególnie, jeśli tematem rozmowy są doświadczenia związane z problemem ze zdrowiem psychicznym. Kampania “ok to say” zainicjowana została przez księżną Kate, księcia Williama oraz księcia Harry’ego. Członkowie rodziny królewskiej pragną
Warto rozmawiać
Let’s talk about depression , 19.04.2017, komentarzy: 0
Apatia, smutek, płacz, problemy z koncentracją, uczucie bezradności, brak satysfakcji i zainteresowań. Brzmi znajomo? Około 350 mln ludzi na całym świecie cierpi na podobne objawy. I nie ważne czy to jest dziecko, matka, czy starszy mężczyzna. 7 kwietnia obchodzony jest Światowy Dzień Zdrowia. Co roku
Zwyczaje z piłkarskiej murawy
Entscheidendes Handspiel, 18.04.2017, komentarzy: 0
Mężczyźni często robią to nieświadomie. Czy drapanie się w miejscach intymnych może mieć pozytywny wydźwięk? Grupa niemieckich urologów prezentuje spot z piłkarzami w roli głównej, których dłonie notorycznie „lądują w spodniach”.  Wybór grupy społecznej jest nieprzypadkowy. Zawodnicy będący synonimem
Druga strona medalu
Head First, 18.04.2017, komentarzy: 0
Ich sportowe zmagania oglądają miliony widzów na całym świecie. Są podziwiani i szanowani przez kibiców, a w swoim kraju traktowani niemal jak bogowie, albowiem w Nowej Zelandii rugby to coś więcej niż sport. I na przekór powszechnemu przekonaniu, że rugby to sport dla twardzieli, James McGougan, Liaki
Ku chwale piersi!
Muszkieterowie dla Polek, 21.03.2017, komentarzy: 0
Małe, duże, jędrne, kształtne, okrągłe, wspaniałe... określeń dla kobiecych piersi nie brakuje. 8 marca ruszyła dziesiąta edycja kampanii Muszkieterowie dla Polek, która zachęca kobiety do badań profilaktycznych mających zapobiegać rakowi piersi. Firma stworzyła konkurs „Pier(w)si do komplementów” skierowany
Krępujący kwiat
Get checked early, 24.02.2017, komentarzy: 0
Bukiet kwiatów, kamera robi zbliżenie na jeden, który kształtem przypomina waginę. „Czy to wideo sprawia, że chciałabyś się schować w swoim swetrze? Czy myśl o wykonaniu cytologii na twoim „kwiatku” wzbudza u ciebie dreszcze?– pyta lektorka ze szkockim akcentem. Kampania nakłania kobiety do wykonywania
Kaszlący billboard
The coughing billboard, 13.02.2017, komentarzy: 0
Uliczne citylighty wrosły w tkankę miejską. Mieszkaniec miasta mija je codziennie, często są dla niego zupełnie obojętne. Rutynę przełamał billboard umieszczony w centrum Sztokholmu. Baner wyposażono w czujniki dymu, ale również w czujniki, które potrafią wykryć sam moment zapalania papierosa. Gdy w
Jazda na zachętę
The Ride Home, 29.12.2016, komentarzy: 0
Ojciec odbiera syna z zajęć sportowych. Wsiadają do samochodu i jadą do domu. Zaczyna się rozmowa, a właściwie monolog ojca, który – delikatnie mówiąc – w sposób mało konstruktywny motywuje swoje dziecko. Smutny chłopiec siedzi cicho na tylnym siedzeniu. Widać, że słowa ojca sprawiają mu przykrość. Najnowsza
Bez „schizowania”
Robak, 02.12.2016, komentarzy: 0
W rytm popularnej meksykańskiej melodii ludowej przedstawiane są informacje o depresji, schizofrenii i chorobie dwubiegunowej. Animacja przygotowana w kooperacji z Obrazkoterapią kończy kampanię dotyczącą przeciwdziałania wykluczeniu osób z zaburzeniami psychicznymi, prowadzoną przez Fundację Wielogłosu.
Nie ma czasu na chorobę
Potrzeba trochę szczęścia, 23.11.2016, komentarzy: 0
Osiem fotoreportaży z osobami chorymi przedstawia ich świat, zmagania z białaczką i zmianę, którą im przyniosła. Rozmowy z pacjentami chorymi hematoonkologicznie zostały wydane w formie albumu, a zdjęcia będzie można oglądać w formie wystawy w różnych miastach Polski. Przewlekła białaczka limfocytowa
Lewandowska, Pyrek i Olszański grają razem
#GrajmyRazem , 18.11.2016, komentarzy: 0
Anna Lewandowska, Cezary Pazura, Zygmunt Chajzer, Magdalena Różczka, inne znane osoby oraz zawodnicy Olimpiad Specjalnych Polska zachęcają do wspierania sportowców z niepełnosprawnością intelektualną. W środę, 16 listopada, w 250 lokalizacjach w całej Polsce (Górny Śląsk, Kraków, Łodź,
Milowicz adeptem kung-fu
Znajdź swojego mistrza, 14.11.2016, komentarzy: 0
Aktor nie bez wysiłku, ale skutecznie pokonuje ciosami kolejnych przeciwników - złą dietę, siedzący tryb życia i niewłaściwe leczenie. Projekt edukacyjny z udziałem aktora Michała Milowicza i prof. dr hab. n. med. Leszka Czupryniaka poświęcony jest tematyce skutecznej prewencji powikłań cukrzycy.  Ponad
Niewłaściwa kolejność
Father and son, 10.11.2016, komentarzy: 0
Łóżko szpitalne, a na nim dwie dłonie w uścisku – osby młodej i starszej. Moment, gdy przez głowę przelatuje całe życie, wspólne chwile, doświadczenia, momenty radości... A potem dłonie się rozłączają, ojciec się odsuwa,  patrzy na swojego syna, który zmarł. „Too many sons die before their fathers”
Listopad miesiącem wąsa
Miej życie pod kontrolą. Badaj się, 07.11.2016, komentarzy: 0
Polski raper Miuosh zapuścił wąsy i zachęca do tego wszystkich mężczyzn. Kampania społeczna kanału TNT pod hasłem „Miej życie pod kontrolą. Badaj się.” wesprze Fundację Wygrajmy Zdrowie. Za każde zdjęcie z wąsem przekazane przez aplikację dostępną na stronie wastopad.tnt-tv.pl stacja
Stoch i Hula cieszą się ciszą
Ciesz się ciszą, 25.10.2016, komentarzy: 0
Polscy skoczkowie w spocie stylizowanym na film z dawnych lat zwracają uwagę na to, jak chronić się przed hałasem i dbać o codzienny komfort życia. Reklama promuje także konkurs „Ciesz się ciszą” organizowany przez markę ISOVER. Do 15 listopada 2016 roku wszystkie polskie miasta mogą powalczyć o materiały
Tabu kontra słowo na pięć liter
Say Breast, 21.10.2016, komentarzy: 0
Konsternacja, zakłopotanie, wstyd. To główne reakcje mieszkańców Singapuru na prośbę kobiety, która poprosiła ich, aby przeczytali to, co miała napisane na kartce. Cóż zatem tak onieśmielającego mogło być tam napisane, skoro ludzie ewidentnie krygowali się z wymówieniem tego słowa? Otóż prawidłowa
Walka na macie i w życiu
Nie tracę siebie w schizofrenii, 14.10.2016, komentarzy: 0
Młoda zawodniczka judo, reprezentantka kadry narodowej osób niesłyszących, od 11 roku życia cierpi na schizofrenię paranoidalną. Rozpoczęła się kampania społeczna \"Nie tracę siebie w schizofrenii\", której celem jest przełamanie tabu wokół tej choroby psychicznej. Jak wyjaśniają inicjatorzy kampanii,
Jedna drużyna, jeden organizm
Zgoda na Życie, 26.09.2016, komentarzy: 0
"Kibice, zawodnicy… Wszyscy gramy w jednej drużynie. Jesteśmy jak jeden organizm. Kiedy jeden z nas opuszcza boisko, ktoś inny wchodzi do gry" –  to myśl przewodnia spotu, w którym zgoda na pośmiertne oddanie narządów do przeszczepienia porównana została do zmiany piłkarskiej. Ogólnopolska
Reklama pachnąca grillem
Big Aussie Barbie, 14.09.2016, komentarzy: 0
Citylight przyjmujący darowizny kartą płatniczą, a w podziękowaniu wydzielający zapach kojarzący się ze spotkaniami przy grillu - to element nowej kampanii fundraisingowej organizacji Prostate Cancer Foundation of Australia. Akcja "Big Aussie Barbie" ("Wielkie Australijskie Grillowanie")
Podpalanie płuc
Matches that help to quit smoking, 12.09.2016, komentarzy: 0
Użycie każdej kolejnej zapałki zniechęca palacza do odpalenia następnego papierosa. W jaki sposób? O zagrożeniach wynikających z palenia papierosów mówi się wiele, jednakże nie tak wiele z tego trafia do palaczy, szczególnie tych w młodym wieku. Agencja Publicis Visage z Kijowa wzięła pod uwagę to,
Kleszczowy rap
Uważaj na kleszcze!, 29.08.2016, komentarzy: 0
"Co zrobić jak ukąsi? Uświadom to sobie sobie" "Jak się nie bać kleszczy? Z lamusami się nie pieścić" - Główny Inspektorat Sanitarny przedstawił kolejną kampanię społeczną w formie rapowego utworu. Tym razem radzi, jak chronić się przed kleszczami, nawiązując przy tym do utworów znanych polskich
Zabójcza lodówka, śmiercionośny telewizor
Obesity kills, 17.08.2016, komentarzy: 0
Miejscem zgonu był fotel przed telewizorem albo kuchnia z jeszcze otwartą lodówką. Obrysowana sylwetka niewątpliwie należy do człowieka otyłego, a "narzędzia zbrodni" leżą porozrzucane dookoła i są to chipsy, lody, czy fast foody. Sceny przedstawione na obu printach stylizowane są na
Co warto „wyszerować”
Wyszeruj swoje organy!, 16.08.2016, komentarzy: 0
Zdjęcia z plaży czy filmik z koncertu czasem miło się ogląda, czasem nudzą. Są jednak rzeczy, którymi bez wątpienia warto się podzielić. Dziś rusza nowa akcja kampanii społecznej Dawca.pl pod hasłem "Wyszeruj swoje organy". Agencja K2 przygotowała spot uświadamiający
Tańce przed lustrem
Looking good, 06.07.2016, komentarzy: 0
Wciągnięcie brzucha, pokiwanie palcem, rzut okiem na mięśnie, dwa obroty i rytmiczne ruchy bioder. Zachowanie mężczyzny, który w doskonałym nastroju pozwala sobie na wygłupy przed lustrem, jest jednocześnie wskazówką dla osób po 50 roku życia informującą, jak istotne
Piosenka do słońca
Mr Sun, 04.07.2016, komentarzy: 0
Podobno opowiadanie historii powinno rozpoczynać się od początku. Czasem jednak poznanie najpierw końca, a dopiero potem wszystkich wcześniejszych etapów i początku wywiera większe wrażenie. Zabieg ten zastosowano w spocie kampanii "Mr Sun" ("Pan Słońce") informującej o zagrożeniu
Nie ma co się martwić atakiem rekina
Jestem świadom, 01.07.2016, komentarzy: 0
Tropikalne pająki w bananach, kobra na osiedlu czy inne sensacyjne historie rzadko kiedy się przytrafiają, a jednak wzbudzają obawy. Lepiej jednak przejąć się realnym zagrożeniem - przestrzega kampania "HCV jestem świadom", której celem jest podniesienie świadomości społeczeństwa o poważnym
Zanim skasują zdjęcie piersi
Check it before it's removed, 30.06.2016, komentarzy: 0
Zdjęcia kobiet z odsłoniętymi piersiami pojawiały się na popularnych portalach społecznościowych i po kilku godzinach były z nich usuwane. Użytkownicy jednak dalej je publikowali, gdyż niosły za sobą ważny przekaz. Kampania ukierunkowana na łamanie zasad dotyczących pokazywania nagości, obowiązujących
„Jabłko, borówka, truskawka sztuka nówka”
Czy rodzice wszyscy wiedzą?, 15.06.2016, komentarzy: 0
"Czy rodzice wszyscy wiedzą, co ich dzieci w szkole jedzą?" – pytają Julia Kamińska i Jarosław Boberek w piosence promującej program "Owoce i warzywa w szkole". Klip skomponowany przez Andrzeja Smolika zachęca do refleksji nad nawykami żywieniowymi, jakie kształtowane są u uczniów zerówek oraz
Reżyser życia pozbył się bólu
Nie ból się! Bądź wolny od bólu, 08.06.2016, komentarzy: 0
To dramat z życia, nie z teatru - mówi Jerzy Stuhr i wspiera pacjentów walczących z bólem. Aktor i reżyser teatralny i filmowy, scenarzysta, juror w międzynarodowych festiwalach filmowych zaangażował się w działania na rzecz osób chorych przewlekle, które cierpią z powodu bólu. Sam był pacjentem
Sport i podróże bez KZM
Kleszczowe Zapalenie Mózgu – Szczepimy! Zapobiegamy!, 06.06.2016, komentarzy: 0
Dziennikarka Beata Sadowska i Mistrz Europy w bikejoringu Marek Długołęcki zaangażowali się w drugą edycję ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej pt. "Kleszczowe Zapalenie Mózgu – Szczepimy! Zapobiegamy!", której celem jest podniesienie świadomości społeczeństwa na temat zagrożeń, jakie
 strona: 1  2  3  4  5  6 ... 12 »    »»
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM