Konkurs Kampania Społeczna Roku 2011

Kampanie nominowane

› ZALOGUJ SIĘ

› ZAPOMNIANE HASŁO

Kampanie nominowane do nagrody publiczności
w konkursie na kampanię społeczną roku 2011

Głosowanie zakończone.

Kampania "KLUB PANCERNIKA KLIKA W FOTELIKACH"

KATEGORIA KONKURSOWA: Kampanie instytucji publicznych

Celem kampanii, przebiegającej w 2011 roku pod hasłem „Zawodnik pierwszej klasy zawsze ma zapięte pasy”, jest zmiana zachowań w zakresie prawidłowego stosowania urządzeń zabezpieczających dzieci podczas podróży samochodem, takich jak foteliki i podwyższenia. ...

więcej

Projekt „Daj włos” to inicjatywa Fundacji Rak’n’Roll, mająca na celu wyprodukowanie peruk z naturalnych włosów dla kobiet, które utraciły włosy w efekcie leczenia chemioterapią.

KATEGORIA KONKURSOWA: Zdrowie

Celem projektu „Daj włos” było namówienie zdrowych kobiet posiadających długie włosy, do obcięcia ich i przekazania po to, by powstały naturalne peruki potrzebne kobietom przechodzącym chemioterapię. Akcja wymagała zaangażowania nie tylko Fundacji, ale także maksymalnej liczby salonów fryzjerskich w ...

więcej

Projekt „Boskie Matki” to hołd dla dziesięciu kobiet, które przechodziły chemioterapię w czasie ciąży. Pokazujemy ich historie jako przykłady, dla tych kobiet, które znajdą się w takiej sytuacji.

KATEGORIA KONKURSOWA: Zdrowie

Celem projektu było uświadomienie szerokiej opinii publicznej, że istnieje szansa na urodzenie dziecka nawet jeśli matka jest objęta leczeniem onkologicznym. Lekarze stawiają przed nimi okrutny wybór: leczenie chemią albo ciąża. Albo Ty, albo dziecko. Trzeba wielkiej siły i miłości, aby odrzucić taki ...

więcej

Warszawiacy na start. Bieganie łączy pokolenia.Promujemy zdrowy i aktywny styl „życia biegacza”. Bieganie to cel, pasja, przełamanie barier i samookreślenie. To moje powody. Jestem biegaczem.

KATEGORIA KONKURSOWA: Inicjatywy lokalne

Każdy biega z innego powodu, każdy może znaleźć swój własny cel, każdy może stać się częścią tej społeczności, każdy może poczuć magię wspólnego poświęcenia. Nasz cel to wytworzenie powszechnej świadomości tych faktów, a dzięki temu: · Wykreowanie mody na bieganie. · Popularyzacja wiedzy o idei maratonu. · Promocja ...

więcej

„Kołysanki z Miłością”

KATEGORIA KONKURSOWA: Marketing zaangażowany społecznie (CRM)

Ze względu na charakter kampanii możemy mówić o kilku celach: • SPOŁECZNYM: przywrócenie mody na śpiewanie kołysanek • CHARYTATYWNYM: wsparcie funduszu remontowego Kliniki Pediatrii Centrum Zdrowia Dziecka • MARKETINGOWYCH: - zbudowanie pozytywnego wizerunku marki należącej do sponsora; - przyczynienie ...

więcej

SIŁA ODRUCHU

KATEGORIA KONKURSOWA: Kampanie instytucji publicznych

Udział Polaków w aktywności fizycznej wynosi 7% - inne państwa UE utrzymują wskaźnik na poziomie 20-60%. Celem kampanii było poprawienie pozycji aktywności fizycznej w hierarchii wartości Polaków oraz przeniesienie jej z grupy wartości uznawanych do wartości realizowanych. Dlatego zaplanowano szerokie ...

więcej

KAC - poranek

KATEGORIA KONKURSOWA: Kampanie instytucji publicznych

Naszym celem było stworzenie zupełnie nowego przekazu dotyczącego prowadzenia pod wpływem alkoholu– nie dla samej sztuki i kreatywnej zabawy, ale po to aby rzucić nowe światło na omawiany problem - tylko w ten sposób mogliśmy zainteresować odbiorcę odpornego na powtarzające się podobne komunikaty. Pomimo ...

więcej

„Motocyklem bezpieczniej…miedzy samochodami” - „Miejsca wystarczy dla wszystkich”

KATEGORIA KONKURSOWA: Inicjatywy lokalne

Celem jest promocja bezpiecznego i prawidłowego sposobu jazdy motocyklem oraz poprawa kultury i zachowań kierowców na miejskich drogach, wraz ze zmianą wizerunku motocyklistów w społeczeństwie. Kampania ma popularyzować wiedzę wśród kierowców z zakresu przepisów ruchu drogowego w kwestii poruszania się ...

więcej

„Złe nawyki dobrych kierowców”Kampania społeczna programu ochrony życia użytkowników dróg krajowych pod nazwą „Drogi zaufania”, realizowanego przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad.

KATEGORIA KONKURSOWA: Kampanie instytucji publicznych

Kampania ma doprowadzić do obniżenia liczby ofiar śmiertelnych na drogach krajowych. W dłuższej perspektywie kampania prowadzić ma do wykształcenia racjonalnych i trwałych postaw w komunikacji drogowej. Działania w latach 2010-2013 koncentrują się na dotarciu z komunikatem perswazyjnym i edukacyjnym ...

więcej

Po stronie natury (wcześniej: Moje Silne Drzewo) – program edukacji ekologicznej realizowany od 2009 roku.

KATEGORIA KONKURSOWA: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm

Celem programu jest kształtowanie postaw i świadomości ekologicznej społeczeństwa, a w szczególności zachęcanie Polaków do sadzenia drzew i ochrony środowiska naturalnego. W ramach kampanii co roku realizowana jest akcja sadzenia miliona drzew oraz konkurs grantowy, aktywizujący i inspirujący społeczności ...

więcej

„Zostań dawcą”

KATEGORIA KONKURSOWA: Zdrowie

Celami kampanii jest budowanie świadomości dotyczącej dawstwa szpiku, zachęcenie odbiorców do rejestracji, jako potencjalny dawca, podnoszenie świadomości społecznej dotyczącej ilości zachorowań na białaczkę. Kampania ma również na celu (dzięki rejestracji dawców) podarować kolejne szanse na nowe życie ...

więcej

Kampania społeczna Unicef „Faceci ratują dzieci”.

KATEGORIA KONKURSOWA: Zdrowie

Celem kampanii było pozyskanie środków dla Unicef na zakup szczepionek dla niemowląt i kobiet w ciąży z Sierra Leone – jednego z najbiedniejszych krajów na świecie. Celem było również zmiana stereotypów na temat pomagania w szczególności wśród polskich mężczyzn. ...

więcej

Akcja edukacyjna Śniadanie Daje Moc 8 listopada 2011 – ogłoszony Dniem Zdrowego Śniadania w ramach akcji edukacyjnej Partnerstwa dla Zdrowia w klasach 1-3 szkół podstawowych.

KATEGORIA KONKURSOWA: Zdrowie

Niedożywienie ilościowe i jakościowe w okresie intensywnego rozwoju dziecka skutkuje gorszym startem w dorosłe życie. Akcja edukacyjna Śniadanie Daje Moc za zadanie miała: 1. Zwiększanie świadomości nt. zdrowego odżywiania i roli śniadania w diecie dziecka 2. Zaangażowanie nauczycieli, opiekunów ...

więcej

Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka!

KATEGORIA KONKURSOWA: Akcje zaangażowane społecznie

- zwrócić uwagę na alarmujące statystyki badań czytelnictwa w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem nieczytania przez osoby z wyższym wykształceniem oraz młodzież i studentów - walczyć ze stereotypem mola książkowego. W naszej kampanii osoby czytające to osoby atrakcyjne intelektualnie i fizycznie, ...

więcej

"Nie daj się złowić na wnuczka"

KATEGORIA KONKURSOWA: Kampanie instytucji publicznych

Poprzez kampanie chcemy wyczulić społeczeństwo, a szczególnie osoby starsze, na sytuacje, w których mogą stać się ofiarami oszustów. ...

więcej

Podaruj 1% i przywróć im nadzieję.Hasło przewodnie kampanii: „Każdy może pomóc”.

KATEGORIA KONKURSOWA: Kampanie 1%

Cel ogólny to uświadomienie społeczeństwa, biznesu, instytucji, administracji, mediów o istotności i celowości przekazywania 1% na rzecz OPP. Opolszczyzna zajmuje czołowe miejsce w Polsce pod względem wyjazdów zarobkowych. Rzutuje to na ilość przekazywanego 1% podatku. Cel szczegółowy to promocja ...

więcej

ZAPNIJ PASY. WŁĄCZ MYŚLENIE.

KATEGORIA KONKURSOWA: Kampanie instytucji publicznych

Główne cele komunikacyjne: - uświadomienie wszystkim użytkownikom samochodów, że pasażer na tylnej kanapie, który nie zapiął pasów, naraża niepotrzebnie nie tylko siebie, ale także współpodróżnych na śmiertelne ryzyko, - uwiarygodnienie przekazu poprzez podanie faktów - przekonanie kierowców, że powinni ...

więcej

Życie to nie facebook!

KATEGORIA KONKURSOWA: Inicjatywy obywatelskie (NGO)

Budowa świadomości na temat zagrożeń związanych z wirusem HIV oraz negatywnych konsekwencji przenoszenia mechanizmów szybkiej i często płytkiej komunikacji internetowej do życia codziennego. Zachęcenie odbiorców do regularnego badania krwi na obecność wirusa HIV. ...

więcej

Kampania „Rozmowy o czasie”

KATEGORIA KONKURSOWA: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm

Kampania „Rozmowy o czasie” to pierwsza w Polsce inicjatywa, która powstała w odpowiedzi na zjawisko dyskryminacji osób starszych chorych na nowotwory w dostępie do nowoczesnego leczenia. Kampania miała na celu zwrócenie uwagi społeczeństwa na sytuację seniorów chorych onkologicznie, zarówno w aspekcie ...

więcej

Zwierzęta są jak ludzie! Czują!

KATEGORIA KONKURSOWA: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm

Celem kampanii było uwrażliwianie widzów na los zwierząt, zachęcenie ich do reagowania w sytuacjach, gdy dzieje im się krzywda, uczenie odpowiedzialności w relacji człowiek-zwierzę. ...

więcej

Do przerwy 0:3. SZLACHETNA PACZKA 2012Hasło nawiązuje do meczu Ligi Mistrzów, w którym drużyna Jerzego Dudka początkowo przegrywała 0:3, ale, po niesamowitej drugiej połowie i karnych, wygrała mecz.

KATEGORIA KONKURSOWA: Inicjatywy obywatelskie (NGO)

Celem kampanii było: • Znalezienie darczyńców dla 8 tys. rodzi żyjących w ubóstwie • Zmiana myślenia o biednych jako skazanych na porażkę – biedni to osoby, które na razie przegrywają, ale ich życie może się odmienić, mogą „wygrać w drugiej połowie”, impulsem do zmiany życia może być pomoc materialna ...

więcej

"Zbuduj chatkę"

KATEGORIA KONKURSOWA: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm

Celem bezpośrednim kampanii była odbudowa domu Państwa Turlakiewiczów. Akcja miała także na celu aktywizację lokalnej społeczności do działania w sytuacjach kryzysowych, kształtowanie postaw obywatelskich. ...

więcej

JEST MIĘDZY NAMI CHEMIA

KATEGORIA KONKURSOWA: Kampanie 1%

Nacisk na relacje pomiędzy chorym a otoczeniem – jego rodziną i przyjaciółmi. Choroba jest momentem zatrzymania, czasem przewartościowań, weryfikacji, w tym również naszych relacji z bliskimi. W tym czasie potrzebujemy jak nigdy miłości, czułości , przyjaźni. To dobry czas by dać sobie prawo do korzystania ...

więcej

Kampania 1% dla Fundacji WWF Polska - 1% podatku na rzecz polskich dzikich zwierząt. Film viralowy "Czerwony Kapturek. Strasznie jest, gdy nie ma wilka"

KATEGORIA KONKURSOWA: Kampanie 1%

Celem kampanii jest zachęcenie osób odprowadzających podatki i rozliczających PIT, aby przekazały 1% podatku na rzecz Fundacji WWF Polska oraz na projekty związane z ochroną wilka, niedźwiedzia i rysia. ...

więcej

„Twoje zdjęcie. Twoje prawo.”

KATEGORIA KONKURSOWA: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm

Celem projektu Nikon Polska, realizowanego przez Walk PR, jest edukacja w zakresie praw i obowiązków osób oraz instytucji zaangażowanych w obrót fotografią, jak również - w szerszym kontekście - generowanie dyskusji na ten temat. Długoterminowym celem kampanii jest eliminacja zjawisk naruszających ...

więcej

Samotność nie jest dla dzieci…

KATEGORIA KONKURSOWA: Kampanie 1%

Celem kampanii jest uświadomienie problemu osieroconych, nieuleczalnie chorych dzieci, których wyjątkowe potrzeby są pominięte w systemie opieki medycznej i socjalnej. Kampania wpływa na zmianę postawy społecznej podatników z obojętnej na aktywną poprzez dokonanie odpisu 1% na rzecz budowy pierwszego ...

więcej

„A Ty czyje? KUP INDEKS AKADEMII PRZYSZŁOŚCI”

KATEGORIA KONKURSOWA: Inicjatywy obywatelskie (NGO)

-znalezienie fundatorów 600 indeksów dla uczniów AKADEMII PRZYSZŁOŚCI (pozostałe 600 miało zostać sprzedane w kampanii w lutym – przed drugim semestrem) -promowanie idei wychowania do sukcesu - uczenie dzieci samodzielności, radzenia sobie w życiu, wzmacniania samooceny, odkrywania i rozwoju pasji -uświadomienie ...

więcej

„Z Kujawskim pomagamy pszczołom”

KATEGORIA KONKURSOWA: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm

Celem akcji było zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem masowo ginących pszczół i jego konsekwencje oraz edukacja w tym zakresie, a także zachęcanie Polaków do uczynienia swojego otoczenia przyjaznym pszczołom. W szerszej pespektywie akcja miała za zadanie budowanie świadomości znaczenia pszczół w ...

więcej

Kampania 1% "Daj chwilę" Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa

KATEGORIA KONKURSOWA: Kampanie 1%

Założeniem kampanii jest zaszczepienie w umysłach społeczeństwa świadomości, że odchodzenie - umieranie, nie musi budzić lęku, że proces umierania człowiek może przeżyć świadomie, godnie, w przyjaznym otoczeniu. Śmierć nie musi być tematem tabu - powinniśmy nauczyć się przez ten proces przechodzić świadomie ...

więcej

Kampania "Teraz pstrąg" prowadzona na zlecenie Stowarzyszenia Producentów Ryb Łososiowatych

KATEGORIA KONKURSOWA: Marketing zaangażowany społecznie (CRM)

Kampania „Teraz pstrąg” przeprowadzona w roku 2011 była pierwszą ogólnopolską kampanią promującą spożycie pstrąga w Polsce. Jej celem było zwiększenie zainteresowania tą rybą wśród konsumentów, podkreślenie jej walorów zdrowotnych oraz wykreowanie mody na pstrąga, czyli cele czysto wizerunkowe. Kampania ...

więcej

Fundusze Europejskie dla Małopolski. To się w ramach nie mieści!

KATEGORIA KONKURSOWA: Inicjatywy lokalne

Nowoczesna i bogata Małopolska to efekt funduszy europejskich oraz kreatywności i przedsiębiorczości jej mieszkańców - wzmocnienie tożsamości regionalnej i poczucia dumy z bycia Małopolaninem. Wskazanie na pozytywne zmiany w tożsamości Małopolan, których bezpośrednią przyczyną są projekty finansowane ...

więcej

"Zła opinia będzie się za Tobą ciągnąć"

KATEGORIA KONKURSOWA: Inicjatywy lokalne

Link do 4 spotów: http://www.krosno24.pl/informacje.php3?id=4248 Celem kampanii jest wieloaspektowa zmiana postawy/mentalności właścicieli psów, którzy nie sprzątają po swoich czworonogach. Wieloaspektowa, bo: -przekonuje, że sprzątanie po swoim psie nie jest żadnym wstydem, lecz wyrazem troski o ...

więcej

 

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2016

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM