Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, temat: Kampanie gospodarcze

Badania naukowe, rozwój transportu, przedsiębiorczość...
Ze szwajcarską precyzją zmieniamy Polskę, 15.12.2016, komentarzy: 0
...a także odnawialne źródła energii, rozbudowa atrakcji turystycznych, programy profilaktyczne i wiele innych obszarów jest wspieranych przez środki z Funduszu Szwajcarskiego. Hasło kampanii promującej efekty wykorzystania tych funduszy brzmi „Ze szwajcarską precyzją rozwijamy Polskę”. Celem
Eksperymenty na Kubie i Kasi
Wolne od GMO? Chcę wiedzieć!, 10.10.2016, komentarzy: 0
Biały królik, kojarzący się z badaniami laboratoryjnymi, nie jest jedynym bohaterem tego spotu. Poza nim są jeszcze Kuba, Ania, Kasia, Krzysztof, Marcin, Józef - zamknięci w klatkach ludzie, symbolizujący konsumentów. "Wszyscy jesteśmy królikami doświadczalnymi. Ty też!" to hasło akcji
W kolejnej fabryce zgasło światło
#niegasswiatła, 06.10.2016, komentarzy: 0
Pusta hala, opuszczone stanowiska pracy, kurz, pajęczyny, i głucha cisza. Napisy informują o zamknięciu kolejnej polskiej fabryki. Kampania pod hasłem #niegasswiatła ma zwrócić uwagę na wartość lokalnej produkcji i rodzimych wyrobów oraz wpłynąć na
Ścigany przez fryzjera
Narodowa Loteria Paragonowa, 22.10.2015, komentarzy: 0
Fryzjer rusza w pogoń przez całe miasto za klientem, jednak nie po to, by ściągnąć od niego należność za usługę. Elegancki mężczyzna zapłacił za strzyżenie, ale zapomniał... zabrać paragonu.  Kampania promuje Narodową Loterię Paragonową, organizowaną przez Ministerstwo Finansów. Każdy, kto zrobi
„Była” i „Kłamczuch”
Połączenie odrzucone, 08.09.2015, komentarzy: 0
Odrzucone połączenie, a zamiast rozmowy SMS "Nie mam. Jutro". "Była" bezsilnie patrzy na kalendarz, a obok niej czeka kilkuletnia córka. W ukryciu przed matką dziecko pisze z jej telefonu wiadomość do ojca. 18 września Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego odbędzie się konferencja
Konflikty najlepiej rozwiązać siłą
Siła Mediacji, 10.08.2015, komentarzy: 0
Zacięte wyrazy twarzy, podwinięte rękawy, zaciśnięte pięści, złamany w nerwach ołówek. Chwilę potem mężczyźni, w towarzystwie jeszcze jednej osoby, spokojnie zasiadają przy stole. "Spory rozwiązuj siłą. Siłą mediacji" – pod takim hasłem rusza ogólnopolska kampania Ministerstwa Gospodarki
Bez granic, tak jak podróżowanie
Rozwój bez granic, 05.02.2015, komentarzy: 0
Wystarczy wybrać interesujące miejsce, zebrać informacje i można tam się udać. Ale tym razem nie w celach turystycznych czy wypoczynkowych, ale biznesowych. "Rozwój bez granic" – pod takim hasłem rusza ogólnopolska kampania promująca Sieć Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów. Za
Polistyren ekstrudowany, ogniwa fotowoltaiczne... i stąd ten zegarek
Dom, który dla mnie oszczędza, 22.09.2014, komentarzy: 0
Skąd ten elegancki zegarek i zgrabne buty? Z domu. Na zdziwione miny rozmówców bohaterowie ruszają z wyjaśnieniami, najpierw skomplikowanymi i precyzyjnymi, potem wprost - mieszkają w domach energooszczędnych lub pasywnych, które "oszczędzają na ich wydatki". Ruszyła kampania promocyjno-informacyjna
Prawdziwe historie przedsiębiorczości
Twarze przedsiębiorczości, 14.07.2014, komentarzy: 0
Przedsiębiorczość jest dla wszystkich, a przedsiębiorcy to nie tylko prezesi korporacji, ale przede wszystkim osoby prowadzące działalność na niewielką skalę - to przesłanie kampanii "Twarze przedsiębiorczości". Kolejna, siódma edycja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości odbędzie się w tym
Żarłoczna lodówka
Zmniejsz rachunek, 08.05.2014, komentarzy: 0
Lodówka pożera produkty spożywcze, pralka zjada skarpety, a przez zmywarkę pani domu jest spłukana. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi kupujących na nowe etykiety energetyczne sprzętów elektrycznych. Spoty „Lodówka”, „Zmywarka” i „Pralka” w żartobliwy sposób zwracają uwagę na problem „energożerności”
Dlaczego premier śpiewał „Hey Jude”
10 lat świetlnych - 10 lat w Unii Europejskiej, 22.04.2014, komentarzy: 0
Donald Tusk śpiewał "Hey Jude" w 15-sekundowym filmie, który pojawił się 21.04 w sieci. Dzień później wyjaśniono, czemu akurat tę piosenkę The Beatles - otóż wykorzystano ją w spocie promocyjnym kampanii z okazji 10-lecia wejścia Polski do Unii Europejskiej. Film ma prezentować rozwój
Od biurka do własnego biura
Centrum Przedsiębiorczości Smolna, 24.02.2014, komentarzy: 0
Jan i Janina zaczynają od własnego biurka, by później zatrudniać kilkunastu pracowników. Krótkie spoty, wyświetlane w warszawskiej komunikacji miejskiej, zachęcają zastanawiających się nad założeniem własnej firmy do zgłoszenia się do Centrum Przedsiębiorczości Smolna. Centrum świadczy
Prawdziwe historie eurokorzyści
Historia prawdziwa, 04.02.2014, komentarzy: 0
Prawdziwe historie Izy z Łodzi, Adriana z Sierakowic, Alicji ze Szczecina oraz piątki innych bohaterów poznają wkrótce wszyscy Polacy za sprawą startującej właśnie kampanii Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju. Dokumentalny format zamknięty w spotach telewizyjnych i radiowych ma przekonać odbiorców,
Miśki to fajne chłopaki, ale najfajniejsi są...
Wszystkie Miśki; Misiek lewy, Misiek prawy, 23.10.2013, komentarzy: 0
Stanisław Tym wystąpił w wyreżyserowanych przez Wojciecha Smarzowskiego spotach, w których mówi, że wszystkie Miśki to fajne chłopaki, ale najfajniejsi są ci, którzy oszczędzają ciepło. Tym, aktor, satyryk i reżyser, nawiązując do swoich kreacji w filmach "Rejs" Marka Piwowskiego oraz "Miś"
Urlop dla ojca i dofinansowanie in vitro
Kampania prorodzinna 2013, 09.09.2013, komentarzy: 0
Urlopy rodzicielskie dla matek i ojców oraz rządowy program dofinansowania zapłodnienia in vitro to tematy trzech spotów, które składają się na kampanię informującą o wsparciu państwa polskiego dla rodzin. W filmach zachęcających do skorzystania z urlopów rodzicielskich ojciec i matka
Piróg i Dowbor płacą w Warszawie
Rozliczaj PIT w Warszawie, 18.04.2013, komentarzy: 0
Maciej Dowbor, Elżbieta Jędrzejewska, Michał Piróg i Marzena Sienkiewicz zachęcają mieszkańców Warszawy, płacących podatki w innych miejscowościach, do płacenia ich w tym mieście. Celebryci, którzy wystąpili w reklamach, pochodzą z innych miast, ale obecnie mieszkają w stolicy. Urząd
Bocian, sroka i gospodarka
Bocian, 08.02.2013, komentarzy: 0
Miejsc pracy nie przynosi bocian, inwestycje nie trafiają się jak ślepej kurze ziarno, a dochód narodowy nie wypada sroce spod ogona. Rozwój gospodarki jest zasługą przedsiębiorców - przekonuje kampania organizacji PKPP Lewiatan, zrzeszającej i reprezentującej przedsiębiorców
Prawdziwym mordercą jest...
Cyfryzacja, 06.12.2012, komentarzy: 0
Genialny belgijski śledczy Herkules Poirot przypomina, że już niedługo w Polsce nie będzie można odbierać sygnału analogowego. Rozpoczęła się zimowa odsłona medialna kampanii dotyczącej wprowadzenia w Polsce naziemnej telewizji cyfrowej. Po reaktywacji Adama Słodowego i smoka
Wirus POKL krąży po Lubelszczyźnie
Zarażeni wiedzą, 26.10.2012, komentarzy: 0
Objawy zarażenia wirusem POKL to szeroko otwarte oczy i umysł, wyostrzony słuch oraz łaknienie wiedzy i nowych umiejętności. Według narratora spotu, zarażony może być każdy: od uczennicy poprzez studenta do dojrzałego mężczyzny.  Kampania Zarażeni wiedzą ma zachęcić mieszkańców
Prognoza pierwszych wyłączeń
Prognoza Wyłączeń – Bądź gotowy na odbiór cyfrowy, 16.10.2012, komentarzy: 0
Prezenter telewizyjny zapowiada przejście na sygnał cyfrowy w kolejnych regionach Polski. Rozpoczęła się realizacja drugiej części kampanii informacyjnej na temat cyfryzacji nadawania sygnału telewizyjnego w Polsce, przygotowanej przez Fabrykę Komunikacji Społecznej. Jesienna
Jak odpowiedzieć teściowi na to trudne pytanie
Dlaczego nie zainwestowałeś w Polsce Wschodniej?, 04.10.2012, komentarzy: 0
Psychoterapeuta, teść i syn wbijają w widza dociekliwe spojrzenie i pytają z wyrzutem "Dlaczego nie zainwestowałeś w Polsce Wschodniej?" Oto zagadka. Spot Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiZ), bazujący na zaskakującej argumentacji (bo czy chęć ustrzeżenia się
Błękitna kula elektryzuje Jaworzno
Jaworzno. Daj się wciągnąć!, 18.09.2012, komentarzy: 0
Aplikacją "Gdzie jest moja kupa?" Jaworzno promowało ostatnio rozbudowę sieci kanalizacyjnej w mieście. Najnowsza przygotowana na zlecenie miasta kampania ma reklamować potencjał inwestycyjny miejscowości. Główną rolę w spocie odgrywa nowy logotyp Jaworzna: trójwymiarowa kula, mająca symbolizować energię
Czy puszysty drań wyjdzie z tego cało?
Cyfryzacja, 02.08.2012, komentarzy: 0
Ciemna ulica, dwie postacie skradają się wzdłuż ściany, ich sumienia ewidentnie nie są czyste... Jeden z rzezimieszków postanawia zdradzić i dać drapaka… czy choć on uniknie odsiadki za murami więzienia? Ósmy spot kampanii o cyfryzacji telewizji, po
Nadchodzą niesamowite zjawiska atmosferyczne
Cyfryzacja, 16.07.2012, komentarzy: 0
Nostradamus to przewidział, ale twórcy kampanii nie przypuszczali, że trąby powietrzne, o których mowa w spocie, staną się faktem. Siódmy spot kampanii o cyfryzacji telewizji, po Starym Kinie, Adamie Słodowym, Smoku Telesforze, Telenoweli, Teleturnieju i Meczu, emitowany w telewizji
Co oni tam muszą przeżywać na tej murawie!
Cyfryzacja, 15.05.2012, komentarzy: 0
"Czy ktokolwiek z nas mógłby przypuszczać, czego my tu będziemy świadkami?! Nawet trener nie może na to patrzeć!" - emocje komentatora sportowego sięgają zenitu. Szósty spot z serii kampanii Ministerstwa Cyfryzacji i Administracji przenosi odbiorców w świat
Iloma łyżeczkami cukru została posłodzona bostońska herbatka?
Cyfryzacja, 05.04.2012, komentarzy: 0
Pytanie za milion: "Iloma łyżeczkami cukru została posłodzona bostońska herbatka?" - zostaje postawione w kolejnej odsłonie kampanii informacyjnej dotyczącej procesu cyfryzacji telewizji. O słodzenie bostońskiej herbatki pytają też od momentu emisji spotów w telewizji, internauci na
Podatek wróci do Warszawiaków
To do Ciebie wróci, 12.02.2012, komentarzy: 0
Aby wygodnie mieszkać warto podatki płacić tu, gdzie się mieszka. Metro, zieleń miejska, szkoły, teatry, służba zdrowia, biblioteki... wszystko, co składa się na sprawnie funkcjonujące miasto, jest utrzymywane m.in. z pieniędzy podatników - tłumaczy warszawski Urząd Miasta w kolejnej
Andrzej Grabowski płaci w Grodzisku Mazowieckim
Płać podatki tam, gdzie mieszkasz, 10.02.2012, komentarzy: 0
Andrzej Grabowski został twarzą kampanii Grodziska Mazowieckiego. Aktor zgodził się nieodpłatnie promować kampanię "Płać podatki tam, gdzie mieszkasz" przygotowaną przez Wydział Promocji ratusza. Urzędnicy chcą uświadomić niezameldowanym mieszkańcom Grodziska, że płacenie podatków
Karramba! Kto jest prawdziwym ojcem Pablita?
Cyfryzacja, 31.01.2012, komentarzy: 0
Kto okaże się ojcem Pablita? To pytanie zostaje otwarte w kolejnej odsłonie kampanii informacyjnej dotyczącej procesu cyfryzacji telewizji. Celem kampanii Ministerstwa Cyfryzacji i Administracji oraz pięciu największych nadawców - TVP, Polsat, TV4, TVN i Puls - jest przygotowanie społeczeństwa
Albo ma się styl, albo się go nie ma
Polska numerem 1 w Europie, 20.01.2012, komentarzy: 0
"Albo ma się styl, albo się go nie ma" kwituje krótką rozmowę stylistka w spocie 3. etapu kampanii "Polska numerem 1 w Europie" promującej opłacanie abonamentu radiowo-telewizyjnego. Kampanię prowadzi Związek Pracodawców Mediów Publicznych, TVP oraz Polskie Radio. Reklamy
 strona: 1  2  3 »    »»
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM