Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, temat: Kampania polityczna

Selfie prezydenta Obamy
Things Everybody Does But Doesn't Talk About, 20.02.2015, komentarzy: 0
Prezydent Barack Obama wygłupia się przed lustrem: robi śmieszne miny, pozuje w przeciwsłonecznych okularach, robi selfie z dziwnym grymasem na ustach i co najważniejsze − ćwiczy wymowę trudnego słowa "February" ("luty"). Wszystkie te popisy służą bowiem temu, żeby przypomnieć,
Wnuk komendanta Auschwitz przestrzega
Never Forget. To Vote. - A Nazi-free Europe, 16.05.2014, komentarzy: 0
"Nigdy nie zapominaj głosować" - apeluje Rainer Höss, wnuk Rudolfa Hössa, komendanta KL Auschwitz. W spocie profrekwencyjnym, przypominającym o wyborach do europarlamentu, wyraża swoją obawę wobec wzrostu popularności skrajnie prawicowych ugrupowań. Rodzinne piętno sprawia, że rozumie,
Pobicie, urwana głowa i eurowybory
Voteman, 13.05.2014, komentarzy: 0
Wyrwie głowę, uderzy, popchnie, wtargnie do sypialni, by przerwać intymną chwilę i wyrzucić parę przez okno, do pomocy ma zaś delfiny o złowrogim spojrzeniu. Wszystko po to, by doprowadzić ludzi do lokalu wyborczego. Spot "Voteman" przygotowany na zlecenie duńskiego parlamentu miał zachęcać
Ciepłe powitanie nie czeka na wszystkich
Bloody Stairs, 30.10.2013, komentarzy: 0
Po dalekiej podróży i pobycie z dala od swojego kraju można by spodziewać się ciepłego powitania oraz radości z powrotu w rodzinne strony. Niestety, nie zawsze wiąże się on z pozytywnymi emocjami i miłym przyjęciem. Zamiast czerwonego dywanu czy chleba i soli na lotnisku czekają funkcjonariusze
„Wygrywaj, śnij, zmieniaj, decyduj”
Act. React. Impact, 16.10.2013, komentarzy: 0
"Rozpoczynaj – kończ, wygrywaj – przegrywaj, śnij – przebudź się, spojrzyj z daleka – przyjrzyj się z bliska, zmieniaj – pozostań sobą, kochaj – nienawidź, wybaczaj –  nie zapominaj". Przekaz kampanii zamknięty jest w hasłowo skonstruowanych przeciwieństwach. Parlament Europejski rozpoczął
Mecz anonimowych zawodników
No name match, 03.07.2013, komentarzy: 0
Podczas komentowania pierwszych minut tego meczu nie padło nazwisko żadnego piłkarza. Komentatorzy zamiast nazwisk do zasygnalizowania, kto jest przy piłce używali numerów graczy. Dopiero po kilku minutach ujawniono komunikat „In Paraguay, before the year, 1 of 4 children is not enrolled in the
Jeszcze jedna poprawka Lincolna
I'm with Lincoln, 11.03.2013, komentarzy: 0
Dwie minuty wystarczą, by poderwać dziewczynę i przekonać ją do wypadu za miasto. W równie krótkim spocie pokazano, jak jej życie po tej chwili zmieniło się w piekło. Spot kampanii I'm with Lincoln (Jestem z Lincolnem) kalifornijskiej organizacji Made
Pacyfa dla obywateli UE
European Union: Peace, 28.10.2012, komentarzy: 0
Zamiast standardowego okręgu z dwunastoma gwiazdkami 27 złotych gwiazd tworzy tzw. "pacyfę" - popularny znak pokoju. "Congratulations to all 503,179,000 Nobel Peace Prize winners" (Gratulacje dla 503,179,000 laureatów Pokojowej Nagrody Nobla) - głosi hasło plakatu. Kampanię
Krew na koszuli opowiada
Justice for Muttur, 08.10.2012, komentarzy: 0
Uwaga - brutalna kampania. Zamglony obraz, strzały i krew. Bardzo dużo krwi. To ona opowiada tutaj historię. Tak w skrócie można opisać spot kampanii "Justice for Muttur" ("Sprawiedliwość za Muttur"). Akcja nawiązuje do dramatycznych wydarzeń, które
Ta reforma to nie kaprys
Kampania emerytalna, 12.04.2012, komentarzy: 0
"Ale w ogóle - po co cała te reforma?" Ruszyła rządowa ogólnopolska kampania informacyjna poświęcona reformie emerytalnej. Obejmuje swoim zasięgiem głównie telewizję i internet. Uruchomiona została także specjalna infolinia 801 88 99 44. W ten sposób rząd chce poinformować
Konflikt Izraela i Palestyny już minął
2 boys, 16.03.2012, komentarzy: 0
Dwaj chłopcy reprezentujący różne nacje beztrosko bawią się na plaży. Rozmawiają o minionym konflikcie palestyńsko – izraelskim, traktując temat z dziecięcą prostotą. Scena na plaży jest wizją pokojowej przyszłości, o którą walczy The Fund for Reconciliation, Tolerance and Peace (Fundacja
Jak żyć za jedyne 1,2 mln zł rocznie?
Poor Boris, 06.03.2012, komentarzy: 0
Rzewna muzyka i smutny głos lektora, który wyjaśnia dramat jadącego na rowerze bohatera. Zarabia tylko 250 tys. funtów rocznie (ok. 1,2 mln zł) i w dobie kryzysu musi wziąć dodatkową pracę – jako burmistrz Londynu. Ten ironiczny spot przygotowała agencja reklamowa BETC,
Ta sama krew w skłóconych narodach
Blood relations, 26.09.2011, komentarzy: 0
Na festiwalu Cannes Lions 2010 rzucono wyzwanie agencjom reklamowym z całego świata, aby wymyśliły sposób na częściowe choćby pojednanie i zbliżenie mieszkańców Izraela i Palestyny. Autorem akcji była Peres Center For Peace, izraelska organizacja pozarządowa działająca na rzecz pokoju
Polityczny taniec z Pirógiem
My odnawialni, 15.09.2011, komentarzy: 0
- Polityczny taniec liderów partii może trwać w nieskończoność. Już w ciągu najbliższych 4 - 5 lat możemy spodziewać się poważnych przerw w dostawie prądu." - w blasku świecy ostrzega Michał Piróg. „My Odnawialni” to kampania Greenpeace, która ma zmotywować liderów partii do podjęcia
Wybory dla wszystkich
Wybory dla wszystkich, 13.09.2011, komentarzy: 0
Ruszyła kampania "Wybory dla wszystkich", której celem jest przypomnienie władzom gminnym i miejskim o osobach starszych i niepełnosprawnych przed wyborami parlamentarnymi.  Ponad 2 miliony polskich obywateli ma problemy z korzystaniem ze swoich praw wyborczych. W zdecydowanej
Życzenia dla Alesia
Solidarni z Białorusią. Kartka do uwięzionego Alesia Bialackiego, 11.09.2011, komentarzy: 0
"Drogi Alesiu! Życzymy Ci, byś jak najszybciej cieszył się wolnością w swoim kraju." - brzmi tekst na pocztówce z wizerunkiem Alesia Bialackiego. 25 września, jeden z czołowych białoruskich działaczy społecznych, obchodzi urodziny. Fundacja Batorego oraz Grupa Zagranica (zrzeszenie
To się robi migusiem
To ważne wybory, 25.06.2010, komentarzy: 0
W okresie przedwyborczym jak grzyby po deszczu pojawiają się kolejne kampanie profrekwencyjne. Często w takie inicjatywy angażują się osoby znane. W ten trend dobrze wpisują się spoty Stowarzyszenia Młodzi Demokraci, prezentujące przegląd polskich gwiazd, które zachęcają do głosowania
Wygrali z Apartheidem, polegli z Paris Hilton
Future Lost, 12.04.2010, komentarzy: 0
Uliczna sonda w konwencji MTV. Znacie gwiazdę ze zdjęcia? Młodzi, roześmiani mieszkańcy RPA plejadę hollywoodzkich gwiazd rozpoznają z refleksem godnym Chucka Norrisa: To Paris Hilton! Britney! Shakira! Zdjęcie kończące serię budzi jednak konsternację. Podpowiedź: To znany aktywista ruchu
Nie chodzi o cuda
Obama's First 100 Days, 20.01.2009, komentarzy: 0
Obama cudotwórca - likwiduje kryzys finansowy, ustanawia pokój na świecie, a nawet powstrzymuje nalot meteorytów. Tuż przed zaprzysiężeniem Baracka Obamy Amnesty International rozpoczęła kampanię "Obama's First 100 Days" zwracającą uwagę na zadania, z którymi według organizacji,
Osiem godzin, milion podpisów
8 hours, 15.01.2009, komentarzy: 0
Wraz z początkiem roku rozpoczęła się kampania 8 hours zainicjowana w Parlamencie Europejskim i kierowana do wszystkich obywateli Unii. Celem kampanii jest ograniczenie czasu transportu żywych zwierząt do 8 godzin. Obecne prawodawstwo UE zezwala nawet na kilkudniowy transport
Obnażona przed światem
Voor een menselijke thuiszorg, 23.02.2008, komentarzy: 4
Holenderska Partia Socjalistyczna, przy pomocy stale współpracującej z nią agencji Thonik z Amsterdamu, rozpoczęła 14 lutego kampanię "Voor een menselijke thuiszorg", czyli "W imię ludzkiej opieki domowej". Spot reklamowy już zdołał wywołać kontrowersje, ale w Holandii przyjmowany
archiwum
Plakatem po łapkach
The Future is green, 15.11.2006, komentarzy: 0
Belgijska partia „zielonych” Groen! przygotowała plakat, który w otwarty sposób krytykował postawę rządu wobec problemu globalnego ocieplenia. Powodem zainicjowania tej akcji była fatalna – w ocenie organizacji - postawa premiera Belgii podczas konferencji na temat zmian klimatycznych
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM