Konkurs Kampania Społeczna Roku 2011

Kategoria: Kampanie 1%

› ZALOGUJ SIĘ

› ZAPOMNIANE HASŁO

Kampanie zgłoszone do konkursu na kampanię społeczną roku 2011 - kategoria "Kampanie 1%"

Głosowanie zakończone.

Pięć kampanii, które otrzymają najwięcej głosów, trafi na obrady jury konkursu.

Przybij 1% dla Łódzkiego Hospicjum dla Dzieci KRS 0000 159 689

KATEGORIA KONKURSOWA: Kampanie 1%

Kampania ma na celu informowanie społeczności lokalnej o możliwości przekazania 1% podatku dla organizacji działającej na terenie miasta Łodzi i województwa łódzkiego. ...

więcej

"Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi"

KATEGORIA KONKURSOWA: Kampanie 1%

Celem kampanii jest nagłośnienie tematyki wcześniactwa wśród społeczeństwa, podniesienie świadomości, że 7% nowo narodzonych dzieci w Polsce stanowią wcześniaki oraz promowanie świadomego macierzyństwa. Kampania ma nie tyko uzmysłowić, jak małe rodzą się wcześniaki, ale także pokazać, że dzięki właściwej ...

więcej

Leczymy… uśmiechem! PODAJ DALEJ 1% podatku – KRS 0000197058

KATEGORIA KONKURSOWA: Kampanie 1%

Głównym celem kampanii jest pokazanie radości z życia i uśmiechu, którego tak brakuje w dzisiejszym świecie. Kampania ma tym większy wydźwięk, że pokazuje środowisko osób niepełnosprawnych. To właśnie uśmiech i pozytywne nastawienie do świata i ludzi pozwala im odzyskiwać utraconą sprawność, odnaleźć ...

więcej

Podaruj 1% i przywróć im nadzieję.Hasło przewodnie kampanii: „Każdy może pomóc”.

KATEGORIA KONKURSOWA: Kampanie 1%

Cel ogólny to uświadomienie społeczeństwa, biznesu, instytucji, administracji, mediów o istotności i celowości przekazywania 1% na rzecz OPP. Opolszczyzna zajmuje czołowe miejsce w Polsce pod względem wyjazdów zarobkowych. Rzutuje to na ilość przekazywanego 1% podatku. Cel szczegółowy to promocja ...

więcej

Oswoić ciemność

KATEGORIA KONKURSOWA: Kampanie 1%

Celem kampanii było zwiększenie świadomości Stowarzyszenia Tęcza, a poprzez to pozyskanie środków przekazywanych poprzez odliczenie 1% podatku na instytucje pożytku publicznego. Oprócz informacji o statusowych celach stowarzyszenia (edukacja i rehabilitacja dzieci niewidomych i niedowidzących) kampania ...

więcej

REAGUJ - agresja powszednieje.

KATEGORIA KONKURSOWA: Kampanie 1%

W połowie stycznia 2011 r. wystartowała nowa kampania Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce pod hasłem "REAGUJ". Jej celem było zwrócenie uwagi na problem agresji wobec zwierząt i zachęcenie ludzi do reagowania w takich przypadkach. Agresja w stosunku do zwierząt jest często ignorowana, co zazwyczaj ...

więcej

JEST MIĘDZY NAMI CHEMIA

KATEGORIA KONKURSOWA: Kampanie 1%

Nacisk na relacje pomiędzy chorym a otoczeniem – jego rodziną i przyjaciółmi. Choroba jest momentem zatrzymania, czasem przewartościowań, weryfikacji, w tym również naszych relacji z bliskimi. W tym czasie potrzebujemy jak nigdy miłości, czułości , przyjaźni. To dobry czas by dać sobie prawo do korzystania ...

więcej

Kampania 1% dla Fundacji WWF Polska - 1% podatku na rzecz polskich dzikich zwierząt. Film viralowy "Czerwony Kapturek. Strasznie jest, gdy nie ma wilka"

KATEGORIA KONKURSOWA: Kampanie 1%

Celem kampanii jest zachęcenie osób odprowadzających podatki i rozliczających PIT, aby przekazały 1% podatku na rzecz Fundacji WWF Polska oraz na projekty związane z ochroną wilka, niedźwiedzia i rysia. ...

więcej

1% na PACZKĘPod hasłem „1% na PACZKĘ” swoją kampanię 1% zrealizowało w 2011 roku Stowarzyszenie WIOSNA, realizujące od 11 lat jeden z największych w Polsce projektów pomocowych – SZLACHETNĄ PACZKĘ.

KATEGORIA KONKURSOWA: Kampanie 1%

Cel finansowy: • pozyskanie 450 000 zł (potrojenie wyniku kampanii 1%, w stosunku do 2010 r., kiedy udało się pozyskać 150 000 zł), potrzebnych do sfinansowania organizacji edycji SZLACHETNEJ PACZKI 2011 Cele pozafinansowe: • zbudowanie bliższych relacji z osobami zaangażowanymi w SZLACHETNĄ PACZKĘ ...

więcej

Zamień 1% podatku na 100% radości!

KATEGORIA KONKURSOWA: Kampanie 1%

Celem kampanii jest uwrażliwienie społeczeństwa na potrzeby i świat osób niepełnosprawnych intelektualnie. Osoby te nie potrafią same poprosić o pomoc. A tymczasem wystarczy nawet mały gest, by zmienić ich świat na lepszy. Kampania zachęca do aktywnej postawy i niesienia pomocy osobom, które miały mniej ...

więcej

Samotność nie jest dla dzieci…

KATEGORIA KONKURSOWA: Kampanie 1%

Celem kampanii jest uświadomienie problemu osieroconych, nieuleczalnie chorych dzieci, których wyjątkowe potrzeby są pominięte w systemie opieki medycznej i socjalnej. Kampania wpływa na zmianę postawy społecznej podatników z obojętnej na aktywną poprzez dokonanie odpisu 1% na rzecz budowy pierwszego ...

więcej

Kampania 1% "Daj chwilę" Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa

KATEGORIA KONKURSOWA: Kampanie 1%

Założeniem kampanii jest zaszczepienie w umysłach społeczeństwa świadomości, że odchodzenie - umieranie, nie musi budzić lęku, że proces umierania człowiek może przeżyć świadomie, godnie, w przyjaznym otoczeniu. Śmierć nie musi być tematem tabu - powinniśmy nauczyć się przez ten proces przechodzić świadomie ...

więcej

 

POLECANE
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
NAJCZĘŚCIEJ KOMENTOWANE
HITY FACEBOOKA
WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2016

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM