Kampanie Społeczne

Kampanie społeczne, temat: Przejrzystość instytucji, problem korupcji

Rozbierana gra zdrowiem
The Naked Truth, 06.10.2016, komentarzy: 0
Bob zamierza grać w pokera, a od tego jak zagra, zależy znacznie więcej niż stan jego konta. Główny bohater kieruje bowiem korporacją farmaceutyczną. "Meet Bob. Millions of lives depend on how he plays his cards ("Poznaj Boba. Miliony ludzkich istnień zależą od tego, jak rozegra karty")
Bogactwo ze skazą
Corruption must be spotted, 21.09.2016, komentarzy: 0
Na pierwszy rzut oka plakaty wyglądają jak reklamy najnowszego modelu samochodu i kosztownej torebki znanego domu mody. Jednak nie mają one na celu promocji produktów ekskluzywnych marek, ale zobrazowanie luksusowego stylu życia części ukraińskiego społeczeństwa. Co więcej, owe dobra luksusowe
Ile zabawy może dostarczyć zwykła kolacja!
Food games, 19.04.2012, komentarzy: 0
Bitwa na bagietki, obrzucanie się groszkiem czy golf z użyciem arbuza – ile zabawy może dostarczyć zwykła kolacja! W pierwszym momencie mogłoby się wydawać, że to historia romantycznej kolacji przy świecach. Ale tak nie jest. Kobieta i mężczyzna ze zwierzęcymi głowami, tuż po pierwszym
Szósta ręka policjanta
Don't bribe. Follow the rules, 06.05.2011, komentarzy: 0
Niczym w Baśniach z Tysiąca i Jednej Nocy hinduski policjant ma sześć rąk. Każda z nich działa niezależnie od pozostałych. Lewa dolna odpowiedzialna jest za branie łapówek. Kreacja kampanii „ Don't bribe. Follow the rules“ (Nie bierz. Przestrzegaj prawa) przypomina ilustrację
Pieniądze, co brud zmyją
Money soap, 06.04.2010, komentarzy: 0
W litewskich urzędach zabrakło mydła. Pracownicy i petenci myją się więc pieniędzmi wyłożonymi w toaletach w ramach antykorupcyjnej kampanii. Jej pomysłodawcy liczą na to, że umycie rąk mydlanym banknotem będzie niosło ze sobą jasny przekaz: dawanie i branie łapówek to czyste zło. Tradycyjne
Posłuchajcie rady Staszka
Leniency - nowe prawo dla skruszonych, 10.02.2009, komentarzy: 3
Film i komiks zilustrowane przez Marka Raczkowskiego zachęcają przedsiębiorców do skruchy, pokory i dobrowolnego przyznania się do stosowania zmów cenowych. Wspólne ustalanie cen jest karane. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów chce skłonić przedsiębiorców do skorzystania
Odmowa przyjęć
Nie biorę, chcę normalnie zarabiać, 05.06.2008, komentarzy: 1
"Nie zgadzamy się z etykietami jakie przylepia się wszystkim lekarzom. Jesteśmy uczciwi, i jesteśmy z tego dumni. Stworzyliśmy ruch „Nie biorę, chcę normalnie zarabiać". To głos uczciwej, ciężko pracującej i niestety często biednej większości lekarzy." Ruszyła akcja „Nie
Pokaż figę!
Nie daję, nie biorę łapówek, 25.02.2008, komentarzy: 0
29 lutego odbył się 3. już finał kampanii "Nie daję, nie biorę łapówek". Lekarze będą szkolić jak nie dawać i nie przyjmować łapówek i razem z "kanarami" spalą symboliczną kopertę. Fundacja "Nie biorę, chcę normalnie zarabiać", Stowarzyszenie Normalne Państwo oraz Zarząd Transportu
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM