Kontrowersje

Podziel się

15.12.2016

POWIEKSZ

„Ich widok zawsze poprawia mi humor” „Wiesz, że lubię patrzeć, kiedy podskakują, jak biegasz”, „Masuj je”, „W razie czego mogę pomóc” - tak o piersiach wypowiadają się mężczyźni w filmie przygotowanym przez opolski oddział NFZ i TVP3 Opole. W spocie wzięli udział rozpoznawalni opolanie, m.in. dyrektor Centrum Wystawienniczo-Kongresowego w Opolu Sławomir Janecki, Tomasz Gabor z Elektrowni Opole, ciężarowiec Bartłomiej Bonk, zawodnik Gwardii Opole Mateusz Jankowski czy zawodnik UFC Damian Grabowski. Jest on częścią kampanii popularyzującej profilaktykę nowotworów piersi, tj. regularną mammografię i samobadanie. 

Spot był emitowany w telewizji regionalnej oraz prezentowany na oficjalnych kanałach na YouTube organizatorów, jednak po licznych komentarzach zarzucających seksizm i jednoznaczność erotycznego podtekstu został z nich usunięty. Można go jeszcze zobaczyć na nfz.opole.pl.

Wprowadzanie elementów nawiązujących do sfery seksualności do kampanii społecznych nie jest niczym nowym, także w przypadku profilaktyki nowotworów; można to jednak zrobić ciekawie i dowcipnie, a w omawianym spocie tego zabrakło. O najciekawszych, najskuteczniejszych, ale i najbardziej zaskakujących kampanii "z różową wstążką" można przeczytać tutaj.


Kategoria ogólna:Profilaktyka – zdrowie i uzależnienia



TE ARTYKUŁY MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM