Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, temat: Marketing regionalny

Street food na polu
Małopolski Festiwal Smaku 2016, 16.09.2016, komentarzy: 0
"Zjedz na polu!" zachęcają apetycznie wyglądające pieczywa, świeże owoce, warzywa i potrawy. Tegoroczna edycja Małopolskiego Festiwalu Smaku zachęca do uczestnictwa pokazami gotowania z degustacją w foodtruckowej kuchni, regionalnymi przysmakami z mobilnych stoisk gastronomicznych, strefą chillout stworzonaą
Młodość liczona nie w latach
Młodość to stan ducha, 19.07.2016, komentarzy: 0
W zamian za jeden uśmiech będzie można podróżować po Krakowie taksówką w towarzystwie ojca Leona Knabita. Akcja 20 lipca będzie kolejną odsłoną kampanii Małopolski pod hasłem: "Młodość to stan ducha". O tym, gdzie w danej chwili znajduje się pojazd, będzie można dowiedzieć się śledząc
Gdzie można kręcić w Warszawie
On Location Mazovia Warsaw, 16.10.2015, komentarzy: 0
Kilkadziesiąt różnych zakątków Warszawy i okolic (od centrum po mało znane obrzeża), ujęcia z ziemi i powietrza, fragmenty realizowane techniką poklatkową - 3-minutowy film ma zachęcić producentów filmowych do realizacji zdjęć w warszawskich i mazowieckich plenerach. Umieszczony w internecie
Narty lub kulig, na chwilę lub na dłużej
Lub lubelskie, 12.02.2015, komentarzy: 0
Zimowa aura, sporty, spacery i rozrywki na świeżym powietrzu. Ruszyła zimowa odsłona kampanii "Lub lubelskie", mająca zachęcać turystów do odwiedzania regionu. Pod hasłem "Na chwilę lub na dłużej" Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego promuje w niej zimowe atrakcje Lubelszczyzny.
Święta z małopolskim akcentem
Święta jak w Domu. Małopolska, 22.12.2014, komentarzy: 0
Piotr Cyrwus oraz Lekko Stronniczy - Karol Paciorek i Włodek Markowicz - wystąpili w kampanii promującej lokalne tradycje i zwyczaje z Małopolski oraz zachęcającej do spędzenia świąt w regionie w tradycyjny sposób. Kampania "Święta jak w Domu. Małopolska" odbywa się
Bursztyn, śpiący rycerz i smok
Polska. Where the unbelievable happens, 31.10.2014, komentarzy: 0
Stadion, który wygląda jak wielki bursztyn, walczący rycerze w centrum stolicy, smok i śpiący olbrzym - to PGE Arena, obraz Matejki "Bitwa pod Grunwaldem", pomnik Smoka Wawelskiego i Giewont widziane oczami małego chłopca, który spędził z rodzicami kilka dni w Polsce.
Keanu Reeves i kujawsko-pomorskie
Kujawsko-pomorskie. Lubię tu być!, 21.08.2014, komentarzy: 0
Keanu Reeves, znany m.in. z filmów "Matrix", "Speed" i "Adwokat diabła" wystąpił w spocie promocyjnym województwa kujawsko-pomorskiego.  Przygotowano kilka spotów, które mają zachęcić do przyjazdu mieszkańców innych województw, promując wydarzenia kulturalne odbywające się w tym regionie.
Wrocław - piękne kobiety i wata cukrowa
Europejska Stolica Kultury Wrocław 2016, 01.07.2014, komentarzy: 0
Włoch pozuje obejmując uśmiechnięte kobiety, a mały Brytyjczyk sam robi sobie zdjęcia z kciukiem uniesionym do góry czy też watą cukrową w dłoni. Tłem do wszystkich fotografii są różne, charakterystyczne punkty Wrocławia. Spoty reklamowe mają promować Wrocław jako Europejską Stolicę Kultury, którą miasto
Znany fotograf opowiada światu o Polsce
Poland. Spring into, 04.06.2014, komentarzy: 0
Znany fotograf Chris Niedenthal wystąpił w roli narratora spotu promującego Polskę za granicą, mającego pokazać zmiany, jakie nastąpiły w kraju przez ostatnie 25 lat. Film koncentruje się na pokazaniu Polaków jako energicznych i ambitnych, którzy walczyli o wolność i potrafią się nią cieszyć. Przygotowany
Roślinny billboard zaprasza na spacery
Las. Bliżej niż myślisz, 02.06.2014, komentarzy: 0
Żywy, zielony billboard oraz kwitnąca para zachęcają poznaniaków do leśnych spacerów. Instalacje pojawiły się pod Centrum Kultury Zamek w ramach akcji: „Las. Bliżej niż myślisz” będącej elementem obchodów 90-lecia Lasów Państwowych. Kampania „Las. Bliżej niż myślisz” ma  zachęcać mieszkańców
Łodzianie machają i pozdrawiają
Łódź pozdrawia, 19.05.2014, komentarzy: 0
Młodzi ludzie na imprezie, starsi panowie grający w szachy w parku, rodzice z dziećmi, nastolatki - wszyscy radośnie machają do kamery. W kampanii "Łódź pozdrawia" wzięli udział wybrani w castingu mieszkańcy tego miasta, a spoty wyreżyserował Piotr Szczepański, również łodzianin. Autorem muzyki
Dlaczego premier śpiewał „Hey Jude”
10 lat świetlnych - 10 lat w Unii Europejskiej, 22.04.2014, komentarzy: 0
Donald Tusk śpiewał "Hey Jude" w 15-sekundowym filmie, który pojawił się 21.04 w sieci. Dzień później wyjaśniono, czemu akurat tę piosenkę The Beatles - otóż wykorzystano ją w spocie promocyjnym kampanii z okazji 10-lecia wejścia Polski do Unii Europejskiej. Film ma prezentować rozwój
Lub na różowym
Lub lubelskie, 04.04.2014, komentarzy: 0
Różowe billboardy ze słowem "Lub" były teaserem nowej kampanii promocyjnej województwa lubelskiego. Billboardy, przedstawiające zrelaksowaną kobietę oraz radosnego rowerzystę, są uzupełnieniem spotu telewizyjnego pod hasłem "Lubelskie - na chwilę lub na dłużej". Spot, zrealizowany przez
Boskie miejsca w Toskanii, których nie ma
Divina Toscana, 12.02.2014, komentarzy: 0
Najnowsza kampania promocyjna znanego regionu Włoch prezentuje miejsca, których naprawdę tam nie ma. Koncepcja kampanii "Divina Toscana" ("Boska Toskania")nawiązuje do Boskiej komedii Dantego - widoki przedstawione na plakatach opatrzone są cytatami z tego dzieła. Kontrowersje
Narzekania białego (polskiego) niedźwiedzia
Poland. Come and complain, 09.02.2014, komentarzy: 0
Góral w przebraniu białego niedźwiedzia narzeka na słabość Polaków w sportach zimowych. Anglojęzyczny lektor kontruje wypowiedź opowieścią o sukcesach Justyny Kowalczyk (ale jedno dziewce wiosny nie cyni) oraz polskich wspinaczy (wspinacka? a cóz to za sport?).
Śląski rap o funduszach unijnych
Śląskie. Sprawdza się!, 25.11.2013, komentarzy: 0
To dla zamieszkujących południowe strony, zoboczcie kaj Śląsk został nieco odmieniony - rymuje raper Bu w swoim najnowszym klipie. W teledysku Bu przemierza województwo śląskie i prezentuje ciekawe miejsca, które miały wpływ na jego twórczość. To element kampanii „Śląskie.
Billboard po powodzi
The water is gone, but the damages remain, 14.08.2013, komentarzy: 0
Billboardy prezentujące atrakcyjne niemieckie miasta zostały częściowo zniszczone i pokryte imitacją mułu rzecznego. Nie jest to oczywista forma zachęcania turystów do odwiedzin. Jednak w tym przypadku ten ciekawy pomysł kreacyjny agencji Heye z Monachium spełnia inną funkcję. 3 bilbordy
Ekwador śpiewa pop-folk
The Zaparo, 01.08.2013, komentarzy: 0
Starszy, niepozorny mężczyzna, południowoamerykański Indianin, pojawiając się w filmie wyjaśnia jego sens. Choć oczom widza ukazuje się amazoński las deszczowy, a w tle słychać charakterystyczne odgłosy puszczy, wbrew pierwszym skojarzeniom, spot nie dotyczy ekologii, ochrony przyrody, ani nawet
W Polsce można ponarzekać
Poland. Come and complain, 26.07.2013, komentarzy: 0
"Nie dość, że prawie pada to jeszcze słońce wychodzi" - wzdycha taksówkarz. On, pracownik naukowy i młody specjalista z zakresu IT prezentują podejście do życia określane przez inicjatorów kampanii jako typowo polskie. Czyli - narzekają. Ciężko wzdychając, kwestionują osiągnięcia własnego
Billboardy noszą czerwone korale
Zwracamy uwagę na Małopolskę, 24.07.2013, komentarzy: 0
Na jaskrawozielonych billboardach wiszą ogromne czerwone korale. Instalacje 3D są częścią kampanii "Zwracamy uwagę na Małopolskę". Ozdoby pojawiające się w strojach z tamtego regionu są głównym motywem turystycznej marki województwa.  Zielone tło nawiązuje z kolei do identyfikacji Małopolskiego
Na szaleństwo jest miejsce nad Zegrzem
Jezioro Zegrzyńskie - by dobrze się bawić, 05.07.2013, komentarzy: 0
"Tato, już przestań" - zmęczonym głosem zwraca uwagę dziecko. Ojciec rodziny bowiem w środku nocy, z goglami pływackimi na twarzy, bawi się plastikowymi lalkami, wydając przy tym dziwne okrzyki. Nie trzeba jednak jechać daleko, żeby się wyszaleć - przekazuje spot. Wystarczy Jezioro
Poznaniak poczeka na tramwaj w lesie
Las. Przystanek od codzienności, 20.05.2013, komentarzy: 0
Krzewy, sadzonki, trawa pod nogami oraz leśna panorama na wiatach przyozdobiły trzy przystanki w centrum Poznania. Poznańskie przystanki zamieniły się w leśne zakątki w ramach akcji „Las. Przystanek od codzienności”. Od 16 maja mieszkańcy stolicy Wielkopolski mogą czekać na
Nocne eskapady ze szpachlą i wodą
Za Lepši Život v Praze, 29.04.2013, komentarzy: 0
Nitki rozpędzonych samochodów kreślących nowe, wciąż zmieniające się linie na mapie rozświetlonego miasta nocą, skontrastowane zostały z kroplą zielonej farby powoli mieszającej się z wodą w przeźroczystym słoiku. Widz nie wie jeszcze o co chodzi. Domyśla się, bo pojawiają się kolejne wskazówki: młody
Dzięcioły kibicują w lesie
We support Latvian sport!, 04.03.2013, komentarzy: 0
Zimą, w środku wielkiego boru, także można spotkać fanów sportu. W niewielkich grupach siedzą na drzewach. Nie mają szalików ani pomalowanych twarzy i zachowują się raczej spokojnie, nie licząc wystukiwania charakterystycznej melodii. Państwowe Lasy Łotwy zostały założone jako spółka
Jak praca, to w Poznaniu
Poznań daje pracę, 11.12.2012, komentarzy: 0
Warszawiaka, łodzianina, wrocławianina, szczecinianina, bydgoszczanina, mieszkańca Kalisza, Obornik i Piły, a także poznaniaka - zatrudnią od zaraz w Poznaniu. Na ulicach polskich miast pojawiły się billboardy z ofertą pracy w Poznaniu skierowaną bezpośrednio do mieszkańców danej miejscowości. Poznań
Wirus POKL krąży po Lubelszczyźnie
Zarażeni wiedzą, 26.10.2012, komentarzy: 0
Objawy zarażenia wirusem POKL to szeroko otwarte oczy i umysł, wyostrzony słuch oraz łaknienie wiedzy i nowych umiejętności. Według narratora spotu, zarażony może być każdy: od uczennicy poprzez studenta do dojrzałego mężczyzny.  Kampania Zarażeni wiedzą ma zachęcić mieszkańców
Łódź - niekoniecznie urodziwa, ale kreująca
Łódź kreuje, 07.10.2012, komentarzy: 0
Niekoniecznie urodziwa, niekoniecznie miejsce na biznes, niekoniecznie miejsce na rozwój - opowiadający o Łodzi mieszkańcy nie kreślą wizji idealnego miasta i ze zrozumieniem podchodzą do stereotypu ośrodka przemysłowego, który czasy świetności ma już za sobą.
Jak odpowiedzieć teściowi na to trudne pytanie
Dlaczego nie zainwestowałeś w Polsce Wschodniej?, 04.10.2012, komentarzy: 0
Psychoterapeuta, teść i syn wbijają w widza dociekliwe spojrzenie i pytają z wyrzutem "Dlaczego nie zainwestowałeś w Polsce Wschodniej?" Oto zagadka. Spot Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiZ), bazujący na zaskakującej argumentacji (bo czy chęć ustrzeżenia się
Błękitna kula elektryzuje Jaworzno
Jaworzno. Daj się wciągnąć!, 18.09.2012, komentarzy: 0
Aplikacją "Gdzie jest moja kupa?" Jaworzno promowało ostatnio rozbudowę sieci kanalizacyjnej w mieście. Najnowsza przygotowana na zlecenie miasta kampania ma reklamować potencjał inwestycyjny miejscowości. Główną rolę w spocie odgrywa nowy logotyp Jaworzna: trójwymiarowa kula, mająca symbolizować energię
emisje
„Dziękuję Polsko!“
Polacy 2012. Wszyscy byliśmy gospodarzami, 02.07.2012, komentarzy: 0
Zagraniczni kibice tańczą, śpiewają i świetnie się bawią, do tego wychwalają Polskę i Polaków. Spot nakręcony z okazji zakończenia Euro 2012 przesycony jest nadzieją na przyszłość. Mistrzostwa się skończyły, ale zagraniczni turyści na pewno (zgodnie z deklaracjami) jeszcze do Polski
 strona: 1  2  3 »    »»
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM