Kreacje / printy

Podziel się

16.12.2011

POWIEKSZ
POWIEKSZ
POWIEKSZ

Próba odpowiedzi na proste pytanie może skończyć się śmiercią. Zwłaszcza w czasie jazdy samochodem.

Odpowiedzialna za przygotowanie kampanii „Problemsh” agencja Cordovan Communication z Gothenburga, stawia na minimalizm i prostotę przekazu. Na białym tle pojawiają się teksty banalnych wiadomości tekstowych „Could you fill up the car, I need it tonight.” („Czy możesz napełnić bak, potrzebuję samochodu wieczorem”), „When will you be home?” („Kiedy będziesz w domu?”),”Do you have time to pick up kids from daycare?” („Możesz odebrać dzieci z przedszkola?”). Towarzyszą im wpisane w kształt butelki odpowiedzi zawierające śmieszne błędy ortograficzne jak „No problemsh” zamiast „No problem” („Nie ma problemu”) popełniane zazwyczaj, gdy ktoś pisze smsy w pośpiechu. Każdą z kreacji uzupełnia komentarz: „Text messaging while driving is equal to a blood alcohol content of 0.15 percent.” ("SMS-owanie w czasie jazdy ma taki sam wpływ na kierowcę jak 0,15 promila alkoholu").

Kampania jest skierowana jest do kierowców, którzy bagatelizują niebezpieczeństwo wynikające z używania telefonów komórkowych w czasie jazdy. Jej nadawcą jest szwedzka Narodowa Organizacja Wspierania Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (NTF).

Statystyki policyjne i badania naukowe pokazują, że wysyłanie sms-ów znacznie utrudnia utrzymanie kontroli na prędkością samochodu i wydatnie zmniejsza tempo reakcji będąc częstą przyczyną kolizji drogowych.
K. Stawińska


Kategoria ogólna:Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraj:Szwecja
Data kampanii:listopad 2011 r.



TE ARTYKUŁY MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

WYSZUKIWARKA KAMPANII
Szukane słowa:
Kraj:
Problemy społeczne:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się przed:
Szukaj kampanii, które rozpoczęły się po:
Szukaj kampanii, które zakończyły się przed:
Szukaj kampanii, które zakończyły się po:

© 2007-2017

Wydawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Inicjator: Fundacja Komunikacji Społecznej

Projekt: Lunatikot

Realizacja: Progressiva

 

Kanały RSS: Kampanie, Wydarzenia, Opinie, Kreacje, CSR/CRM