Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, temat: Pomoc społeczna

Puste boisko
Szukamy Mamy 2017, 01.03.2017, komentarzy: 0
Kilkuletni chłopcy grają w piłkę nożną na osiedlowym boisku. Po każdego z nich kolejno przychodzą rodzice. Janek nie ma rodziny, dlatego ostatecznie zostaje sam. Po zeszłorocznym sukcesie Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce kontynuuje kampanię Szukamy Mamy, która ma za zadanie zachęcić potencjalnych
Kamizelka ratunkowa
Project Lifejacket, 21.02.2017, komentarzy: 0
Widok kamizelki ratunkowej powoduje nie lada wzruszenie u mężczyzny. Po chwili okazuje się, że to Syryjczyk przebywający w obozie dla uchodźców. Co działo się zanim musiał ją włożyć i zaczął tułać się po świecie? Ismail Nerabani, trzydziestosześcioletni ojciec dwójki dzieci, był pasjonatem literatury
Z dobrym przesłaniem
„Stamps for Good” (Znaczki dla dobra), 02.02.2017, komentarzy: 0
Jak tysiące, dziesiątki milionów maili wysyłane każdej sekundy mogą pomóc zmienić świat? Za sprawą dobrze znanego, trochę przestarzałego prostokąta. Kampania „Stamps for Good” (Znaczki dla dobra) jest oryginalna nie tylko ze względu na formę, ale również ze względu na fakt,
Prezent w bluzce
Salvation Paper, 30.12.2016, komentarzy: 0
Przedświąteczna gorączka nie kojarzy się z wizytą w second-handzie. Okazuje się jednak, że jest to jeden z najbardziej ekologicznych sposobów na zapakowanie prezentów.Case study zrealizowane przez agencję Geometry Global dotyczy projektu Armii Zbawienia. 17 grudnia otwarto punkt w centrum handlowym
Urodziny bez tortu i światła
Birthday Party, 20.12.2016, komentarzy: 0
Czy urodzinowy tort warto zastąpić kawałkiem mięsa? A może solenizant powinien świętować po ciemku? Nie są to jednak życzenia żadnego jubilata, ale dylematy, przed którymi stoi jedna na dziesięć belgijskich rodzin. Spot zrealizowany przez agencję reklamową Publicis przedstawia przyjęcie urodzinowe,
Co po 25. urodzinach?
25 i co dalej?, 15.12.2016, komentarzy: 0
Elegancki tort, świeczki już zdmuchnięte, ale 25. urodziny nie dla wszystkich są kolejną radosną rocznicą.  Kampania "25 lat i co dalej?" zwraca uwagę na problem osób z niepełnosprawnością intelektualną i sprzężoną, które od 6 do 25 roku życia mogą korzystać z nauki i opieki w ośrodkach szkolnych,
Miś w ogniu
It begins with a blanket , 09.12.2016, komentarzy: 0
Dziewczynka decyduje się wrzucić ulubionego pluszaka do ognia. Dlaczego? Kolejny pochmurny dzień w ośrodku dla uchodźców. Mała Yana przechadza się po jego terenie w poszukiwaniu porzuconych rzeczy. Wśród znalezionych przedmiotów jej szczególną uwagę przykuwa pluszowy miś – symbol beztroskiego
Szkoda zachodu na lepienie uszek...
Podaruj Wigilię, 24.11.2016, komentarzy: 0
...jeśli nie ma się z kim nimi podzielić. Nie warto też zakładać eleganckiej koszuli, jeśli w perspektywie jest samotny wieczór - stwierdzają bohaterowie spotów: starsi ludzie, którzy nie mają nikogo bliskiego. Chce im pomóc stowarzyszenie "mali bracia Ubogich", które organizuje Wigilię
100 lat mody na ulicy
100 years of..., 24.11.2016, komentarzy: 0
Pierwsza stylizacja odsłania 1916 rok, kolejne zmieniają się co 10 lat aż do 2016 roku. Nie jest to jednak popularny w ostatnim czasie przewodnik po najważniejszych trendach ostatnich 100 lat, pokazujący jak zmieniała się kobieca moda. Posłużył jedynie za wzór by odsłonić metamorfozy charakterystyczne
Rodzicielstwo wielokrotnego wyboru
Cat, French, 17.11.2016, komentarzy: 0
Syn marzy o kocie, matka ma alergię. Chodzić po domu w goglach i rękawicach, zamknąć się w pokoju i kontaktować z dzieckiem przez internet czy zdecydować się na bezwłose zwierzę? Choć chłopiec w końcu cieszy się z chomika, autorzy kampanii podkreślają, że zajmowanie się dzieckiem nie jest wolne
Worki pełne dobroci
Glad to Give, 09.11.2016, komentarzy: 0
Chłopiec z zapałem gromadzi najróżniejsze przedmioty, które potem składuje w namiocie w ogródku. W końcu jego mama postanawia rozwiązać zagadkę jego nietypowego zachowania.  Spot „What are you glad to give?” („Co z przyjemnością oddasz?”) został stworzony dla amerykańskiej firmy Glad, specjalizującej
25 metrów kwadratowych prosto z wojny
25m2 Syria, 08.11.2016, komentarzy: 0
Wśród znanych klientom sklepu IKEA aranżacji pomieszczeń, prezentujących możliwości wykorzystania produktów sklepu, znalazła się jedna, która wyjątkowo tam nie pasowała. Market sieci w Slependen w Norwegii pokazał klientom, jak wygląda typowy pokój w domu, w którym mieszka rodzina w ogarniętej
Rycerze, bokserzy i kije bejsbolowe
SickKids VS: Undeniable, 21.10.2016, komentarzy: 0
Barwy wojenne, trening na siłowni, ring bokserski, miecze, kije bejsbolowe, superbohaterowie w pelerynach, motocykle... spot pełen jest wątków nawiązujących do walki. Przeciwko wrogom takim jak rak, niewydolność nerek czy autyzm działają wszyscy: od lekarzy i pielęgniarek, poprzez rodziców, do
Superbohaterka w tramwaju
Opiekun rodzinny – samotny bohater?, 18.10.2016, komentarzy: 0
Zamaskowani jak postacie znane z komiksów: mężczyzna z zakupami, kobieta przysypiająca w autobusie, starsza kobieta w windzie. Bohater spotu przygląda się im z zainteresowaniem i zdumieniem, w końcu sam przywdziewa pelerynę. Nowa kampania Fundacji Hospicyjnej ma na celu zwrócić uwagę
Reklama pachnąca grillem
Big Aussie Barbie, 14.09.2016, komentarzy: 0
Citylight przyjmujący darowizny kartą płatniczą, a w podziękowaniu wydzielający zapach kojarzący się ze spotkaniami przy grillu - to element nowej kampanii fundraisingowej organizacji Prostate Cancer Foundation of Australia. Akcja "Big Aussie Barbie" ("Wielkie Australijskie Grillowanie")
Dzieciom i rodzicom na pomoc
Pomagamy, 05.09.2016, komentarzy: 0
Konflikty okołorozwodowe, przemoc fizyczna i psychiczna, molestowanie... do ofiar takich sytuacji z pomocą chce dotrzeć Komitet Ochrony Praw Dziecka. W policyjnych statystykach za 2015 r. znalazło się 97 tys. ofiar przemocy domowej oraz 76 tys. osób podejrzanych o jej stosowanie, o
Prawie wszystko dla dziecka
We’d do anything, 02.09.2016, komentarzy: 0
Odszukać dziecko, które w centrum handlowym zgubiło pluszaka? Nie ma problemu. Podnieść butelkę z napojem dla dziecka, która wypadła ojcu z wózka? Nie ma problemu. Pomóc matce wnieść wózek po schodach? Nie ma problemu. Dziecko nie ma co jeść? Wbrew pozorom jest problem, i to duży. Wiodąca
Bez A, B i O się nie da
Missing type, 22.08.2016, komentarzy: 0
Z szyldów, reklam, ulotek i innych informacji znikają litery A, B i O. Dlaczego właśnie te? Symbolizują one grupy krwi A, B i 0. Brak głosek ma przypomnieć o kluczowym znaczeniu krwiodawstwa dla ratowania ludzkiego życia. NHS Blood and Transplant (agenda brytyjskiej
Marzenia o plecaku i piórniku
Powrót do szkoły, 22.08.2016, komentarzy: 0
Tomek i Kasia (imiona zmienione) są podopiecznymi opolskiej świetlicy środowiskowej "Garaż". W ubiegłym roku dzięki akcji "Powrót do szkoły" organizowanej przez Fundację Pociecha otrzymali wyprawki szkolne.  Tegoroczna odsłona akcji ma pomóc w rozpoczęciu nowego roku szkolnego podopiecznym świetlic
Sklep? Nie do wytrzymania
Can you make it to the end?, 11.08.2016, komentarzy: 0
Kolory balonów są tak jaskrawe że trudno na nie patrzeć, dźwięki upadających monet, stukających butów czy wypijania napojów świdrują uszy, błysk telewizora oślepia. Trudno to wytrzymać - i chłopiec nie daje rady, z krzykiem zakrywa uszy i zwija się w kłębek na podłodze, a matka próbuje
Tysiące dzieci zginie na wakacjach
Children, 08.08.2016, komentarzy: 0
Grafika z chłopcem w wodzie wygląda jak reklama wczasów albo nauki pływania. Jak głosi hasło, tysiące dzieci spędzi wakacje nad Morzem Egejskim. Po przekręceniu pocztówki twarz do tej pory płynącego na plecach małego wczasowicza znajduje się w wodzie, a oczom oglądającego ukazuje się
Nie są perfekcyjni, ale i tak świetni
Szukamy Mamy, 21.07.2016, komentarzy: 0
Duże miejsca parkingowe, oznaczone wielokolorowymi i nierównymi liniami, na których można było zaparkować w dowolny sposób, pojawiły się przed sklepem Kaufland na warszawskim Bemowie. Poprzez inicjatywę Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce chciało zwrócić uwagę na to, że nikt nie jest doskonały,
Różowe światełko pomaga kobietom w ciąży
Pink Light, 08.07.2016, komentarzy: 0
Sprytnie, dyskretnie i skutecznie - mały gadżet pomaga ciężarnym Koreankom. Władze południowokoreańskiego miasta Busan we współpracy z tamtejszą agencją PR Daehong znalazły sposób, by ułatwić ciężarnym kobietom korzystanie z miejsc przeznaczonych dla nich w komunikacji miejskiej. "Pink
Uchodźca pod opieką psa
Welcome Ibrahim, 07.07.2016, komentarzy: 0
Dla niego nie jest istotne, co o uchodźcach mówią politycy, co piszą w gazetach i co można usłyszeć w telewizji. Nieważny jest język, religia, podział między Zachodem a Wschodem. To, co jest dla niego ważne, to jak najlepiej opiekować się małym Ibrahimem. Ten ktoś to... pies-terapeuta. Wzruszający,
Zrozumieć strażaka
Firefighter, 05.07.2016, komentarzy: 0
Mężczyzna w mundurze strażackim wstaje, gdy słyszy dźwięk syreny. Nieco zdezorientowany porusza się po domu; gdy oznajmia, że musi wyjść, dostaje jedzenie, jest opatulany szalikiem, a jedna z osób wstaje i wychodzi razem z nim. Chwilę później strój i hełm znikają, a widzowi ukazuje się
Kiedy trzeba pomóc samotnemu dziecku?
Fight unfair, 29.06.2016, komentarzy: 0
Samotna sześcioletnia dziewczynka wzbudza troskę i chęć pomocy albo spotyka się z ignorowaniem bądź przeganianiem. Reakcje dorosłych zależą od... jej wyglądu. UNICEF przeprowadził eksperyment - na ulicach gruzińskiej stolicy z ukrytej kamery sfilmowano kilkuletnią aktorkę dziecięcą.
Przyjazna siła
Wyrównujemy szanse, 20.06.2016, komentarzy: 0
Mistrz świata w rzucie dyskiem, Piotr Małachowski, wygląda jakby miał kolejno siłować się z różnymi ludźmi - starszą kobietą, nastolatkiem, niepełnosprawnym, w końcu kilkuletnią dziewczynką. Jednak nie mocuje się z nimi, a przyjaźnie ściska dłonie. Ruszyła ogólnopolska kampania społeczna Ministerstwa
Ludzie, którzy nie korzystają z windy
Fear paralyses, 13.06.2016, komentarzy: 0
Rozglądającego się z przerażeniem mężczyznę trzyma na rękach niepełnosprawny, poruszający się na wózku inwalidzkim. Jego spokój jest wsparciem i próbą zapewnienia poczucia bezpieczeństwa podopiecznemu. W codziennym życiu ludzie w pośpiechu wsiadają do windy, przemierzają ulice, spieszą się do pracy,
O tęsknocie za świnką
The way home, 27.05.2016, komentarzy: 0
Chłopiec znajduje małą świnkę, z którą się zaprzyjaźnia i wspólnie podróżują na statku stworzonym z łóżka. To sen czy też marzenie; dzieci często marzą o posiadaniu pupila, o przygodzie, odkrywaniu świata, podróżach. Bohater kampanii jednak śni o czymś bardzo przyziemnym.  Spot "The
Kolejna pierwsza randka
First date, 13.05.2016, komentarzy: 0
Prawdziwie filmowa scena – kobieta oraz mężczyzna siedzą w eleganckiej restauracji i rozmawiaja. Ona opowiada mu o tym, gdzie mieszka, o swoim psie, dzieciństwie a potem prosi go do tańca. Wszystko wygląda pięknie i szczęśliwie, ale niestety kryje się za tym dramat. Spot przygotowany
 strona: 1  2  3  4  5  6 ... 17 »    »»
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM