Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, temat: Inne

Uczynek zamiast czekoladki
Snällkalendern, 05.12.2016, komentarzy: 0
Sama myśl o kalendarzu adwentowym najczęściej wywołuje przyjemne uczucia, ponieważ otwieranie kolejnych okienek oznacza słodycze i zbliżanie się świąt Bożego Narodzenia. A co gdyby otwieranie okienek kalendarza adwentowego wiązało się z uczynkiem wywołującym uśmiech u drugiej osoby? Okres
Kontrola opłat, kontrola emocji
Kontroluj się, 29.11.2016, komentarzy: 0
Nie jest to kampania o przemocy w rodzinie czy wobec mniejszości etnicznych lub wyznaniowych. Uderzenie w twarz, potrącenie przez samochód, pobicie, wyzwiska dotknęły kontrolerów Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie.  Jak podają organizatorzy kampanii, w ciągu trzech ostatnich lat miały miejsce
Nie ma wygranej, ale jest wspólna radość
Anuncio Lotería de Navidad 2016 – 21 de diciembre, 16.11.2016, komentarzy: 0
Starsza pani nie może uwierzyć w swoje szczęście - właśnie wygrała w świątecznej loterii, organizowanej co roku przez hiszpański rząd. Gdy dowiedziała się z telewizji o tym, że wylosowany został jej numer, wychodzi, by poinformować o tym pozostałych mieszkańców miasta. Ci szybko orientują
Może na dnie morza...
The Mermaid, 14.11.2016, komentarzy: 0
Krótka animacja przedstawia syrenę na dnie morza, czekającą na tego jedynego. Wreszcie jest! Tonący marynarz, którego wystarczy chwycić i pociągnąć na dno. Tak zaczyna się uczucie, które para celebruje w głębinach niczym prawdziwi zakochani. Poruszonego odbiorcę zaskoczy zakończenie kampanii. Otóż
Stoch i Hula cieszą się ciszą
Ciesz się ciszą, 25.10.2016, komentarzy: 0
Polscy skoczkowie w spocie stylizowanym na film z dawnych lat zwracają uwagę na to, jak chronić się przed hałasem i dbać o codzienny komfort życia. Reklama promuje także konkurs „Ciesz się ciszą” organizowany przez markę ISOVER. Do 15 listopada 2016 roku wszystkie polskie miasta mogą powalczyć o materiały
Pocztówka dla powstańca
BohaterON - Włącz historię, 17.08.2016, komentarzy: 0
Aktorzy z serialu "Czas Honoru" - Magdalena Różdżka, Agnieszka Więdłocha, Antoni Pawlicki, Jakub Wesołowski i Maciej Zakościelny - wzięli udział w spotach kampanii "BohaterON - Włącz historię". Reklamy telewizyjne i radiowe są emitowane na antenach Telewizji Polskiej
Pies taksówką nie pojedzie
Teach a taxi driver new tricks, 09.08.2016, komentarzy: 0
"Nigdzie z nim nie jadę, nie życzę go sobie w moim samochodzie, to moja taksówka i ja decyduję" - kierowca stanowczo odmawia zamawiającemu taksówkę przejazdu ze względu na towarzyszącego mu mężczyznę, u którego jedynym odstępstwem od standardowego wyglądu są odblaskowe szelki. Pasażer
Kotwica z godnością
Symbol, 01.08.2016, komentarzy: 0
"Nie noszę Polski Walczącej idąc do sklepu, ani w barze. Nie noszę jej dla zabawy" - mówi mężczyzna. Na ekranie pojawiają się uzbrojeni żołnierze z symbolami w kształcie kotwicy na ramionach. Bohater kampanii nosi ten znak na służbie w Jednostce Wojskowej Komandosów. Sceny z jego pracy zestawione
Młodość liczona nie w latach
Młodość to stan ducha, 19.07.2016, komentarzy: 0
W zamian za jeden uśmiech będzie można podróżować po Krakowie taksówką w towarzystwie ojca Leona Knabita. Akcja 20 lipca będzie kolejną odsłoną kampanii Małopolski pod hasłem: "Młodość to stan ducha". O tym, gdzie w danej chwili znajduje się pojazd, będzie można dowiedzieć się śledząc
Kropla wody z miłością do bliźniego
Kropla Miłosierdzia, 18.07.2016, komentarzy: 0
Jest to miłość czynna, miłość, która zwraca się do człowieka, ogarnia wszystko, co składa się na jego człowieczeństwo. Miłość ta w sposób szczególny daje o sobie znać w zetknięciu z cierpieniem, krzywdą, ubóstwem, w zetknięciu z całą historyczną "ludzką kondycją", która na różne, sposoby ujawnia
Są rzeczy, które lepiej zrobić samodzielnie
Pewne rzeczy najlepiej robić samemu, 13.07.2016, komentarzy: 0
Szminka rozmazana po całej twarzy czy broda zgolona razem z częścią głowy to efekty mało profesjonalnej pomocy. Lepiej byłoby zrobić to samodzielnie, tak samo jak sprawdzić historię swojego OC - przekonuje kampania Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG). Blisko 70 procent kierowców
Różowe światełko pomaga kobietom w ciąży
Pink Light, 08.07.2016, komentarzy: 0
Sprytnie, dyskretnie i skutecznie - mały gadżet pomaga ciężarnym Koreankom. Władze południowokoreańskiego miasta Busan we współpracy z tamtejszą agencją PR Daehong znalazły sposób, by ułatwić ciężarnym kobietom korzystanie z miejsc przeznaczonych dla nich w komunikacji miejskiej. "Pink
Widok bardzo publiczny
Very Public Toilet, 14.06.2016, komentarzy: 0
Kobieta wchodzi do publicznej toalety postawionej na jednej z ulic z mieście. Po zamknięciu drzwi wszystkie ściany w pomieszczeniu stały się przezroczyste, a ona tym samym wystawiona na widok wszystkich przechodniów. Z inicjatywy organizacji non-profit Open Rights Group na Brick Lane
Czytanie zgodne z prawem
Czytam legalnie, a Ty?, 22.03.2016, komentarzy: 0
Anna Dziewit - Meller, Katarzyna Bonda czy Mariusz Szczygieł włączyli się w kampanię pod hasłem "Czytam legalnie, a Ty?". Kampania edukacyjna Virtualo i partnerów zachęca do czytania legalnie pozyskanych ebooków oraz podejmuje temat walki ze zjawiskiem e-piractwa w Polsce. Znani autorzy i dziennikarze będą
Zabrali życia, teraz je ratują
Życie po śmierci, 17.03.2016, komentarzy: 0
Osoby skazane prawomocnym wyrokiem sądu za zabójstwo mogą brać udział w kursach pierwszej pomocy, przeprowadzanych w ramach programu "Życie po śmierci". Poprzez edukację kampania ma dać skazańcom szansę na rehabilitację po odbyciu wyroku i przygotować ich do odpowiedniej reakcji w sytuacjach umożliwiających
Samotne piłki
Make room for play, 25.01.2016, komentarzy: 0
Piłki, pozostawione same sobie, leżą smętnie na boiskach i czekają, aż ktoś się nimi zainteresuje. Co do ich emocji nie ma wątpliwości - wyrażają je umieszczone na zabawkach emoitkony. W spocie wykonanym na potrzeby kampanii "Make room for play" ("Zrób miejsce na zabawę") na samotność przedmiotów wskazuje
Okładka od Witkacego, hasło od Konopnickiej
Dzień Domeny Publicznej, 20.01.2016, komentarzy: 0
Maria Konopnicka stworzyła hasło nowej kampanii społecznej, Witkacy zaprojektował okładkę płyty, która za chwilę pojawi się na półkach, a bracia Lumiere nakręcili czołówkę do filmu, który zaraz zostanie opublikowany w sieci.  Koalicja Otwartej Edukacji, Biblioteka Narodowa i Centrum Cyfrowe ruszają
emisje
„Bo słowom przeszkadzają słowa”
Słowo zabiera głos, 19.01.2016, komentarzy: 0
"Gdyby każdy miał to samo, nikt nikomu nie byłby potrzebny" "Wie i nie mówi, bo słowom przeszkadzają słowa" - fragmenty wierszy księdza Jana Twardowskiego ilustrują ich zapisy w formie wizualizacji fali dźwiękowej. Kampania społeczna pod hasłem "Słowo zabiera głos" powstała z
Zatrzymanie Świętej Rodziny
Oni też, 21.12.2015, komentarzy: 0
Kobieta z małym dzieckiem i mężczyzna prowadzący osiołka niosącego skromny dobytek wędrują przez nieprzyjazne, chłodne lasy i góry. Kiedy wychodzą na polanę, zostają nagle oślepieni ostrym blaskiem samochodowych reflektorów. Pojawienie się grupy umundurowanych mężczyzn, szczekanie psów, okrzyki i sygnały
Adres to kluczowa sprawa
Każdy adres jest ważny, 01.12.2015, komentarzy: 0
Rodzina z dzieckiem, która właśnie wprowadziła się do nowego domu na wsi, kurier roznoszący paczki na wielkomiejskim blokowisku i spieszący się na ważne spotkanie służbowe biznesmen - wszystkim kłopot sprawił brak aktualnych danych adresowych.  "Każdy adres jest ważny" to hasło przewodnie
Tak niesamowicie fajny gość
If only everyone saw you the way your dog does, 09.11.2015, komentarzy: 0
Policjant zatrzymuje kierowcę i pyta: "Proszę pana, czy zdaje pan sobie sprawę z tego, jaki superfajny pan jest?".  Obok kierowcy na miejscu pasażera siedzi pies, który, choć widzi konsternację i zrezygnowanie swojego opiekuna związane z wypisywaniem mu mandatu, dalej patrzy na niego
Gdzie można kręcić w Warszawie
On Location Mazovia Warsaw, 16.10.2015, komentarzy: 0
Kilkadziesiąt różnych zakątków Warszawy i okolic (od centrum po mało znane obrzeża), ujęcia z ziemi i powietrza, fragmenty realizowane techniką poklatkową - 3-minutowy film ma zachęcić producentów filmowych do realizacji zdjęć w warszawskich i mazowieckich plenerach. Umieszczony w internecie
Metki getrów i śmiganie jak Łajka
Wrocławski Rower Miejski, 16.10.2015, komentarzy: 0
Raper L.U.C. rymuje "Metki getrów śnieżek łapią rzadko - taki mamy klimat" "Odpina bajka, śmiga jak Łajka". Związany z Wrocławiem artysta przygotował teksty do spotów promujących system tamtejszych rowerów miejskich. Pierwsza odsłona, będąca animowaną instrukcją obsługi wypożyczalni,
Przesłuchanie dziecka - bez strachu i stresu
Dziecko - świadek szczególnej troski, 05.10.2015, komentarzy: 0
Rozmowa z dzieckiem to swego rodzaju sztuka, powinna być przyjazna, dostosowana do jego możliwości, szanująca jego prawa - zwłaszcza, gdy to szczególny rodzaj rozmowy, jakim jest przesłuchanie. W tym przypadku powinna być także skuteczna i pozwolić na zgromadzenie potrzebnego materiału
28 krajów, 450 miast, globalne cele
Project Everyone, 30.09.2015, komentarzy: 0
Ruszyła polska odsłona kampanii "Project Everyone", projektu informującego o globalnych celach, jakie ONZ chce osiągnąć do 2030 r.  Cele ONZ podczas kolejnych 15 lat skupiają się wokół walki z ekstremalnym ubóstwem i przeciwdziałaniu zmianom klimatycznym. Celem
Ustępowanie jest... łódzkie
Ustępuję, to takie łódzkie, 18.09.2015, komentarzy: 0
Bo ma klasę czy zasady, bo to normalne, bo szacunek to podstawa. "Ustępuję, to takie łódzkie" to hasło kampanii społecznej, zainagurowanej 16 września w Łodzi i mającej na celu uświadomienie pasażerom środków komunikacji miejskiej jak ważne jest ustępowanie miejsc osobom uprzywilejowanym – kobietom
Czekolada...?
Czekolada, 07.07.2015, komentarzy: 0
Umorusane dziecko pojawiło się na billboardzie w Łodzi, u zbiegu ulic Żeromskiego i Skłodowskiej-Curie. Brudna buzia, podpisana "Czekolada" to teaserowy etap kampanii. 7 lipca nastąpiła komunikatu, który prezentując wizerunek dziecka ubrudzonego czekoladą brzmieć będzie "To nie jest czekolada
Udany seks w kilku aktach
KancerSutra, 30.06.2015, komentarzy: 0
Spoty "Akt I" i "Akt II", rysunki z pozycjami, warsztaty i porady składają się na kampanię KancerSutra. Jak podaje Fundacja Rak'n'Roll, wielu pacjentów onkologicznych wraz z rozpoczęciem leczenia często rezygnuje z życia seksualnego. Organizacja zachęca do uprawiania seksu pokazując,
Zamiast teścia czy sąsiada zapytać adwokata
Adwokat. Nikt nie zrobi tego lepiej, 16.06.2015, komentarzy: 0
Sąsiad Marian doradza w sprawach karnych, z kolei teść zna się świetnie na prawie pracy. Jednak najlepiej w kwestiach prawnych poradzić się profesjonalisty - informuje Okręgowa Rada Adwokacka. Kampania przedstawia, jak określają to nadawcy, domowych specjalistów od prawa, medycyny, czy inwestycji.
emisje
Zdążyła z karierą i podróżami
Nie odkładaj macierzyństwa na później, 08.06.2015, komentarzy: 0
Zdążyła zrobić specjalizację i karierę, zdążyła wyjechać do Paryża i Tokio, zdążyła wybudować dom, ale na jedną sprawę jest już za późno. Bohaterka kampanii Fundacji Mamy i Taty "nie zdążyła zostać mamą" i żałuje. Kampania ma zachęcić kobiety do nieodkładania macierzyństwa na
 strona: 1  2  3  4 »    »»
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM