Kreacje / printy

Podziel się

29.04.2008

POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ

Metaamfetamina to największy obecnie problem, w kwestii uzależnień, w USA. Wzrost spożycia tego narkotyku wynosi 90% w ostatnim roku w stosunku do poprzedniego. Narkotyk ten jest obecnie większym problemem niż marihuana i kokaina razem. "Meth. Not even once" jest długofalowym i zakrojonym na szerokąa skalę programem powstałym w odpowiedzi na te dane. Jego celem jest zapobieganie pierwszemu kontaktowi z metaamfetaminą - przestrzega przed użyciem go choćby jeden raz.

Program jest inicjatywą bussinesmana z Montany - Thomasa M. Siebela. Zainaugurował go w 2005 roku.

Wielokrotnie nagradzana kampania, bazująca na szczegółowych badaniach młodzieży, wykazała wysoką efektywność (m.in. spadek przestępczości spowodowanej zażyciem narkotyku o 62%) i rozprzestrzeniła się na 4 kolejne stany - Arizonę, Idaho, Illinois i Wyoming. Nośniki reklamowe kampanii - telewizja, radio, prasa, internet.

Reżyserem spotów reklamowych jest Alejandro Gonzalez Inarritu - autor m.in. filmów "Amores Perros" czy "Babel".

Opinia nt. kampanii i przykłady reklam tv: Rzeczy nie do pomyślenia stają się normą


Kategoria ogólna:Profilaktyka – zdrowie i uzależnienia
Kraj:Stany Zjednoczone
Data kampanii:wrzesień 2005 r.



TE ARTYKUŁY MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM