Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, temat: Konsumpcjonizm i konsumenci

Prezent w bluzce
Salvation Paper, 30.12.2016, komentarzy: 0
Przedświąteczna gorączka nie kojarzy się z wizytą w second-handzie. Okazuje się jednak, że jest to jeden z najbardziej ekologicznych sposobów na zapakowanie prezentów.Case study zrealizowane przez agencję Geometry Global dotyczy projektu Armii Zbawienia. 17 grudnia otwarto punkt w centrum handlowym
Ludziki Lego na zakupach
Think before you buy, 03.11.2016, komentarzy: 0
Na półkach sklepowych klocki Lego nie są żadną nowością. Ale teraz to bohaterowie Lego chcą kupić kawę, e-booka  oraz dokonać innych transakcji. Jak pokazały badania przeprowadzone w brytyjskim hrabstwie Kent, jego mieszkańcy nie są świadomi swoich praw jako konsumenci, ze względu na co są narażeni
Eksperymenty na Kubie i Kasi
Wolne od GMO? Chcę wiedzieć!, 10.10.2016, komentarzy: 0
Biały królik, kojarzący się z badaniami laboratoryjnymi, nie jest jedynym bohaterem tego spotu. Poza nim są jeszcze Kuba, Ania, Kasia, Krzysztof, Marcin, Józef - zamknięci w klatkach ludzie, symbolizujący konsumentów. "Wszyscy jesteśmy królikami doświadczalnymi. Ty też!" to hasło akcji
W kolejnej fabryce zgasło światło
#niegasswiatła, 06.10.2016, komentarzy: 0
Pusta hala, opuszczone stanowiska pracy, kurz, pajęczyny, i głucha cisza. Napisy informują o zamknięciu kolejnej polskiej fabryki. Kampania pod hasłem #niegasswiatła ma zwrócić uwagę na wartość lokalnej produkcji i rodzimych wyrobów oraz wpłynąć na
Street food na polu
Małopolski Festiwal Smaku 2016, 16.09.2016, komentarzy: 0
"Zjedz na polu!" zachęcają apetycznie wyglądające pieczywa, świeże owoce, warzywa i potrawy. Tegoroczna edycja Małopolskiego Festiwalu Smaku zachęca do uczestnictwa pokazami gotowania z degustacją w foodtruckowej kuchni, regionalnymi przysmakami z mobilnych stoisk gastronomicznych, strefą chillout stworzonaą
Krzyk z kartonów
Zwierzę to nie towar , 25.08.2016, komentarzy: 0
Nieostrożne podawanie paczek, rzucanie nimi, kopanie, gwałtowne przesuwanie po ziemi - ci pracownicy firmy dostawczej nie obchodzą się z towarem zbyt delikatnie. Paczki jednak są szczególne. Im gorzej przeładujący się z nimi obchodzą, tym głośniej słychać... beczenie owiec. 29 sierpnia 2016 (poniedziałek)
Przeciwko sucharom w windzie
Wybieram wodę, 02.08.2016, komentarzy: 0
Złe samopoczucie, rozdrażnienie, senność, w konsekwencji gorsze funkcjonowanie - to wszystko możliwe skutki odwodnienia spowodowanego niedostarczaniem odpowiedniej ilości płynów. Bohater kampanii z tej przyczyny traci szansę na randkę, a oglądający zachęcani są do picia wody i odwiedzenia strony
Są rzeczy, które lepiej zrobić samodzielnie
Pewne rzeczy najlepiej robić samemu, 13.07.2016, komentarzy: 0
Szminka rozmazana po całej twarzy czy broda zgolona razem z częścią głowy to efekty mało profesjonalnej pomocy. Lepiej byłoby zrobić to samodzielnie, tak samo jak sprawdzić historię swojego OC - przekonuje kampania Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG). Blisko 70 procent kierowców
„Jabłko, borówka, truskawka sztuka nówka”
Czy rodzice wszyscy wiedzą?, 15.06.2016, komentarzy: 0
"Czy rodzice wszyscy wiedzą, co ich dzieci w szkole jedzą?" – pytają Julia Kamińska i Jarosław Boberek w piosence promującej program "Owoce i warzywa w szkole". Klip skomponowany przez Andrzeja Smolika zachęca do refleksji nad nawykami żywieniowymi, jakie kształtowane są u uczniów zerówek oraz
Wnętrzności torby
Behind The Leather, 16.05.2016, komentarzy: 0
Ludzie, którzy odwiedzili ten luksusowy sklep niewątpliwie spodziewali się tam przedmiotów cennych i unikatowych, jednak z całą pewnością można stwierdzić, że "bogate wnętrze" zastanych tam rzeczy zszokowało ich. People for the Ethical Treatment of Animals (PETA) znów ekstremalnie szokuje
Sokrates wybiera kurę
Jajko czy kura? , 21.03.2016, komentarzy: 0
Sokrates, Arystoteles i inni filozofowie pytają "jajko czy kura?" i od razu wskazują: "ten wybór to żadna filozofia, kura i jej dobro".  Organizacja CIWF Polska przygotowała kampanię wielkanocną z wizerunkami starożytnych filozofów (na zdjęciach pojawiają się Arystoteles, Sokrates,
Morderczy banan
Kupuj Odpowiedzialnie Owoce, 04.02.2016, komentarzy: 0
Na szyjach przerażonych ludzi zaciskają się... kiście bananów. Bohaterowie z trudem łapią powietrze, w końcu jednemu z nich udaje się rozerwać uścisk, ciężko oddycha. Banan to najczęściej jedzony owoc w Europie i Ameryce Północnej. Są również jedną z ważniejszych roślin uprawnych przeznaczonych na eksport
Ciekawy film, kwiaty i butelka zwrotna
Bądź eko – kobiety to lubią, 26.01.2016, komentarzy: 0
Złote zasady, dzięki którym uniknie się katastrofy na randce: nie puszczać nudnego filmu, kupić kobiecie kwiaty, oraz... nie wrzucać śmieci do butelki po piwie i nie zakapslowywać jej po opróżnieniu - to rady od Kompanii Piwowarskiej i firmy Rekopol, zajmującej się odzyskiem opakowań. Hasło kampanii
Keczup z Coca-Coli
2nd Lives, 21.01.2016, komentarzy: 0
Sprzedawca w budce z hot dogami wyciska keczup z butelki po Coca-Coli, dzieci biegają po ogrodzie z pistoletami na wodę, na których dostrzec można logo Coca-Coli, a na stoliku nocnym stoi lampka z tej samej firmy. Czy to oznacza, że Coca-Cola przestała już produkować kultowy napój i
Dwie strony mocy
The choice, 10.12.2015, komentarzy: 0
Jedna strona wspiera rozwój i kreatywność, druga jest jej przeciwnością. Dzisiaj niemalże każdy użytkownik internetu musi zdecydować, za którą się opowiada. Spot przygotowany w ramach kampanii "Get it from the genuine site" ("Pozyskaj to z wiarygodnego źródła") prezentuje historię
Zombie na odwyku
Nie jestem zombie – wybieram zwierzęta!, 26.11.2015, komentarzy: 0
Kurczaki, cielęta, jagnięta, hamburgery, smażone, duszone, pieczone... zombie Jacek jest uzależniony. Udało mu się jednak z tego wyjść i teraz zajada się marchewką, dzięki czemu wygląda lepiej, zdrowiej i nie jest już żywym trupem.  Fundacja Czarna Owca Pana Kota startuje z kampanią "Nie jestem
Człowiek vs. rekin
Shark Finning Laws, 24.11.2015, komentarzy: 0
Panuje powszechna opinia, że rekiny to bardzo groźne zwierzęta. Z pewnością tak jest, ale wbrew pozorom to rekiny mają większe powody do strachu przed ludźmi niż odwrotnie. Kampania "Shark Finning Laws" organizacji Wild Aid jest odpowiedzią na bardzo dużą liczbę zabijanych rekinów
Cena słonia i krokodyla
Ginące Gatunki, 27.10.2015, komentarzy: 0
Torebki ze skór warana, szczęki rekina, buty z pytona, łapy krokodyli - podobne pamiątki przywożą niektórzy turyści, wracający do Polski z egzotycznych krajów.  W obrocie w ciągu roku znajdują się miliony żywych zwierząt lub wyrobów z nich wykonanych. Często turyści przywożący je są nieświadomi szkód
Nikt się nie skusił na tanią koszulkę
The 2 Euro T Shirt, 23.10.2015, komentarzy: 0
Zainteresowanych automatem z t-shirtami za 2 euro było sporo, ale ostatecznie nikt nie odchodził od ustawionej na berlińskim Alexanderplatz maszyny z koszulką. Po wrzuceniu do automatu dwóch euro oraz wybraniu odpowiedniego rozmiaru koszulki na ekranie niespodziewanie pojawia się zdjęcie
Ścigany przez fryzjera
Narodowa Loteria Paragonowa, 22.10.2015, komentarzy: 0
Fryzjer rusza w pogoń przez całe miasto za klientem, jednak nie po to, by ściągnąć od niego należność za usługę. Elegancki mężczyzna zapłacił za strzyżenie, ale zapomniał... zabrać paragonu.  Kampania promuje Narodową Loterię Paragonową, organizowaną przez Ministerstwo Finansów. Każdy, kto zrobi
Reinkarnacja gumowej kaczki
I am your father, 15.10.2015, komentarzy: 0
Puszka po napoju nie mogąc znieść widoku psa załatwiającego swoje potrzeby na koło samochodu, postanawia przepędzić intruza. Foliowa torba na widok manekina na wystawie decyduje się okryć sobą miejsca, które nie powinny być wystawione na widok publiczny. Tekturowe opakowanie po mleku
Zieleń i błękit w solniczce
The Salt You Can See, 22.09.2015, komentarzy: 0
Trudno dotąd dostrzegalna na talerzu sól, dzięki prostemu zabiegowi, zyskuje nowe barwy i staje się widoczna. Dzięki temu konsumenci mogą sobie uświadomić jej wszechobecność. Według przeprowadzonych badań, przeciętny Argentyńczyk spożywa średnio 15 gramów soli dziennie. Mimo że ilość ta może wydawać
Naprawić farmę
Your Farm, 25.08.2015, komentarzy: 0
Co znajduje się we wnętrzu drewnianego gospodarstwa, które z pozoru wygląda jak zwykła dziecięca zabawka? Rzędy ciasno upchanych kur, świń i krów, sprzęt używany na fermach – metalowe klatki, antybiotyki i pasza bazująca na soi – niewielki przedmiot pokazuje rzeczywistość znajdującą
Ważna wiadomość spod podeszwy
Kupuj odpowiedzialnie buty, 03.08.2015, komentarzy: 0
Gdy spacerowicz, biegaczka czy przechodzący przez ulicę młody mężczyzna spoglądają w dół, w kałużach mogą zobaczyć nie swoje odbicie, ale drugiego człowieka, który ma dla nich ważną wiadomość - związaną z noszonym przez nich obuwiem. 30 lipca 2015, Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie wraz
Kwiatek morderca
Always read the back, 16.07.2015, komentarzy: 0
Żółty kwiatek, obdarowany przez grafika niewinnym uśmiechem, spogląda z etykiety płynu do czyszczenia różnych powierzchni. Ma się zapewne kojarzyć z miłym zapachem i czystością. Gdy jednak użytkownik odwróci butelkę, zobaczy tę samą roślinę od tyłu, trzymającą "w liściach" długi nóż. Kampania
Deskorolka - nie, karabin - jak najbardziej
Not allowed, 09.07.2015, komentarzy: 0
Jazda na deskorolce po sklepie, czy wprowadzanie do niego psa może przeszkadzać, w niefortunnych okolicznościach spowodować wypadek. Jednak to nic w porównaniu z krzywdą, jaką łatwo może uczynić broń. Dlaczego więc w sieci sklepów Kroger ta ostatnia rzecz nie jest zabroniona? Kampania "Not allowed"
W obronie straconego czasu
The art of waiting, 22.06.2015, komentarzy: 0
W jaki sposób najlepiej zilustrować upływający czas? Poprzez pokazanie tego, co można w jego przeciągu zrobić.  Załatwianie drogą telefoniczną takich kwestii jak np. anulowanie umowy o zawarcie usług, zawsze zajmuje trochę czasu i wymaga cierpliwości. Konsumenci zazwyczaj zdają sobie z tego sprawę i
Striptiz odkrył prawdę
Striptease, 21.04.2015, komentarzy: 0
Atrakcyjnie wyglądające opakowanie nie zawsze kryje podobną zawartość. Ma ono jedynie zmylić odbiorcę i zachęcić do spróbowania czegoś, co tylko pozornie wydaje się być godne uwagi. W rzeczywistości może okazać się początkiem groźnego nałogu, z którym bardzo trudno zerwać. Z takim przekazem twórcy antynikotynowej
W kontakcie z Arktyką
Save the Arctic outlet decal, 14.04.2015, komentarzy: 0
Naklejki na gniazdka, choć mają bardzo prosty kształt, czytelnie nawiązują do wyglądu niedźwiedzi polarnych. Pysk zwierzęcia, opatrzony hasłem "Unplug for them" ("Wyjmij wtyczkę dla nich") na kontakcie elektrycznym przypomina, że codzienne przyzwyczajenia mają wpływ
Nowy MacDonald ma lepszą farmę
New MacDonald, 11.03.2015, komentarzy: 0
Popularna w USA dziecięca piosenka o rolniku i jego zwierzętach "Old MacDonald had a farm" ma w tej kampanii nową treść. "Stary MacDonald" odchodzi w niej do lamusa.  Za sprawą organizacji Only Organic w internecie pojawił się spot, który jest jednym z elementów kampanii New MacDonald. Kampania ta to
 strona: 1  2  3  4  5 »    »»
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM