Kreacje / printy

Podziel się

08.05.2010

POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ

Dlaczego znana tenisistka, mistrzyni wielkoszlemowych turniejów Serena Williams, aktorka Sara Ramirez, czy w końcu Rihanna mają tak wspaniałe figury? Odpowiedź jest znana i prosta: bo piją mleko. Tak przynajmniej wynika z przekazu amerykańskiej kampanii promującej od wielu lat picie mleka. Tutaj można obejrzeć jej początki w wersji żeńskiej, a tutaj - męskiej.

No początku lat 90. powstał Narodowy Zarząd Promocji Mleka (National Fluid Milk Processor Promotion Board) realizujący kampanię "Milk Mustache" ("Mleczne Wąsy"), której przyświecają już w tej chwili różne hasła podkreślające "cudowne" właściwości mleka (początkowo było to tylko "Got milk?") i kierowane do różnych adresatów: "Milk your diet. Lose weight" ("Dodaj mleka do swojej diety. Chudnij") , "Think about your drink" ("Pomyśl o tym, co pijesz"), "Body by Milk" ("Ciało zbudowane z mleka").

W akcję realizowaną obecnie przez agencję Draft od samego początku angażuje się plejada celebrytów: Glenn Close, Beyoncé, Sheryll Crow, Heidi Klum oraz wielu innych. Na twarzy każdej z nich pozostały mleczne wąsy znane każdemu, kto zbyt łapczywie opróżnia szklankę mleka.

Kampania nie ogranicza się jedynie do outdooru. Np. od marca do września 2009 roku w całym kraju pod hasłem "Milk the moment" (dosł. "Zamlecz chwilę") organizowano plenerowe akcje promocyjne i porady specjalistów, uruchomiono konta kampanii na Facebooku oraz Twitterze.
J.Benedykczak


Kategoria ogólna:Promocja zdrowia
Kraj:Stany Zjednoczone
Data kampanii:kwiecień 2006 r.



TE ARTYKUŁY MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM