Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, temat: Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Wypadek przed kamerami
Live kill, 16.02.2017, komentarzy: 0
Izraelska vloggerka Ashley Waxman Bakshy uległa wypadkowi podczas transmisji na żywo na swoim video blogu. Prowadząc samochód próbowała odpowiedzieć na komentarze widzów, po czym zginęła na ich oczach. Agencja BBR Saatchi & Saatchi w połowie grudnia przygotowała kilkuminutowy film na zlecenie organizacji
Ludzki alert
Buzzed driving is drunk driving , 02.01.2017, komentarzy: 0
Para znajomych umówiła się w pewnej gwarnej restauracji na drinka. Gdy spotkanie dobiega końca, mężczyzna opłaca rachunek, bierze kluczyki, wstaje, żeby udać się do wyjścia, lecz w tym momencie podbiega do niego jakaś kobieta ubrana w koszulkę, na której widnieje napis "znak ostrzegawczy". Prawdopodobnie
Kraksa w technologii 360
Decisions, 05.12.2016, komentarzy: 0
Johnnie Walker firmuje przygotowany w technologii 360 film, przedstawiający możliwe konsekwencje jazdy pod wpływem alkoholu. Widz obserwuje trzy różne samochody, ich kierowców i pasażerów i do końca nie wie, kto - jeśli w ogóle - wyjdzie cało z nieuchronnie zbliżającego się, bardzo realistycznie
Norweska kampania dla Polaków
The truck driver’s mother, 22.11.2016, komentarzy: 0
Kobieta z dumą przedstawia mężczyznę siedzącego obok niej jako swojego pierworodnego syna. Zaraz potem otrzymuje propozycję, aby pojechać z nim do Norwegii. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że to podróż tirem.  „Każdego dnia ponad 3 tysiące tirów przekracza granice Norwegii” – mówi mężczyzna.
Cyber Marian na przejeździe
Jeden przejazd za daleko, 02.11.2016, komentarzy: 0
YouTuber Cyber Marian szaleje za kierownicą, łamie wszystkie możliwe przepisy, potrąca wózek dziecięcy, a na koniec ściga się z pociągiem i usiłuje go wyprzedzić na niestrzeżonym przejeździe. Film pt. „Jeden przejazd za daleko”, który 30 października pojawił się na kanale twórcy, ma
Ile stopni to za dużo?
Degrees, 27.10.2016, komentarzy: 0
Głowa przechylona pod kątem 35 stopni. Pedał gazu wciśnięty pod kątem 17 stopni. Powieki oczu opadnięte pod kątem 15 stopni. Po zaparkowaniu samochodu otwarcie drzwi samochodu pod kątem 35 stopni już powoduje uderzenie w bok auta obok oraz włączenie się jego alarmu. Takie obliczenia
Fotelik dla przyszłości
Their future, 20.09.2016, komentarzy: 0
Jedna z tych zasad, która pomogła dzieciom bezpiecznie dorosnąć i przeżywać dorosłe życie, przedstawiona jest w spocie zrealizowanym na zlecenie Ad Council. Główną cechą filmu jest zastosowanie inwersji. Najpierw bowiem ukazane są sytuacje z życia nastolatków: zawody sportowe, zabawy w ogrodzie, wyjście
Taxi Mama
Time with mum, 29.08.2016, komentarzy: 0
Jeżdżąc szybko można równie szybko sobie przypomnieć, jak to jest być wożonym przez rodziców. Kampania "Time with mum" ("Czas z mamą") to seria czterech filmów z młodym kierowcą z Australii w roli głównej, któremu odebrano prawo jazdy na trzy miesiące za nieprzestrzeganie
Bardzo drogi skręt
How much are you willing to pay for drugs?, 24.08.2016, komentarzy: 0
Starannie rozprowadzony po bibułce susz stał się przyczyną kraks licznych samochodów i motocykli, które na plakacie znajdują się jakby wewnątrz papierosa z marihuaną. Plakaty z hasłem "How much are you willing to pay for pot?" ("Jak dużo chciałbyś zapłacić za marihuanę?") mają
Mądry jak bloger
Bądź mądry, 16.08.2016, komentarzy: 0
Dziesięciu znanych polskich blogerów wystąpiło w akcji pod hasłem "Bądź mądry". Kampania bazuje na motywie popularnych memów, które kilka miesięcy temu pojawiły się w sieci. Jednak tym razem osobami, na których warto się wzorować, są nie fikcyjne postaci, a znani blogerzy. Seria
To jest Graham. Graham ma szansę przeżyć
Meet Graham, 22.07.2016, komentarzy: 0
Brak szyi, wypukłe czoło, płaska twarz z dużą ilością tkanki tłuszczowej, ponadprzeciętnie duża czaszka, liczne sutki, cienkie nogi wyposażone w różne stawy o dużej ruchomości. Postać wygląda jak z filmu science-fiction, ale - jak wyjaśniają inicjatorzy tej kampanii - Graham to człowiek, który
Tragiczny pośpiech
#All Affected , 22.07.2016, komentarzy: 0
Mężczyzna, który za bardzo spieszył się na wakacje, jednym ruchem przesądził o tym, że nigdy więcej już nie spędzi ich ze swoją rodziną. "L’autoroute du soleil" ("Autostrada słońca") jest kolejną odsłoną kampanii #All Afected (w ramach której powstały już dwa spoty: "Shock-wave"
Telefon jest najważniejszy
Smart Stop, 15.07.2016, komentarzy: 0
Słuchawki na uszach, telefon przed oczami - spacer nastolatka skończył się potrąceniem przez samochód. Policja, pogotowie, roztrzęsiony kierowca... dla poturbowanego chłopca najważniejszy jest jednak jego smartfon i bynajmniej nie dlatego, że chce zadzwonić do rodziców. Film jest częścią
Są rzeczy, które lepiej zrobić samodzielnie
Pewne rzeczy najlepiej robić samemu, 13.07.2016, komentarzy: 0
Szminka rozmazana po całej twarzy czy broda zgolona razem z częścią głowy to efekty mało profesjonalnej pomocy. Lepiej byłoby zrobić to samodzielnie, tak samo jak sprawdzić historię swojego OC - przekonuje kampania Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG). Blisko 70 procent kierowców
Ala ma Asa, a As ma...
Nie jeżdżę po alkoholu, 11.07.2016, komentarzy: 0
Billboardy z rysunkiem autorstwa Henryka Sawki, nawiązującym do zdania z popularnego niegdyś "Elementarza" Mariana Falskiego będą promować tegoroczną kampanię na rzecz trzeźwości "Nie jeżdżę po alkoholu", realizowaną przez Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego w partnerstwie z Wojewódzkim
Kilka nieodwracalnych sekund
Put Down The Phone, 28.06.2016, komentarzy: 0
Ten spot jest wyjątkowo krótki i nie pada w nim ani jedno słowo.  Kilka sekund nieuwagi, spojrzenie na ekran smartfonu. Tyle wystarczy, by życie zmieniło się w koszmar. Trwa 15 sekund, a już w 5 sekundzie jego bohater - kierowca, który podczas jazdy używał telefonu - nieodwracalnie staje się
Kask chroni jeszcze bardziej
Helpmet, 23.06.2016, komentarzy: 0
Automatycznie generowane wiadomości najczęściej kojarzą się ze spamem, z niepożądanymi informacjami, które zaśmiecają skrzynkę odbiorczą w telefonie bądź mailu. Ale automatycznie wygenerowana wiadomość może też uratować życie.  Według statystyk aż 80% osób, które giną w wypadkach drogowych na Tajlandi,
60 sekund na przeparkowanie
Handy park, 08.06.2016, komentarzy: 0
Masz 60 sekund, by znaleźć inne miejsce - taki komunikat na parkingu usłyszeli niektórzy meksykańscy kierowcy. W Meksyku 6 minilionów osób jest niepełnosprawnych, jednakże wiele miejsc nie jest dostosowanych do użytku przez osoby poruszające się między innymi na wózkach inwalidzkich. Ponadto przepisy
Widzenie w lustrze
Reflections from the inside, 18.05.2016, komentarzy: 0
Widzenia ze skazanymi najczęściej odbywają się w specjalnych salach w zakładach karnych, ktorym znajduje się skazany, jednakże niektórzy doświadczyli tego w toalecie w barze, gdzie pili piwo lub drinki. Jak to możliwe? W kampanii "Reflection from the inside" ("Przemyślenia z wewnątrz") organizacji "We
Pocałunek śmierci
The First Kiss, 19.04.2016, komentarzy: 0
Upragniony pierwszy "pocałunek" tej pary ma miejsce jednocześnie zbyt późno i zbyt wcześnie, a na pewno w najgorszych, z możliwych okoliczności. Spot "First kiss" ("Pierwszy pocałunek") jest częścią kampanii "Safely Home" ("Bezpiecznie z powrotem")
Może miło, może niezręcznie, ale bezpiecznie
Hello, 31.03.2016, komentarzy: 0
Ujęcie dłoni kierowcy w swoją, choć może go zaskoczyć, ma szanse uratować życie i zdrowie ludzi. W filmie robi to zarówno młody chłopak wieziony przez koleżankę, jak i rosły, brodaty mężczyzna, który jedzie z drugim znajomym. Bywa ciepło, bywa niezręcznie, ale ten gest, wykonany, by powstrzymać
emisje
By nie przerywać marzeń
Kierowco, proszę zwolnij!, 22.03.2016, komentarzy: 0
Piłkarzem, kapitanem statku morskiego, policjantem, a nawet... krokodylem - dzieci mają różne pomysły co do tego, kim chcą zostać w przyszłości. Wspólnie jednak proszą o zapewnienie im bezpieczeństwa i apelują "Kierowco, proszę zwolnij!".  Fundacja Pomocy Ofiarom Wypadków Drogowych
Gra na czas
Time’s up, 14.03.2016, komentarzy: 0
Ogromna klepsydra, a w środku – zamiast przesypującego się piasku - stłoczeni w wielkim ścisku ludzie. Ich twarze pokazują zobojętnienie i niemoc. Reakcje są spowolnione i wyglądają na odurzonych. Jeden z mężczyzn, niesiony ponad tłumem, spada jako pierwsze "ziarno piasku", rozpoczynając proces
Rozważania o frytkach i rozlany koktail
Thoughts, 09.03.2016, komentarzy: 0
Długie, abstrakcyjne rozmyślania o właśnie jedzonych frytkach i sposobach walki z komarami, a na koniec oblanie się napojem w wyniku roztargnienia - mogłoby to być zabawne, gdyby nie fakt, że dzieje się za kierownicą.  Kampania "Thoughts" ("Myśli") została
Wieczna młodość, ciągła rozpacz
Forever Young, 07.03.2016, komentarzy: 0
Codzienna sytuacja – kobieta wraz ze swoim synem wsiada do samochodu, zapinają pasy i ruszają w drogę. W pewnym momencie dzwoni telefon, a po rozmowie kobieta wybucha płaczem. Czas mija, kobieta się starzeje, na jej twarzy pojawiają się zmarszczki, a jej syn jest cały czas tym samym, kilkuletnim
Codziennie gorzej, aż w końcu...
Todos los días, el mismo día, 03.03.2016, komentarzy: 0
Przepis na to jak źle rozpocząć dzień: wstać, wsiąść do samochodu, czekać aż staruszek przejdzie przez jezdnię, utknąć w korku, wylać kawę przy gwałtownym hamowaniu oraz widzieć jak ostatnie wolne miejsce na parkingu jest zajmowane tuż przed nosem. Na początku mężczyzna stara się być wyrozumiały i przyjmować
Wiele ofiar jednego wypadku
Shockwave, 29.02.2016, komentarzy: 0
Odwrócona perspektywa pozwala podkreślić zwielokrotniony dramat, który towarzyszy tragedii ofiar wypadku samochodowego. Zrealizowany z rozmachem spot kampanii "Shockwave" został stworzony dla organizacji French Road Safety zajmującej się bezpieczeństwem na drogach. Spot ma uświadomić
Znikająca ciężarówka
Truck, 11.02.2016, komentarzy: 0
Jadąca późną porą ciężarówka na pozornie pustej drodze, otoczonej łąkami i lasami, zwykle nie budzi większego zainteresowania. No chyba, że jest to… znikająca ciężarówka. Pojawia się i znika, niczym w filmie science-fiction czy horrorze. Sprawa znikającego pojazdu wyjaśnia się, gdy odbiorca widzi kolejną
W oczy ulicy
Look the road in the eye, 29.12.2015, komentarzy: 0
Gra psychologiczna, czy zwykła przejażdżka samochodem? W przypadku tej łotewskiej kampanii – jedno i to samo. Spot "Look the road in the eye" ("Patrz w oczy ulicy") zaczyna się sceną jak z seriali detektywistycznych, gdzie w sali przesłuchań siedzi podejrzany o popełnienie jakiejś zbrodni,
Życie za „lajka”
No Post is Worth a Life | It Can Wait, 17.12.2015, komentarzy: 0
Zaczyna się jak film akcji. Dwa samochody zderzają się z hukiem na spokojnej ulicy. Wszystko, od kraksy do jej przyczyn, widać w spowolnionym tempie. Niewątpliwą tragedię chwili podkreślają emocje na twarzach świadków zdarzenia: przerażony chłopiec, przejeżdżający nieopodal na rowerze, zszokowana
 strona: 1  2  3  4  5  6 ... 12 »    »»
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM