Kontrowersje

Podziel się

16.03.2017

Czy nowy spot MEN jest oparty na stereotypach? Oglądając spot zastanawiamy się co bardziej odwraca uwagę od głównego przekazu.. role związane z płcią czy role w relacji rodzic – dziecko, A gdyby w spocie zamiast syna pojawiła się córka, a syn czynnie uczestniczył w obowiązkach domowych? Czy właśnie to nie podkreśliłoby zmiany pokoleniowej, w którą wpisywać się mają reformy MEN, o których kampania informuje. Wydaje się, że przekaz zupełnie by na tym nie stracił. Wtedy rzeczywiście można byłoby upiec „dwie pieczenie przy jednym ogniu” podważyć dwa stereotypy – zarówno ten, że kobieta powinna być odpowiedzialna za sprzątanie w domu jak i ten, że programowanie to zajęcie, w którym sprawdzają się przede wszystkim mężczyźni. Byłaby to niewątpliwie wisienka na torcie.. a tak.. chyba przypadkiem wyszedł z tego „niezły bigos”


Kategoria ogólna:Edukacja
Kraj:Polska



TE ARTYKUŁY MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM