Kontrowersje

Podziel się

02.08.2016

POWIEKSZ

Mieszkańców Toronto zszokował billboard, wyglądający na reklamę domu pogrzebowego - bardzo niestosowną i prymitywną.

Ascetyczny plakat głosił proste hasło: "Text and Drive" ("Pisz i kieruj"). Oburzeni taką arogancją domu pogrzebowego Kanadyjczycy chcący wyrazić na jej temat swoje zdanie, szybko trafiali na internetową stronę domu pogrzebowego Wathan, gdzie dowiadywali się, że ów dom jest fikcyjny, a cała ta prowokacyjna akcja ma na celu uświadomienie kierowcom, jak niebezpieczne jest pisanie i odbieranie smsów podczas prowadzenia pojazdu. Na drogach Ontario ginie z tego powodu więcej osób niż z powodu prowadzenia pojazdu przez pijanego kierowcę, choć to pierwsze wydaję się zachowaniem wręcz niewinnym w stosunku do tego drugiego.

Billboard jest dziełem agencji St.John we współpracy z Cieslok Media, tej samej, która stworzyła kampanię #PutDownThePhone.

Milena Molęda


Kategoria ogólna:Bezpieczeństwo ruchu drogowego



TE ARTYKUŁY MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM